Slr velgen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat kost zoiets nou eigenlijk?
idd, deze zien er niet uit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nog op zoek naar een setje van deze voor onder mijn nieuwe Leon
Moet dat nou? Iemand moet toch zelf weten waarin hij rijd en hoef je iemand niet als homo te bestempelen als het jou niet bevaldquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijd terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
godsallemachtig wat zijn dat wijvenauto's zeg.
ONZ is een ander topic gast........quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijd terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef Fiets-toeter het volgende:
De volgende velgen heb ik besteld (in de kleur brons en niet zilver zoals hieronder)
[afbeelding]
Ultra lichte velgen
Die heb ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef CittaR het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd al zeg ik het zelf
En je rijdt zelf in een Ford Pumaquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijdt terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
Ik rijd in een Ford ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je rijdt zelf in een Ford PumaOver Kappersauto's gesproken
Wat een auto, en wat een velgen!quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
5Zigen Gravis I![]()
[afbeelding]
5Zigen Pro Racer GN+![]()
Heb ik een maand geleden ofzo nog over opgemerkt in een ander doorzichtig aluminiumtopic.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
yes, this is a metal
[..]
Voor degene die Star Trek nog kennen (met Kirk en de Walvissen). Daar hoode ik voor het eerst van transparant aluminium maar sinds enige tijd is het dus geen science fiction meer
Nog even en er komen hopelijk 100% doorzichtige velgen (en dan bedoel ik niet die met lexaanplaat)
niet te betalen makkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb ik een maand geleden ofzo nog over opgemerkt in een ander doorzichtig aluminiumtopic.
Geweldig!
bodemonderzoek, natuurstudie,quote:
O, zo'n onderzeeër.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
bodemonderzoek, natuurstudie,
beperkt denkvermogen ofzo?
he he.. jij snapt mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Onderzee is het meestal te troebel of te weinig licht om uit een raampje te zien.
Maar het kan misschien als onderdeel voor toekomstige sterkere ruimteschepen of stations gebruikt worden die in de ruimte gebouwd worden zodat er geen dure en zware raketten nodig zijn die vanaf de aarde gelanceerd moeten worden.
Of als het aan een kant geblindeerd kan worden als normale huidige glas, voor tanks, vliegtuigen (zie Macross Plus) en andere toepassingen waarbij de piloot of bestuurder van binnen vrijwel 360 graden zicht heeft op de omgeving.
Ik denk dat 10 jaar een redelijk realistisch beeld is voor wanneer het spul interessant wordt voor de particulier. Maar het gaat op een gegeven moment net zo doorsnee worden als bijvoorbeeld titanium en daarna zelfs als iets als cf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
daarom denk ik dat we ze nog lang niet kunnen verwachten![]()
dat was nog niet lang geleden een topic hier in PTAquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:40 schreef Drifter__ het volgende:
Volgens mij bestaat er een 350Z met doorzichtige velgen....paar keer een foto van gezien
juist als een materiaal in ontwikkeling is zit er subsidie op (vaak door amerikaanse overheid)quote:
we hebben het hier niet over een nieuwe soort tandenborstelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef GiSH het volgende:
[..]
juist als een materiaal in ontwikkeling is zit er subsidie op (vaak door amerikaanse overheid)
in 1e golf oorlog zijn er nieuwe types kevlar ontwikkeld en een subsidie van 75% was heel normaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over een nieuwe soort tandenborstel
maar doorzichtig metaal... dat is STERVENSDUUR, ook al krijg je een subsidie
en ALS het inde autobranche beschikbaar zou komen zou misschien een merk als ferrari het kunnen kopen ( de techniek of materiaal ) en het in hun auto's plaatsen...
of General motors ( toen t nog goed ging)
maar geen grappige velgenproducent... zou die willen.
Fijn dat je het niet gelooft, ik kan niet eens met fotoshop overweg, dus hoe moet ik dat dan doen...quote:
Dat van die apache techniek, dat is een gedeelte van de techniek die werd vrijgegeven, het is niet zo dat als je 3000 fietsen zou omsmelten je er een apache mee zou kunnen voorzien van bepantsering. Het werd geleverd door een bedrijf in dienst van een R&D department van het leger.quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:47 schreef GiSH het volgende:
[..]
in 1e golf oorlog zijn er nieuwe types kevlar ontwikkeld en een subsidie van 75% was heel normaal.
ander goedvoorbeeld
een fietsenmerk (univega) heeft in de 1e golfoorlog een fietsframe gemaakt van de zelfde legering als de pantserbeplating van een apache helikopter. Superlicht en supersterk en door de subsidie was frame nog een klein beetje te betalen en nu niet meer..
dus als die amerikanen volgende week ergens oorlogje gaan voeren en ze een toepassing nodig waar dit materiaal in zit. Goeie kans dat jij er iets van een goed gereduceerde prijs iets kan kopen.
Het is zeker de automotive industrie die goed kijkt wat de nieuwe ontwikkelingen zijn in militair materiaal. En ja ook de velgenprodcenten horen daarbij!
Oei dat is raak!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:20 schreef Stefan250d het volgende:
[..]
Fijn dat je het niet gelooft, ik kan niet eens met fotoshop overweg, dus hoe moet ik dat dan doen...
http://members.home.nl/souwens/P1010079.JPG
http://members.home.nl/souwens/P1010087.JPG
noem het maar bimbo velg..quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef Neteru het volgende:
Deze komen hoogstwaarschijnlijk onder mijn auto![]()
Aez Bimo
[afbeelding]
Hmm sarcasme is niet aan iedereen besteed merk ik wel weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:20 schreef Stefan250d het volgende:
[..]
Fijn dat je het niet gelooft, ik kan niet eens met fotoshop overweg, dus hoe moet ik dat dan doen...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:23 schreef Pumatje het volgende:
ik wil btw even mijn mening herzien betreft die velgen.
Ik geloof er geen ene fuck van..
( transparant aluminium )
Dat was waarom ik me doorzichtige velgen ook wel kon voorstellen. Bulk is veel, toch?quote:Scientists in the US have developed a novel technique to make bulk quantities of glass from alumina for the first time.
gozer, als je goed las.. dan heb je ook gelezen dat ik nooit heb gezegt dat het niet bestaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
Dat was waarom ik me doorzichtige velgen ook wel kon voorstellen. Bulk is veel, toch?
ah ! aluminium oxide
Ik dacht dat je hier op doelde:quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gozer, als je goed las.. dan heb je ook gelezen dat ik nooit heb gezegt dat het niet bestaat.
enkel dat het echt no way in velgen zal komen in de komende 10 jaar door een velgen producent als 5zigen, mugen etc. je zult het hoogstens op zeer, zeer dure auto's tegenkomen aangeboden door de producent zelf ( ferrari etc )
daarnaast, formule 1 zal het wel introduceren en danpas...
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Transparent_aluminumquote:Transparent aluminum is sometimes confused with transparent alumina, a transparent ceramic composed of alumina (aluminum oxide).
en die zijn dus al oud en dat is geen doorzichtig aluquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:47 schreef RedScorpion het volgende:
Hier de pics van de auto met de see-trough velgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Check hier een linkje naar een Lexusforum:
Klik hier
Grtz. Remko
volgens mij zeg je dat ook als je deze auto in het echt zietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en die zijn dus al oud en dat is geen doorzichtig alu![]()
ik vermoed zelfs dat het een shop is
MOOOOOIquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Heel wat anders dan de meeste velgen hier, maar zit eraan te denken om deze aan te schaffen voor onder mijn 106 Rallye:
[afbeelding]
15" verbrede steelies
Super!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Heel wat anders dan de meeste velgen hier, maar zit eraan te denken om deze aan te schaffen voor onder mijn 106 Rallye:
[afbeelding]
15" verbrede steelies
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik de mooiste, hebben ook onder mijn Galant gezeten![]()
BSA Racing
ook errrrrrug vet!quote:
Euh, dat is gewoon een centrale wielmoer?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[afbeelding]
Bij de velgen van een Carrera GT vind ik die dingen in het midden gek, die steken zeg maar uit...
Dat kan je hier wel aardig zien:
http://www.seriouswheels.(...)-Speed-1600x1200.jpg
of 4 of 6 ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef wh00t het volgende:
[..]
...men altijd kiest voor de 5 bouten variant. ...
mijn witte OZ veelpaaksvelgen hebben der 4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef wh00t het volgende:
[..]
Ja, maar volgens wordt 5 het meeste gebruikt tegenwoordig toch?
het zijn gewoon velgen die voor een autoshow gemaakt zijn om iets te demonstreren, ze zijn niet om mee te racenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en die zijn dus al oud en dat is geen doorzichtig alu![]()
ik vermoed zelfs dat het een shop is
Ik ben het eens met degene boven jouw reactie.... té!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef Wisheh het volgende:
nee man, hoe groter de velgen hoe mooier. hoe meer ze glimmen hoe geiler ik word![]()
ik hou wel van een beetje bling bling rims![]()
Heel mooi! Staat echt perfect bij de auto!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder TireShine: (Zaten ze er net 5 minuten onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
17” 8J Rondell D58 wielen *Costom Paint & Polish*
Ik neem aan/hoop dat je custom bedoelt ipv costom..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
Model velgen zijn aardig, alleen de kleur vind ik afschuwelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder TireShine: (Zaten ze er net 5 minuten onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt meer op een stoomwalsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed voorbeeldje van alles té!
Te groot, te druk, te bling bling
[afbeelding]
als ie er nou een dikke bodykit onder plakt dan is het denk wel vet om te zien maar zo ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed voorbeeldje van alles té!
Te groot, te druk, te bling bling
[afbeelding]
Er zit al een bodykit onder.... en niet de kleinste ook.... kun je nagaan hoe fout deze velgen zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef Wisheh het volgende:
[..]
als ie er nou een dikke bodykit onder plakt dan is het denk wel vet om te zien maar zo ziet het er niet uit.![]()
standaard 205 gti velgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Maikalo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze zijn toch ook echt mooi:
[afbeelding]
Gepolijst zijn ze natuurlijk nog mooier![]()
Een vriend van me had originele 106 ralley velgjes laten verbreden naar ongeveer 245quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Sander_Prinsen het volgende:
[afbeelding]
15" verbrede steelies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |