quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef ArTiC het volgende:
We hebben een hele openingspost enzo maarja...die staat ergens maar:
a) Ik heb geen zin om die te gaan zoeken
b) Ik haat standaard OP's
c) Ander antwoord:.............................................................
doostrepen wat niet van toepassing is
Ende de zevende dag ruste hijquote:
OMG ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef amaranta het volgende:
he okke
lekker geslapen?
nog wat met die knakworst van je gedaan?
quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG ...
nogmaals: 't is hier geen MSN
stond je op de betonnen vloer bij oost?quote:Op zondag 18 december 2005 15:36 schreef Blueman het volgende:
Grmbl, wat was het gisteravond koud bij PSV... brrr
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
stond je op de betonnen vloer bij oost?
Denk zeg het niet meteen gelijk want er zijn mensen die dat pas willen zien bij De Wedstrijden van ons geweldige uch uch zendertje Talpaquote:
Eeuh...??quote:
Knuffelnicht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef r8ality het volgende:
Oh Laurens, ik ben niet vrouwenschuw. Ik heb net nog bij Domino's geknuffeld met een 17-jarige vrouwelijke collega.
Die is goed iddquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef r8ality het volgende:
HEE! WETEN JULLIE WEL WAT DAT KOST!
Helemaal niks. Whehehehe.
Biertje?quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
Slechts 4 uur slaap in een nacht is toch echt best wènahg![]()
Meld.quote:
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?quote:
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijdquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ikquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk weleens iets anders dan bier of ben je echt aan het studeren voor professioneel alcoholist?
Lijkt jaquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef febster het volgende:
[..]
Hij eet af en toe ook nog eens tussen door iets wat op zuurkool lijkt, of pizza, of een K&S maaltijd
Proostquote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef r8ality het volgende:
*Bavaria naar binnen tankt
Ik zat net ff te twijfelen toen ik Joost met een bavje zag lopen, maar nee. Ik houd het nu ff bij Rivella groenquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik drink water op dit moment, maar jij als ok niet echt geheelonthouder lust vast wel een biertje dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |