Moet je zo`n wildcard kopen. Vraag gewoon de clubmetropas aan is gratis en krijg je ook korting bij vanleest.quote:Op zondag 18 december 2005 11:32 schreef FremantleDockers het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk member van van Leest?
Is de twee disc ik heb hem daar ook gekocht, door verzendkosten bij dvd valley is er nauwelijks verschil.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef PeRi het volgende:
Ah mooi. Maar Dizer, is het wel de 2disc van Un long dimanche ook?
Ah okay thanks.quote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Is de twee disc ik heb hem daar ook gekocht, door verzendkosten bij dvd valley is er nauwelijks verschil.
die valt als het goed is morgen bij mij in de bus!quote:Op maandag 19 december 2005 18:39 schreef Shogo het volgende:
Batman Begins R3 Collector's Edition, met Comic en mooie Hologramhoes voor 16,99 bij cdwow.net met 2 euro kortingslink. In vergelijking met de 22 euro die ik er niet zo lang geleden voor heb neergelegd een koopje...
2 euro linkje:
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Die seizoen waren eerst rond de 39,99 euro bij de meeste winkels maar sinds die warner actie van twee boxen kopen, 1 gratis opgestuurd krijgen zijn de prijzen opeens veel duurder geworden. Bij de DVDvalley winkel liggen ze nog voo 39,99 per seizoen (met uitzondering van 5) en bij de mediamarkt zijn de prijzen dacht ik ook niet zo hoog.quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand enig idee waar ik voor een redelijke prijs de sopranos kan kopen? het goedkoopst heb ik em gezien bij FRS maar 50 euro voor een seizoen vind ik nogsteeds veel. Iemand nog een tip?
[TK] The Sopranos Season 1 t/m 5quote:Op maandag 19 december 2005 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand enig idee waar ik voor een redelijke prijs de sopranos kan kopen? het goedkoopst heb ik em gezien bij FRS maar 50 euro voor een seizoen vind ik nogsteeds veel. Iemand nog een tip?
eens kijken of er wat moois tussen staatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:44 schreef pascalheister het volgende:
Play heeft weer eens een mooie actie
http://www.play.com/play247.asp?pa=sale&page=jansaledvd
hier is ie ¤ 13,99quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
is de 2disc van amelie nog steeds 15 euro bij mediamarkt?
geen kans gehad om erheen te gaan[niet dat die nog zal komen, maargoed]
Regio 2 is per definitie niet altijd NL ondertiteldquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Van play.com is dat wel nl ondertiteld?Want er staat english maar wel regio 2![]()
Lilya 4-ever voor 6,99 pond heb ik iig al besteldquote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eens kijken of er wat moois tussen staat
ik heb ook maar een paar dvdtjes daar besteldquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lilya 4-ever voor 6,99 pond heb ik iig al besteld
mooie prijs dacht ik zo, en hij is vandaag al verzonden![]()
Bij de mediamarkt liggen die versies voor 8,99.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen tegen de dvdvalley, maar ik heb 't idee dat hun idee van 'aanbiedingen' niet helemaal correct is.. Dit zijn allemaal belachelijk hoge prijzen volgens mij... de meeste dvd's zijn bij de FRS nog goedkoper
.
Vreemd, op de site staat ie nog voor 74,95.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Lord of the Rings Extended Edition Box (12 DVD's)
Een twaalf DVD’s tellende box met alledrie de extended versions van deze fantastische trilogie door regisseur Peter Jackson. Bijna 35 uur aan filmmateriaal!
Bij Fame in Amsterdam 50 euro
Klopt, er stond import bijquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef Zoemetje het volgende:
[..]
Vreemd, op de site staat ie nog voor 74,95.![]()
[edit]Op dvd.nl zeggen ze dat het om de engelse versie gaat die 50 euro is, de nl is dus gewoon 74,95.
Bij de Bart Smit/E-plaza schijnt hij (mocht je het geluk hebben dat ze er nog 1 hebben) 40 euro te zijn.
niet echt een aanbieding tochquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:21 schreef Sloggi het volgende:
FRS:
2-disc SE: Raging Bull en Taxi Driver voor 17,99 per stuk.
Ze waren afgeprijsd geloof ik. Ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet echt een aanbieding toch![]()
mja heb ze voor die prijs ook bij andere ketens zien liggen (MM, Van Leest )quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze waren afgeprijsd geloof ik. Ik kan het mis hebben
gelijk maar even besteldquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:08 schreef Shogo het volgende:
The Criterion Collection - The River voor ¤9,99 bij cdwow.net
Lilya 4-ever ligt ook voor een tientje bij FRS..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T wordt voor een creditcard hier.
Ik zie er vaak genoeg UK uitgaves liggen hoor?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Forumschorem het volgende:
In Utrecht heb je ook zo'n DVD-Valley maar wat een KUTwinkel is dat zeg! Ze hebben echt niks speciaals. Allemaal dezelfde 'zooi' die je trouwens veel goedkoper koopt bij de FRS, MM of elders. Die kutwinkel heeft geeneens import dvd's. Nou, flikker maar op dan!
Dit zijn inderdaad de Volkskrant-edities. En mocht je er toch veel van willen kopen kun je net zo goed de hele box op http://www.volkskrant.nl/service/webwinkel.html kopen voor 69 euro. Dan krijg je alle 10 de films die de Volkskrant zo heeft uitgebracht. Te weten:quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:19 schreef California het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk de Volkskrant-edities. Die zijn (bijna) overal 10,-.
voor $9,95quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:08 schreef Shogo het volgende:
The Criterion Collection - The River voor ¤9,99 bij cdwow.net
Kijk nog goedkoper. Maar de cdwow.net link is voor mensen zonder Creditcard om het even te melden.quote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
voor $9,95
+ tvp vond het al zo raar dat ik minder geld uit gaf aan dvd's
De tinbox ligt voor 50 euro bij bart smit. Goedkoper weet ik op het moment niet.quote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of Band of Brothers nog ergens voor 40 euro ligt?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 15:07 schreef pascalheister het volgende:
Ezydvd nooit meer voor mij dus, wat een gezeik met de credit card zeg![]()
met de bank contact opnemen en om een amount van ezydvd vragen etc.quote:
ik had m voor 30 euro bij cd-wow, maar dan wel met gewone plastic doosquote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of Band of Brothers nog ergens voor 40 euro ligt?![]()
Het zijn wel die vreselijk lelijke dikke keepcasen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:56 schreef Tweek het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r2&id=1788&pa=rbgn&linkBack=Bargains
Eerste seizoen boxen voor goedkoop, oa buffy, angel, roswell, en That 70 Show, meeste zo rond de 20 euro.
Tja, als je dat niks uitmaakt is het wel een goede aanbieding, ik heb alleen that 70 show besteld. Hoop eigenlijk dat het net zo'n verpakking is als scrubs, gewoon een simpele amray waar 4 dvd's in passen. Heb toch niet meer zoveel ruimte voor grote dozen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het zijn wel die vreselijk lelijke dikke keepcasen...![]()
Bravo? Zit ook in Alkmaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef rotskibo het volgende:
In Rotterdam vlakbij metrostation Beurs (uitgang bij citypoint) zit een outletstore van frs
heb Lilja 4-Ever vorige week voor 6 euro gehaald bij dvd valley (5 voor 30, dat wel, los is ie 10 euro)quote:Op zondag 25 december 2005 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ik 'm niet kon vinden dan
edit: de status staat op 'niet leverbaar', vandaar...
weet je heel zeker dat dat niet alleen Return of the King is, met nog een box waar de andere 2 ook in passen?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Lord of the Rings EE 12DVD box ligt bij de Bart Smit voor 40 euri.
UK is goedkoper probeer play. cdwow of amazon.co.uk eensquote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
weet iemand waar 24 - Seizoen 4 het goedkoopst is?
NL of UK versie
Ja ik heb hem zelf namelijk al gekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
weet je heel zeker dat dat niet alleen Return of the King is, met nog een box waar de andere 2 ook in passen?
Vanaf £29.99 op via http://www.dvdkijker.nl/fetchPrices.php?id=mfno1021082quote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
NL of UK versie
nee hij bedoelt de Free Factory Outlet, is ook onderdeel van FRSquote:
bij play voor 29,99 pondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die Lord of the rings-box is die nog ergens anders voor 40¤?
Bij Bart Smit zijn ze vaak uitverkochtLaatst hadden ze er bij een winkel nog maar een, maar die was beschadigd
![]()
NL versie is ook nog niet uit volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
NL of UK versie
ze hebben daar de dubbel dvd van koyaanisqatsi, zelfs nog goedkoper dan die kutvanleestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef FremantleDockers het volgende:
cdwow.nl
Toevallig gezien of ze LOTR Extended nog hadden voor 40 euro?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Bayswater het volgende:
Bassie en Adriaan en de verdwenen Kroon voor slechts 3 euro bij Bart Smit. Veel gekker moet het toch niet worden in de uitverkoop daar.![]()
Hadden ze niet, wel Loenatik voor 3 euro.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Toevallig gezien of ze LOTR Extended nog hadden voor 40 euro?
nee, nederlandse uitgave komt dit jaar uit (februari dacht ik) maar die zal niet zo goedkoop als de UK zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat is niet met nl ondertitel toch![]()
![]()
ik heb daar B&A en de diamant besteld, bestelbedrag moest boven de 17,95 uitkomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Bayswater het volgende:
Bassie en Adriaan en de verdwenen Kroon voor slechts 3 euro bij Bart Smit. Veel gekker moet het toch niet worden in de uitverkoop daar.![]()
Zouden ze 'm ook in de winkel hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
15 euro op bartsmit.nl
had al gekeken in de winkel, maar zag niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zouden ze 'm ook in de winkel hebben?
Ja maar ik hoef niks andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
had al gekeken in de winkel, maar zag niks
er staat ook ; webshopprijs
maar de verzendkosten vallen mee, 2,50
Hij lag in de winkel ook.quote:
en vandaag netjes verpakt bezorgd, goeie service!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
15 euro op bartsmit.nl
nou das best lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Unstoppable het volgende:
24 (Twenty Four) - Season 1 Box Set (6 Discs) (Promotion Price)]
£16.99
24 (Twenty Four) - Season 2 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 3 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
www.play.com
Vanaf 23-01-06
Thank U. Seizoen 4 had ik nog niet en met play hoef ik niet eens mijn cc erbij te nemen. Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Unstoppable het volgende:
24 (Twenty Four) - Season 1 Box Set (6 Discs) (Promotion Price)]
£16.99
24 (Twenty Four) - Season 2 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 3 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
www.play.com
Vanaf 23-01-06
helemaal geen spectaculaire prijzen voor zo'n boutfilmsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef RijstNatie het volgende:
Nieuwe Films:
- The interpreter
- Bridget Jones 2
- Hostage
- Meet the Fockers
- Ellis in glamourland
Prijs? 6,99![]()
Waar? Blokker![]()
Kan het ergens anders goedkoper? Nee![]()
Is dit dan een goede aanbieding? Ja![]()
![]()
hij is al tijden vrij goedkoop, tijdje terug eens via ebay gescoord voor 10 euro ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Shogo het volgende:
Weer een criterionkoopje:
[afbeelding]
¤12,99 bij axelmusic wat goedkoop is voor een 2-disc criterion
mooie prijs, maar is de film ook wat??quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Shogo het volgende:
Weer een criterionkoopje:
[afbeelding]
¤12,99 bij axelmusic wat goedkoop is voor een 2-disc criterion
Zelf nog niet gezien maar hij scoort netjes op imdb en het verhaal lijkt me leuk dus het is wel een gokje waard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mooie prijs, maar is de film ook wat??
Ik zet zelden een film af, maar jawel, deze hoort bij de films waar het gelukt is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mooie prijs, maar is de film ook wat??
Dat blijft mij veel te duur voor die filmquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef detulp050 het volgende:
The Librarian ¤ 2,99 bij 'de Witte Boekenmarkt'/Boekenvoordeel.
Het is wel een film van Wes Anderson, dus hij heeft een zekere status; anders komt er ook geen Criterionuitgave. Ik trok 'm echter ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik Ben Stiller op de cover zie staan, haak ik vaak al af. Dus toch een prestatie dat je er uberhaupt aan begonnen bent
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bassie & Adriaan bij Blokker 2 voor ¤5![]()
In Nederland is het ook geen digipack meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:53 schreef PimD het volgende:
Vandaag S4 van 24 ontvangen van de play-aanbieding... Jammer dat het niet meer zo'n mooie uitklapbox is als de eerste 3 seizoenen, maar ja - voor een kleine 25 euro mag ik niet klagen
Euhm alleen seizoen 1 zit in een echte digipack. De andere 3 zitten gewoon in die bookcase achtige verpakking. Geen idee hoe dat geval heet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar-de-loos is dat. De eerste drie seizoenen in zo'n mooie verpakking doen, en dan ineens overstappen op iets anders.
Koop dan ook de R1 versiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar-de-loos is dat. De eerste drie seizoenen in zo'n mooie verpakking doen, en dan ineens overstappen op iets anders.
Da's vergelijkbaar met Harry Potter. De eerste twee films zaten in mooie digipacks, gaan ze daarna ineens overstappen op die cheap-ass keepcases
Volgens mij is issue number de laatste 3 nummers op de achterkant van de CC... From date is wanneer de CC is ingegaan....quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:52 schreef MyImmortal het volgende:
sorry maar een vraagje ik wil ook 24 bestellen bij play.com, maar nu vragen ze mijn issuenumber? wat is dat eigenlijk en waar kan ik dat vinden? ook nog eens 'from date' zoeken dat weet ik zo niet
From date staat niet op alle CreditCards. Staat het er niet op, dan gewoon niks invullen. Wel altijd de expiry date invullen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef PimD het volgende:
[..]
Volgens mij is issue number de laatste 3 nummers op de achterkant van de CC... From date is wanneer de CC is ingegaan....
Ik ben ineens een stuk gelukkiger met mijn seizoenen 24. Dank u voor de niet-echt-een-aanbieding-post.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:39 schreef SunChaser het volgende:
Bij V&D 24 eerste drie seizoenen in een 20 DVD-box. 120 euro. Niet echt een aanbieding, maar toch.
Best grappig kocht hem begin december nog voor ¤29,99 en nu nog verder afgeprijsd...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
Eerste seizoen Miami Vice 20 euro FRS
Dat is echt heel snel gegaan met die prijs! 2 maanden geleden nog 60 Euro, ik was al happy dat hij nog maar 30 was en nu al 20.. En dat voor zo een bepalende serie!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
liever de special editionquote:Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef Cheiron het volgende:
De special edition of de snapper? De snapper heb ik namelijk nog te koop
Ik weet niet wat je voordelig noemt en of je Nederlandse ondertitels waardeert maar bij cdwow is het met kortingslinkje EUR 12,99 bezorgd.quote:
Ik zou de x-files zo graag willen, maar jah geen creditcard...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef sampoo het volgende:
Redelijk geprijsde 1e seizoens TV-boxjes bij play;
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r2&id=1788&pa=prp
[edit]
Het volgende gehaald;
Murder One Seizoen 1 voor omgerekend zo'n 23 EUR (£15.99)
X-files Seizoen 1 voor omgerekend ruim 19 EUR (£12.99)
Ally McBeal Seizoen 1(voor als een vrouwelijk persoon zoet gehouden moet worden
) voor omgerekend ruim 13 EUR (£8.99)
noem is wat titels dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Bij Free Record shop nu echt bakken vol met cheapass dvds tot 12 euro en 2de dvd halve prijsheb gister me daar ook weer eens in moeten houden
Nee hoor er zitten dvd's tussen tot iets van 12 euro per stukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
noem is wat titels dan?
dat zijn volgens mij allemaal dvd\'s die eerst 3 voor 15euro waren
dus 5euro per stuk.
Maar nu 6,99 + 2e halve prijs = 10,50 voor 2 dvd\'s. Ben je nog duurder uit als bij die vorige actie van FRS.
Stelletje kut koters daar
die eerst in de 3 voor 25 actie zaten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee hoor er zitten dvd\'s tussen tot iets van 12 euro per stuk
Oooooohquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee hoor er zitten dvd\'s tussen tot iets van 12 euro per stuk
Ik heb nog even gekeken. Volgensmij hebben ze die er weer uit gehaaldquote:
Volgens mij zijn alle big bang dvd's aan die actie toe gevoegd en die waren/zijn 10-12 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
noem is wat titels dan?
dat zijn volgens mij allemaal dvd\'s die eerst 3 voor 15euro waren
dus 5euro per stuk.
Maar nu 6,99 + 2e halve prijs = 10,50 voor 2 dvd\'s. Ben je nog duurder uit als bij die vorige actie van FRS.
Stelletje kut koters daar
oa godfather trilogie, usual suspects, scarface special editionquote:
Jammer dat ik problemen heb om iets te bestellen. De winkelmand is niet te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:08 schreef Mikkie het volgende:
CD-WOW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de website is ie nog steeds 30 euro, is ie in de winkel anders geprijsd? Want die box wil ik wel hebben voor 20 euro !quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Op de website is ie nog steeds 30 euro, is ie in de winkel anders geprijsd? Want die box wil ik wel hebben voor 20 euro !
Yep, dat zag ik net, dan ga ik daar morgen eens eventjes langs.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-![]()
is dat een beetje betrouwbare winkel?? nog nooit iets besteld daar, maar als `t een goede winkel is moet ik eens kijken of er wat aantrekkelijks tussen zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef sampoo het volgende:
Fire Fly Complete Series voor ruim 20 EUR (£11.99+£1.90 verzendkosten) bij sendit.
Planet of The Apes TV-serie is er ook schappelijk voor ruim 16 EUR.
http://www.sendit.com/video/item/7000000079725
Dark Angel Seizoen 1 en 2 voor net geen 25 EUR per stuk (als ook Roswell seizoen 1 t/m 3 en Millenium seizoen 1tm/3).
Totale lijstje;
http://www.sendit.com/video/promotion/0602_fbs
Dat is wel raar, via internet is ie 20 euro, in de winkel 25. Dus toch maar even bij de Free Record Shop binnen gegaan en 'm daar maar gewoon voor 20 euro gehaald (ipv 30 euro op de website).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-![]()
Een keer iets besteld en dat ging goed. Een stuk bekender op de Engelse sites en daar komt de site veelvuldig langs maar de verzendkosten maakte het vaak duurder dan play of cdwow voor ons Europeanen. Ik lees geen gekke klachten en het is on-par met play.com als ik de waarderingen bekijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is dat een beetje betrouwbare winkel?? nog nooit iets besteld daar, maar als `t een goede winkel is moet ik eens kijken of er wat aantrekkelijks tussen zit
Nog aanraders?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bij frs weer dvd´s drie voor ¤15, en dvd´s van 11.99 2e halve prijs![]()
De films die eerst 6.99¤ waren, en dan 2e halve prijs, zitten ertussen, dus waarschijnlijk heeft dat niet echt gewerktquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef PeRi het volgende:
Ah mooi. Maar Dizer, is het wel de 2disc van Un long dimanche ook?
5 voor 15?????quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Bayswater het volgende:
Wel een leuke bak met MuziekDVD's bij FRS nu die nu voor 5 voor 15 euro eruitgaan die van rond de 20 euro of meer komen. Zo had ik gister de dubbeldvd van Supergrass en Transatlantic te pakken.![]()
yep, hier in Spijkenisse wel tenminste. Schoonmaakactie lijkt het.quote:
het zou handiger zijn als je ook zegt waar dat precies is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef Chielus het volgende:
relatief nieuwe films tijdelijk voor een aardige prijs.
Wat wil je? 3v15 bij de FRS en dan ook nog iets goeds?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef sampoo het volgende:
Wat zitten er een hoop Single Layer dvd's tussen die 3 voor 15 titels bij de frs.
dudequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Chielus het volgende:
Aviotor zit in de Filmpakker deze maand, 7,50 (net als Sound of thunder & Alone in the dark)
Ook White Noise & Presinct om Assault 13 (Nu 5¤)
In April komt oa Lord of War in de Filmpakker, evenals the Lazerus Child
Lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb je hem al? Ik doe die van mij weg voor 10 exl verzenden
Doe ik eens een keer liefquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt. Maar tuurlijk heb ik 'm al piemol. Diezelfde week nog gekocht toen
.
Yep, alle uitverkoop cd's en dvd's zijn nu 5 voor 15,-. Grote schoonmaak noemen we het maarquote:
hmm, toch 's gaan kijken dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Yep, alle uitverkoop cd's en dvd's zijn nu 5 voor 15,-. Grote schoonmaak noemen we het maarIk heb zelf de live dvd's van No Doubt, Moloko, Depeche Mode, Patrick Bruel, Starsailor, Travis, Texas en Earth Wind & Fire uit de aktie gehaald. Verder nog wat cd's erbij. Voor 30 euro had ik een tas vol
5 euro is veel geld!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat wil je? 3v15 bij de FRS en dan ook nog iets goeds?
Alles behalve 9quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef sampoo het volgende:
Ik heb hier alleen seizoen 1 liggen enig idee welke seizoenen aan te raden zijn?
Zo rijk zijn we niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef SPiDeY. het volgende:
Yep, aanbieding is weer terug dus
Ik zou snel zijn, want je hebt grote kans dat dit wederom zeer tijdelijk is!
[..]
Alles behalve 9
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef Timo20 het volgende:
weet niet of ie al voorbij is gekomen
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:08 schreef Mikkie het volgende:
CD-WOW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik had hem bij blahdvd al voor 4.80 2 maanden geledenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:52 schreef Timo20 het volgende:
weet niet of ie al voorbij is gekomen
nicequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had hem bij blahdvd al voor 4.80 2 maanden geleden
quote:Dear Customer,
As you are aware Canadian Distribution Services has taken over the
brand of DVDSoon.com. Over the past few weeks we have been evaluating
the overall condition of DVDSoon before its acquisition. We have taken
past debts into consideration and have decided to offer compensation.
Compensation has been issued to your account in form of rebate which is
only redeemable towards 50% of the cost of your products before shipping
costs with DVDSoon at the time of billing. As we have only acquired
the name of DVDSoon and are not responsible for the credits that were
incurred through 9086-8316 Québec Inc these rebates will not be refundable.
We understand that some of you may not be enlisted for our mailing list.
This e-mail is presently being sent as your account was impacted by
the recent changes. You will not be sent any further communications on
this account unless otherwise requested. If you have any further
questions or concerns please do contact us by email at info@dvdsoon.com.
However Canadian Distribution Services reserves the right to issue the rebates
in accounts at its own discretion. Every account that was in dispute before
December 7th, 2005 could not be compensated.
We thank you for your time.
Canadian Distribution Services,
Customer Service
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef dvdfreak het volgende:
Filmvalley Once Upon a Time in America S.E. digipak 10 euro !
quote:Soort verpakking: amaray
Wat is een m-lock versiequote:Op maandag 13 februari 2006 10:57 schreef sampoo het volgende:
Voor wie de X-files seizoenen (M-Lock) bij amazon heeft gemist. Choicesdirect herhaalt hetzelfde kunstje (12.95 pond per seizoen) maar de verzendkosten zijn hier 2 pond per order voor verzending naar NL dus zelfs goedkoper dan bij amazon.
http://www.choicesdirect.com/searchresult.asp?SearchText=X+season+m-lock&SearchField=ProductName&PageMenuGuid=3
er is echt nie-mand die dat wil hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Alleen deze week!!!:
Vrouwenvleugel 5dvd voor ¤20 bij Bart Smit![]()
Hoezo nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er is echt nie-mand die dat wil hebben
dude... het is Vrouwenvleugelquote:
Dudinnetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude... het is Vrouwenvleugel
that has to tell you enough
Een van de mooiste gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag 25th Hour gekocht voor 4.99 bij de blokker. Leuke film.![]()
Nou.. als je voor het weekend nog kocht, was je 29,99 kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef sjeppert het volgende:
niet echt een koopje dan....
Ik wou hem eerst nog gaan kopen voor mijn moeder. Maaruh, hij is niet voor mij dus dan ga ik geen 17,99 aan uitgevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alles wat je aan Titanic uitgegeeft is weggegooid geld
Duitsland heeft een steelbook gekregen (die nu inmiddels moeilijk te krijgen is zoals ik begreep).quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:13 schreef RijstNatie het volgende:
is die uitgebracht in steelbook dan?
dacht alleen in de sleeve
Dan moet ik maar heel snel ingrijpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:58 schreef Shogo het volgende:
[..]
Duitsland heeft een steelbook gekregen (die nu inmiddels moeilijk te krijgen is zoals ik begreep).
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet ik maar heel snel ingrijpen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
de alladin trilogie box nu bij bart smit in de wnkel voor 15 euro
die was iets van 15 euro bij MM Middelburg, onlangs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef dvdfreak het volgende:
Star Wars Eps III 19.99 euro
Van god los zocht ik toevallig, 2¤ bij Mediamarktquote:Op maandag 20 februari 2006 17:42 schreef SilverBullet het volgende:
Love Actually is ook 4.99 bij de Blokker, en Van God Los was er voor 6.99.
2 euro maarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Van god los zocht ik toevallig, 2¤ bij Mediamarkt![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
2 euro maar. Morgen even langs de MM
.
Prijzen bij MM verschillen per vestiging (behalve als ze in een folder staan, neem ik aan).quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
2 euro maar. Morgen even langs de MM
.
Dat is waar, maarja ach ze hebben altijd wel wat leuks liggen en het is maar een kwartiertje fietsenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Prijzen bij MM verschillen per vestiging (behalve als ze in een folder staan, neem ik aan).
Als je dat doet ben ik er wel in 1 geintereseerdquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef RijstNatie het volgende:
LOTR TTT 4disc EE Collector's Edition 9,99 pond
http://www.play.com/play247.asp?pa=hp&page=title&r=R2&title=124117
gelijk maar 10 stuks inkopen denk, ofniet dan
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als je dat doet ben ik er wel in 1 geintereseerd.
dan ga je naar de appie heijn hequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zat eerst in de 3 voor 25 bij VanLeest, maar is inmiddels niet meer verkrijgbaar
Netjes. Besteld en bedankt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef Shogo het volgende:
Un Long Dimanche De Fiançailles 2-disc S.E. ¤8,99
De code boven aan de pagina voor gratis verzendkosten werkt ook nog dus dan heb je deze in huis voor 8,99.
Ik heb er maar een, maar wil de helft ook niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar goed, als je de meeste nog niet hebt nog best een redeljike aanbieding...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Durbin het volgende:
3rd Rock From The Sun - Complete [1996] - 18 DVD's ! - 13,97 GBP (ongeveer 21,50 euro)
Alien Quadrilogy - 9 DVD's - 17,97 GBP (ongeveer 27,50 euro)
The Nightmare On Elm Street (Seven Disc Collector's Edition) - 6,97 GBP (ongeveer 10,50 euro)
Alledrie bij Amazon.co.uk.
Klopt. Ik heb hem ook niet meer bij mijn lopende bestellingen staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef sampoo het volgende:
Ik denk trouwens dat men doorgaf dat alle dvd seizoenen van 3rd Rock From The Sun in de aanbieding gingen maar dat een kneus de complete set er ook bij nam. Ik zie het niet verstuurd worden eigenlijk.
The Nightmare On Elm Street (Seven Disc Collector's Edition)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Durbin het volgende:
3rd Rock From The Sun - Complete [1996] - 18 DVD's ! - 13,97 GBP (ongeveer 21,50 euro)
Alien Quadrilogy - 9 DVD's - 17,97 GBP (ongeveer 27,50 euro)
The Nightmare On Elm Street (Seven Disc Collector's Edition) - 6,97 GBP (ongeveer 10,50 euro)
Alledrie bij Amazon.co.uk.
Die is inmiddels ook alweer verhoogd blijkbaar. Deze bestelling is echter (nog) niet gecancelled.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
The Nightmare On Elm Street (Seven Disc Collector's Edition)
£16.97![]()
De Elmstreet box wordt wel verstuurd. Dat de 3rd rock niet wordt verstuurd was eigenlijk wel te verwachten. Kostprijs zal een stuk hoger dan dat bedrag en ook de verzendkosten zal niet misselijk zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:01 schreef Durbin het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hem ook niet meer bij mijn lopende bestellingen staan.
Jammer.
Ik had nog helemaal niks ervanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar goed, als je de meeste nog niet hebt nog best een redeljike aanbieding...
En weer terug naar 17.90 GBPquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Durbin het volgende:
[..]
De Quadrilogy is ook alweer met 5 GBP verhoogd.
Die heb ik dus overal bij gebruikt, behalve bij Youp. En alleen van Youp heb ik een verzendbericht.. En ja, die bon kun je maar 1 keer per account gebruiken, maar als je dus verschillende emailadressen hebt..quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef outcast_within het volgende:
NEVOBO-92834 bol code tot 1juli 4,50
bron http://www.budgetgaming.nl/news/266.html
Ander emailadres, de rest zelfde gegevens. Is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe doen jullie dat met meerdere acountsGewoon zelfde naam enzow
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |