quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef ArTiC het volgende:
We hebben een hele openingspost enzo maarja...die staat ergens maar:
a) Ik heb geen zin om die te gaan zoeken
b) Ik haat standaard OP's
c) Ander antwoord:.............................................................
doostrepen wat niet van toepassing is
Ende de zevende dag ruste hijquote:
OMG ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef amaranta het volgende:
he okke
lekker geslapen?
nog wat met die knakworst van je gedaan?
quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG ...
nogmaals: 't is hier geen MSN
stond je op de betonnen vloer bij oost?quote:Op zondag 18 december 2005 15:36 schreef Blueman het volgende:
Grmbl, wat was het gisteravond koud bij PSV... brrr
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
stond je op de betonnen vloer bij oost?
Denk zeg het niet meteen gelijk want er zijn mensen die dat pas willen zien bij De Wedstrijden van ons geweldige uch uch zendertje Talpaquote:
Eeuh...??quote:
Knuffelnicht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef r8ality het volgende:
Oh Laurens, ik ben niet vrouwenschuw. Ik heb net nog bij Domino's geknuffeld met een 17-jarige vrouwelijke collega.
Die is goed iddquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef r8ality het volgende:
HEE! WETEN JULLIE WEL WAT DAT KOST!
Helemaal niks. Whehehehe.
Biertje?quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
Slechts 4 uur slaap in een nacht is toch echt best wènahg![]()
Meld.quote:
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?quote:
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijdquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ikquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Lijkt jaquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijd
Proostquote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef r8ality het volgende:
*Bavaria naar binnen tankt
Ik zat net ff te twijfelen toen ik Joost met een bavje zag lopen, maar nee. Ik houd het nu ff bij Rivella groenquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ik
Hoe oud word je ook alweer?quote:Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef amaranta het volgende:
Was het nog leuk gisteren? Was wel toeval dat ik niet langskwam, kwam zeker wel goed uit!
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef r8ality het volgende:
Zigge zagge zigge zagge Helliemond!.
Via google wel te vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 11:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?
Jammer dat je er niet wasquote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef r8ality het volgende:
Zigge zagge zigge zagge Helliemond!.
http://www.hellmond.nl/helmond.wmvquote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Via google wel te vinden.
Hellmond.wmv
Mompelt iets over oude koeien uit de sloot halen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand dat filmpje met die 2 helmonders in die amerikaanse bak?
Qua specs zijn ze nagenoeg gelijk, de reviews zijn ook allemaal goed, dus ik zou voor de mooiste gaanquote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een mooie LCD van max 450-500 euro voor op mijn slaapkamer. Enige eis is dat het geen mukkiemuk aldi/asus/Jewel troep is. (En natuurlijk beetje leuk formaat, een digitale postzegel heb ik niets aan).
Maar deze leek me wel wat:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125700B00322151.htm
Of deze:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257022004FBFD7.htm
Wat denken jullie?
Ik zocht eigenlijk nog andere goeie alternatievenquote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Qua specs zijn ze nagenoeg gelijk, de reviews zijn ook allemaal goed, dus ik zou voor de mooiste gaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
Die Fransen en Belgen hebben ook weer een nieuw stampdansje bedacht![]()
Ik ok zoiets, maar dan 2 en je kan er ook in pratenquote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef blieblie het volgende:
Wat heb je gekregen.
Mijn voorschot op kerstpakket was dees:
[afbeelding]
Radiootje voor in de keuken. Wel geinig dingetje die ik errug goed kan gebruiken.
Bij onze tv hadden we maar keuze uit 2 (bij de para) heb dus niet al te veel geresearched vooraf..quote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk nog andere goeie alternatieven.
Ik moet eens proberen bij Daklem of hij niet leuke personeelskorting krijgt op die dingen bij de BCC.quote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij onze tv hadden we maar keuze uit 2 (bij de para) heb dus niet al te veel geresearched vooraf..
Of Mediamarkt, al geweest?quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik moet eens proberen bij Daklem of hij niet leuke personeelskorting krijgt op die dingen bij de BCC.
2 Radio/zenders ... WalkieTalkies dus.quote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef blieblie het volgende:
Hoop ik niet dat die dat formaat heeft.
Maar een bakkie dus?
Of een Babyfoon?
Of een GSM uit het jaar 1982?
Krijgt iedereen die?quote:Op maandag 19 december 2005 13:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
2 Radio/zenders ... WalkieTalkies dus.
Van Condor, best uitgebreid enzo
Het mooie voor mij (en meteen het kutte voor Joost) is dat mijn klas zo ongeveer de laatste van het oude curriculum is en dat wij van al die voorgaande jaren verslagen van anderen kunnen gebruikenquote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het mooie van PVA's is dat je ze je hele studie kunt recyclen
Die zijn niet helemaal au naturel volgens mijquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, ze vallen er bijna uit!
http://www.snyggast.se/?4860720
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze tweequote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef blieblie het volgende:
Ik zoek een mooie LCD van max 450-500 euro voor op mijn slaapkamer. Enige eis is dat het geen mukkiemuk aldi/asus/Jewel troep is. (En natuurlijk beetje leuk formaat, een digitale postzegel heb ik niets aan).
Maar deze leek me wel wat:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C125700B00322151.htm
Of deze:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257022004FBFD7.htm
Wat denken jullie?
Quoten is niet jouw sterkste punt hè?quote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef amaranta het volgende:
26
Heb der geen pasje vanquote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze twee
nee, ik vind quoten stomquote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Quoten is niet jouw sterkste punt hè?
quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het mooie van PVA's is dat je ze je hele studie kunt recyclen
Deze is de enige die in de buurt komt.quote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk: Ga naar de Philips Personeelswinkel in het PSV stadion en koop er daar eentje voor hetzelfde geld die er veel mooier uitziet dan een van deze twee
Dit is een nieuwer model van dezelfde afmeting:quote:Op maandag 19 december 2005 14:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Deze is de enige die in de buurt komt.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257077003DA5E3.htm
Maar ik denk niet dat de Personeelswinkel 100 euro korting geeft op een lcd.
Hmm, onze tentamens staan er al wel op, alleen nog geen data erbijquote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
Relaxed zeg, ik heb slechts 1 tentamen en die is pas op vrijdag 13 januari
Vrijdag de 13e... hmmmz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |