Slr velgen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat kost zoiets nou eigenlijk?
idd, deze zien er niet uit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nog op zoek naar een setje van deze voor onder mijn nieuwe Leon
Moet dat nou? Iemand moet toch zelf weten waarin hij rijd en hoef je iemand niet als homo te bestempelen als het jou niet bevaldquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijd terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
godsallemachtig wat zijn dat wijvenauto's zeg.
ONZ is een ander topic gast........quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijd terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef Fiets-toeter het volgende:
De volgende velgen heb ik besteld (in de kleur brons en niet zilver zoals hieronder)
[afbeelding]
Ultra lichte velgen
Die heb ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef CittaR het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd al zeg ik het zelf
En je rijdt zelf in een Ford Pumaquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Dat niet maar wat het meest verschrikkelijke is , is dat je een Beatle rijdt terwijl je een Pik tussen je benen hebt homo, ..
Ik rijd in een Ford ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je rijdt zelf in een Ford PumaOver Kappersauto's gesproken
Wat een auto, en wat een velgen!quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
5Zigen Gravis I![]()
[afbeelding]
5Zigen Pro Racer GN+![]()
Heb ik een maand geleden ofzo nog over opgemerkt in een ander doorzichtig aluminiumtopic.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
yes, this is a metal
[..]
Voor degene die Star Trek nog kennen (met Kirk en de Walvissen). Daar hoode ik voor het eerst van transparant aluminium maar sinds enige tijd is het dus geen science fiction meer
Nog even en er komen hopelijk 100% doorzichtige velgen (en dan bedoel ik niet die met lexaanplaat)
niet te betalen makkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb ik een maand geleden ofzo nog over opgemerkt in een ander doorzichtig aluminiumtopic.
Geweldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |