Wat is dit voor een bullshit? Sinds wanneer kunnen alleen LCD/TFT schermen boven de 19" TV op gekeken worden? Ik heb godverdomme een 20" waar ik geen TV op kan kijken ja.quote:Prijsverhoging dreigt voor grote lcd-schermen
Uitgegeven: 16 december 2005 17:04
WOERDEN - De prijzen van lcd-schermen groter dan 19 inch dreigen flink omhoog te gaan. De Europese Commissie stelt een invoerheffing van 14 procent voor omdat de schermen ook als televisie kunnen worden gebruikt. Dat stelde ICT Office, de branchevereniging van ICT-bedrijven in Nederland, vrijdag.
ICT Office vraagt nu aan staatssecretaris Wijn van Financiën om het tarief tot nul te reduceren. Vorig jaar dreigde ook al een invoerheffing van 14 procent, waarna Wijn ingreep.
Waarom zou hij dan dit keer niet ingrijpen?quote:Vorig jaar dreigde ook al een invoerheffing van 14 procent, waarna Wijn ingreep.
Je weet maar nooit. Al die politici dekken zich steeds meer in dan dat ze degelijk verschil uitmaken.quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan dit keer niet ingrijpen?
Ja, he.quote:Op zondag 18 december 2005 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
Dan gaat iedereen toch gewoon in Zwitserland z'n tftjes halen?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Gelukkig houdt de EU zich met belangrijke zaken bezig.
Stel je toch voor dat je TV op je PC kijkt zonder dat daar extra belasting over betaald is.
KP heffing op camera's, want je kan je buurmeisje er naaqt mee fotograferen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef DaDemoMan het volgende:
Ik ben ook voor extra invoerrechten op computers, want je kan er immers mee internetten of branden en ja dan kan je wel eens illegale zooi binnenhalen.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Straks krijg je je halve euro niet meer terug als je een boodschappenwagentje gebruikt hebt
Wie bedoel je met daar bij de EU?quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn niet al te slim daar bij de EU, wisten we toch al?
Ja!quote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb vertrouwen in Jan Peter
Hij heeft ons een miljard bespaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |