quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
wat zijn dat hier voor een paupers die zelf geen vuurwerk betalen, maar dan wel zelf s'avonds naar buiten om het vuurwerk van je buren te bekijken![]()
Zijn niet illegaal en heb ook geen vergunning, maar komen uit de betere vuurwerkklasse zoals: Top Selection, Royal Class, Diamand en Crown.quote:
Dan moet je de voor het betere assortiment gaan dan is het heel mooi en komen er idd mensen kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]En jij bent er stellig van overtuigd dat die mensen het vuurwerk voor zich zelf houden en het niet aan andere willen laten zien?
Ik koop inderdaad geen vuurwerk, maar ik ga niet speciaal naar buiten voor andermans vuurwerk.
Nederlands vuurwerk (legaal) zuigt enorm!
Hahah wtf is die laatste!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van avp.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van avp.
ik stem voor een molotov cocktailquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ook tegelijk af laten gaan?
Vroeger deden we 800 astronauten (quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Het is niet van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:45 schreef nonzz het volgende:
[..]
Je kunt ook bij mij bestellen als je wiltquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef MOD het volgende:
Hmm in het oosten van het land is het vuurwerk stukken goedkoper dan hier in Zeeland..
Whoeii 200 km reizen voor een pakket vuurwerk
Wtf zijn dat, soort moriteren ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |