Dude.quote:
Nee, dat kan niet, want dat gaan we over ons maandquotum te openen topics heen!quote:Op zondag 4 december 2005 20:51 schreef Duiveltja het volgende:
Is in het vervolg een slotje en een nieuw topic niet overzichtelijker?
Oh ja, da's waar...quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dat gaan we over ons maandquotum te openen topics heen!
Denk toch eens na!
MUWHAHAHAHAHAHA MUWHAHAHAHAHHA MUWAHAHAHAHAHAHA MUWAHAHAHHAHA MUHAHAHAHAHAHA NMUWAHAHAHAHAHHAquote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef Duiveltja het volgende:
Stomme Dizer ook die me op verkeerde ideeen brengt
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Copycat het volgende:
NEEEEEEEE!!!!!!
quote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Dizer het volgende:
NOU DAT NIET HOOR :R R: R::R:ER;e R;$$ $:![]()
:4P R;4 ;; R; $;
: 9: 9;9
9;9: 99 ( 9
![]()
;r : r
Ik zo 1, 2, 3 ook niet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Lienekien het volgende:
Copycat, wees maar gerust. Ik kan geen dikkere celeb bedenken dan Solomon Burke.![]()
Met welke reden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef Dada het volgende:
Nou Duif, wees eens lekker consequent en sluit dat Howard topic ook maar.
Ach gossie, is het zo onduidelijk? Jij wilt dus eigenlijk zeggen dat je gewoon topics mag openen waarin je zonder bron (als je zelf de bron bent is dat niet genoeg) de raarste "onthullingen" kunt doen over BNers? Prima, heb heel veel meegemaakt met al die bekende Nederlanders....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
Met welke reden?
Ja.quote:Op zondag 18 december 2005 20:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach gossie, is het zo onduidelijk? Jij wilt dus eigenlijk zeggen dat je gewoon topics mag openen waarin je zonder bron (als je zelf de bron bent is dat niet genoeg) de raarste "onthullingen" kunt doen over BNers? Prima, heb heel veel meegemaakt met al die bekende Nederlanders....
Misschien handig voor als je weer met zoiets wilt komenquote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:Misschien handig, D. (Althans, voordat je je bericht editte...)
quote:Op zondag 18 december 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien handig voor als je weer met zoiets wilt komen
Is idd onduidelijk zo, het is aangepastquote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
Rob de Nijs en Belinda Meuldijk uit elkaar
Kan je dat andere topic dan even een andere titel geven?
Die post zie ik nu pas.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik had ook gezegd dat ik al aan het werk was...
Ben nu echt weg!
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Hey, m'n TT is voor de helft weggevallen.
Had dus staan:
"Tóch Expeditie Robinson "All Stars"-editie".
quote:
En verander het even, lief tongetjetachtig.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Copycat het volgende:
Moest wel erg lachen om "De grote finale van RTL Boulevard".
Nog even.
Nu in januari - september?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef static het volgende:
Kan deze: Afscheid van de sterren: januari-juni 2005. gewijzigd worden in januari - juni?
Waarom dan zo'n moeite om het van de grond te krijgenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef static het volgende:
Nee.
Ja, okee, maar je zei eerst wel dat je mee ging doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:28 schreef static het volgende:
Zoveel moeite was dat niet hoor. En buiten dat participeer ik niet in alles, ook al start ik het zelf.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |