Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 18 december 2005 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe nutteloos om iemand op zijn club aan te vallen in een discussie waar het niet relevant is. Als je zo wilt beginnen kan je al beginnen met weglopen, dat doen die Joden toch..
Dat niet. Ik ken wel wat hebben, jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij gratis bier drinken zuip je jezelf natuurlijk dood die avond.
Op feiten.quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
En waar slaat dat laatste gebrabbel op?
Wat ik allemaal die avond achterover heb gekiept kun jij niet hebben..quote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ken wel wat hebben, jij blijkbaar niet.
[..]
Dat is toch een trend op fok?quote:Op maandag 19 december 2005 16:51 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind het een beetje debiel hoor, om te klagen over iets wat je eigen dikke schuld is.![]()
Nee....meeste klaagtopics gaan over lelijke/vervelende mensen/weer/NS-verschijnselen e.dquote:
Daar is het al te laat voorquote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
post er niet in gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |