Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Iemand ook zo'n gevoel?
Alles samenvoegen tot een eenheidquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je iets meer in detail treden over deze unificatietheorie?
Medicatie is slechts een ondersteuning tot het betere gevoel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..
Ik denk dat een mens wel programmeerbaar is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef TC_Artemis het volgende:
Een mens is naar mijn weten niet programmeerbaar, maar je denkvermogen is wel te beinvloeden waardoor je in bepaalde situaties op een bepaalde manier zou reageren.
Met alle respect, maar het heeft voor mij nu nog geen handen of voeten. Staat er in de code te lezen hoe dit in zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles samenvoegen tot een eenheid
Alles maar dan ook alles.
Als er eenheid is, dan is er compactheid. Geen gaten in het bestaan.
Je wordt slimmer met de jaren. Dat gebeurt bij ieder mens. Maar opeens heb je het.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het heeft voor mij nu nog geen handen of voeten. Staat er in de code te lezen hoe dit in zijn werk gaat?
Je zou bijna zeggen dat je wellicht juist vergeten bent om je medicijnen te nemen. Verder no offense. Het concept boeit me namelijk wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee... maar ik zit dan ook niet aan de drugs of medicijnen..
De absolute waarheid past nog wel op een postzegel: 42quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun jij het beloofde a4'tje op het moment ter beschikking stellen aan ons?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn mening verandert continu, flexibel omgaan met de wereld heet dat
Het gaat erom dat mensen bewust worden van zichzelf. Dat ze verantwoordelijkheid nemen voor het menszijn ook.
Dat ze leren nadenken
Ik heb vaak het idee dat mensen niet kunnen nadenken, dat ze zombies zijn. Dat ze zo dom zijn als het achtereind van een varken zoals ik al zei.
Bij veel mensen heb ik het idee dat ze niet eens weten wie ze zelf zijn.
Dus als ik op je navel druk dan reset ik je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben een lopende computer. En zo zie ik mezelf ook.
Het is dan wel mooi even, maar ik zou liever een rond getal hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De absolute waarheid past nog wel op een postzegel: 42
En of ik dat serieus neem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:10 schreef Antagonist het volgende:
[..]
dit kan je toch niet serieus nemen
Ben jiij een kloon van croupouque of post je met opzet een smiley bij iedere post?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is dan wel mooi even, maar ik zou liever een rond getal hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |