www.nu.nlquote:Nu ook warme chocomel uit de Senseo
Uitgegeven: 25 september 2007 10:43
EDE - Zuivelproducent Friesland Foods komt met een chocomelpad die in de Senseo koffiezetapparaten past. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. Warme chocolademelk is na koffie en thee de derde warme drank die de consument voortaan in een Senseo kan maken.
In de pads zit geen poeder, maar een speciaal chocoladeconcentraat. Het nieuwe, gepatenteerde product is vanaf volgende week in de winkel te krijgen.
Het is ook niet van DE.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:17 schreef deom het volgende:
Hmm, blijkbaar weten ze bij de Senseo site nog niet dat er Chocolade pads komen. Dit staat in de vraag en antwoordsectie:
Komen er ook chocolade pads?
Vooralsnog zullen er geen chocoladepads op de markt komen.
Oh, ik dacht dat al die pads van DE vandaan kwamen. Nou ja, ik ga me wel weer bemoeien met onderwerpen waar ik verstand van hebquote:
Is een groeimarkt. Binnenkort een speciale padhouder-houder. Om al je pad-houders overzichtelijk op te kunnen bergenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
en wéér een nieuwe houder voor je senseo, hoezee!
ik mag wel een la gaan vrijmaken voor al die houders straks
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:57 schreef deom het volgende:
Binnenkort een speciale padhouder-houder. Om al je pad-houders overzichtelijk op te kunnen bergen![]()
op alfabet!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:57 schreef deom het volgende:
[..]
Is een groeimarkt. Binnenkort een speciale padhouder-houder. Om al je pad-houders overzichtelijk op te kunnen bergen![]()
Toch welquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel je gelijk hebt...denk ik niet dat ze bij Philips nu opeens wakker schrikken van dit "nieuwe" idee
Heeft het nog wat opgeleverd ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef BaggerUser het volgende:
[...]
als het niet bestaat ga ik er patent op aanvragen
[...]
ik werd net al gebelt door mn broerquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:20 schreef patty het volgende:
Nou gefeliciteerd heurJe uitvinding is op de markt gebracht
Check ook deze link voor uitleg en plaatjes:quote:Warme Chocomel met een druk op de knop
Na 75 jaar koud nu Chocomel Hot in cupverpakking
Warme Chocomel met een druk op de knop
Chocomel Hot is de nieuwe warme drank voor in het senseo-apparaat. Niet met pads, maar met cups en een speciale cuphouder is een lekkere warme Chocomel nu thuis op elk moment te maken. Het product is ontwikkeld voor consumenten die snel en gemakkelijk willen genieten van een kop warme Chocomel.
Chocomel Hot maakt het mogelijk in een mum van tijd warme chocolademelk thuis te maken zonder gebruik van een waterkoker, het fornuis of de magnetron. Dat betekent een einde aan de klontjes van instantproducten, aan de velletjes van de opgewarmde chocoladedrank en aan vuile pannen. Chocomel speelt met de introductie in op de trend om zelf in eigen huis van dezelfde hoge kwaliteit te genieten als die buitenshuis wordt geboden. Het is de kwaliteit zoals we die kennen van het zelf bier tappen en op de bank films kijken met bioscoopkwaliteit, aldus Franc Reefman, marketingdirecteur van producent Friesland Foods. Uit onderzoek blijkt dat consumenten op zoek zijn naar meer variatie in warme dranken. “Wij willen met Chocomel Hot gemak, snelheid en een uitstekende product kwaliteit op elk moment van de dag bieden. Dat past in de huidige ontwikkeling. Het gebruik van oplospoeders, het opwarmen van koude Chocomel of het zelf smelten van chocolade vinden veel mensen te veel werk. Iedereen vindt een warme Chocomel heerlijk, zeker als het buiten guur is. Kortom, lekker kunnen genieten in eigen huis.”
Chocomel komt met een gepatenteerd systeem dat bestaat uit Chocomel Hot cups en een speciale aluminium cuphouder. Het Chocomel concentraat, dat een geheime receptuur kent, mengt door de speciale mengkamer van de cup optimaal met het hete water uit de senseo en creeert een extra schuimlaag. In de supermarkten is in het koffiepadschap vanaf oktober de startverpakking Chocomel Hot te koop, die bestaat uit een cuphouder met drie greepjes voor de verschillende types apparaten en vier losse cups. Ook is een losse verpakking met acht Chocomel Hot cups verkrijgbaar en een doosje met alleen de losse cuphouder en de greepjes.
Ik snap het niet, doe hem al 4 keer foutquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Leuk juist, na 5 x proefpakket gewonnen![]()
![]()
Valt volgens mij ook weinig aan te snappen....je kan niet weten welke het is, gaat veel te snel. Het zal wel gewoon 1 x op de 1000 x dat het gespeeld word eentje weggegeven worden ofzo....me zusje had hem net in 3 xquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap het niet, doe hem al 4 keer fout
Dat dusquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef Haunter het volgende:
Aarghhh al 100 keer geprobeerd, maar nog steeds niks
En als een feit presenterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef Djeez het volgende:
Ik heb hem even op de FP gezet:
Chocomel neemt idee van FOK!ker over
Dan word de Senseo z'n keukenmachine die je op tell sell zietquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:10 schreef SlaggY het volgende:
Aardappelpuree pads zouden ook wel handig zijn.
Zeker weten. Het is gewoon gokwerk, of net als een fruitautomaat. Want het is me van de twintig keer spelen niet een keer geluktquote:
De aanhouder wintquote:
Willekeurigquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:35 schreef BaggerUser het volgende:
welke klikken jullie aan ?:P
Ik mag hopen dat het ook voor consumenten met smaakjes gaat worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:42 schreef Trusten het volgende:
Zowel bij mij als mijn zusje zat hij onder de middelste. Als je steeds dezelfde kiest heb je natuurlijk ook het meeste kans dat hij daar een keer onder zit
![]()
Er komen trouwens ook allemaal smaakjes: Chocomel Hot Frangelico, Chocomel Hot Jack Daniels, Chocomel Hot Advocaat (Zwarte Kip) en Chocomel Hot Hazelnoot![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Edit: Misschien toch niet....er staat buitenshuis, miss voor restaurants alleen![]()
Dat dus. Na negen keer de linker te kiezen had ik ook gewonnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:42 schreef Trusten het volgende:
Zowel bij mij als mijn zusje zat hij onder de middelste. Als je steeds dezelfde kiest heb je natuurlijk ook het meeste kans dat hij daar een keer onder zit
![]()
Ik ben benieuwd hoe hij smaakt maar ik verwacht er niet veel van. De senseo thee is ook niet te zuipen.quote:Er komen trouwens ook allemaal smaakjes: Chocomel Hot Frangelico, Chocomel Hot Jack Daniels, Chocomel Hot Advocaat (Zwarte Kip) en Chocomel Hot Hazelnoot![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Edit: Misschien toch niet....er staat buitenshuis, miss voor restaurants alleen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel je gelijk hebt...denk ik niet dat ze bij Philips nu opeens wakker schrikken van dit "nieuwe" idee
WAS !quote:Op woensdag 26 september 2007 09:49 schreef Rechterbal het volgende:
MOEHAHAH. Was je bijna rijk. [afbeelding]
![]()
gisterquote:
Vast en zeker nadat ze voor heel veel geld je adresgegevens hebben verkocht en je tot in lengte der dagen geadresseerde reclame toegezonden krijgtquote:Op woensdag 26 september 2007 14:22 schreef protput het volgende:
wanneer krijgen we die proefpakketjes eigenlijk opgestuurd?
gelukkig heb ik niet mijn juiste gegevens gebruiktquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef deom het volgende:
[..]
Vast en zeker nadat ze voor heel veel geld je adresgegevens hebben verkocht en je tot in lengte der dagen geadresseerde reclame toegezonden krijgt![]()
quote:Hartelijk dank voor uw email van 25 september 2007 over Chocomel Hot cups.
Chocomel Hot is een volledig interne ontwikkeling van Friesland Foods.
Op het Chocomel Hot concept zitten verschillende nationale en internationale octrooien, waarbij ook onafhankelijke nieuwheidsonderzoeken zijn uitgevoerd.
Graag willen wij u kennis laten maken met dit nieuwe product van ons. Wanneer u een senseo apparaat type 1, 2 of 3 heeft, sturen wij u graag een startpakket toe. Vriendelijk vragen wij u ons dit te laten weten dan kunnen wij u het startpakket zo spoedig mogelijk toesturen!
Met vriendelijke groet,
Friesland Foods ConsumentenService
Hehe laat ze er ook 1 naar mij sturenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:17 schreef Marrek het volgende:
Niet de eerste? Of niet de enige?
Zit natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen...
Dat kreeg ik ookquote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
proefpakket gewonnen
weet alleen niet zeker of het goed is gegaan, toen ik al m'n gegevens had verstuurd, stond er 'bedankt,m je vrienden hebben een email gehad' ik heb helemaal geen vrienden ingevuld
Soep?quote:Op maandag 10 september 2007 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk idee, wat zal daarna nog kunnen komen?
Dat dus..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
proefpakket gewonnen
weet alleen niet zeker of het goed is gegaan, toen ik al m'n gegevens had verstuurd, stond er 'bedankt,m je vrienden hebben een email gehad' ik heb helemaal geen vrienden ingevuld
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Blik het volgende:
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om het spel zo vaak te doen?
banaan@hotmail.comquote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Blik het volgende:
controleert die de e-mailadressen niet??quote:Op donderdag 27 september 2007 21:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
meer dan 1 email adress gebruiken?![]()
Volgens mij niet, ik had 'm 1 poging goed net. "k ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:36 schreef I_PANDA_I het volgende:
Volgens mij zijn de pakketten al op,..
heb al 15 keer gedaannog steeds niks
* I_PANDA_I geeft niet op
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ah, dus jij had die al gebruikt..
Hij controleert alleen het deel na de apenstaart, en of het emailadres al een keer is gebruiktquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:22 schreef Blik het volgende:
[..]
controleert die de e-mailadressen niet??![]()
lekker handig![]()
Zal hier wel maandag of dinsdag wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef BaggerUser het volgende:
heb trouwens m'n pakket gehad en het valt me iig niet tegen! best lekker
Telkens een ander email adresquote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Blik het volgende:
mark@...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:22 schreef Blik het volgende:
[..]
controleert die de e-mailadressen niet??![]()
lekker handig![]()
Hoelang duurde het voor je hem had ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef BaggerUser het volgende:
heb trouwens m'n pakket gehad en het valt me iig niet tegen! best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |