En geestelijk dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:02 schreef DuchessX het volgende:
Lichamelijk in de lappenmand.
hoor je sow welquote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waarom was je zo vroeg wakker? Kom je straks even op MSN?
Ga nu eerst eten..
Pardon? Over welk bier hebben we het?quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef Tafkahs het volgende:
sinds wanneer zitten er anti-oxydanten en E stoffen in bier![]()
... ontgoocheling is het woord denk ik..
Lucifer, iets met een hele krachtige CO2 stroom, het is een speciaal bier met een kurkendop.. Volgens mij gebruiken ze duvel gistquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pardon? Over welk bier hebben we het?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kleine lekker vervelend
De spanning neemt nog steeds toe...quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen. morgen weet ik wrs meer over mijn ziekenhuisopname, hoe lang het gaat duren etc.
Sterkte!quote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De spanning neemt nog steeds toe...
Logisch meiskequote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef DuchessX het volgende:
De spanning neemt nog steeds toe...
Waarvoor datte ??quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen. morgen weet ik wrs meer over mijn ziekenhuisopname, hoe lang het gaat duren etc.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef melismay het volgende:
Ik ga me steeds rottiger voelen, leuk man....
Ik ben nu eigenlijk pas hersteld van mijn kater... Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef nozem het volgende:
Ik ben lichamelijk weer voor 80% in orde, na die schrijnende 20% van vanmiddag.
Maar gisterenavond ontzettend veel lol gehad en dat wil de kater voor het gevoel nog wel eens halveren.
Beterschapquote:
Konfuus. Konfuus, maar wel erg goed zegmaarquote:Hoe voel je je nu? deel 382
hoezo dat?quote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef melismay het volgende:
Uhm... gewoon klote eigenlijk
gaat het? *Cara geeft knuf..quote:
Dat werden er negen vanochtend . . .quote:Op maandag 19 december 2005 06:29 schreef ThunderChild het volgende:
Moe en ik zie tegen zes kwartiertjes aan file op . . .![]()
![]()
Leuk he tegen jezelf praten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
't Gaat weer wat beter, we komen er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |