quote:Apple Remote
Eur 26,18
Aantal: 1
Apple iPod Universal Dock
Eur 35,70
iPod 30 GB Wit
Eur 302,26
Mandje (excl. BTW):Eur 306,00
Verzendkosten:Eur 0,00
Belasting:Eur 58,14
Subtotaal: Eur 364,14
Het speelt prima mijn MP3's af en mijn ATRAC-albums af. En verder zit ik er niet 24 uur naar te kijken dus dat valt ook wel meequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:53 schreef Rock-shocker het volgende:
TVP. En een schaamteloze.
made in china?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Of was dit niet het "Pimp Hier met je Mp3 speler"-topic?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:53 schreef Rock-shocker het volgende:
TVP. En een schaamteloze.
Waarom Black Eyed Peas altijd op die iPods?quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:59 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Foto'tje voor tonksen ja ik weet zelf ook dat ik geen fotograaf ben
[afbeelding]
hij post de hele tijd de zelfde fotoquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waarom Black Eyed Peas altijd op die iPods?
ik zou een trein gaan koppen, dit kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lieve mensen, ik schaam me dood. Ik zat me al weken te ergeren aan mijn browser. Ik gebruikte altijd Firefox op mijn pc en ook op mijn iBook, maar ik vond m nogal sloom op mijn iBook, dus ik zocht wat anders. Eerst Safari proberen, maar dat vond ik niks, omdat je daar geen tabs hebt. (Dacht ik.) Dus ik Opera downloaden, ook al heb ik eigenlijk een hekel aan Opera. Voordeel van de twijfel, en maar gewoon proberen, dacht ik. Net een beetje een uurtje zitten browsen met Opera, maar ik ben er niet wild van.
Ontdek ik me net toch gewoon even perongeluk dat je de tabs in Safari aan moet zetten.... Ik voel me nu echt een schurftn00b. Ik internet dus voortaan wél met Safari vanaf nu.
Dat ben ik mezelf ook aan het aanleren sinds ik mijn iBook heb. Om de een of andere manier snap ik er sowieso veel meer van dan onder Windows. En nu ik dat dus deed voor Safari loste het mijn probleem op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef Tijn het volgende:
Het is ook best raar dat tabs standaard uit staan in Safari. Je bent niet de eerste in m'n omgeving die dat niet wist.
Zelf loop ik eigenlijk altijd eerst alle opties langs voordat ik een programma gebruik
Apples zijn dan ook de utltieme computers voor Alpha's.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Tijn het volgende:
Alpha-meisjes die hun computer begrijpen. Het moet niet gekker worden.
Maar we hebben het hier ook nog eens over een meisje he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Apples zijn dan ook de utltieme computers voor Alpha's.
Geen idee waarom, maar je URL tags werken nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:36 schreef Tijn het volgende:
Muziek maken met Nintendo's is zeker tof. Ik heb ook wel eens gespeeld met [url=http://www.nanoloop.de[/url]Nanoloop[/url] voor m'n Gameboy. De klank is echt tof, maar ik vind de interface alleen niet erg handig. Je bent echt uren bezig voor je iets hebt. Deste meer respect voor de mensen die dat ervoor over hebben.
Oh ik zat te kutten. Kheb het nu gefixed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar je URL tags werken niet
Op zich wel tof! Ik weet alleen niet of ik kan, want ik ben ik ook met opnames bezig in de studio op school. Maar ik bel maandag nog wel even dan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb je zin om mee te gaan, maandag ? Het is op Biton, na een ALV, dus om een uur of half 10 a half 11 begint het.
Het is [url=http://www.nanoloop.de]Nanoloop[/url ].quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar je URL tags werken niet
Ook op de Apple site?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:54 schreef C2C het volgende:
[..]
hij post de hele tijd de zelfde foto![]()
![]()
![]()
Hij ziet dat soort abstracte concepten niet, alpha/gamma zijnde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is [url=http://www.nanoloop.de]Nanoloop[/url ].
Je mag wel een keer met me mee hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:04 schreef Furious het volgende:
Weet je wat mij ontzettend gaaf lijkt? In een studio werken voor audio-bewerking met Apples.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met me mee hoor
Hoe cool is dat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef Tijn het volgende:
Het is alleen (nog) niet m'n werkMaar op m'n opleiding (muziektechnologie) staan alleen maar Macs. Ook in de studio's.
Je hebt een van de weinige opleidingen waar je graag weer naar toe gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat doe ik dusEind januari moet ik geluid af hebben voor een korte film die bij ons op school is gemaakt. Maar ik ben liever met muziek bezig. Gelukkig doe ik dat ook. Maandag bijvoorbeeld weer
Wat doe jij trouwens met Digitale Filters zoals DSP's enzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef Tijn het volgende:
Het is alleen (nog) niet m'n werkMaar op m'n opleiding (muziektechnologie) staan alleen maar Macs. Ook in de studio's.
Ja, en als ik later m'n brood mee kan verdienen, zou dat natuurlijk ook erg tof zijn. De vraag is alleen of dat gaat lukken. Met een beetje pech moet ik m'n leven lang een kutbaantje uitoefenen om m'n studio buiten een faillisement te houden. Maar goed, dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Je hebt een van de weinige opleidingen waar je graag weer naar toe gaat.![]()
Als mijn opleiding slaagt heb ik zoveel tijd vrij dat ik je wel kom helpen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en als ik later m'n brood mee kan verdienen, zou dat natuurlijk ook erg tof zijn. De vraag is alleen of dat gaat lukken. Met een beetje pech moet ik m'n leven lang een kutbaantje uitoefenen om m'n studio buiten een faillisement te houden. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Ik heb vorig jaar les gehad in het ontwerpen van digitale filters. Filtercoefficienten uitrekenen met behulp van imaginaire getallen enzo. Verder programmeer ik simpele audio effecten die gewoon op je CPU draaien. Software voor een dedicated DSP-chip heb ik nog nooit gemaakt, maar we hebben op school wel wat DSP-bakken staan waarvoor dat zou kunnen. Deze bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens met Digitale Filters zoals DSP's enzo?
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Als mijn opleiding slaagt heb ik zoveel tijd vrij dat ik je wel kom helpen.
Op iedere 11 dagen werken, verplicht 7 dagen vrij.![]()
Ik zou graag ook alleen met Macs willen werken op stage, maar helaas zit ik vaak ahter de PCquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:04 schreef Furious het volgende:
Weet je wat mij ontzettend gaaf lijkt? In een studio werken voor audio-bewerking met Apples.![]()
Zelfs Animal Planet gebruikt Apple (zie het lettertype van sommige 'tussenstukjes', Mac-only lettertype).
Tof. Ik heb nu een kwartaal DSP theorie gehad. Veel Z-Transformatie o.a. en filters ontwerpen. Ik vroeg het mij af of dat ook een vak is dat jullie zouden krijgen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar les gehad in het ontwerpen van digitale filters. Filtercoefficienten uitrekenen met behulp van imaginaire getallen enzo. Verder programmeer ik simpele audio effecten die gewoon op je CPU draaien. Software voor een dedicated DSP-chip heb ik nog nooit gemaakt, maar we hebben op school wel wat DSP-bakken staan waarvoor dat zou kunnen. Deze bijvoorbeeld.
Jammer dat ik het niet kan toepassen i.c.m. een Apple. (Behalve bijhouden van een logbook, maar met papier is dat sowieso handiger)quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Cool
Mensen met een Mac doen toffe dingen
Alleen theorie? Geen toffe programmaatjes gemaakt die je geluid flink upfucken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof. Ik heb nu een kwartaal DSP theorie gehad. Veel Z-Transformatie o.a. en filters ontwerpen. Ik vroeg het mij af of dat ook een vak is dat jullie zouden krijgen...
Dat zegt me echt helemaal niksquote:Wij ontwikkelen het gewoon op een FPGA mbv VHDL trouwens.
Nee, geen toffe programma's.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen theorie? Geen toffe programmaatjes gemaakt die je geluid flink upfucken?
[..]
Dat zegt me echt helemaal niks
Juistquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Tijn het volgende:
Dat is best wel vet. Op die manier zou je een kastje kunnen maken die je eigen code draait, in plaats van een duf stukje software op een computer. Toch?
Die dingen zijn vrij snel te verkrijgen. Wij werken op school met een verouderde 33 Mhz chip. Maar ze zullen vast wel over de 100 Mhz te krijgen zijn. En dat is dan natuurlijk externe kloksnelheid. Hoe efficienter je code is, hoe sneller het werkt. Maar daar heb je natuurlijk optimizers voorquote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Tijn het volgende:
Zijn die chips wel snel genoeg om audio bewerkingen uit te voeren?
Een vriend van me heeft bijvoorbeeld een programma geschreven die hij graag in een kastje zou draaien in plaats van op z'n computer. Maar dan moet het wel snel genoeg zijn.
Een fabrikant is bijvoorbeeld Xilinx of Altera . De studenten versies van de software kan ik je zo wel geven trouwens. Die heb ik bij mijn boeken gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef Tijn het volgende:
Heeft dat enig verband met hoe snel een CPU in een computer op 100 MHz audio zou afhandelen of is het totaal niet te vergelijken?
Heb je misschien een link naar een fabrikant van dat soort dingen zodat je er thuis zelf mee aan de slag kunt?
Ik zoek nog wel wat documentatie voor je morgen. De taal VHDL is best simpel, de theoriën erachter zijn soms wat tricky. Maar als je het doorhebt kun je echt bijzonder veel ermeequote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Tijn het volgende:
Dit is behoorlijk tof. Ik ga er eens wat dieper induiken.
Flikker op.quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen video? Deze is oud man.
Behoorlijkquote:
Cool! Kun je het naar me mailen of is het daar te groot voor?quote:Op zondag 18 december 2005 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
Tijn? Ik heb een heel boek (in PDF formaat) voor je over het VHDL/FPGA onderwerp als je interesse hebt?
Link!quote:Op zondag 18 december 2005 12:30 schreef C2C het volgende:
geenstijlchips heeft nu ook een actie om ipod nano's te winnen.
in januari en februari kan je nu elke dag elk uur een ipod nano 2 gig winnen.
en raad is
ik ga er 1tje winnen
lijkt me wel leuk, 3 ipods
die sjips is lekkerquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja ik eet die chips nooit. Mijn buurmeisje gelukkig wel
als je een ipod nano wilt winnen zul je toch sjips moeten gaan etenquote:Op zondag 18 december 2005 13:50 schreef Furious het volgende:
Ik eet al jaren geen chips meer.
Tijgernootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |