Same here, vorig jaar iigquote:Op zondag 18 december 2005 22:13 schreef TinusMen het volgende:
Ik haal altijd vuurwerk knal en sier!
De harde knallers voor overdag en 12 uur.
En een paar professionele sierpoten, dan komen juist andere mensen kijken naar mijn mooie vuurwerk![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef longinus het volgende:
Waarom denk je dat ze het op 14 juli doen, nooit gedacht aan lawines.
Nou je t zegtquote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef longinus het volgende:
Stomme opmerking, maar ik vind het wel buitengewoon triest en ergerlijk als mensen vóór oudejaarsdag al vuurwerk gaan afsteken.quote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef Takkesteeg het volgende:
Vuurwerk afsteken, das toch voor zwakbegaafden?![]()
Pfff...ben jij niet de pseudoniem van Balkenende? Ik zie je overal met sociale normen en waarden opduiken.quote:Op maandag 19 december 2005 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stomme opmerking, maar ik vind het wel buitengewoon triest en ergerlijk als mensen vóór oudejaarsdag al vuurwerk gaan afsteken.![]()
ik prefereer de term Josti'squote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef Takkesteeg het volgende:
En kleine kinderen.....quote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef Takkesteeg het volgende:
Illegaal of heb je vergunningquote:Op zondag 18 december 2005 22:13 schreef TinusMen het volgende:
Ik haal altijd vuurwerk knal en sier!
De harde knallers voor overdag en 12 uur.
En een paar professionele sierpoten, dan komen juist andere mensen kijken naar mijn mooie vuurwerk![]()
10 euro voor 20 nitraten??quote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef lj_lightning het volgende:
Laatst voor 10 euro wat nitraten van een turk uit mijn klas gekocht![]()
En koop verder wat sierprutmeestal niet meer dan 20-30 euro.
Bedoel je dat ze daar met nieuwjaar helemaal niks uithalen?quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef longinus het volgende:
eensch, komen alleen maar ongelukken vanquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef E.T. het volgende:
ff geveegd hier
mag ik iedereen er nogmaals op wijzen dat zelfbouwprojecten NIET toegestaan zijn. Geen recepten, hoe je ze wilt maken of je ze zou willen maken.
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
tis niet echt spectaculair
Vooral heel 'sjiek' denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Flyingdutchman het volgende:
Kan je daar 'hendig' mee knallen?
Wel wat je er mee zou willen doen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef E.T. het volgende:
ff geveegd hier
mag ik iedereen er nogmaals op wijzen dat zelfbouwprojecten NIET toegestaan zijn. Geen recepten, hoe je ze wilt maken of je ze zou willen maken.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
wat zijn dat hier voor een paupers die zelf geen vuurwerk betalen, maar dan wel zelf s'avonds naar buiten om het vuurwerk van je buren te bekijken![]()
Zijn niet illegaal en heb ook geen vergunning, maar komen uit de betere vuurwerkklasse zoals: Top Selection, Royal Class, Diamand en Crown.quote:
Dan moet je de voor het betere assortiment gaan dan is het heel mooi en komen er idd mensen kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]En jij bent er stellig van overtuigd dat die mensen het vuurwerk voor zich zelf houden en het niet aan andere willen laten zien?
Ik koop inderdaad geen vuurwerk, maar ik ga niet speciaal naar buiten voor andermans vuurwerk.
Nederlands vuurwerk (legaal) zuigt enorm!
Hahah wtf is die laatste!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van avp.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van avp.
ik stem voor een molotov cocktailquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ook tegelijk af laten gaan?
Vroeger deden we 800 astronauten (quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Het is niet van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Je kunt ook bij mij bestellen als je wiltquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef MOD het volgende:
Hmm in het oosten van het land is het vuurwerk stukken goedkoper dan hier in Zeeland..
Whoeii 200 km reizen voor een pakket vuurwerk
Wtf zijn dat, soort moriteren ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |