quote:Ron Dennis geeft zijn rijders de schuld
Ron Dennis legt de schuld van het uitblijven van beide titels afgelopen seizoen bij zijn rijders, het is tevens ook een reden geweest om Fernando Alonso te contracteren.
Dennis verraste de hele Formule 1 wereld door de komst van Fernando Alonso aan te kondigen. Ron Dennis zei er over in the Guardian:"Alonso en Renault hebben mooi werk geleverd in 2005. Ze hadden een goed pakket dat direct betrouwbaar was tijdens de eerste race, terwijl onze rijders bezweken onder de druk."
Raikkonen en Montoya lieten in de eerste race nauwelijks iets zien de Fin maakte een fout in de kwalificatie en verloor een stuk bodywork gedurende de race, terwijl Montoya in tweede positie uit de race spinde.
ron dennis moet niet zo zeiken, de wagens waren ook erg betrouwbaar.quote:
Dennis heeft zeker de cursus gevolgd "Hoe pest ik mijn coureurs weg".quote:
Lijkt mij ook niet. Op deze manier kan hij voor 2007 nog een extra coureur aan gaan trekken. Want ik kan me voorstellen dat Montoya er op deze manier ook niet veel zin meer in heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef HPoi het volgende:
Dus Kimi gaat weg. (Ferrari) Als dat bericht waar is, wil je niet eens meer voor Dennis werken lijkt me.
Dat moet ook wel met zo'n username.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:00 schreef WEST het volgende:
Vergeten jullie vanavond niet het F1 jaaroverzicht op SBS6 om 23:30
Zal denk ik zo wel beginnen. Er is nu reclame.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op internet staat ook 23:30.... iemand?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kwam net het Concorde Agreement uit 1997 tegen. Iemand interesse?
http://ziggyziggyziggy.speedxs.nl/fok!/Concorde.pdf
bron + rest van verhaalquote:Vorig jaar werd Fernando Alonso de jongste Formule 1-wereldkampioen aller tijden. De Spanjaard hoopt het kunststukje uiteraard ook het komende seizoen te kunnen presteren. Hij verwacht dat de komende seizoenen spannender zullen worden dan de afgelopen seizoenen. Toyota is flink sneller geworden en Ferrari zint op eerherstel. Zelf vertrekt de man uit Oviedo aan het eind van het seizoen naar McLaren. Desondanks staat Fernando Alonso naar eigen zeggen niet onder druk: “ik heb laten zien wat ik kan.”
“Het afgelopen seizoen heb ik mezelf onder druk gezet. Ik was jong, getalenteerd en ik had de kans om de titel te winnen”, weet de man die de eerste wereldtitel voor Renault binnenhaalde. “Ik heb nu bewezen dat ik op het hoogste niveau kan winnen. Al word ik de komende jaren steeds twintigste: wereldkampioen ben ik geweest."
Uit een hele simpele gedachtengang:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Murray het volgende:
Waar halen jullie dat toch altijd vandaan?
Hij is wereldkampioen geworden, dat pakt niemand hem meer af. Hij is er blij mee en hij heeft vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten...
Maar wat zegt dat in godsnaam over z'n motivatie? Hoe kom jij erbij dat F1 hem verder niet meer boeit en dat 'ie alleen voor het geld gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |