quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ben benieuwd naar het verhaal.
Met foto's ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
morgeb komt verhaal.
Exact.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als je nog zo goed typt ben je nog lange niet dronken![]()
En wat heeft jouw brein zo aangetast?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef cYbErTiM het volgende:
kliniek>!>!> als je veel gezope heb wat nou kliniek gvd dan knetter eje ze er vanzelf wel af.. kotse braken gezaaanik etc... MIETJuhhhgh
Onzin, ik schrijf nog steeds foutloos ook al ben ik dronken of stoned. Het duurt wel wat langer, dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als je nog zo goed typt ben je nog lange niet dronken![]()
Waar was je verslaafd aan? En helpt dit bij alle verslavingen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken een zeer goede maar straffe afkick methode.
1. pak een touw
2. Maak er een strop van.
3. Timmer een spijker ergens boven in het trapgat.
4. Kleed je uit.
5. Doe je hoofd door de strop.
6 Doe de strop om de spijker.
7. Ga op de bovenste trede staan.
8. Spring naar de onderste treden.
En terwijl je bungelt ga je rukken!
Ja! Perfecte manier om er af te komen. Ik was verslaafd aan marsepein trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Waar was je verslaafd aan? En helpt dit bij alle verslavingen?
Ik aan rukken, dus ik heb zo mijn twijfels qua effectiviteit...quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja! Perfecte manier om er af te komen. Ik was verslaafd aan marsepein trouwens.
Buik opensnijden levert leukere foto's opquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken een zeer goede maar straffe afkick methode.
1. pak een touw
2. Maak er een strop van.
3. Timmer een spijker ergens boven in het trapgat.
4. Kleed je uit.
5. Doe je hoofd door de strop.
6 Doe de strop om de spijker.
7. Ga op de bovenste trede staan.
8. Spring naar de onderste treden.
En terwijl je bungelt ga je rukken!
Of je romp en torso opensnijden--->>Rukken--->>JE eigen zaad opdrinken-->>eN DAN ZIE JE HET zo in je maag komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Buik opensnijden levert leukere foto's op
Jij zou dood moeten gaan, met je schijthoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ga dood klaplul.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:49 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jij zou dood moeten gaan, met je schijthoofd![]()
Doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef Ronno het volgende:
welke trieste mongool gaat er nou Fokken als ie zat thuiskomt![]()
Op weg naar de kliniek gestrand in een kroegquote:
Jelinek here we comequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef generalist het volgende:
[..]
Op weg naar de kliniek gestrand in een kroeg
ik ga dan gamenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef Ronno het volgende:
welke trieste mongool gaat er nou Fokken als ie zat thuiskomt![]()
Haha ja ook altijd grappig.quote:
'd'r was dat ontzettend lekkere wijf wat me de hele avond zat op te geilen, en dan blijf je net wat langer en drink je net wat meer, en net toen ik m'n arm om haar heen wilde leggen flikker ik van m'n barkruk af'quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
morgeb komt verhaal.
Vieze loser. Als ik goed dronken ben, ben ik niet eens meer in staat om normaal te internetten laat staan zo'n verhaal met relatief weinig fouten te typen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
bah nog nooit zo dronken geweest en heel verhaal eromheen":(
Ik ga echt naar alchohol afkick kliniek kut zooi
mijn verslaving zal dlaijk nog mijn dood worden
TVPquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
morgeb komt verhaal.
Alles draaide, maar door mijn slimheid kon ik nog fokken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Vieze loser. Als ik goed dronken ben, ben ik niet eens meer in staat om normaal te internetten laat staan zo'n verhaal met relatief weinig fouten te typen.
Dus doe niet zo interessant en neem nog een Shandy.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
<snip>
Ik kwam er niet uit dus ben ik er ,maar uit gekropen.
Even offtopic hoor:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee kom je nooit meer in de Fok! MC? Waarom niet?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar die 10 bier bestellen slaat de bom
Jij wel wou je zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee kom je nooit meer in de Fok! MC? Waarom niet?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kut verhaal tlk.
Dit topic is 1 en al offtopicquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:42 schreef generalist het volgende:
[..]
Even offtopic hoor:
Nou, o.a hierom:
[Auto/ Motor] Wat is jouw topsnelheid geweest?
enneh, dit topic: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/118174
Zeg ik van wel dan?quote:
10 bier? aan het einde van een happy hour sloegen wij er soms ook gewoon 80 in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat zijn de mooiste dagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dronken zijn en dan voor 2 uur thuiskomen.![]()
Het is gewoon een pauper.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
10 bier? aan het einde van een happy hour sloegen wij er soms ook gewoon 80 in.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo laat was het nietquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/791773/2/50#33162004]zaterdag 17 december 2005
Toen kwam ik laat thuis en alles draaien en toen naar bed gegaan.
mits doordrinkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Barbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:38 schreef BennyNL het volgende:
je hebt dus alleen maar bier gedronkenkneus
Gozer, onder het motto 'zuipen tot we huilen' weleens om half 10 's avonds al weer thuis geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Psst, het ging over TLK.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Gozer, onder het motto 'zuipen tot we huilen' weleens om half 10 's avonds al weer thuis geweest![]()
Ik was al vanaf 6 uur begonnen daarquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb er rond de 30 gehad gisterquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:TLK zijn eerste biertje valt hem zwaar zo te zien
Die 2 whiskey thuis dan nog niet vermeld ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:38 schreef BennyNL het volgende:
Whahah, rond de 30 dan ga je nokkie gast hou je wartaal voor je en hou je ko idcht whaha.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er rond de 30 gehad gister
30 slokjes bier? Toe maar!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb er rond de 30 gehad gister
spreek voor jezelf je was er niet bij sukkelquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef t0y het volgende:
[..]
Whahah, rond de 30 dan ga je nokkie gast hou je wartaal voor je en hou je ko idcht whaha.
Pauper, als je je pils snel opzuipt dan raak je na een x aantal slobberpotten wel naar de sjaak gek!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:38 schreef BennyNL het volgende:
Ben blij toequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
spreek voor jezelf je was er niet bij sukkel
lga zo wloolywood hpeor bzuiep enzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef Tuvai.net het volgende:
'k ben nu ook dronken en snak naar meer.
Bier!
Als het 2 flessen zijn, prima. 2 scheutjes whiskey in een glas telt nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die 2 whiskey thuis dan nog niet vermeld ?
Ow dan doe ik dat nu
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
ben dronken kutzooi:
Whahahahaha, 30 dan hoef je dus echt nog niet knock out te gaan hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef t0y het volgende:
[..]
Whahah, rond de 30 dan ga je nokkie gast hou je wartaal voor je en hou je ko idcht whaha.
Zuipen dan!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef hallo_mensen het volgende:
k heb een emmer rumrozijnen en een fles rum tot mijn beschikking
Maar dan mag je niet meer drinken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ja ben aan het kijken voor goeie kliniek
een bierdrinker die anderen voor pauper uitmaaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Revelation het volgende:
[..]
Pauper, als je je pils snel opzuipt dan raak je na een x aantal slobberpotten wel naar de sjaak gek!
Ik meende het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dan mag je niet meer drinken..
De afkick-kliniek Kutzooi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef Conflict het volgende:
ga je nog naar alchohol afkick kliniek kut zooi![]()
Ooh, ooh wat zijn we weer mans. Wat drink jij lafaard? Bier is zeker te goed voor je? Kaffer krijg een leven of sterf. Moeilijke keuze of niet? Onee, sterf maar meteen met je kansloze uitspraak die je nieteens onderbouw gek!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef BennyNL het volgende:
[..]
een bierdrinker die anderen voor pauper uitmaakt![]()
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.quote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Revelation het volgende:
En nog kakkerlak ook!Nee, jou leven is bij voorbaat al kansloos. Stop er mee, spring van het hoogste gebouw dat er is en vertoon je hier nooit meer, want met deze laffe opmerkingen kom je er niet in 't leven knul!
hij heeft tenmiste een echt punt, jij een semi puntje...quote:Op zondag 18 december 2005 07:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.
Sorry, ik had te veel bier gedronken, hihihquote:Op zondag 18 december 2005 07:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat een dom, agressief ventje ben jij zeg, je gaat het hier niet lang volhouden zo, voorspel ik je.
Drank, de kater komt laterquote:Op zondag 18 december 2005 08:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Ochtends bier kotsen is raar, hoe kan 't de hele nacht in mn maag blijven en er dan pas uit komen?..
Hoe nutteloos om iemand op zijn club aan te vallen in een discussie waar het niet relevant is. Als je zo wilt beginnen kan je al beginnen met weglopen, dat doen die Joden toch.quote:Op zondag 18 december 2005 03:40 schreef Revelation het volgende:
En nog kakkerlak ook!Nee, jou leven is bij voorbaat al kansloos. Stop er mee, spring van het hoogste gebouw dat er is en vertoon je hier nooit meer, want met deze laffe opmerkingen kom je er niet in 't leven knul!
Is dat alles?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister was ik naar Fortuna met VIP kaartendan kun je gratis drinken.
Maar als de wedstrijd begint mag er niet meer getapt worden..
Dus ik zo 10 pils bestellen voor tijdens de wedstrijd en opgedronken bleek de wedstrijd nog bezig te zijn..
Dus ik naar spelershome gegaan ( van de tegenstander) kon ik daar mooi 1.50 betalen voor elke pils, maar anders zou ik uitdrogen.
In de pauze natuurlijk weer gratis drinken en de 2de helft ging ik naar spelershome van eigen club.
Na de wedstrijd weer gratis telkens 2 pils voor je neus.
Ik was zo dronken dat ik me een sigaret draaide en blies ik er keihard in dus alle shag weg
Kon ik 2de sigaret super rustig draaien.
Toen kwam ik laat thuis en alles draaien en toen naar bed gegaan.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe nutteloos om iemand op zijn club aan te vallen in een discussie waar het niet relevant is. Als je zo wilt beginnen kan je al beginnen met weglopen, dat doen die Joden toch..
Dat niet. Ik ken wel wat hebben, jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij gratis bier drinken zuip je jezelf natuurlijk dood die avond.
Op feiten.quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
En waar slaat dat laatste gebrabbel op?
Wat ik allemaal die avond achterover heb gekiept kun jij niet hebben..quote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ken wel wat hebben, jij blijkbaar niet.
[..]
Dat is toch een trend op fok?quote:Op maandag 19 december 2005 16:51 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind het een beetje debiel hoor, om te klagen over iets wat je eigen dikke schuld is.![]()
Nee....meeste klaagtopics gaan over lelijke/vervelende mensen/weer/NS-verschijnselen e.dquote:
Daar is het al te laat voorquote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
post er niet in gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |