quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef ArTiC het volgende:
We hebben een hele openingspost enzo maarja...die staat ergens maar:
a) Ik heb geen zin om die te gaan zoeken
b) Ik haat standaard OP's
c) Ander antwoord:.............................................................
doostrepen wat niet van toepassing is
Ende de zevende dag ruste hijquote:
OMG ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef amaranta het volgende:
he okke
lekker geslapen?
nog wat met die knakworst van je gedaan?
quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG ...
nogmaals: 't is hier geen MSN
stond je op de betonnen vloer bij oost?quote:Op zondag 18 december 2005 15:36 schreef Blueman het volgende:
Grmbl, wat was het gisteravond koud bij PSV... brrr
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
stond je op de betonnen vloer bij oost?
Denk zeg het niet meteen gelijk want er zijn mensen die dat pas willen zien bij De Wedstrijden van ons geweldige uch uch zendertje Talpaquote:
Eeuh...??quote:
Knuffelnicht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef r8ality het volgende:
Oh Laurens, ik ben niet vrouwenschuw. Ik heb net nog bij Domino's geknuffeld met een 17-jarige vrouwelijke collega.
Die is goed iddquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef r8ality het volgende:
HEE! WETEN JULLIE WEL WAT DAT KOST!
Helemaal niks. Whehehehe.
Biertje?quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
Slechts 4 uur slaap in een nacht is toch echt best wènahg![]()
Meld.quote:
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?quote:
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijdquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ikquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Lijkt jaquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijd
Proostquote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef r8ality het volgende:
*Bavaria naar binnen tankt
Ik zat net ff te twijfelen toen ik Joost met een bavje zag lopen, maar nee. Ik houd het nu ff bij Rivella groenquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ik
Hoe oud word je ook alweer?quote:Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef amaranta het volgende:
Was het nog leuk gisteren? Was wel toeval dat ik niet langskwam, kwam zeker wel goed uit!
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef r8ality het volgende:
Zigge zagge zigge zagge Helliemond!.
Via google wel te vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 11:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?
Jammer dat je er niet wasquote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef r8ality het volgende:
Zigge zagge zigge zagge Helliemond!.
http://www.hellmond.nl/helmond.wmvquote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Via google wel te vinden.
Hellmond.wmv
Mompelt iets over oude koeien uit de sloot halen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?
Qua specs zijn ze nagenoeg gelijk, de reviews zijn ook allemaal goed, dus ik zou voor de mooiste gaanquote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een mooie LCD van max 450-500 euro voor op mijn slaapkamer. Enige eis is dat het geen mukkiemuk aldi/asus/Jewel troep is. (En natuurlijk beetje leuk formaat, een digitale postzegel heb ik niets aan).
Maar deze leek me wel wat:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125700B00322151.htm
Of deze:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257022004FBFD7.htm
Wat denken jullie?
Ik zocht eigenlijk nog andere goeie alternatievenquote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Qua specs zijn ze nagenoeg gelijk, de reviews zijn ook allemaal goed, dus ik zou voor de mooiste gaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
Die Fransen en Belgen hebben ook weer een nieuw stampdansje bedacht![]()
Ik ok zoiets, maar dan 2 en je kan er ook in pratenquote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef blieblie het volgende:
Wat heb je gekregen.
Mijn voorschot op kerstpakket was dees:
[afbeelding]
Radiootje voor in de keuken. Wel geinig dingetje die ik errug goed kan gebruiken.
Bij onze tv hadden we maar keuze uit 2 (bij de para) heb dus niet al te veel geresearched vooraf..quote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk nog andere goeie alternatieven.
Ik moet eens proberen bij Daklem of hij niet leuke personeelskorting krijgt op die dingen bij de BCC.quote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij onze tv hadden we maar keuze uit 2 (bij de para) heb dus niet al te veel geresearched vooraf..
Of Mediamarkt, al geweest?quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik moet eens proberen bij Daklem of hij niet leuke personeelskorting krijgt op die dingen bij de BCC.
2 Radio/zenders ... WalkieTalkies dus.quote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef blieblie het volgende:
Hoop ik niet dat die dat formaat heeft.
Maar een bakkie dus?
Of een Babyfoon?
Of een GSM uit het jaar 1982?
Krijgt iedereen die?quote:Op maandag 19 december 2005 13:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
2 Radio/zenders ... WalkieTalkies dus.
Van Condor, best uitgebreid enzo
Het mooie voor mij (en meteen het kutte voor Joost) is dat mijn klas zo ongeveer de laatste van het oude curriculum is en dat wij van al die voorgaande jaren verslagen van anderen kunnen gebruikenquote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het mooie van PVA's is dat je ze je hele studie kunt recyclen
Die zijn niet helemaal au naturel volgens mijquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, ze vallen er bijna uit!
http://www.snyggast.se/?4860720
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze tweequote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een mooie LCD van max 450-500 euro voor op mijn slaapkamer. Enige eis is dat het geen mukkiemuk aldi/asus/Jewel troep is. (En natuurlijk beetje leuk formaat, een digitale postzegel heb ik niets aan).
Maar deze leek me wel wat:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125700B00322151.htm
Of deze:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257022004FBFD7.htm
Wat denken jullie?
Quoten is niet jouw sterkste punt hè?quote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef amaranta het volgende:
26
Heb der geen pasje vanquote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze twee
nee, ik vind quoten stomquote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Quoten is niet jouw sterkste punt hè?
quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het mooie van PVA's is dat je ze je hele studie kunt recyclen
Deze is de enige die in de buurt komt.quote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze twee
Dit is een nieuwer model van dezelfde afmeting:quote:Op maandag 19 december 2005 14:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Deze is de enige die in de buurt komt.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257077003DA5E3.htm
Maar ik denk niet dat de Personeelswinkel 100 euro korting geeft op een lcd.
Hmm, onze tentamens staan er al wel op, alleen nog geen data erbijquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
Relaxed zeg, ik heb slechts 1 tentamen en die is pas op vrijdag 13 januari
Vrijdag de 13e... hmmmz
Ik zag het idd. CSA wordt een eitje voor je met mijn oude tentamen denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef blieblie het volgende:
Yeah... Ze doen tentamen CSA dit blok (fieuw!)
Ik heb CSA 19 januari ennn EXP 10 januari.
Ik zie voor HLP helemaal geen tentamen ingepland staan eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef blieblie het volgende:
Heb je em gevonden dan??
Want ik heb die *geloof ik* nog niet van je gekregen...
Dat HLP tentamen slaat nergens op, dat is zo makkelijk(mits je dat programma gemaakt hebt dan...)
Check je Hotmail.quote:Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef blieblie het volgende:
Heb je em gevonden dan??
Want ik heb die *geloof ik* nog niet van je gekregen...
Cool!quote:Op maandag 19 december 2005 17:05 schreef omegaproject het volgende:
Jah Flow .. iedereen krijgt die WalkieTalkies
Wat is er Juffrouw Ooievaar?quote:Op maandag 19 december 2005 19:19 schreef Partygurl het volgende:
Tutututut
Lekker eten & drinkenquote:
Inderdaad!quote:
Hou je commentaar voor je Blieb, voordat ik je ga chanteren met dingen waarmee ik je chanteren kan!quote:Op maandag 19 december 2005 19:45 schreef blieblie het volgende:
Het ging over haar leeftijd.
Die posts van Amaranta zijn net een puzzle. Waar heeft ze het dit keer over en wat bedoeld ze in godsnaam.
Hoezo irritant?quote:Op maandag 19 december 2005 19:45 schreef blieblie het volgende:
Het ging over haar leeftijd.
Die posts van Amaranta zijn net een puzzle. Waar heeft ze het dit keer over en wat bedoeld ze in godsnaam.
Jeuj ik heb de 12e een rekentoets, ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
Relaxed zeg, ik heb slechts 1 tentamen en die is pas op vrijdag 13 januari
Vrijdag de 13e... hmmmz
Op mn werk doet Fok soms gek. Quoten ging op dat moment ff niet. Vandaar.quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hoezo irritant?
Post gewoon normaal, die quote-pijl zit er niet voor niets op. Iedereen doet het toch gewoon zo...
Of is het in het kader van let's make things easier![]()
'Ze snappen toch wel wat ik bedoel'
Met die instelling blijf je natuurlijk zwakzinnig![]()
En natuurlijk snappen we wel dat het over haar leeftijd gaat, maar niemand post steeds maar raak hè?
Werkenquote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op mn werk doet Fok soms gek. Quoten ging op dat moment ff niet. Vandaar.
Kan zijn, maar normaliter quote je ook bijna nooit en dat is gewoon moeilijk leesbaar en niemand snapt het en dan moeten we het weer gaan vragen also also alsooooo...quote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op mn werk doet Fok soms gek. Quoten ging op dat moment ff niet. Vandaar.
Oke, ja, prima, maar soms dan wil ik zo graag posten, dat ik dan gewoon van de haast het quoten vergeet.quote:Op maandag 19 december 2005 20:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kan zijn, maar normaliter quote je ook bijna nooit en dat is gewoon moeilijk leesbaar en niemand snapt het en dan moeten we het weer gaan vragen also also alsooooo...
Dus niet kloten, gewoon quoten.
En jij vindt het gek dat ik niet wil zeggen wie ik ben en waar ik woon met zulke uitspraken?quote:Op maandag 19 december 2005 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hou je commentaar voor je Blieb, voordat ik je ga chanteren met dingen waarmee ik je chanteren kan!
Ik hoef niet te weten wie jij bent en waar jij woont...quote:Op maandag 19 december 2005 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij vindt het gek dat ik niet wil zeggen wie ik ben en waar ik woon met zulke uitspraken?
K3quote:Op maandag 19 december 2005 20:21 schreef ArTiC het volgende:
*chips*
quote:A crowded room
Friends with tired eyes
I'm hiding from you
And your soul of ice
My god I thought you were
Someone to rely on
Me?
I guess I was a shoulder to cry on
A face on a lover with a fire in his heart
A man under cover but you tore me apart
Now I've found a real love you'll never fool me again
De Kassameisjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch zie ik liever de groep KUSquote:
Na de 3e tikte ik ze anders egnie meer wegquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Partygurl het volgende:
Warme appeltaar...
Lekker lekker!
Of t drankje appelgebak, das ook fijn
Hoofdrekenen is ook zo moeilijkquote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jeuj ik heb de 12e een rekentoets, ik heb er nu al zin in![]()
Mandy's Weblogquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef r8ality het volgende:
Of Wow. Keer op keer anyone?
Heeft ie nou Windows op een Mac of alleen maar een scherm van Apple aangesloten?quote:
Het laatste vermoed ik zoquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heeft ie nou Windows op een Mac of alleen maar een scherm van Apple aangesloten?
We hadden zaterdag een liter gemaakt..en opdronken...was ook niet lekker meerquote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Na de 3e tikte ik ze anders egnie meer weg![]()
*kraaaaak* ROGER! *kraaaak*quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:28 schreef r8ality het volgende:
Reporting for duty.
Nou ... als je dat even vergelijkt met hoe ik me nu voel, en het feit dat ik maar 5u gemaft hebquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:17 schreef r8ality het volgende:
Ik voel me zowaar fit. Of ligt dat aan het feit dat ik eens op tijd naar bed ben gegaan.
Thijs.... Marques?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:33 schreef r8ality het volgende:
Ik kwam Thijs WEER tegen gisteren. Dit keer in het TU/e sportcentrum.
Zelfs Pieter van de H. was er nogal van onder de indruk inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef blieblie het volgende:
Iemand trouwens gisteren dat nieuwe bad v.d. Tongelreep gezien gisteren?
sodeju! Die is groot.
Watjequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef blieblie het volgende:
Die duikplank is overigens ook errug kewl, niet dat ik er van af durf.
Dat jij watervrees hebt, maakt zwemmen nog niet kutquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:01 schreef r8ality het volgende:
Zwemmen is kut. Behalve if voor conditie of met vrouwen.
Gast, ik heb echt geen hekel aan zwemmen. Maar het is gewoon veel beter te motiveren if voor conditie of met vrouwen, danwel een zootje vrienden. En die eerste 2 slaan nergens op, maar dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat jij watervrees hebt, maakt zwemmen nog niet kut
Jij zit trouwens wel vol met fobieen he? Te noemen:
- Vrouwenvrees
- Watervrees
- Motorfiets-vrees
Tuurlijk weet ik dat wel, maar dan mag ik het nog wel graag zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gast, ik heb echt geen hekel aan zwemmen. Maar het is gewoon veel beter te motiveren if voor conditie of met vrouwen, danwel een zootje vrienden. En die eerste 2 slaan nergens op, maar dat weet je zelf ook wel.
Verrot. Ik heb halve nacht ook wakker gelegen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:21 schreef blieblie het volgende:
Ik was op tijd naar bed, maar heb vannacht 4 keer op mijn telefoon gekeken hoe laat het was. om 12 uur, om half 2, om 10 voor 5 en om half 6
.
Ik? ....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef r8ality het volgende:
KRIJG DAN TOCH DE KANKER, VIEZE STINKHOMO!
In het kort... ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Mex_ het volgende:
OMG
Ik heb het 9 seconden vol gehouden![]()
Niet voor mensen met een zwakke maag.
Als we 't toch over lieve beestjes hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Die zou ik ook meejatten.
Zeer ranzig.quote:
Die moet je eens posten in het cavia topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als we 't toch over lieve beestjes hebben
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=3640
[..]
Zeer ranzig.
Okay. geen wijs plan dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Mex_ het volgende:
OMG
Ik heb het 9 seconden vol gehouden![]()
Niet voor mensen met een zwakke maag.
Mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef blieblie het volgende:
Joost!!
Ken jij ene Mehwish Shah?
En is ze in het echt net zo mooi als op de foto of heeft ze gebruik gemaakt van de nodige fotosoepfilters.
[afbeelding]
Ow, ze doet dezelfde opleiding als jij.
Pfff .. als het een hoofddoek/burka draagt hoeft het van mij al niet meer. Dan kom je er gewoon openlijk voor uit dat je in het verleden leeft. Ik ga toch ook niet rondlopen met een bolhoed opquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef blieblie het volgende:
Ze heeft een mooi gezicht. Als je alleen een zwarte doek en een neus ziet moet je ff je ogen open doen.
Vind ik dan.. Die zwarte doek moet je gewoon ff wegdenken.
Maar ze viel me op omdat ze die multimediaopleiding van Joost doet...
Eens!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:02 schreef omegaproject het volgende:
Pfff .. als het een hoofddoek/burka draagt hoeft het van mij al niet meer. Dan kom je er gewoon openlijk voor uit dat je in het verleden leeft. Ik ga toch ook niet rondlopen met een bolhoed op
Alaaf!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al lijkt me zo'n bolhoed wel weer iets![]()
Dan moeten ze een theedoek...afwassen krengquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:04 schreef blieblie het volgende:
Binnenshuis hoeven ze overigens geen hoofddoek geloof ik.
Ik zit op stagequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Neteru het volgende:
Deze kwam ik net tegen:
rare jongens die meiden
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef r8ality het volgende:
Als ze IMD doet dan zie ik haar zowiezo niet. Die zitten meestal in R5 ofzo. Iig niet in R1 3de etage.
Daarbij zijn ik en de meeste van mijn projectgroepleden zo racistisch als de pest, dus lang zal ze niet in het lokaal zitten..
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Neteru het volgende:
Deze kwam ik net tegen:
rare jongens die meiden
![]()
R1 3e Etage...daar heb ik werktuigbouw gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef r8ality het volgende:
Als ze IMD doet dan zie ik haar zowiezo niet. Die zitten meestal in R5 ofzo. Iig niet in R1 3de etage.
Daarbij zijn ik en de meeste van mijn projectgroepleden zo racistisch als de pest, dus lang zal ze niet in het lokaal zitten..
Oh dan zal Amaranta zich wel zo melden hierquote:
Jup, verdieping naar beneden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
R1 3e Etage...daar heb ik werktuigbouw gedaan
Is dat verhuisd ofzo?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh dan zal Amaranta zich wel zo melden hier
Dan kun je die nog wel heel de tijd uitmaken voor weet ik watquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef r8ality het volgende:
Linda, kom op es. Als het lomp overkomt bedoel ik het zo niet. Bewijs: ik ben nu zelfs op mijn choconichtje aan het passen.
*kgggggggggggggg* Copy that. The light is green *kgggggggg* Over.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:59 schreef r8ality het volgende:
Het licht is groen voor MSN, ik herhaal, het licht is groen.
Joost! Joost!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef Zebraman het volgende:
这次新当选的名院士隶属于6个部委和2个省区 其中教育部系统人 中国科学院系统人 国防科工委系统人 国土资源部、水利部、总参 北京市各1人 香港特别最大年龄 岁,AJAX 岁,平均年龄岁 其中 (含)以下的24人,占岁(含)以下的13人占。新当选院士的平均年龄是年院士增选工作制度化以来平均年龄最轻的一次。
Er staat een 20" Philips tft tv in het Its boekje voor 549¤. Kan 'm alleen niet op de pagina vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:17 schreef blieblie het volgende:
Ja! klopt!
Is dat zo'n combi-ding? Dus zo'n PC-monitor met ingebouwde tv-tuner?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Er staat een 20" Philips tft tv in het Its boekje voor 549¤. Kan 'm alleen niet op de pagina vinden.
een weger, whehehequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:23 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een neger.
die zijn rukquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat zo'n combi-ding? Dus zo'n PC-monitor met ingebouwde tv-tuner?
Volgens mij was het dezequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat zo'n combi-ding? Dus zo'n PC-monitor met ingebouwde tv-tuner?
quote:
Ik doelde meer op de geluidskwaliteit maar het beeld is ook ruk ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
idd, niet al te beste beeldkwaliteit
Da's ook voor het eerst dat jij dat zegt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wie jij bent en waar jij woont...
Iedereen weet dat je Joop heet en in de achtste barier woont in dat woonhuis waar wekelijks een vrachtwagen van Grolsch komt lossenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Da's ook voor het eerst dat jij dat zegt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je Joop heet en in de achtste barier woont in dat woonhuis waar wekelijks een vrachtwagen van Grolsch komt lossen
Bijna juistquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je Joop heet en in de achtste barier woont in dat woonhuis waar wekelijks een vrachtwagen van Grolsch komt lossen
GGquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:01 schreef daNpy het volgende:
Zo ben net terug van PSV - FC Twente.
De tukkertjes kunnen met de staart tussen de benen weer het land op
We zaten in een hoek vrij bovenaan. Damn dat is erg steil
Ik heb een aantal foto's en filmpjes gemaakt:
Foto's
Het stadion in het begin
Corner
De tweede goal!
spaar dan nog ff door tot je +- 750 pleuro hebt. Het stoort als je naar een TV kijkt met brak beeldquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef blieblie het volgende:
550 euro is een kleine 50 euro boven max budget.
Volgens mij ben ik gewoon een vrouw inside a man ofzoquote:"O Romeo, Romeo! wherefore art thou Romeo?
Deny thy father and refuse thy name!
Or, if thou wilt not, be but sworn my love,
And I'll no longer be a Capulet."
Verkapte "ik ben eigenlijk een homo" post?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon een vrouw inside a man ofzo.
Gezien mijn film voorkeur.
Voor 500 euro moet je wel een fatsoenlijk slaapkamer thingy kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
spaar dan nog ff door tot je +- 750 pleuro hebt. Het stoort als je naar een TV kijkt met brak beeld
een "uit-de-kast" postquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben eigenlijk een homo" post?
Dat hoor ik vaker, maar er is 1 ding dat ik zeker weetquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben eigenlijk een homo" post?
succes...het hoeft idd niet groo, fantastisch of HD maar leuk beeld id toch wel een minimum vereiste van een TV toch? Anders zet je hem na 2 maanden nog nauwelijks aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Voor 500 euro moet je wel een fatsoenlijk slaapkamer thingy kunnen vinden.
Het hoeft allemaal niet groot, fantastisch en HD compatible, zolang ie maar plat is en niet kleiner dan 51cm doorsnee.
Helmond Sportquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef ArTiC het volgende:
Helmond Sport - Jong Ajaks
2-1mini-neusjes
Dat klopt... Maar ik ben wel behoorlijk kieskeurig wat dat betreft hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
succes...het hoeft idd niet groo, fantastisch of HD maar leuk beeld id toch wel een minimum vereiste van een TV toch? Anders zet je hem na 2 maanden nog nauwelijks aan.
En "slechts" 3x meer hoeft te betalen met hetzelfde loon voor minder qua pakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef ArTiC het volgende:
*zucht*
waarom blijven mensen zeiken dat ze MAAR <insert bedrag> zorgtoeslag krijgen...wees gewoon blij dat je iets terug krijgt ofzo
Eensch. Ik had mezelf al laten wennen aan meer euro's per maand dokken. Maar ik ga amper achteruit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef ArTiC het volgende:
*zucht*
waarom blijven mensen zeiken dat ze MAAR <insert bedrag> zorgtoeslag krijgen...wees gewoon blij dat je iets terug krijgt ofzo
We zouden bijna medelijden met je krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef blieblie het volgende:
Ik ga er wel op achteruit... Maar goed, dat is ook niet zo vreemd, ik ga dadelijk van 4 inkomstenbronnen naar 1tje.
Ik nietquote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We zouden bijna medelijden met je krijgen![]()
Doe dat maar jaquote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We zouden bijna medelijden met je krijgen![]()
Alleen maar omdat Philips uit Eindhoven komt zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 08:36 schreef Mex_ het volgende:
Die Philips is toch 10x mooier dan die Samsung schermpjes, daar zou ik wel 50¤ extra voor over hebben
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Philips uit Eindhoven komt zeker?
Ga dan daar over zeiken..en niet over wat je zomaar krijgt (zonder er iets voor te hoeven doen)quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
En "slechts" 3x meer hoeft te betalen met hetzelfde loon voor minder qua pakket.
Mwah, weet ik zo net nog niet. Wel weet ik dat je over Samsung wel aardige dingen hoort over beeld kwaliteit van hun schermpjes. Over Philips hoor ik weer weinig tot geen positieve geluiden.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:36 schreef Mex_ het volgende:
Die Philips is toch 10x mooier dan die Samsung schermpjes, daar zou ik wel 50¤ extra voor over hebben
Black Eyed Peas ft. Jack Johnsonquote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
And its gone...gone...going…
gone...everything gone...give a damn…
gone be the birds when they don't wanna sing…
gone people...all awkward with their things…
Gone…….
Voor de spreiding van zwervers en junks.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef _DeBje_ het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waaaaaaaaaaarom HELMOND in godsnaam maar liefst DRIE stations heeft?![]()
Ergernis? Geen last van...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:43 schreef blieblie het volgende:
En de hangjeugd... Maar de hangjeugd is kindjes aan het maken, dus hebben ze een extra station nodig. Anders raakt het overbevolkt bij de andere 3. (Tip, pak de sneltrein naar Helmond, en vanaf daar de stoptrein naar Deurne, scheelt een hoop ergernis
).
70 pleuro per maand schiet wel opquote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef blieblie het volgende:
Ow!!! Is die zorgtoeslag per maand!!.
Ik dacht dat ik 70 euro per jaar zou krijgen, vond het al zo zinloos.
Me too, jeuhquote:
Donequote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef blieblie het volgende:
Juup & Duchess!!
Jullie moeten wel op Eny stemmen in de F&F liefste kat wedstrijd.
Aha, wij gaan eerst naar mijn schoonouders en de dag erna naar mijn ouders.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef blieblie het volgende:
Dank je!
Ik ga lekker profiteren van mijn moeders kookkunsten, verjaardag van zus vieren en 2de kerstdag op stap.
quote:Maar gelukkig hebben we de dure Eau de Toilette nog!!
link?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef blieblie het volgende:
Keb geen schoonouders.
Zeg Ferry, je moet op die weblog van je ex bij dat "huil" verhaaltje dit posten:
[..].
of is dat niet liev![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |