Is dat jouw openingszin?quote:
Ik pretendeer dan ook niet Jezus te zijnquote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Jezus wel eens betere grappen horen maken..
Viezerdquote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Hij had zijn baard wel mogen kammen..
Ik ben een paganist.
Oh. Dan denk ik toch dat ik ga geloven.quote:Op zondag 18 december 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
Maar Buup we zien elkaar in de hel, lekker warm
Nee, die van atb was treffenderquote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dit vond ik er anders ook wel bij passen.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien handig voor als je weer met zoiets wilt komen
Ach ja...zou ik ook zeggen in zijn geval.quote:
Nou ja...eerlijk gezegd, niet!quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...zou ik ook zeggen in zijn geval.
't Is hier wel gezellig. Als het niet zo stil is. Zoals nu.quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Is het hier een beetje gezellig?
Of zijn er weer mensen op tenen/pik/klit getrapt?
Weg.quote:Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
Waar is iedereen dan???
Ondergesneeuwd?quote:
jojojojojojojojojojojojojoquote:
quote:
Heh. Dan moet je niet online gaan, komt alleen maar ellende van.quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
shti man ik ben echt bezopen joh
quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ja ik ga ook slapen nu maar i khad teveel adrenaline i n mij bloed pmdat mijn liefde wedersijds is en ik nu nie tmeer vrijgzel ben
Vroeg wakker, of nog laat op?quote:
Maandagquote:
quote:
succesquote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag een tentamen. Ik heb er geen zin in
Dank jequote:
Ben benieuwd naar je rampzalige avonturen dan!quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik [een half uur te laat] binnenkwam kreeg ik meteen te horen dat mijn afspraak van 10.00 had afgebeld... laat ik dat nou helemaal niet erg vinden.......
Verder wordt 't vandaag 'n rampendag, dat voel ik gewoon aan m'n water
quote:Op maandag 19 december 2005 10:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga jij je nou maar voorbereiden op 't Groot Dictee....
Logisch datquote:
Ja!quote:Op maandag 19 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Logisch datonze
stripjes hier niet gewaardeerd worden. De SC’ers zijn bijna allemaal vieze vuile gore smerige kut
Scribbly
lovers!
![]()
Nou, de enige die Scribbly leuk vinden zijn Babs, Peer en ik.. dus ga niet overdrijvenquote:Op maandag 19 december 2005 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Logisch datonze
stripjes hier niet gewaardeerd worden. De SC’ers zijn bijna allemaal vieze vuile gore smerige kut
Scribbly
lovers!
![]()
Whehe, sp!tsvondig grapje.quote:Op maandag 19 december 2005 10:20 schreef Bupatih het volgende:
Indien Scibbly in de Sp!ts verschijnt, bovenstaand woordgrapje vergeten.
vorig jaar was ik wel trots op mezelf, maar dit jaar wordt 't vast niks.....quote:
Gezellige tweede zin in je sig trouwens.quote:Op maandag 19 december 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Stuffie is nog steeds niet gestortVoor het eerst dit jaar dat ik geld moest overmaken van mijn spaarrekening naar mijn prive rekening! (hoewel het maar 50 euries is...)
Damn.. mijn verslaving voor DVD's gaat steeds een level omhoog
Ik kan nooit mensen vinden die (net als ik) het ND leuk vindenquote:Op maandag 19 december 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar was ik wel trots op mezelf, maar dit jaar wordt 't vast niks.....
maar ik ga hoe dan ook weer meedoen want 't dictee isTOF
Je wil me in het echt niet kennen hoor... ik ben zwaar depri en zelfmoordneigingen en zo...quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gezellige tweede zin in je sig trouwens.![]()
(
)
quote:Op maandag 19 december 2005 10:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je wil me in het echt niet kennen hoor... ik ben zwaar depri en zelfmoordneigingen en zo...
Ik haat het leven en zo...
Nee hoor.. valt wel mee.. heb geen zelfmoordneigingen![]()
Ik vind dat zinnetje gewoon heel mooi, want het is waar en het komt uit Collateral
Ik heb nog nooit meegedaan.quote:Op maandag 19 december 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar was ik wel trots op mezelf, maar dit jaar wordt 't vast niks.....
maar ik ga hoe dan ook weer meedoen want 't dictee isTOF
Ik ben heel erg wisselvallig. Ik ben soms supervrolijk en dan 5 minuten later ben ik mega sjaggie. Gelukkig hebben mijn vrienden het inmiddels wel door en weten hoe ze daarmee om moeten gaan. Mijn baas ook. Het nadeel is, dat ik nooit dingen echt goed verwerk. Ik laat ze gewoon los en probeer ze te vergeten... maar soms komen ze dan weer terug in mijn gedachten en BOEM..dan ben ik niet zo vrolijk meer...quote:Op maandag 19 december 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
Maar je bent doorgaans ook niet Vrolijke Frans, heb ik zo het idee...
Did someone say: Collateral? Yes, I almost won an Oscar nomination for that movie. It was one of my best performance ever. All thanks to the inspiration I got from my Katie and the Scientology believe that is inside of me.quote:Op maandag 19 december 2005 10:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je wil me in het echt niet kennen hoor... ik ben zwaar depri en zelfmoordneigingen en zo...
Ik haat het leven en zo...
Nee hoor.. valt wel mee.. heb geen zelfmoordneigingen![]()
Ik vind dat zinnetje gewoon heel mooi, want het is waar en het komt uit Collateral
ik kijk altijd samen met mijn paps, da's traditie...quote:Op maandag 19 december 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nooit mensen vinden die (net als ik) het ND leuk vindenEn in mijn eentje nadoen vind ik niet leuk (want dan merkt niemand hoe goed ik ben
)
Déjà vu...quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Did someone say: Collateral? Yes, I almost won an Oscar nomination for that movie. It was one of my best performance ever. All thanks to the inspiration I got from my Katie and the Scientology believe that is inside of me.
Toooooooooooooooooooooooom! I your biggest fan!!!quote:
Gelukkig kan jouw alter ego beter Engels dan jij...quote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toooooooooooooooooooooooom! I your biggest fan!!!
Topic killerquote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig kan jouw alter ego beter Engels dan jij...
Ja, mensen zijn wel vaker vastgeluld als ik iets heb gezegd...quote:
Dat idee had ik al ja. Je moet maar zo denken: ook narigheid heeft je gevormd tot de persoon die je nu bent. (dit is natuurlijk alleen opbeurend als je tevreden bent met jezelf, maar dat ben je vast wel)quote:Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben heel erg wisselvallig. Ik ben soms supervrolijk en dan 5 minuten later ben ik mega sjaggie. Gelukkig hebben mijn vrienden het inmiddels wel door en weten hoe ze daarmee om moeten gaan. Mijn baas ook. Het nadeel is, dat ik nooit dingen echt goed verwerk. Ik laat ze gewoon los en probeer ze te vergeten... maar soms komen ze dan weer terug in mijn gedachten en BOEM..dan ben ik niet zo vrolijk meer...
Ik heb nogal veel meegemaakt voor mijn leeftijd en ook nogal aardig wat spanningen hier en daar. Ik ga niet zeggen wat het zijn, iedereen heeft wel eens wat hoor...
quote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kijk altijd samen met mijn paps, da's traditie...
hij's wel beter, maar gelukkig ken ik ook veel mensen die véél slechter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |