Hij lag in de winkel ook.quote:
en vandaag netjes verpakt bezorgd, goeie service!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
15 euro op bartsmit.nl
nou das best lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Unstoppable het volgende:
24 (Twenty Four) - Season 1 Box Set (6 Discs) (Promotion Price)]
£16.99
24 (Twenty Four) - Season 2 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 3 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
www.play.com
Vanaf 23-01-06
Thank U. Seizoen 4 had ik nog niet en met play hoef ik niet eens mijn cc erbij te nemen. Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Unstoppable het volgende:
24 (Twenty Four) - Season 1 Box Set (6 Discs) (Promotion Price)]
£16.99
24 (Twenty Four) - Season 2 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 3 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
24 (Twenty Four) - Season 4 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
£17.99
www.play.com
Vanaf 23-01-06
helemaal geen spectaculaire prijzen voor zo'n boutfilmsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef RijstNatie het volgende:
Nieuwe Films:
- The interpreter
- Bridget Jones 2
- Hostage
- Meet the Fockers
- Ellis in glamourland
Prijs? 6,99![]()
Waar? Blokker![]()
Kan het ergens anders goedkoper? Nee![]()
Is dit dan een goede aanbieding? Ja![]()
![]()
hij is al tijden vrij goedkoop, tijdje terug eens via ebay gescoord voor 10 euro ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Shogo het volgende:
Weer een criterionkoopje:
[afbeelding]
¤12,99 bij axelmusic wat goedkoop is voor een 2-disc criterion
mooie prijs, maar is de film ook wat??quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Shogo het volgende:
Weer een criterionkoopje:
[afbeelding]
¤12,99 bij axelmusic wat goedkoop is voor een 2-disc criterion
Zelf nog niet gezien maar hij scoort netjes op imdb en het verhaal lijkt me leuk dus het is wel een gokje waard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mooie prijs, maar is de film ook wat??
Ik zet zelden een film af, maar jawel, deze hoort bij de films waar het gelukt is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mooie prijs, maar is de film ook wat??
Dat blijft mij veel te duur voor die filmquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef detulp050 het volgende:
The Librarian ¤ 2,99 bij 'de Witte Boekenmarkt'/Boekenvoordeel.
Het is wel een film van Wes Anderson, dus hij heeft een zekere status; anders komt er ook geen Criterionuitgave. Ik trok 'm echter ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik Ben Stiller op de cover zie staan, haak ik vaak al af. Dus toch een prestatie dat je er uberhaupt aan begonnen bent
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bassie & Adriaan bij Blokker 2 voor ¤5![]()
In Nederland is het ook geen digipack meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:53 schreef PimD het volgende:
Vandaag S4 van 24 ontvangen van de play-aanbieding... Jammer dat het niet meer zo'n mooie uitklapbox is als de eerste 3 seizoenen, maar ja - voor een kleine 25 euro mag ik niet klagen
Euhm alleen seizoen 1 zit in een echte digipack. De andere 3 zitten gewoon in die bookcase achtige verpakking. Geen idee hoe dat geval heet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar-de-loos is dat. De eerste drie seizoenen in zo'n mooie verpakking doen, en dan ineens overstappen op iets anders.
Koop dan ook de R1 versiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar-de-loos is dat. De eerste drie seizoenen in zo'n mooie verpakking doen, en dan ineens overstappen op iets anders.
Da's vergelijkbaar met Harry Potter. De eerste twee films zaten in mooie digipacks, gaan ze daarna ineens overstappen op die cheap-ass keepcases
Volgens mij is issue number de laatste 3 nummers op de achterkant van de CC... From date is wanneer de CC is ingegaan....quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:52 schreef MyImmortal het volgende:
sorry maar een vraagje ik wil ook 24 bestellen bij play.com, maar nu vragen ze mijn issuenumber? wat is dat eigenlijk en waar kan ik dat vinden? ook nog eens 'from date' zoeken dat weet ik zo niet
From date staat niet op alle CreditCards. Staat het er niet op, dan gewoon niks invullen. Wel altijd de expiry date invullen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef PimD het volgende:
[..]
Volgens mij is issue number de laatste 3 nummers op de achterkant van de CC... From date is wanneer de CC is ingegaan....
Ik ben ineens een stuk gelukkiger met mijn seizoenen 24. Dank u voor de niet-echt-een-aanbieding-post.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:39 schreef SunChaser het volgende:
Bij V&D 24 eerste drie seizoenen in een 20 DVD-box. 120 euro. Niet echt een aanbieding, maar toch.
Best grappig kocht hem begin december nog voor ¤29,99 en nu nog verder afgeprijsd...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
Eerste seizoen Miami Vice 20 euro FRS
Dat is echt heel snel gegaan met die prijs! 2 maanden geleden nog 60 Euro, ik was al happy dat hij nog maar 30 was en nu al 20.. En dat voor zo een bepalende serie!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
liever de special editionquote:Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef Cheiron het volgende:
De special edition of de snapper? De snapper heb ik namelijk nog te koop
Ik weet niet wat je voordelig noemt en of je Nederlandse ondertitels waardeert maar bij cdwow is het met kortingslinkje EUR 12,99 bezorgd.quote:
Ik zou de x-files zo graag willen, maar jah geen creditcard...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef sampoo het volgende:
Redelijk geprijsde 1e seizoens TV-boxjes bij play;
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r2&id=1788&pa=prp
[edit]
Het volgende gehaald;
Murder One Seizoen 1 voor omgerekend zo'n 23 EUR (£15.99)
X-files Seizoen 1 voor omgerekend ruim 19 EUR (£12.99)
Ally McBeal Seizoen 1(voor als een vrouwelijk persoon zoet gehouden moet worden
) voor omgerekend ruim 13 EUR (£8.99)
noem is wat titels dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef metalheadBOC het volgende:
Bij Free Record shop nu echt bakken vol met cheapass dvds tot 12 euro en 2de dvd halve prijsheb gister me daar ook weer eens in moeten houden
Nee hoor er zitten dvd's tussen tot iets van 12 euro per stukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
noem is wat titels dan?
dat zijn volgens mij allemaal dvd\'s die eerst 3 voor 15euro waren
dus 5euro per stuk.
Maar nu 6,99 + 2e halve prijs = 10,50 voor 2 dvd\'s. Ben je nog duurder uit als bij die vorige actie van FRS.
Stelletje kut koters daar
die eerst in de 3 voor 25 actie zaten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee hoor er zitten dvd\'s tussen tot iets van 12 euro per stuk
Oooooohquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee hoor er zitten dvd\'s tussen tot iets van 12 euro per stuk
Ik heb nog even gekeken. Volgensmij hebben ze die er weer uit gehaaldquote:
Volgens mij zijn alle big bang dvd's aan die actie toe gevoegd en die waren/zijn 10-12 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
noem is wat titels dan?
dat zijn volgens mij allemaal dvd\'s die eerst 3 voor 15euro waren
dus 5euro per stuk.
Maar nu 6,99 + 2e halve prijs = 10,50 voor 2 dvd\'s. Ben je nog duurder uit als bij die vorige actie van FRS.
Stelletje kut koters daar
oa godfather trilogie, usual suspects, scarface special editionquote:
Jammer dat ik problemen heb om iets te bestellen. De winkelmand is niet te zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:08 schreef Mikkie het volgende:
CD-WOW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de website is ie nog steeds 30 euro, is ie in de winkel anders geprijsd? Want die box wil ik wel hebben voor 20 euro !quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef SunChaser het volgende:
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Op de website is ie nog steeds 30 euro, is ie in de winkel anders geprijsd? Want die box wil ik wel hebben voor 20 euro !
Yep, dat zag ik net, dan ga ik daar morgen eens eventjes langs.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-![]()
is dat een beetje betrouwbare winkel?? nog nooit iets besteld daar, maar als `t een goede winkel is moet ik eens kijken of er wat aantrekkelijks tussen zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef sampoo het volgende:
Fire Fly Complete Series voor ruim 20 EUR (£11.99+£1.90 verzendkosten) bij sendit.
Planet of The Apes TV-serie is er ook schappelijk voor ruim 16 EUR.
http://www.sendit.com/video/item/7000000079725
Dark Angel Seizoen 1 en 2 voor net geen 25 EUR per stuk (als ook Roswell seizoen 1 t/m 3 en Millenium seizoen 1tm/3).
Totale lijstje;
http://www.sendit.com/video/promotion/0602_fbs
Dat is wel raar, via internet is ie 20 euro, in de winkel 25. Dus toch maar even bij de Free Record Shop binnen gegaan en 'm daar maar gewoon voor 20 euro gehaald (ipv 30 euro op de website).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Bij van Leest is hij zowiezo ¤ 20,-![]()
Een keer iets besteld en dat ging goed. Een stuk bekender op de Engelse sites en daar komt de site veelvuldig langs maar de verzendkosten maakte het vaak duurder dan play of cdwow voor ons Europeanen. Ik lees geen gekke klachten en het is on-par met play.com als ik de waarderingen bekijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is dat een beetje betrouwbare winkel?? nog nooit iets besteld daar, maar als `t een goede winkel is moet ik eens kijken of er wat aantrekkelijks tussen zit
Nog aanraders?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bij frs weer dvd´s drie voor ¤15, en dvd´s van 11.99 2e halve prijs![]()
De films die eerst 6.99¤ waren, en dan 2e halve prijs, zitten ertussen, dus waarschijnlijk heeft dat niet echt gewerktquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef PeRi het volgende:
Ah mooi. Maar Dizer, is het wel de 2disc van Un long dimanche ook?
5 voor 15?????quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef Bayswater het volgende:
Wel een leuke bak met MuziekDVD's bij FRS nu die nu voor 5 voor 15 euro eruitgaan die van rond de 20 euro of meer komen. Zo had ik gister de dubbeldvd van Supergrass en Transatlantic te pakken.![]()
yep, hier in Spijkenisse wel tenminste. Schoonmaakactie lijkt het.quote:
het zou handiger zijn als je ook zegt waar dat precies is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef Chielus het volgende:
relatief nieuwe films tijdelijk voor een aardige prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |