ik had m voor 30 euro bij cd-wow, maar dan wel met gewone plastic doosquote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of Band of Brothers nog ergens voor 40 euro ligt?![]()
Het zijn wel die vreselijk lelijke dikke keepcasen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:56 schreef Tweek het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r2&id=1788&pa=rbgn&linkBack=Bargains
Eerste seizoen boxen voor goedkoop, oa buffy, angel, roswell, en That 70 Show, meeste zo rond de 20 euro.
Tja, als je dat niks uitmaakt is het wel een goede aanbieding, ik heb alleen that 70 show besteld. Hoop eigenlijk dat het net zo'n verpakking is als scrubs, gewoon een simpele amray waar 4 dvd's in passen. Heb toch niet meer zoveel ruimte voor grote dozen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het zijn wel die vreselijk lelijke dikke keepcasen...![]()
Bravo? Zit ook in Alkmaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef rotskibo het volgende:
In Rotterdam vlakbij metrostation Beurs (uitgang bij citypoint) zit een outletstore van frs
heb Lilja 4-Ever vorige week voor 6 euro gehaald bij dvd valley (5 voor 30, dat wel, los is ie 10 euro)quote:Op zondag 25 december 2005 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ik 'm niet kon vinden dan
edit: de status staat op 'niet leverbaar', vandaar...
weet je heel zeker dat dat niet alleen Return of the King is, met nog een box waar de andere 2 ook in passen?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Lord of the Rings EE 12DVD box ligt bij de Bart Smit voor 40 euri.
UK is goedkoper probeer play. cdwow of amazon.co.uk eensquote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
weet iemand waar 24 - Seizoen 4 het goedkoopst is?
NL of UK versie
Ja ik heb hem zelf namelijk al gekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
weet je heel zeker dat dat niet alleen Return of the King is, met nog een box waar de andere 2 ook in passen?
Vanaf £29.99 op via http://www.dvdkijker.nl/fetchPrices.php?id=mfno1021082quote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
NL of UK versie
nee hij bedoelt de Free Factory Outlet, is ook onderdeel van FRSquote:
bij play voor 29,99 pondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die Lord of the rings-box is die nog ergens anders voor 40¤?
Bij Bart Smit zijn ze vaak uitverkochtLaatst hadden ze er bij een winkel nog maar een, maar die was beschadigd
![]()
NL versie is ook nog niet uit volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef Little_Meanie het volgende:
NL of UK versie
ze hebben daar de dubbel dvd van koyaanisqatsi, zelfs nog goedkoper dan die kutvanleestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef FremantleDockers het volgende:
cdwow.nl
Toevallig gezien of ze LOTR Extended nog hadden voor 40 euro?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Bayswater het volgende:
Bassie en Adriaan en de verdwenen Kroon voor slechts 3 euro bij Bart Smit. Veel gekker moet het toch niet worden in de uitverkoop daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |