ik kijk altijd samen met mijn paps, da's traditie...quote:Op maandag 19 december 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nooit mensen vinden die (net als ik) het ND leuk vindenEn in mijn eentje nadoen vind ik niet leuk (want dan merkt niemand hoe goed ik ben
)
Déjà vu...quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Did someone say: Collateral? Yes, I almost won an Oscar nomination for that movie. It was one of my best performance ever. All thanks to the inspiration I got from my Katie and the Scientology believe that is inside of me.
Toooooooooooooooooooooooom! I your biggest fan!!!quote:
Gelukkig kan jouw alter ego beter Engels dan jij...quote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toooooooooooooooooooooooom! I your biggest fan!!!
Topic killerquote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig kan jouw alter ego beter Engels dan jij...
Ja, mensen zijn wel vaker vastgeluld als ik iets heb gezegd...quote:
Dat idee had ik al ja. Je moet maar zo denken: ook narigheid heeft je gevormd tot de persoon die je nu bent. (dit is natuurlijk alleen opbeurend als je tevreden bent met jezelf, maar dat ben je vast wel)quote:Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben heel erg wisselvallig. Ik ben soms supervrolijk en dan 5 minuten later ben ik mega sjaggie. Gelukkig hebben mijn vrienden het inmiddels wel door en weten hoe ze daarmee om moeten gaan. Mijn baas ook. Het nadeel is, dat ik nooit dingen echt goed verwerk. Ik laat ze gewoon los en probeer ze te vergeten... maar soms komen ze dan weer terug in mijn gedachten en BOEM..dan ben ik niet zo vrolijk meer...
Ik heb nogal veel meegemaakt voor mijn leeftijd en ook nogal aardig wat spanningen hier en daar. Ik ga niet zeggen wat het zijn, iedereen heeft wel eens wat hoor...
quote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kijk altijd samen met mijn paps, da's traditie...
hij's wel beter, maar gelukkig ken ik ook veel mensen die véél slechter zijn
Met mijnzelf ben ik zeer tevreden hoor. Waar ik nu ben en waar ik voor sta en wat ik allemaal heb gehaald. Maar niet tevreden met mijn omgeving...quote:Op maandag 19 december 2005 10:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja. Je moet maar zo denken: ook narigheid heeft je gevormd tot de persoon die je nu bent. (dit is natuurlijk alleen opbeurend als je tevreden bent met jezelf, maar dat ben je vast wel)
Wat is ND?quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mijn papa is ook de enige met wie ik het wel eens kijk.
Maar ik moet morgen weer werken en heb geen zin om alleen voor het dictee op en neer te reizen.
Maar ND kijken met paps is tof!![]()
![]()
quote:
Omgekiepert?quote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
ja hoor.... glas water omgekiepert.....
compleet zwembad hier, en dossiers zijn niet waterproof...
quote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
ja hoor.... glas water omgekiepert.....
compleet zwembad hier, en dossiers zijn niet waterproof...
da's wel heel dom jaquote:Op maandag 19 december 2005 11:12 schreef Bupatih het volgende:
Omgekiepert?
Ja maar dat is juist moeilijk. Soms om je omgeving te moeten veranderen, moet je een persoon wijzigen. En dat lukt even niet zo goed. Ik weet niet hoe ik dat moet aanpakkenquote:Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Zhenar het volgende:
In reactie op je voorgaande post: gelukkig valt een omgeving makkelijker te veranderen/wijzigen dan een persoon.![]()
je bent een ware trendsetterquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
IK ben vandaag overigens begonnen met het onwijs trendy drinken-omggoien!![]()
Naäper!
!
Zucht... Hadden mensen maar een [edit]-knop. En smileys.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist moeilijk. Soms om je omgeving te moeten veranderen, moet je een persoon wijzigen. En dat lukt even niet zo goed. Ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken
Het is heel makkelijk om liefde weg te geven, maar moelijk om het te ontvangen. Het is helemaal moeilijk om erachter te komen of die persoon hetzelfde voor jou voelt als jij voor die persoon...
quote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zucht... Hadden mensen maar een [edit]-knop. En smileys.![]()
lanthequote:Op maandag 19 december 2005 12:39 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooooo!
Kaal kutje, maar haar op der voorhoofd.quote:
Heb je wel! M'n super toffe kerstkaart, weetjenog? (Da’s tevens mijn MSNquote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... mail me even.. ik heb geen mail adres van je
quote:Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben heel erg wisselvallig. Ik ben soms supervrolijk en dan 5 minuten later ben ik mega sjaggie. Gelukkig hebben mijn vrienden het inmiddels wel door en weten hoe ze daarmee om moeten gaan. Mijn baas ook. Het nadeel is, dat ik nooit dingen echt goed verwerk. Ik laat ze gewoon los en probeer ze te vergeten... maar soms komen ze dan weer terug in mijn gedachten en BOEM..dan ben ik niet zo vrolijk meer...
Ik heb nogal veel meegemaakt voor mijn leeftijd en ook nogal aardig wat spanningen hier en daar. Ik ga niet zeggen wat het zijn, iedereen heeft wel eens wat hoor...
Done.quote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... mail me even.. ik heb geen mail adres van je
Duh, dat gebeurt pas woensdagquote:
Die met die busquote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Oefening baart kunst...quote:
En dat konijn en die hond die midden op straat gaan vechten.quote:
Sommige prutsers laten het idd uit elkaar donderen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oefening baart kunst...
Dit ziet eruit als iets dat binnen de kortste keren uit elkaar dondert. Dat kan strakker!
Jaja, ik moet eigenlijk hard werken, maar ik heb even een writer's block.
Of likken niet aan de plakrand...quote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef Duiveltja het volgende:
Sommige prutsers laten het idd uit elkaar donderen.
Die twee met die parkeerwachters waren ook wel grappigquote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat konijn en die hond die midden op straat gaan vechten.
Of met een groot mobieltje in een museum staan schreeuwen..
Echt iets om zélf een keer te gaan doen.
Drie inmiddelsquote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die twee met die parkeerwachters waren ook wel grappig!
quote:Op maandag 19 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die twee met die parkeerwachters waren ook wel grappig! Of die ouwe man die een meetlint moest vast houden
quote:Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Dode vrouw op straat gevonden in Weert
Een kwartier later kwam ik daarlangs.![]()
En vanmiddag ook nog een ongeluk gezien tussen een auto en vrachtwagen.![]()
Wat een dag...
Ik ben er ... dus nu wordt het feestquote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Svensational het volgende:
Zeg, misschien dat het vandaag wel gezellig kan worden hier????
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er ... dus nu wordt het feest.
Showchat #263: Het feest kan beginnen, want Sven is BINNEN!quote:Op maandag 19 december 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben er ook.
Laat het feest maar beginnen.
En voor Sven en babette en dunn0w:quote:
bij mij is `t verder 'rustig' gebleven [wat incidenten betreft, niet qua caseload...]quote:
oeh als je dit snel scrolled krijg je 'n heel tof effectquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
En voor Sven en babette en dunn0w:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, maar het was toch een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 19 december 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh als je dit snel scrolled krijg je 'n heel tof effect
ik lust wel 'n glaasje trouwens![]()
Oeh!!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ja ik ga ook slapen nu maar i khad teveel adrenaline i n mij bloed pmdat mijn liefde wedersijds is en ik nu nie tmeer vrijgzel ben
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor Sven en babette en dunn0w:
[afbeelding] *15
quote:Op maandag 19 december 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe spelling is kut.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe spelling is kut.
quote:Er zijn maar liefst duizend woorden `verbeterd'. Voortaan schrijven we appelrechter (was appèlrechter), nasi goreng (was nasigoreng), sociaaleconomisch (was sociaal-economisch), meester-kok (was meesterkok), privéaangelegenheid (was privé-aangelegenheid), hors-d'oeuvre (was hors d'oeuvre), Tweede Kamerlid (was Tweede-Kamerlid), pre-industrieel (was preïndustrieel), vicepremier (was vice-premier) enzovoort. De paardebloem is weer veranderd in een paardenbloem, barbecuen is voortaan barbecueën. De kerstman is Kerstman geworden, terwijl de middeleeuwen nu Middeleeuwen zijn. Je zou zeggen, het is kafka-achtig (was Kafka-achtig). Meest aanstootgevend is de nieuwe spelling van ideeënloos. Dat wordt ideeëloos.
Jan en Jip-pe-ke lo-pen o-ver straat.quote:
Ik ben in een jolige buiquote:Op maandag 19 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
Rosé voor dunn0w trouwens?. Airelle is de naam
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |