quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ben benieuwd naar het verhaal.
Met foto's ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
morgeb komt verhaal.
Exact.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als je nog zo goed typt ben je nog lange niet dronken![]()
En wat heeft jouw brein zo aangetast?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:00 schreef cYbErTiM het volgende:
kliniek>!>!> als je veel gezope heb wat nou kliniek gvd dan knetter eje ze er vanzelf wel af.. kotse braken gezaaanik etc... MIETJuhhhgh
Onzin, ik schrijf nog steeds foutloos ook al ben ik dronken of stoned. Het duurt wel wat langer, dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als je nog zo goed typt ben je nog lange niet dronken![]()
Waar was je verslaafd aan? En helpt dit bij alle verslavingen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken een zeer goede maar straffe afkick methode.
1. pak een touw
2. Maak er een strop van.
3. Timmer een spijker ergens boven in het trapgat.
4. Kleed je uit.
5. Doe je hoofd door de strop.
6 Doe de strop om de spijker.
7. Ga op de bovenste trede staan.
8. Spring naar de onderste treden.
En terwijl je bungelt ga je rukken!
Ja! Perfecte manier om er af te komen. Ik was verslaafd aan marsepein trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:08 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Waar was je verslaafd aan? En helpt dit bij alle verslavingen?
Ik aan rukken, dus ik heb zo mijn twijfels qua effectiviteit...quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja! Perfecte manier om er af te komen. Ik was verslaafd aan marsepein trouwens.
Buik opensnijden levert leukere foto's opquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken een zeer goede maar straffe afkick methode.
1. pak een touw
2. Maak er een strop van.
3. Timmer een spijker ergens boven in het trapgat.
4. Kleed je uit.
5. Doe je hoofd door de strop.
6 Doe de strop om de spijker.
7. Ga op de bovenste trede staan.
8. Spring naar de onderste treden.
En terwijl je bungelt ga je rukken!
Of je romp en torso opensnijden--->>Rukken--->>JE eigen zaad opdrinken-->>eN DAN ZIE JE HET zo in je maag komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Buik opensnijden levert leukere foto's op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |