Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Iemand ook zo'n gevoel?
Alles samenvoegen tot een eenheidquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je iets meer in detail treden over deze unificatietheorie?
Medicatie is slechts een ondersteuning tot het betere gevoel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..
Ik denk dat een mens wel programmeerbaar is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef TC_Artemis het volgende:
Een mens is naar mijn weten niet programmeerbaar, maar je denkvermogen is wel te beinvloeden waardoor je in bepaalde situaties op een bepaalde manier zou reageren.
Met alle respect, maar het heeft voor mij nu nog geen handen of voeten. Staat er in de code te lezen hoe dit in zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles samenvoegen tot een eenheid
Alles maar dan ook alles.
Als er eenheid is, dan is er compactheid. Geen gaten in het bestaan.
Je wordt slimmer met de jaren. Dat gebeurt bij ieder mens. Maar opeens heb je het.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het heeft voor mij nu nog geen handen of voeten. Staat er in de code te lezen hoe dit in zijn werk gaat?
Je zou bijna zeggen dat je wellicht juist vergeten bent om je medicijnen te nemen. Verder no offense. Het concept boeit me namelijk wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..
De absolute waarheid past nog wel op een postzegel: 42quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun jij het beloofde a4'tje op het moment ter beschikking stellen aan ons?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn mening verandert continu, flexibel omgaan met de wereld heet dat
Het gaat erom dat mensen bewust worden van zichzelf. Dat ze verantwoordelijkheid nemen voor het menszijn ook.
Dat ze leren nadenken
Ik heb vaak het idee dat mensen niet kunnen nadenken, dat ze zombies zijn. Dat ze zo dom zijn als het achtereind van een varken zoals ik al zei.
Bij veel mensen heb ik het idee dat ze niet eens weten wie ze zelf zijn.
Dus als ik op je navel druk dan reset ik je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben een lopende computer. En zo zie ik mezelf ook.
Het is dan wel mooi even, maar ik zou liever een rond getal hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De absolute waarheid past nog wel op een postzegel: 42
En of ik dat serieus neem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:10 schreef Antagonist het volgende:
[..]
dit kan je toch niet serieus nemen
Ben jiij een kloon van croupouque of post je met opzet een smiley bij iedere post?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is dan wel mooi even, maar ik zou liever een rond getal hebben gehad.
Mijn lichaam niet kerel. Mijn denken. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus als ik op je navel druk dan reset ik je?
Het is echt 42 en niets anders dan 42quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is dan wel mooi even, maar ik zou liever een rond getal hebben gehad.
Ik herinner me vaag wie croupouque is, wat niet wil zeggen dat hij mijn vader is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jiij een kloon van croupouque of post je met opzet een smiley bij iedere post?
Bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag wie croupouque is, wat niet wil zeggen dat hij mijn vader is.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus als ik op je navel druk dan reset ik je?
Een beetje de boodschap die Theo Maassen in elke show wel probeert te brengen ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat ze leren nadenken
Ik heb vaak het idee dat mensen niet kunnen nadenken, dat ze zombies zijn. Dat ze zo dom zijn als het achtereind van een varken zoals ik al zei.
Ik zou zeggen. Dat iedereen bewust moet kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
![]()
....maarre even zonder gekheid, voel je je dan nu meer dan anderen, want dat gevoel krijg ik uit je posts.. of zou je zeggen iedereen zou dit moeten kunnen? om het zo maar te zeggen het spreekwoordelijke licht/code zien?
Vanuit twijfel komt nadenken. Twijfel is nadenken. Zonder twijfel is er geen nadenken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef RAND het volgende:
Eerst zeg je dat mensen niet moeten twijfelen, en daarna zeg je dat ze moeten nadenken twijfelen is nadenken over oorzaak gevolg actie en reactie.
slechte computer
Waarom zeg je dan dat mensen niet mogen twijfelen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vanuit twijfel komt nadenken. Twijfel is nadenken. Zonder twijfel is er geen nadenken.
Een goed idee is het resultaat van twijfel.
Ik werk het nog wel eens uit misschien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar mogen wij dat a4'tje hebben? Ik bedoel, ik had het idee van eenheid allang opgegeven, maar het is een opwekkend idee dat het toch toegankelijk is voor de mens.
Omdat ik flexibel ben in het denken. Ik hou niet vast aan mijn denken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:21 schreef RAND het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat mensen niet mogen twijfelen?
Hij heeft het zelf door dus wat dat betreft is hij al verder dan andere mensen met superioriteitsgevoelens.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef FunkY-FrankY het volgende:
....maarre even zonder gekheid, voel je je dan nu meer dan anderen, want dat gevoel krijg ik uit je posts..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Het is maar hoe je het ziet. Ik ben ik, wie ben jij, wie zijn wij en waarom? Waarom?
Ik ben het heelal. Ik schiet als een komeet door de ruimte als een kosmische duif met gouden vleugels en denk aan het Astrale Wezen in mij. Want dat moet. Wat moet?
Niets moet, 'moeten' is een door slavendrijvers bedachte term om mensen met een vrije geest in te perken. Geen regels, geen grenzen! Alpha Gamma Delta, geen wet die mij meer vertelt wat ik moet doen, want ik ben het leven. Ik ben de mensheid.
Ik ben een stofje in het oog van de verschrikking, ik ben de erotische mannequin van styrofoam met een paardenharen pruik en getekende wimpers, vastgeketend aan een muur van prikkeldraad. Alles heeft een code, ik, jij, wij, ons. Ons? Wat weegt er een ons? Of een pond? Ja, een pond, alles draait om geld, de wereld is één groot bankbiljet in de handen van naakte stinkende bankiers wiens sigarenrook prikt in mijn ogen.
En ik ween. De waarheid is aubergine.
Ik heb niets door. Helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:25 schreef michiel- het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf door dus wat dat betreft is hij al verder dan andere mensen met superioriteitsgevoelens.
dat eene bestand is dat niet het nu?quote:Alsof je je hele ziel en geest kunt comprimeren tot 1 minimaal bestand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |