Ik heb nergens last van. Gewoon een kwestie van je resource velden netjes bijhouden. Is op de lange termijn alleen maar gunstiger.quote:Hout: 220 per uur
Klei: 280 per uur
IJzer: 240 per uur
Graan: 132 per uur
Had dus eerst ff graan wat gedaan, en ga nu weer een lvl klei doen...quote:Hout: 200 per uur
Klei: 200 per uur
IJzer: 200 per uur
Graan: 104 per uur
Eerst alles op 1 dan pas naar twee, etc. Komt voordeliger uit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef dramslag het volgende:
is het beter om veel veldjes op 1 te krijgen, of kan ik beter enkele veldjes een hoge productie geven?
Je mag 1 account per server. .com bestaat uit 3 servers, NL heeft er 1.quote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef Murray het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet zo hoe het nou in elkaar zit..
Ik speel dus via travian.nl, kan ik nu ook gewoon een dorp maken op travian.com?
Ik kan op travian.com niet inloggen.
Ah, ok. Snap nu hoe het met die servers zit.quote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef Motrax het volgende:
[..]
Je mag 1 account per server. .com bestaat uit 3 servers, NL heeft er 1.
quote:Hout: 11 per uur
Klei: 15 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 15 per uur
Hoera!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Torath het volgende:
Als je dan ook een Academie hebt dan kun je daar cavalerie eenheden onderzoeken. Deze kun je daarna dan in je stal bouwen.
Zeg, niet mij aanvallen endezulks hè?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef Murray het volgende:
Ben nu precies 7 dagen bezig..
Productie:
Hout: 42 per uur
Klei: 42 per uur
IJzer: 32 per uur
Graan: 19 per uur
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aangevallen wordt.. heb ook eens rondgekeken, in m'n buurt kan ik geen enkele fokker vinden.. edit: op dark_killah na.
Neuh, nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zeg, niet mij aanvallen endezulks hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |