bodemonderzoek, natuurstudie,quote:
O, zo'n onderzeeër.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
bodemonderzoek, natuurstudie,
beperkt denkvermogen ofzo?
he he.. jij snapt mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Onderzee is het meestal te troebel of te weinig licht om uit een raampje te zien.
Maar het kan misschien als onderdeel voor toekomstige sterkere ruimteschepen of stations gebruikt worden die in de ruimte gebouwd worden zodat er geen dure en zware raketten nodig zijn die vanaf de aarde gelanceerd moeten worden.
Of als het aan een kant geblindeerd kan worden als normale huidige glas, voor tanks, vliegtuigen (zie Macross Plus) en andere toepassingen waarbij de piloot of bestuurder van binnen vrijwel 360 graden zicht heeft op de omgeving.
Ik denk dat 10 jaar een redelijk realistisch beeld is voor wanneer het spul interessant wordt voor de particulier. Maar het gaat op een gegeven moment net zo doorsnee worden als bijvoorbeeld titanium en daarna zelfs als iets als cf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
daarom denk ik dat we ze nog lang niet kunnen verwachten![]()
dat was nog niet lang geleden een topic hier in PTAquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:40 schreef Drifter__ het volgende:
Volgens mij bestaat er een 350Z met doorzichtige velgen....paar keer een foto van gezien
juist als een materiaal in ontwikkeling is zit er subsidie op (vaak door amerikaanse overheid)quote:
we hebben het hier niet over een nieuwe soort tandenborstelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef GiSH het volgende:
[..]
juist als een materiaal in ontwikkeling is zit er subsidie op (vaak door amerikaanse overheid)
in 1e golf oorlog zijn er nieuwe types kevlar ontwikkeld en een subsidie van 75% was heel normaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over een nieuwe soort tandenborstel
maar doorzichtig metaal... dat is STERVENSDUUR, ook al krijg je een subsidie
en ALS het inde autobranche beschikbaar zou komen zou misschien een merk als ferrari het kunnen kopen ( de techniek of materiaal ) en het in hun auto's plaatsen...
of General motors ( toen t nog goed ging)
maar geen grappige velgenproducent... zou die willen.
Fijn dat je het niet gelooft, ik kan niet eens met fotoshop overweg, dus hoe moet ik dat dan doen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |