Ik bedoel dat wij het rechterrijtje pwnen..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
3. ZAFT 57 483 27550
30. Fok! 39 209 8157
Noem et periodekampioen eerste divisiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef jorryt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij het rechterrijtje pwnen..
Norit helpt.quote:Op maandag 19 december 2005 17:55 schreef Sautor het volgende:
Zit een beetje met een kleiprobleem, meer mensen daar last van?
quote:Voor agressieve en gevorderde spelers zijn de Germanen een uitstekende keus!
klein en hout vooral... Ijzer in het begin ook wel maar dat valt nu wel meequote:Op maandag 19 december 2005 17:55 schreef Sautor het volgende:
Zit een beetje met een kleiprobleem, meer mensen daar last van?
Ik heb nergens last van. Gewoon een kwestie van je resource velden netjes bijhouden. Is op de lange termijn alleen maar gunstiger.quote:Hout: 220 per uur
Klei: 280 per uur
IJzer: 240 per uur
Graan: 132 per uur
Had dus eerst ff graan wat gedaan, en ga nu weer een lvl klei doen...quote:Hout: 200 per uur
Klei: 200 per uur
IJzer: 200 per uur
Graan: 104 per uur
Eerst alles op 1 dan pas naar twee, etc. Komt voordeliger uit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef dramslag het volgende:
is het beter om veel veldjes op 1 te krijgen, of kan ik beter enkele veldjes een hoge productie geven?
Je mag 1 account per server. .com bestaat uit 3 servers, NL heeft er 1.quote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef Murray het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo hoe het nou in elkaar zit..
Ik speel dus via travian.nl, kan ik nu ook gewoon een dorp maken op travian.com?
Ik kan op travian.com niet inloggen.
Ah, ok. Snap nu hoe het met die servers zit.quote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef Motrax het volgende:
[..]
Je mag 1 account per server. .com bestaat uit 3 servers, NL heeft er 1.
quote:Hout: 11 per uur
Klei: 15 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 15 per uur
Hoera!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Torath het volgende:
Als je dan ook een Academie hebt dan kun je daar cavalerie eenheden onderzoeken. Deze kun je daarna dan in je stal bouwen.
Zeg, niet mij aanvallen endezulks hè?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef Murray het volgende:
Ben nu precies 7 dagen bezig..
Productie:
Hout: 42 per uur
Klei: 42 per uur
IJzer: 32 per uur
Graan: 19 per uur
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aangevallen wordt.. heb ook eens rondgekeken, in m'n buurt kan ik geen enkele fokker vinden.. edit: op dark_killah na.
Neuh, nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zeg, niet mij aanvallen endezulks hè?
Ik heb nog geeneens een gebouw.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Over een paar dagen, heb ik 30 legioenen. Ofzo.
Net even een guide gelezen waarin stond dat Klein, Hout, Ijzer en Graan (in volgorde van belangrijkste naar onbelangrijkste) het belangrijkste is in het begin.
Dus nu ben ik gestaakt met mijn barakken level 2te sparen, en maar allerlei vrolijke kleivelden en houthakspullen te gaan maken.
Dat wordt een nieuw dorpjequote:Op woensdag 21 december 2005 06:54 schreef sk888er het volgende:
Mn 3de kolonist is vandaag ergens klaar![]()
Dan kan je kolonisten bouwen om een nieuw dorp te starten.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Bij level 10 kan je toch dorpen overnemen ofzoiets?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:19 schreef LostFormat het volgende:
Ja. Residentie is goedkoper maar levert minder cultuurpunten op.
Op een leeg vlakje ergens klikken toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef Platina het volgende:
als ik eens wist hoe ik mijn 3 kolos een niewu dorp kon laten maken lol
PIA iddquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat is je naam ingame? Je zit niet in onze alliantie, of wel?
leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef PPL het volgende:
Nog iemand interesse in een travian account ?
Is gratizzz, ik heb er nu echt genoeg van.
Productie:
Hout: 149 per uur
Klei: 149 per uur
IJzer: 149 per uur
Graan: 120 per uur
doe maarquote:
Zeg houden we het netjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Platina het volgende:
Post vooral ook al die zooi openbaar,
dalijk is het z'n vieze GoTter
Lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Inderdaad
Maar nu is het sowieso over, want hij wordt nu verwijderd, klaar...
in dat geval goed gebruk ervan makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef Sautor het volgende:
Ajuus...
Maar ff een vraagje, heeft iedereen nu plus? Want ik logde net opeens in en zie dat ik allemaal dingen heb die alleen met plus kunnen(terwijl ik nix betaald heb)
Jawel, heb net nog een commando gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef sk888er het volgende:
En ook nog leuke actie![]()
Op de engelse severs kan nu niemand meer aanvallen![]()
Ik weet niet of dit ook zo is op de nederlandse![]()
Ik zet hem ook maar even op het forum.quote:allereerst, I wish you a merry christmas and a happy new year. bij dat new year, blaas met vuurwerk niet je fikken van kant, ik heb er zelf eens een flinke brndwond op mijn arm van gehad, overigens niet mijn eigen schuld, nee dit is geen "wees voorzichtig"-preek het gaat mij erom, dat jullie volgend jaar dit spel ook nog kunnen spelen!
ten tweede, als er eens iets is, bijv je wordt aangevallen, stuur MIJ dan ff een berichtje, want ik vergeet op het forum te kijken.
ten derde, een verzoek om mensen te werven voor de alliantie, hoe meer zielen hoe meer vreugd! stuur mij dan ff een berichtje
op het moment is er plaats voor 18 personen, dus nog voor 3 extra, als we vol zitten upgrade ik gewoon ff mijn ambassade.
het laatste puntje: als een van jullie deze vakantie langer dan 2dagen niet online kan komen, zie ik dat, als jullie van te voren weten dat je voor een langere tijd niet online kunt komen, dan kan je bij statistiek, je eigen gebruiker en dan account, mij, admiraal c ts, als opzichter aanstellen, ik run dan tijdelijk je dorp, je kan dan ook nog een voorkeur doorsturen, zoals: upgrade mijn grondstoffen.
that's all folks,
ik wens jullie allen een fijne vakantie en een gelukkig 2006!!!
Ja maar vallen ze dan ook aan of brengen ze dan kerstcadeautjes, net zoals op de engelse site?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jawel, heb net nog een commando gegeven
Dat krijg je als iemand je aanvalt!quote:Dark_Killah wenst je fijne kerstdagen
Waarom speel jij op de .com?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef jorryt het volgende:
hehe bij .com ik de hele alliance "aanvallen" ik word eruit gekicked
Na 2 uur zien ze wat het is en zit ik er weer in(Zij trouwens catapulten naar mij sturen
)
Wel balen als je net iemand ging raidenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef GorgeousRose het volgende:
Whahaha neej okej danIs wel lekker rustig zo
Zo zonder aanvallers..
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel balen als je net iemand ging raiden
ik 30 minutenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturen![]()
![]()
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?quote:Gefeliciteerd, je bent de eerste vrouw die ik tegenkom in dit spel. En ook een fijne kerst natuurlijk!!
Ben je een vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Ghèhèhè... Krijg ik zo'n berichtje:
[..]
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?Mjah... Geen fijne feestdagen krijg je daarmee..
Zijn paardje is trouwens nu wel dood, en bij mij niemand![]()
![]()
*mjah srry moest ik even mededelenvond het zelf namelijk wel grappig
*
Gjaaaaah.... Schokkend hè?quote:Op zondag 25 december 2005 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je een vrouw
OMG een vrouw die Travian speelt![]()
omdat ik die al sinds augustus speelquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom speel jij op de .com?![]()
Nope...quote:Op zondag 25 december 2005 00:03 schreef Murray het volgende:
Als ik nu 1 legionair stuur om de kerstgroeten te doen, krijg ik dan wel te zien hoeveel eenheden er in dat dorp zijn?
Hem maar de groeten terug gedaanquote:Chunthekiller wenst je fijne kerstdagen
kan niet met de kerstquote:Op maandag 26 december 2005 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu meer dan 100 Phally's met defence lever 3 en een muur van level 8....kom maar op
Zou slechts 28 imperiaan en 5 imperatoris verliezen om die 100 phalanx neer te halen. Eitje dusquote:Op maandag 26 december 2005 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu meer dan 100 Phally's met defence lever 3 en een muur van level 8....kom maar op
Hoi RonaldMade hier, leider van ZAFTquote:Op maandag 26 december 2005 16:38 schreef DeHovenier het volgende:
Waar wacht je op dan
Wil je soms ruzie met de almachtige Fok!alliantie?![]()
stoer man, denk je dat je hier respect krijgt ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
Hoi RonaldMade hier, leider van ZAFTZelfde alliantie waarin krvabo en Motrax dus zitten
![]()
Doe ff normaal. Denk jij dat jij op deze manier respect krijgt?quote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef jorryt het volgende:
[..]
stoer man, denk je dat je hier respect krijgt ofzo
Ga maar uitrekenen gewoon al je grondstoffen veldjes op zijn hoogstquote:Op maandag 26 december 2005 17:25 schreef Hamotje het volgende:
Wat is eigelijk de max, productie die je kan hebben van een grondstof in je eerste dorp?
1000?
Heldquote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Vet mijn eerste aanval:
55 55 55 32![]()
![]()
Hm.. [NLBE] stond eerst boven julllie..quote:Op maandag 26 december 2005 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ben jij RonaldMade
ZAFT kunnen we wel hebben, wat voor geitebreiersclubje is dat
Vandaag ook voor het eerst aan het raiden geslagen, ze komen net terug van het 4e dorp, in totaal 1 legionair verlren.quote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Vet mijn eerste aanval:
55 55 55 32![]()
![]()
Ik denk dat machiel je erg dankbaar is.quote:Op maandag 26 december 2005 19:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Wanneer gaan we als FOK! een andere alliantie aanvallen, als we nou heel sterk enzo zijn later gaan we lekker onze gotvriendjes pesten
Hebben jullie hem daarom aangevallen ?:Squote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef krvabo het volgende:
[..]
Ik denk dat machiel je erg dankbaar is.
welke server danquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Hamotje het volgende:
* You were kicked from #travian by krvabo|lotr2 (1-2-3-fok weg. Oja, zeg je mensjes maar dat ze dood gaan(banned))
internet-hooligan
Zeg vind je het leuk om mensen uit te schelden met ziektes?quote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Haha, wat een sukkel die krvabo stomme kankernerd. Gaat ie me bannen als ik zijn lieve channeltje met al de nerds bij elkaar in kom![]()
Ze gaan me straks killen echt jongens, ik ben zo bang dat het mijn hele leven ruineert enzo.
Na dit korte gesprek heb ik het al wel gezien.quote:Session Start: Mon Dec 26 23:18:26 2005
Session Ident: #travian
[23:18:26] * Now talking in #travian
[23:18:26] * Topic is 'Teh #travian | Forum op http://travia.nl/forum/ | Lassie is rijst'
[23:18:26] * Set by RonaldMade|Delta on Mon Dec 26 20:23:19
[23:18:29] <jorryt> ah deze server
[23:18:32] <jorryt> hoi
[23:18:47] <Marksman> zeker ook weer fok?
[23:18:50] <krvabo> jup
[23:18:52] <RonaldMade|Lunamaria> uiteraard
[23:18:53] <jorryt> hoe raad je het
[23:18:53] <RonaldMade|Lunamaria> de leider
[23:18:53] <RonaldMade|Lunamaria>
[23:18:58] <Marksman> kick en ban :p
[23:19:00] <RonaldMade|Lunamaria> hoe is je nieuwe ambassade
[23:19:00] <RonaldMade|Lunamaria>
[23:19:08] <jorryt> beetje zwak
[23:19:10] <jorryt> kick en ban
[23:19:11] <jorryt> maarja
[23:19:19] <krvabo> heb je iets nuttigs te zeggen of wil je er gelijk uit?
[23:19:23] <Marksman> lol :p
[23:19:27] <RonaldMade|Lunamaria> hoe lang denken jullie te gaan overleven?
[23:19:32] <jorryt> Marksman hou jij ff je mond kontekrabber
[23:19:33] <scorpion> jorryt \o/
[23:19:41] <RonaldMade|Lunamaria> je mag in sec/uren zeggen
[23:19:41] * krvabo sets mode: +b *!*@cp75351-a.roemd1.lb.home.nl
[23:19:41] * You were kicked from #travian by krvabo (wrong. (banned))
Session Close: Mon Dec 26 23:20:11 2005
Ik vroeg je of je wat te vertellen had. Dat had je niet aangezien je een van onze leden beledigde. Ik had je je verhaal willen laten doen. Jij wou dat blijkbaar niet. Goede leider! De kickmessage was het antwoord op jouw antwoord dat je blijkbaar niets wou zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef jorryt het volgende:
[..]
Na dit korte gesprek heb ik het al wel gezien.
Internethooligans inderdaad, de grootsten hebben @s en de rest zijn de "kontekrabbers" en zullen alles doen om een beetje populair te worden bij deze almachtige @s, dit zullen ze nooit worden maar dat zien ze over een tijdje wel in. Verder is een antwoord met beredenatie erg moeilijk voor hen zoals te zien in de kickmessage. Oja, leuk dat al die accounthandel gegevens zo open op jullie forum staan, zullen de admins leuk vinden
.
Je wil gewoon zelf Fok!leider wordenquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
De tering, wat is dit voor een triest gezeik. Jorryt, je bent een fucking alliantie leider. Ik had van jou wel wat diplomatiekere actie verwacht. Ooit gedacht aan het belang van de alliantie ipv debiel mensen te gaan uitschelden? Zo riskeer je dingen waar het merendeel totaal niet op zit te wachten. Wat denk je wel niet waar je mee bezig bent?
Dat interesseert me echt geen zier.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je wil gewoon zelf Fok!leider worden
Nu had yorrit dus daarstraks een kans om dingen slim aan te pakken maar dat heeft hij dus verstierd. Wat een incompetente randdebiel.quote:Dit moet btw niet uit de hand gaan lopen, want dat schiet niet op
Waar komt deze plotselinge leegloop opeens vandaan? Je bent goed bezig yorrit knul.quote:Gerryt heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:38
DaDaanJR heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:24
¡BárâGùñå! heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 20:05
Je vergat er 1quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef LostFormat het volgende:
Waar komt deze plotselinge leegloop opeens vandaan? Je bent goed bezig yorrit knul.
waar baseer je dat op ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef krvabo het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je wat te vertellen had. Dat had je niet aangezien je een van onze leden beledigde. Ik had je je verhaal willen laten doen. Jij wou dat blijkbaar niet. Goede leider! De kickmessage was het antwoord op jouw antwoord dat je blijkbaar niets wou zeggen.
[/qoute] kwas nog aant typen en moest ff een intermezzo geven
[quote]
Maargoed, GoTters en ZAFTers doen niet aan accountsharing. FoK! wel (zij het even).
En ik beschuldig niet van multiaccount maar van account-overnamequote:Verder hebben we door ons goede contact met de multihunters en admins al meedere mensen met meerdere accounts laten bannen. Deze waren allemaal gegrond; voor jullie ons beschuldigen van een of ander vals spel.
Enquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Hamotje het volgende:
[..]
Je vergat er 1
daas91 heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:40
wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag, hierbij dus krvabo ^^quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef ZigoSOS het volgende:
Sorry hoor, ik speel liever op safe en ik heb totaal niks tegen GoTers, en ik wil daar totaal geen oorlog mee door jorryt, niks persoonlijks, daardoor ben ik er dus uitgegaan.. Ik weet ook niet waarom jullie nou met de GoTers ruzie zittten te maken, door de 'concurrentie' van Fok! en GoT? Rivalen? Ik snap dat niet, en ik ben niet in Fok! gekomen om oorlog te krijgen en uiteindelijk ook te verliezen, ik weet zeker dat ZAFT en GoT sterker en machtiger is, en als ze zouden willen zouden ze ons makkelijk kunnen wegvagen, wat ik zelf liever bij mij niet heb. Dus ik wil me daar niet mee bemoeien.![]()
Dat basseer ik op een paar pagina's terug, waarna het ging over dat iemand het pass had veranderd, en uiteindelijk het account werd verwijderd.. account-overname.. als je het zo wil noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
[..]
waar baseer je dat op ?
[..]
En ik beschuldig niet van multiaccount maar van account-overname
En dit wou je doen door ze uit te schelden? Goed plan.quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:
[..]
wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag.
Sorry maar dit vind ik nergens op slaanquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef jorryt het volgende:
[..]
En
LostFormat is uit de alliantie verwijderd.
En met welke zin wil je dit zeggen? Uit het gesprek op irc kan ik dit niet halen, en ook niet uit een post hier op fok..quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:
[..]
wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag, hierbij dus krvabo ^^
WAT? Wat is dit voor een dieptriest gedrag?quote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef jorryt het volgende:
[..]
En
LostFormat is uit de alliantie verwijderd.
Dan kan ie er op zn minst toch zelf voor kiezen om te verlaten?quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef jorryt het volgende:
Jij wilt zo graag geen oorlog, aangezien GoT Fok! aan gaat vallen zit je daar dus niet goed.
http://travia.nl/forum/index.php?topic=435.msg7061#msg7061quote:
Kleuter. Wat een zielige vertoning. Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen. En in plaats daar wat aan te doen, kick je mensen die kritiek op je leveren. Wat ben je een ontzettende mongool. Jij begrijpt dus echt niet hoe dit soort spellen gespeeld moeten worden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef jorryt het volgende:
Jij wilt zo graag geen oorlog, aangezien GoT Fok! aan gaat vallen zit je daar dus niet goed.
Inderdaadquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen.
(nu loop je zelf ook te schelden)quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kleuter. Wat een zielige vertoning. Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen. En in plaats daar wat aan te doen, kick je mensen die kritiek op je leveren. Wat ben je een ontzettende mongool. Jij begrijpt dus echt niet hoe dit soort spellen gespeeld moeten worden.
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Hamotje het volgende:
ff oftopic zigosos jij hebt toch ook kiekko gespeeld (ijshockeyspelletje) ?:P
Jij verdient het dan ook om uitgescholden te worden. Je bent iig de reden dat die aanvallen tot deze situatie hebben geleid. Dat had je ook anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef jorryt het volgende:
[..]
(nu loop je zelf ook te schelden)
Maar ik ben niet de oorzaak dat GoT ons ging aanvallen, of wel soms ?
Vent, stik er in. Als je zelf dat al niet door hebt dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef jorryt het volgende:
Je bent iig de reden dat die aanvallen tot deze situatie heeft geleidt.
waar baseer je dat dan op ?
Mijn dorp was platgegooid, jammer dan, kheb genoeg andere dingen te doen.. jullie mochten mijn dorp toch aanvallen voor de grondstoffen (nu trouwens nog steeds 10k van alles behalve graan ligt er voor iedereen vrij om mee te nemen)
krvabo, have funquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef jorryt het volgende:
Oke, ga je gang maar krvabo, ik accepteer de gevolgen wel. Kan ik wat meer tijd aan andere spelletjes besteden, good luck nog Fokkers.
Alhoewel ik het nog steeds dom vind voor machiel maarja.
Het interessante is dat accountovername toegestaan is zolang er geen multi-situatie ontstaat.quote:
Ik doe het ook liever niet, maar soms moet hetquote:Zeg vind je het leuk om mensen uit te schelden met ziektes?
Leg maar uit alsjeblieft.quote:k bedoel deze "war" (eerder eenzijdige afmatting) heb je aan jezelf te wijten.
Bedank jorryt maar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
godverdomme
ben al 3x aangevallen door P.I.A
ben al 2x aangevallen door GOT
en al 4x aangevallen door ZAFT
GVD
PM me even.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke alliantie ga jij nu? Ik ben ook maar geleaved nu.
Hoe gaat hij hetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef Silver_Shark het volgende:
ikga me eigen alliantie maken
Stuur me maar een ingame bericht (naar machiel) dan stuur ik wel wat. Zoland mijn marktplaats nog heel is that is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef MaceNL het volgende:
iemand wat resourses over? ben bijna een weekje bezig maar het schiet niet op
Neej de reden dat ik de alliantie verlaten heb is omdat ik liever niet helemaal kapot gemaakt wordt door die grotere allianties waar ikzelf toch niet tegenop kan... Jah okej het is een oorlog spelletje, maar ik vind het leuker om gebouwen te bouwen enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Platina het volgende:
Hhaha, allemaal gewoon koppen dicht.
Jorryt heeft zijn best gedaan een goede alliantie op te richten en dat respecteer ik. Dat deze deels kapotgaat door internetnerds so be it. Maar de trieste zooi aan mensen die de alliantie nu verlaten en elkaar en mij berichtjes gaan sturen met: oewh laten we gezellig samen een alliantie oprichten in het geheim! Die kunnen van mijn part oprotten en als ik dit overleef zal ik deze veraders ook niet sparen.
Verder was Jorryt gisteravond niet meer de officiele leider want dat was ik, en dus hebben GoT en ZAFT wederom laten zien dat ze van diplomatie uitvoeren geen pap hebben gevreten. Verbaasd me overigens ook niets want hiervoor heb je meer sociale omgang nodig dan de jaarlijkse Sci-Fi convention.
Flikker nou toch snel op. Ik ben er nota bene uit gegooid. En dan ga je het me nu kwalijk nemen dat ik niet direct in deze situatie een open uitnodiging hier neer zet om een nieuwe alliantie te joinen. Jorryt heeft zelf de alliantie opgegeven. Een logisch vervolg daarvan is dat de oud leden een nieuwe zullen op zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Platina het volgende:
Hhaha, allemaal gewoon koppen dicht.
Jorryt heeft zijn best gedaan een goede alliantie op te richten en dat respecteer ik. Dat deze deels kapotgaat door internetnerds so be it. Maar de trieste zooi aan mensen die de alliantie nu verlaten en elkaar en mij berichtjes gaan sturen met: oewh laten we gezellig samen een alliantie oprichten in het geheim! Die kunnen van mijn part oprotten en als ik dit overleef zal ik deze veraders ook niet sparen.
Ook al zijn ook de GoT'ers niet echt taktvol bezig geweest, ik vind alsnog dat jorryt daar veel maar dan ook veel slimmer mee om had moeten gaan. GoT'ers kunnen zulk gedrag namelijk veroorloven. Wij zeker niet.quote:Verder was Jorryt gisteravond niet meer de officiele leider want dat was ik, en dus hebben GoT en ZAFT wederom laten zien dat ze van diplomatie uitvoeren geen pap hebben gevreten. Verbaasd me overigens ook niets want hiervoor heb je meer sociale omgang nodig dan de jaarlijkse Sci-Fi convention.
Ik vereer ze helemaal niet. Ze staan zo'n 25 plaatsen hoger als ons. Elke imbiciel weet dat je dan gewoon op je woorden moet letten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
Gotters kunnen dit en dat, en dit en dat.
Pff vereer ze niet alsof ze goden zijn, eerder halfmensen.
Als jorryt problemen had met een andere alliantie dan had hij dat ook via jou kunnen oplossen. Op het moment dat er kritiek kwam, heeft hij me er uit gegooid. Denk je dan echt dat ik dan met hangende pootjes naar jou toe ga om te vragen of ik alsjeblieft weer bij de alliantie mag komen? Sorry hoor, maar daar heb ik dan echt geen trek in.quote:Als je eruit gegooit bent had je berichte naar de leider moeten sturen, juist ja, ik.
Kijk eens naar de post van die slim_nog wat. Hij heeft zo'n 10 aanvallen op z'n dak gehad omdat andere alliantie leden dachten dat ze wel even met de GoT'ers konden kutten. De alliantie verlaten was dus blijkbaar nog en eens zo'm raar idee.quote:Als jorryt de alliante opgeeft die zichzelf heeft gedegradeerd tot officier is zijn keuze, waarom de rest halsover kop verlaat is mij een raadsel.
Als jij in de pan gehakt wil worden zodat je fijn kan blijven beweren dat je geen mietje bent, fijn knul, doe dat. Ik denk dat het merendeel daar absoluut geen zin in heeft.quote:Owhja wacht we zijn een grote zooi mietjes, dit is geen logisch vervolg van het verlaten van jorryt, maar mietjes gedrag dus, EN al zeker de manier waarop. ik quote het bericht dat ik ontvangen heb:
Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.quote:GoT'ers kunnen zulk gedrag namelijk veroorloven. Wij zeker niet.
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Platina het volgende:
Het gaat er niet om of we in de pan worden gehakt of wel. Het gaat om trouw zijn aan de alliantie en dat zijn die mietjes dus niet.
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.quote:Balen voor slim_nog wat maar zoals ik al bij alliantie beschrijving zeg: GoT en ZAFT = kut.
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...quote:Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.
Tief op ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Platina het volgende:
Het gaat er niet om of we in de pan worden gehakt of wel. Het gaat om trouw zijn aan de alliantie en dat zijn die mietjes dus niet.
Balen voor slim_nog wat maar zoals ik al bij alliantie beschrijving zeg: GoT en ZAFT = kut.
En ik zeg niet dat je met hangende pootjes terugkomt als je een bericht stuurt om het uit te leggen uhl.
[..]
Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.
Kom op zeg. Ik ben nog te kort bezig om nu al met dit spel te stoppen. Ik vind het spel nu nog leuk en wil dit ook nog even zo houden. Als de andere leden nog gewoon zouden blijven zou ik alsnog uit de alliantie stappen, puur omdat ik nog verder wil.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
knip
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef jorryt het volgende:
Het is Jorryt ffs niet yorrit jorrit of wat jullie ook allemaal verzinnen, nu lees ik ff verder.
Kijk eerst eens naar jezelf met je gescheld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?
[..]
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.
[..]
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...
Hij heeft wel lef, kan je van jullie niet zeggen, denk je dat de leden van een grote alliance als GoT zouden wegrennen als ze werden aangevallen door VIT omdat die een beetje hoger staan.. je wil toch zelf ook hoger komen, moet je er wel wat voor proberen, waarom speel je het anders?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tief op ofzo
Met je heilig gedoe, zoek het uit, hoop dat ZAFT niks van jou overlaat, zeker niet na wat je allemaal zit te zeggen, wat imo nergens op slaat...
Ik speel het iig niet om me te laten inmaken omdat mensen zoals je het verpesten voor anderen. Denk je nu echt dat dit de manier is om hoger te komen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef jorryt het volgende:
[..]
Hij heeft wel lef, kan je van jullie niet zeggen, denk je dat de leden van een grote alliance als GoT zouden wegrennen als ze werden aangevallen door VIT omdat die een beetje hoger staan.. je wil toch zelf ook hoger komen, moet je er wel wat voor proberen, waarom speel je het anders?
Waarom ben je dan alsnog zo dom bezig als je er zo veel tijd aan hebt besteedt? En als ik niet bij fok had gezeten had ik wel een andere alliantie gezocht.. Dus dat van dat kapot raiden is onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef jorryt het volgende:
Lostformat je meost eens weten hoeveel tijd ik besteed heb om in het begin iedereen te inviten en alle info te geven, als ik dat niet had gedaan waren jullie al lang helemaal kapot geraid.
quote:Klein Klote Kampje N: (-7|19)
Stam: Germanen
Alliantie: ZAFT
Leider: Marc Hulsebosch
Populatie: 377
Ff hierop nog, khad jullie allang gezienquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
...
Hey Mavius,
We zijn bezig een alliantie in alle stilte te oprichten. We proberen nu een selectie van ex-fok! leden hier te krijgen waar we proberen een nieuwe alliantie mee op te bouwen. De dingen die hier gebeuren worden niet op het fok!-forum vermeld maar in onze alliantie-forum. (die zo actief mogelijk word).
Zaft is er ondertussen al achtergekomen dat we van fok! zijn gekomen en GOT zal het uiteraard ook al weten. Aafke heeft nu al contact met 2 zaft leden en die gesprekken zijn tot nu toe allemaal goed gelopen.
Ik hoop dat we je aan onze kant kunnen krijgen.
MVG,
Bo en Aafke.
...
Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.quote:War met spelers:
Cracow
Lostformat
DaDaanJr
Lagere allianties worden ook kapot geraid hoor, en de hoge in het begin namen geen nieuwelingen aan van buitenaf. Ik voorspel ook dat die Teddy Bear alliantie flink geraid gaat worden door onwetenden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Waarom ben je dan alsnog zo dom bezig als je er zo veel tijd aan hebt besteedt? En als ik niet bij fok had gezeten had ik wel een andere alliantie gezocht.. Dus dat van dat kapot raiden is onzin.
Zorg jij nou maar dat je die war met 6 allianties overleeft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef jorryt het volgende:
[..]
Lagere allianties worden ook kapot geraid hoor, en de hoge in het begin namen geen nieuwelingen aan van buitenaf. Ik voorspel ook dat die Teddy Bear alliantie flink geraid gaat worden door onwetenden.
Inderdaad dat merken we nu wel, en omdat jou dat niets uitmaakt laat je ons ook maar de ondergang zien.... Goede instelling, jij zal echt ver in je leven komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef jorryt het volgende:
Dat kan me echt geen bal schelen die war.
Ik heb niks van je ontvangen. Sorry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Het kan me nu niks meer schelen bedoel ik...
Trouwens, 1 ding dat we geen goede alliantie zijn geworden is omdat niemand reageerde op wel zeker 4 crewmessages waarin over een chatkanaal gepraat werd, alleen TheTh1ng was regelmatig te zien @ #vaffanculo.
Dat zeg ik toch ook, en je doet er nu alles voor zodat wij ook worden afgemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Wat een grap. Je scheld mensen uit voor nerds maar je denkt dat we als alliantie niet geslaagd zijn omdat we niet met z'n allen hebben zitten ircen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Trouwens, 1 ding dat we geen goede alliantie zijn geworden is omdat niemand reageerde op wel zeker 4 crewmessages waarin over een chatkanaal gepraat werd, alleen TheTh1ng was regelmatig te zien @ #vaffanculo.
Ja, ik had zelf ook gelachen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
wedden dat GoT en Zaft Nu ons uitlachen omdat we nu ruzie maken -_____-
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.
We zijn toch niet verplicht om te chatten? Als je belangrijke mededelingen hebt dan had je ze op alliantieforum kunnen plaatsen, of bericht kunnen sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Bijvoorbeeld, of het hier kunnen zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
We zijn toch niet verplicht om te chatten? Als je belangrijke mededelingen hebt dan had je ze op alliantieforum kunnen plaatsen, of bericht kunnen sturen.
Is dan een afweging ivm openbaar zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of het hier kunnen zetten.
koekje erbij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef Hamotje het volgende:
Iemand popcorn?
Hier neerzetten is wel openbaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat. Of iemand in zijn/haar chatkanaal wil komen dat openbaar is?
Wat boeit het ook echt? Alsof je van chatten een betere alliantie wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah, ik vind het een beetje wrang om te zeggen dat we nooit kwamen chatten terwijl ik niet eens de vriendelijk vraag heb gehad.
Haha, denk je dat ik met diplomatieke pm's aanvallen kan voorkomen? En als dat mogelijk was, wat dan nog. De zwakkere zijn toch al lang met de staart tussen hun benen gevlucht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?
[..]
Omdat het mijn alliance is, en ik er trouw aan blijf ongeacht wat anderen doen.
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.
[..]
Ja als hij de alliance daarop verlaat dan vind ik dat balen voor hem en zou het mij verder weinig meer boeien dat hij kapot geraid zal worden.
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...
Mensen die onze alliance verlaten om ons aan te vallen zijn triest.quote:Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.
haha dat doe je maar fijn, leuk voor je verdere allainties. weten ze ook weer wie ze kunnen vertrouwen. Ik heb niet veel te zeuren over je verdere travian gedoe al zal ik je wel aanvallen als ik de kans krijg.quote:Hei Platina als er allemaal mensen rond me uit de alli gekicked worden, als got ons aanvalt om zo maar een paar redenen te nomen, vind je het dan gek dat ik het er verder bij laat zitten? Dan snap ik verder ook niet wat jij in godsnaam te melken hebt over míjn verdere travian leventje, als ík een nieuwe alliantie wil beginnen doe ik dat, daar heb jij geen barst mee te maken. (misschien jorryt maar jij iig niet).
Kom maar op knul. Leg eens uit. Hoe word je van chatten een betere alliantie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef jorryt het volgende:
Ja.
Je had als leider misschien nog wat uit kunnen maken ja. Maargoed, ik heb allang gemerkt dat diplomatie en subtiliteit niet je sterkste kanten zijn. Dus het waarschijnlijk toch geen zak uit gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha, denk je dat ik met diplomatieke pm's aanvallen kan voorkomen? En als dat mogelijk was, wat dan nog. De zwakkere zijn toch al lang met de staart tussen hun benen gevlucht.
Nee sorry, ik ben niet het persoon dat zijn excuses gaat aanbieden en van oewh aah, val me alsjeblieft niet aan, want het spijt me dit en dat, kom laten we vriendjes zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je had als leider misschien nog wat uit kunnen maken ja. Maargoed, ik heb allang gemerkt dat diplomatie en subtiliteit niet je sterkste kanten zijn. Dus het waarschijnlijk toch geen zak uit gemaakt.
als we gaan zetten voor het ons chatkanaal terwijl het openbaar is kunnen mogelijke vijanden zomaar binnen stormen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat. Of iemand in zijn/haar chatkanaal wil komen dat openbaar is?
Heb je een terminale oogziekte? Ik zeg dat jorryt het best hier even had kunnen melden, dat hij ons in het kanaal wilde hebben, dan had ik het dezelfde dag nog gedaan. Nu moet je niet achteraf komen met je ziekverhaaltjes dat het ónze schuld is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:42 schreef Platina het volgende:
als we gaan zetten voor het ons chatkanaal terwijl het openbaar is kunnen mogelijke vijanden zomaar binnen stormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |