quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
Veel maanzaadbollen is goed voor positieve drugstestenquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
Bier. Dat lust ik wel.
Net als een maanzaad bolletje en Hollandia.
Ben net even uit geweest..quote:
Mythbusters gekeken?quote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veel maanzaadbollen is goed voor positieve drugstesten
Doejjjjjjjj Déquote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef D.Rose het volgende:
De vrouw wil naar bed..........en ik ga braaf mee
tot weer maar weer
ach soquote:
quote:
Welke film?quote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
ach soik kom net uit de bioscoop vandaan
Tof..en het wordt ongetwijfeld vaker gevraagd, maar welke film?quote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
ach soik kom net uit de bioscoop vandaan
Je komt net van het toilet en kwam eindelijk tot die ontdekking?quote:Op zondag 18 december 2005 01:08 schreef bomie het volgende:
Wat een lulletje zeg!
Ooooh, dies wel lekker.quote:
Hoiquote:Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
Gegroet stervelingen
toch wel single malt mag ik hopen?quote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef ladurance het volgende:
Gegroet! Ik zondig, ik zit aan de whisky.
Met mate?quote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef ladurance het volgende:
Gegroet! Ik zondig, ik zit aan de whisky.
Zo lijkt het alsof je bedoelt dat hollandia geen bier is.quote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
Bier. Dat lust ik wel.
Net als een maanzaad bolletje en Hollandia.
Veel plezier C.quote:
Doe maar niet..quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
Het hagelt hier inmiddels, voorteken van de sneeuw die nog gaat komen.
Er lag gister (zaterdag) een dun laagje wat aan het eind van de middag ook weer zo goed als weg was.quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]In mijn beide woonplaatsen heb ik nog geen sneeuw gezien deze winter..
Geen zorgen, glenfiddich.quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
toch wel single malt mag ik hopen?
ladurance, geen idee, nizzbitch is talietje.quote:Op zondag 18 december 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Van wie zijn al deze kloons eigenlijk?
Ladurace weet ik denk ik wel..quote:Op zondag 18 december 2005 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ladurance, geen idee, nizzbitch is talietje.
Wanneer kom je die brengen martijn?quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef ladurance het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik zweer het op een kratje bier.
Ok, ik geloof je..quote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef ladurance het volgende:
Halen? Nee, het is misschien niet te bewijzen maar ik heb hier nooit eerder een account gehad.
Hmm.. ik postte gisteravond al weer vrolijk..quote:Op zondag 18 december 2005 01:46 schreef ladurance het volgende:
En ik las dat je zondag pas terug zou zijn Janetje, het is nu nog geen 2 uur zondag en je hebt al gepost.![]()
Goh... alweer?quote:Op zondag 18 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Ik ruik een ontluikende romance.
Wanneer is een mens ooit vrolijk?quote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef ladurance het volgende:
Maar gisteravond was ik aan het werk. Maar waarom niet vrolijk dan?
Tof, ik wist niet dat zulks kon bij een mentale handicap.quote:Op zondag 18 december 2005 01:55 schreef ladurance het volgende:
OKee ik zal zo is kijken. Maar ik moet zeggen dat ik vanavond toch redelijk vrolijk ben. Vooral vanwege me aankomende promotie.
Sorry, ik houd niet van patsers vandaar.quote:Op zondag 18 december 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, ik wist niet dat zulks kon bij een mentale handicap.
Heb je mijn ppd-record al gezien?quote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, ik houd niet van patsers vandaar.
Oooooooi!!quote:
Sterf in je eigen geïnfecteerde longvocht kankernerd.quote:Op zondag 18 december 2005 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je mijn ppd-record al gezien?.
Nog niet helaas.quote:
als jij ook maar het woord kanker kan gebruiken ehquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf in je eigen geïnfecteerde longvocht kankernerd.
quote:
oe... in een topless bar??quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef ladurance het volgende:
Zo paterig ben ik niet hoor. Het werk wat ik nou doe (afwassen) heb ik ondertussen alweer lang genoeg gedaan en nu ga ik de bediening in. Klinkt t nu nog patserig?
Nogal.quote:Op zondag 18 december 2005 02:01 schreef ladurance het volgende:
Zo paterig ben ik niet hoor. Het werk wat ik nou doe (afwassen) heb ik ondertussen alweer lang genoeg gedaan en nu ga ik de bediening in. Klinkt t nu nog patserig?
jammer... zeer jammer...quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef ladurance het volgende:
Helaas, t is alleen maar een klein restuarant.
Zolang het maar geen v/d Valk is.quote:
Is het wel een restaurent of is t een afhaalchinees of iets dergelijks?quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef ladurance het volgende:
Helaas, t is alleen maar een klein restuarant.
Goh, zit er een van de Valk in de buurt hier?quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar serveren ze niet topless.. maar kan je met de obers slapen
Ik lust geen mannen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wel.. op een bedje van sla met wat...quote:
Hotel Valk Maastricht vd Zoek met Googlequote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh, zit er een van de Valk in de buurt hier?
quote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wel.. op een bedje van sla met wat...
Ja, die weet ik.. die is 10 min lopen vanaf mijn kamer in Maastricht.. maar daar zit ik nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hotel Valk Maastricht vd Zoek met Google
Nijverheidsweg 35
6227AL Maastricht [kaart]
Tel: 043 3873500
Fax: 043-3873510
Wist je tochquote:
je vroeg alleen of ie in de buurt zitquote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, die weet ik.. die is 10 min lopen vanaf mijn kamer in Maastricht.. maar daar zit ik niet...
quote:Op zondag 18 december 2005 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je vroeg alleen of ie in de buurt zit![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef ladurance het volgende:
de dichtstbijzijnde v/d valk is een half uur fietsen ofzo... En op die afstand zitten er echt 3 ofzo.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
you are very welcome!quote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Das waar.. naja.. thanks enieweej
Shit.. ik stond mn tas al in te pakken..quote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
you are very welcome!
(is een uitdrukking hoor, nu morgen niet onverwachts voor de deur staan)
Hoofddorp en omgeving zeker?quote:Op zondag 18 december 2005 02:14 schreef ladurance het volgende:
de dichtstbijzijnde v/d valk is een half uur fietsen ofzo... En op die afstand zitten er echt 3 ofzo.
[HeS] Hotels en Seductie..quote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
Dus we hebben het nu over v/d Valk in samenwerking met sex.
Toekans En Orgasmes, oftwel [TEO].
ja, sorry, dacht dat ik je wel even moest waarschuwen.. ben er morgen namelijk niet.. of beter gezegd vandaag.. pa en ma zijn deze zondag 20 jaar getrouwdquote:Op zondag 18 december 2005 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Shit.. ik stond mn tas al in te pakken..
quote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, sorry, dacht dat ik je wel even moest waarschuwen.. ben er morgen namelijk niet.. of beter gezegd vandaag.. pa en ma zijn deze zondag 20 jaar getrouwd![]()
![]()
![]()
nou, de tijd dat ik geil werd van Van der Valks heb ik nooit gehad en zal ik ook wel niet krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
Dus we hebben het nu over v/d Valk in samenwerking met sex.
Toekans En Orgasmes, oftwel [TEO].:X
dank je.. maar eeeuh... 20 jaar geleden was ik 13quote:Op zondag 18 december 2005 02:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Gefeli met den ouders trouwdag.. Reden uwer existentie..
Daar zoek ik ook al weken naar..quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb een onderwerp nodig om over te zeiken op m'n LJ.
Help eens mee.
neem nog een slok bier.. van bier ga je toch meestal zeiken?? ik denk dat jij dat wel op een creatieve manier kan verklarenquote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
Ik heb een onderwerp nodig om over te zeiken op m'n LJ.
Help eens mee.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je.. maar eeeuh... 20 jaar geleden was ik 13![]()
je wilt alleen een onderwerp?? Waarom denken dronken mannen altijd dat ze "gods gift to woman" zijn?? dat vraag ik me wel eens afquote:
Maar zeiken is tof.quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neem nog een slok bier.. van bier ga je toch meestal zeiken?? ik denk dat jij dat wel op een creatieve manier kan verklaren
Mits gemikt..quote:
maakt niet uit.. maar vandaar dat deze dag voor mij ook een beetje speciaal is...quote:Op zondag 18 december 2005 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Oh ja.. Oeps
Naja.. een late reden..
quote:Op zondag 18 december 2005 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maakt niet uit.. maar vandaar dat deze dag voor mij ook een beetje speciaal is...
Zienquote:Op zondag 18 december 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god, ik heb zonet even een foute webcamshot gemaakt!![]()
![]()
ja, heb vandaag al een groot bos bloemen gebracht met witte rozen, mams vindt witte rozen met kerst zo mooiquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, heb vandaag al een groot bos bloemen gebracht met witte rozen, mams vindt witte rozen met kerst zo mooi
met wie zit je nu weer te geilenquote:Op zondag 18 december 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
Oh mijn god, ik heb zonet even een foute webcamshot gemaakt!![]()
![]()
Lassie, red mij!! Red mij!quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Die oogjes.ik lijk wel een aangerande lassie.
zit je naakt danquote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef ladurance het volgende:
Ik heb hier geen webcam. Maar ik heb ook geen zin om m nu aan te zetten als ik m wel zou hebben.
meestal zeggen mannen dat over hun tong hoorquote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
blijven oefenen, blijven oefenen!quote:Op zondag 18 december 2005 02:30 schreef ladurance het volgende:
wat reageren jullie allemaal snel zeg.![]()
een deken?? bestaan die dingen nog?? ik heb een heerlijk dekbedquote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef ladurance het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Ja dus. Maar wel n deken hoor, het is koud.![]()
Een PI in een niet gequote post.quote:Op zondag 18 december 2005 02:30 schreef ladurance het volgende:
Tja.. de term slowchat is vrij veraderlijk..quote:Op zondag 18 december 2005 02:30 schreef ladurance het volgende:
De tong van lassie?quote:Op zondag 18 december 2005 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
meestal zeggen mannen dat over hun tong hoor![]()
en c.. ik vind em lief.. wil je met me neucken trouwen??quote:Op zondag 18 december 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
* Aan een heel verdrietig liedje moet denken nuquote:Op zondag 18 december 2005 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, heb vandaag al een groot bos bloemen gebracht met witte rozen, mams vindt witte rozen met kerst zo mooi
Ik ben al getrouwd, met vrouwe Hollandia.quote:Op zondag 18 december 2005 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en c.. ik vind em lief.. wil je met me neucken trouwen??
verradelijk ookquote:Op zondag 18 december 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. de term slowchat is vrij veraderlijk..
De slowchat die ik ken is anders slower.quote:Op zondag 18 december 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. de term slowchat is vrij veraderlijk..
Ik let vanavond niet meer op spellingquote:
hey PSquote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Aan een heel verdrietig liedje moet denken nu
Je praat al over proxy's e.d. en je gebruikte net een PI.quote:Op zondag 18 december 2005 02:34 schreef ladurance het volgende:
[..]
De slowchat die ik ken is anders slower.
Maar als jij wil blijven denken dat ik een kloon ben, ga je gang.
De proxies die ik ken zijn trouwens nog een stuk langzamer dan dat ik nu post.
cerror zei dat je een kloon was net, niet ik..quote:Op zondag 18 december 2005 02:34 schreef ladurance het volgende:
[..]
De slowchat die ik ken is anders slower.
Maar als jij wil blijven denken dat ik een kloon ben, ga je gang.
De proxies die ik ken zijn trouwens nog een stuk langzamer dan dat ik nu post.
Vmquote:
nog nooit van de opmerking "likken als lassie" gehoord??quote:Op zondag 18 december 2005 02:32 schreef ladurance het volgende:
[..]
De tong van lassie?Ik vind de mijne anders prima.
Bij 'onder een deken' krijg ik toch rare ideeën Vm.. sorry..quote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nog nooit van de opmerking "likken als lassie" gehoord??
ach, dat komt over tien jaar nog wel, je slaapt immers ook onder een deken
quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef ladurance het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Ja dus. Maar wel n deken hoor, het is koud.![]()
het komt niet uit mijn eigen brein dit keerquote:Op zondag 18 december 2005 02:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij 'onder een deken' krijg ik toch rare ideeën Vm.. sorry..
Like I give a fuck anyway.quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef ladurance het volgende:
De enige pi die ik ken is gelijk aan 3.14.
Maar net wat ik zeg, als jij denkt dat ik een kloon ben, ga gerust je gang maar je hoeft niet te verwachten dat ik t toe ga geven omdat het niet zo is.
PI staat voor posticon.quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef ladurance het volgende:
De enige pi die ik ken is gelijk aan 3.14.
Maar net wat ik zeg, als jij denkt dat ik een kloon ben, ga gerust je gang maar je hoeft niet te verwachten dat ik t toe ga geven omdat het niet zo is.
Dat was ook tegen hem bedoelt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
cerror zei dat je een kloon was net, niet ik..
de·ken1 (de ~ (m.), ~en/~s)quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
het komt niet uit mijn eigen brein dit keer
Tja, ik kan ook php programeren en ik kan muziek programmeren op oude computerpoep....quote:Op zondag 18 december 2005 02:37 schreef pc-fr34k het volgende:. Bod geplaats van 700 USD op een simpel projectje op rentacoder, maximum bod was 800, ik denk, ik doe aardig...
. Hoop dat ik gekozen wordt, heb toch wel een redelijke tekst neergeplant met goede recommendaties. Dat is wel moeilijk zeg, over jezelf vertellen en zeggen wat je allemaal kan. Gelukkig was die 'bid-requester' heel duidelijk in wat hij wilde en welke informatie hij wilde.
Wordt mijn ge-computer toch nog nuttig en heb ik iets waar ik geld mee kan verdienen..
* pc-fr34k blij is.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
de·ken1 (de ~ (m.), ~en/~s)
1 oudste, overste, hoofd
2 digniteit in sommige kapittels van kanunniken
3 hoofd van een decanaat
4 [r.-k.] hoofd van het kardinalencollege
likken doe je toch met je tong?? of is de anatomie tegenwoordig veranderd??quote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef ladurance het volgende:
[..]
Dat was ook tegen hem bedoelt.
@ viking: Tuurlijk heb ik wle van die opmerking gehoord, alleen dan likken en niet de tong.
En deken of dekbed, allemaal 1 pot nat.
heb jij wat te zeiken in ieder gevalquote:Op zondag 18 december 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
Dit word wel een huillies topic huh?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_%28beddengoed%29quote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
de·ken1 (de ~ (m.), ~en/~s)
1 oudste, overste, hoofd
2 digniteit in sommige kapittels van kanunniken
3 hoofd van een decanaat
4 [r.-k.] hoofd van het kardinalencollege
Ja maar... Laat ook maar, je hebt gelijk. Het is te laat om in discussie te gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
likken doe je toch met je tong?? of is de anatomie tegenwoordig veranderd??
zie daar nou niet het woord dekbed tussen... dus zou het dan toch niet hetzelfde zijnquote:Op zondag 18 december 2005 02:44 schreef ladurance het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_%28beddengoed%29
Over allerlei huillies die zich oninteressante dingen gaan aantrekken?quote:Op zondag 18 december 2005 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb jij wat te zeiken in ieder geval
je bent ook wel een erg gemakkelijke prooiquote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef ladurance het volgende:
[..]
Ja maar... Laat ook maar, je hebt gelijk. Het is te laat om in discussie te gaan.
Liedje wat mijn paps wel eens zongquote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
PS, ik weet nog steeds niet welk liedje... maar ik hoop dat ik je niet al te droevig heb gemaakt!
ik denk dat je zo een pagina vol hebtquote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Over allerlei huillies die zich oninteressante dingen gaan aantrekken?
Dat is wel zeikbaar.
Wat is dit voor horror?quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Liedje wat mijn paps wel eens zong
-knip-
*doet even een brok weg slikkenquote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met deze tekst aardig in de richting kom
Geen idee, ik moest er gewoon aan denkenquote:
Ik zag er voorheen alleen geld in na een goede opleiding met certificaten en als ik een portfolio zou maken voor webdesign. Nu ben ik dus achter die site gekomen die ik al wel vaker had gezien op andere sites maar dacht dat het niks voor mij was. Nu dacht ik ik ga eens kijken, en ik zie gewoon iets waar ik ervaring mee heb, lekker veel geld kan verdienen, leuk vind om te doen en nog redelijk makkelijk vind ook. Als het me goed bevalt, wat het denk ik wel doet, kan ik dit als baan hebben voor als ik zin heb, dat is het mooie eraan. Ik heb nog geen baan dus geld kan goed van pas komen.quote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik kan ook php programeren en ik kan muziek programmeren op oude computerpoep....
Maar ik zie er geen geld in.
Maargoed, ik lig dus onder een dekbed.quote:Dekbed
Ga naar: navigatie, zoek
Een dekbed is een moderne variant van een deken.
Ik las Janetje..quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met deze tekst aardig in de richting kom
Jantje was een kleine kleuter
* Me ookquote:Op zondag 18 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*doet even een brok weg slikken
nou, ik hoef geen zusje hoor, mijn moekje moet nog maar even blijvenquote:Op zondag 18 december 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest er gewoon aan denken
IK ben weerloos.quote:Op zondag 18 december 2005 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je bent ook wel een erg gemakkelijke prooi
Dat is waar... al is design niet je beste punt hé?quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zag er voorheen alleen geld in na een goede opleiding met certificaten en als ik een portfolio zou maken voor webdesign. Nu ben ik dus achter die site gekomen die ik al wel vaker had gezien op andere sites maar dacht dat het niks voor mij was. Nu dacht ik ik ga eens kijken, en ik zie gewoon iets waar ik ervaring mee heb, lekker veel geld kan verdienen, leuk vind om te doen en nog redelijk makkelijk vind ook. Als het me goed bevalt, wat het denk ik wel doet, kan ik dit als baan hebben voor als ik zin heb, dat is het mooie eraan. Ik heb nog geen baan dus geld kan goed van pas komen.
sorry PS, is mijn schuldquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Me ook
Komen opeens veel meer liedjes van mijn pap naar boven
* Afsluiten doet
Ik hoop dat je moekje nog heel lang bij je blijftquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou, ik hoef geen zusje hoor, mijn moekje moet nog maar even blijven
en toch heeft ze een mooi boeket gekregen met witte rozen... want die zijn bijzonder met kerst!
was dat nou zo moeilijk om gelijk te zeggen??quote:Op zondag 18 december 2005 02:50 schreef ladurance het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dekbed![]()
[..]
Maargoed, ik lig dus onder een dekbed.
Geeft niet Vm, ook herinneringen zijn een deel van het levenquote:
Wees gerust, ik ben weg.quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
Nu ineens ouwe wijven chat.
Waar is martijn toch als je hem nodig hebt.
rozen zijn sowieso mooiquote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moekje nog heel lang bij je blijft
En witte rozen zijn echt heel mooi
Erg cru, maar ik waardeer je inzet.quote:
klopt helemaal, en soms slaan ze plotseling toe...quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geeft niet Vm, ook herinneringen zijn een deel van het leven
Last message!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Erg cru, maar ik waardeer je inzet.
Bier!
Mijn design staat niet echt online, laatste 'echte werk' is m'n site maar die is bijna een jaar geleden. Ik ben ook wat beter in het maken voor anderen als ik opgekregen krijg wat ik moet maken, wat hier wel het geval is. Ik kan gewoon slecht grafisch denken maar als ik me inzet dan kan ik qua layout wel aardig wat neerzetten, zeker omdat dit voor bedrijven is waar een rustig design dat overal op werkt gewenst is. En dat iedereen het kan gebruiken.quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar... al is design niet je beste punt hé?
Nofi natuurlijk.
quote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Last message!!!!
Succes met jezelf dooddrinken.
Dat zeggen er wel meer.quote:
jij blijft heerlijk in je rol! geweldig! gewoon doorlullenquote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn design staat niet echt online, laatste 'echte werk' is m'n site maar die is bijna een jaar geleden. Ik ben ook wat beter in het maken voor anderen als ik opgekregen krijg wat ik moet maken, wat hier wel het geval is. Ik kan gewoon slecht grafisch denken maar als ik me inzet dan kan ik qua layout wel aardig wat neerzetten, zeker omdat dit voor bedrijven is waar een rustig design dat overal op werkt gewenst is. En dat iedereen het kan gebruiken.
Simpelheid en strak does it all the time.quote:Op zondag 18 december 2005 02:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn design staat niet echt online, laatste 'echte werk' is m'n site maar die is bijna een jaar geleden. Ik ben ook wat beter in het maken voor anderen als ik opgekregen krijg wat ik moet maken, wat hier wel het geval is. Ik kan gewoon slecht grafisch denken maar als ik me inzet dan kan ik qua layout wel aardig wat neerzetten, zeker omdat dit voor bedrijven is waar een rustig design dat overal op werkt gewenst is. En dat iedereen het kan gebruiken.
Zeg, niet alles in SC hoeft te bestaan uit niets toevoegende teksten met weinig tekst.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij blijft heerlijk in je rol! geweldig! gewoon doorlullenje lijkt mijn demente opa wel
Zoiets..quote:
dat weet ik... het is een complimentje hoorquote:Op zondag 18 december 2005 03:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, niet alles in SC hoeft te bestaan uit niets toevoegende teksten met weinig tekst.
Een compliment in bef.quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat weet ik... het is een complimentje hoor![]()
Ja, dat gebeurt werkelijk zelden he.. [insert doodsverwensingquote:
Oh, oke.quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat weet ik... het is een complimentje hoor![]()
Het is weer eens wat anders dan doodsverwensingen,quote:
het zijn de donkere dagen voor kerst... zuipen en vreten op aarde!!quote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef ladurance het volgende:
Wat saai opeens...
Lik een giftige kikker.quote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt werkelijk zelden he.. [insert doodsverwensing]
Hang jezelf aan den hoogste tree.quote:Op zondag 18 december 2005 03:03 schreef ladurance het volgende:
Wat saai opeens...
Vervang de bedrading tussen je kille hartkleppen, josti..quote:
Maar níet met je tong he..quote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef ladurance het volgende:
[..]
Dr zijn dingen die leuker zijn om te likken.
kan jij stiekem mijn msn lezenquote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef ladurance het volgende:
[..]
Dr zijn dingen die leuker zijn om te likken.
Ik heb liever een gummibal in je aorta.quote:Op zondag 18 december 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vervang de bedrading tussen je kille hartkleppen, josti..
toch een kloonquote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef ladurance het volgende:
[..]
Raar dat ik na een uur al gewend ben aan je opmerkingen.![]()
Nee je zal maar de tong van lassie hebben. Lekker als je aan het tongen ben.quote:
Slöëriequote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kan jij stiekem mijn msn lezen![]()
Been there, done that..quote:Op zondag 18 december 2005 03:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb liever een gummibal in je aorta.
Ik ben toch een kloon? Nou dan heb ik je vast allang op msn.quote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kan jij stiekem mijn msn lezen![]()
Een ritje op een stekelvarken met adhd voor jou lijkt mij ook wel wat. 14.malaria.quote:Op zondag 18 december 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Been there, done that..
Een ritje onder een sneeuwploeg lijkt me wel wat voor jou..
dan heb ik je nu ook aan de telefoon zekerquote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef ladurance het volgende:
[..]
Ik ben toch een kloon? Nou dan heb ik je vast allang op msn.
- 13994727449921 Subtiel.quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef ladurance het volgende:
[..]
Ik ben toch een kloon? Nou dan heb ik je vast allang op msn.
Vind ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 03:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nieuwe projectjes zijn altijd leuk![]()
Stop je hand (of ander lichaamsdeel naar keuze) toch in een afvalvermaler..quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Een ritje op een stekelvarken met adhd voor jou lijkt mij ook wel wat. 14.malaria.
Get a room, or a conference hall.quote:
Eet moederkoek bij kaarslicht en de glimming van je eigen ingewanden op een marmeren tafel.quote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stop je hand (of ander lichaamsdeel naar keuze) toch in een afvalvermaler..
Als je voor een kloon al gebanned zou wordenquote:Op zondag 18 december 2005 03:11 schreef ladurance het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Ow en cerror, benieuw of een mod me nu gaat bannen omdat jij denkt dat ik ene kloon ben.![]()
Tjonge mén, maak je niet zo druk.quote:
Je kan zeggen wat je wil maar je bent wel romantisch.quote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Eet moederkoek bij kaarslicht en de glimming van je eigen ingewanden op een marmeren tafel.
Vraag Janetje maar even.quote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef ladurance het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar je bent wel romantisch.![]()
Benieuw of je dat ook allemaal in het echt tegen een vrouw durft te zeggen.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Eet moederkoek bij kaarslicht en de glimming van je eigen ingewanden op een marmeren tafel.
Tuurlijk durft 'ie dat in het echt tegen me te zeggen..quote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef ladurance het volgende:
[..]
Na even snel gegoogled:quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]Prachtig gezegd..
Vul je opengesneden pols met vleesetende mieren terwijl je op een steeds warmer wordende schaal met een rat daarin ligt.
quote:Mieren ontsnapt
Er zijn een aantal mieren ontsnapt uit het kabinet Biologie. Niemand weet waar ze zijn.
Het zijn vleesetende mieren, ze zijn met name gek op muizen.
Rrraaaaawwww mijn kleine poema desch luscht.quote:Op zondag 18 december 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk durft 'ie dat in het echt tegen me te zeggen..
Hè, klein duiveltje..
Weet je he, dat ik je nu al irritant vind en je haat, daarvoor mag je nu dood vallen vallen mij.quote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef ladurance het volgende:
[..]
Sure dude.quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef ladurance het volgende:
Jullie doen alleen maar alsof.![]()
Laat me dan niet zo schrikken.![]()
fijn.quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je he, dat ik je nu al irritant vind en je haat, daarvoor mag je nu dood vallen vallen mij.
Omg.. ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 18 december 2005 03:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Rrraaaaawwww mijn kleine poema desch luscht.
Hij heeft wel een punt hoor.quote:
Rustig maar hoor ladurance, hij herhaalt gewoon wat hem al vaker gezegd is..quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je he, dat ik je nu al irritant vind en je haat, daarvoor mag je nu dood vallen vallen mij.
quote:
Nah.quote:
Ipv Spanje wordt het Maastr. hoor..quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ipv Spanje wordt het Maastr. hoor..
IK was al bang dat hij het tegen mij had.quote:Op zondag 18 december 2005 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Rustig maar hoor ladurance, hij herhaalt gewoon wat hem al vaker gezegd is..
quote:
Slaap permanent.quote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef ladurance het volgende:
[..]
IK was al bang dat hij het tegen mij had.
Straks weer vroeg op. Weltruste![]()
Welkom!quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welkom!
Pak een stoel, ga zitten, pak een pilsje en lul away!
quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef _Supreme het volgende:
Maar ik ben net thuis, en wilde eigenlijk gaan slapen!, moet morgen weer werken in de kroeg.. om 11 uurr!
Oh ja.. en tieten.. dat schijnt er ook bij te horen..quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]pak een matras en een pilsje en zuip jezelf in slaap terwijl je van frieten droomt!
Ik ken mooie tieten.quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. en tieten.. dat schijnt er ook bij te horen..
Ehmm.. het is pas half 4?quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is uitgebeld
wat klopt hier niet
Maar mooie tieten kennen jou niet?quote:
Je eigen?quote:
Hmm lekker dingquote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en het was niet eens een uur
oant dalikquote:Op zondag 18 december 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
Film kijken, später
Laters duuvl'kequote:Op zondag 18 december 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
Film kijken, später
Denk je nou echt dat ik hier een hele conversatie ga houden met je? Ik wil jue wel op mijn msn Thougquote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tja, daar moeten we dan maar wat aan gaan doen...
hoe is het met je??
dat wordt toevoegenquote:Op zondag 18 december 2005 03:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hier een hele conversatie ga houden met je? Ik wil jue wel op mijn msn Thoug!
Zoals C. al zei, sloerie!quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 03:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
alles voor de stemmen eh, alles voor de stemmen
Klinkt ook al vreemd..quote:Op zondag 18 december 2005 04:43 schreef cerror het volgende:
Aeon Flux... vreemde film tot nu toe.
Neuh.. we spelen triviant op msnquote:Op zondag 18 december 2005 05:08 schreef the900 het volgende:
Iedereen slaapt al?
Djennepennepoeperoepepiepeliepjetypmiepjegriepje.quote:
Hmm.. vreemd is goed..quote:Op zondag 18 december 2005 05:12 schreef cerror het volgende:
Woah. dat was een vreemde film/
hee roel.quote:Op zondag 18 december 2005 05:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Djennepennepoeperoepepiepeliepjetypmiepjegriepje.
Maar wel een goeie?quote:Op zondag 18 december 2005 05:12 schreef cerror het volgende:
Woah. dat was een vreemde film/
Ik vond het een goede film.quote:Op zondag 18 december 2005 05:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Maar wel een goeie?
Ik heb hem helaas nog niet gezien, wel over gehoord.
Mooi.quote:
Hoe subtiel mayo.quote:Op zondag 18 december 2005 05:38 schreef ma_jojo het volgende:
Toneel is leuker dan film.
Vanavond naar een mooi Grieks toneelstuk geweest..
nee, wij zaten hier altijd alquote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Misstique het volgende:
Morguh!
Is er een deel van GCSC hier naartoe verhuisd?
nou en...quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Misstique het volgende:
Morguh!
Ik ben nog niet verhuisd, maar is er nog een plaatsje vrij?quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Misstique het volgende:
Morguh!
quote:Op zondag 18 december 2005 11:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou en...
zolang ze niet zo irritant zijn als the700 en pc-dweeb is het ok![]()
voor jou altijdquote:Op zondag 18 december 2005 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verhuisd, maar is er nog een plaatsje vrij?![]()
heeelee leelijke én postgeile usersquote:
goezoquote:btw. ik ben nooit irri![]()
![]()
Leelijke nog wel.quote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heeelee leelijke én postgeile users!
[..]
goezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |