quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
- Hou je van een glas wijn?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Wil je een boek lezen of ritueel verbranden?
- Net wakker?
- ook ongesteld?
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je hier zijn.
MissMSX doet ook aan aikido geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Breetai het volgende:
Ik blijf dit oud en nieuw ook gewoon de happy kluizenaar. Afgezien van wat parties en aikido stages aflopen. Of misschien gaat chatten ook een beetje uit de hand lopen. Je weet het niet.
Wilde je graag in de TTquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta niet in de TT, fuck it!
In zo'n uniformpje? Geilquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
I am a happy little boyscout now![]()
Ik wil wel dat die vergunning weer na een maand afloopt of van persoon moet wissleen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Christine het volgende:
[..]
www.poolsesletjes.org
Mokster en ik kunnen wel voor de verblijfsvergunning zorgen.
Who cares ?? Ik heb er ook nooit in gestaan, wat ik heb ik daar ooit te zoeken ??quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta niet in de TT, fuck it!
Kunnen we ook regelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil wel dat die vergunning weer na een maand afloopt of van persoon moet wissleen.
C en TC is al geluktquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
Ben benieuwd of je met deze TT nog nieuwe mensen naar het topic weet te lokken Godt!
Hebben we straks dat kliekje van KLB hier zitten, jij bent lekker !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
Ben benieuwd of je met deze TT nog nieuwe mensen naar het topic weet te lokken Godt!
Naar mijn idee deed ze teakwondo. Maar een scharrel die je af en toe verrot probeerd te schoppen weet ik waarschijnlijk ook wel te waarderen. Voor zover ik weet hadden we allebei geen zin in een relatie. Klinkt tot nu toe heel leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
MissMSX doet ook aan aikido geloof ik.
[/koppelaarster]
ze hebben ook een "gift service". Volgens mij wil ik niet weten wat dat inhoudt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
www.poolsebruiden.com je kan gewoon bij elk vrouwtje kiezen voor "order now"
Jaaaaaaaaren geleden wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de eed of belofte nog niet afgelegd?
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de eed of belofte nog niet afgelegd?
Check m'n fotoboek eens.quote:
Tof, ik ben ook jarenlang scout geweest.quote:
Dat je niet neukt met poolse dames?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb de belofte wel afgelegd.![]()
We don't give a shit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb de belofte wel afgelegd.![]()
Jij hebt geen neukertjes he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
sneeuw?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef Breetai het volgende:
Kutzooi. Wilde ik vanavond eindelijk weer eens gaan stappen naar een Drum 'n Bass party geven ze van dat klote weer af. Nijmegen ligt me toch iets te ver om voor door de sneeuw te gaan ploeteren.
Kan het op vrijdagavond nou nooit eens windstil en boven 0 graden blijven.
Daar gaat m'n strakke avond en programma.
Onder anderequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je niet neukt met poolse dames?
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Tof, ik ben ook jarenlang scout geweest.
Aan mijn huidige mate van truttigheid zou je het alleen niet af kunnen lezen.
C ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
en m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Mja, ik ben nooit heel erg het type geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.
12 jaar scouting maakt meer kapot dan drank en vrouwen goed kunnen maken.
Ik loop af en toe nog steeds zo lekker kort door de bocht te doen en m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het buitenland
Niks van aantrekken![]()
Wat doe je de rest van de tijd met dat zakmes dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.
m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Meenemen. Voor het geval dat hij hem ooit nodig mocht hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de tijd met dat zakmes dan?
Het oosten van het land.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef Breetai het volgende:
Was zonet een waarchuwing weer bij het journaal dat het wel weer eens heftig zou kunnen gaan worden inhet oosten van het land. Ik heb weinig zin om vanavond door een hoop witte smurrie heen te moeten gaan baggeren. Vooral omdat je dan ergens rond half 5 in je uppie tegen een vangreel aan hangt.
Dat denk jij!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook niet op andere dagen schat
Jij neukt zo weinig dat jouw ontmaagding intussen met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt is.quote:
Alles ten oosten van Utrechtquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Lang leve het midden desch landsch!
Tsss! Gemenerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij neukt zo weinig dat jouw ontmaagding intussen met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt is.
Geeft niks.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij neukt zo weinig dat jouw ontmaagding intussen met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt is.
Geeft niks.
Regelen jullie dat ook op je werk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niks.
Vanalles en nogwat. M'n werk heeft soms wel een aardig hoog klusgehalte, dus die komt altijd van pas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de tijd met dat zakmes dan?
Nope. Wilde je een ontmaagding bestellen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Regelen jullie dat ook op je werk?![]()
Paar jaartjes te laatquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope. Wilde je een ontmaagding bestellen dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niks.
Utrecht zal qua dames toch wel wat meer op moeten leveren dan Ameersfoort lijkt me.quote:
Ach een paar ledematen maar, wat merken ze er nu van? Ze zijn zich nog niet eens bewust van wat ze lichamelijk allemaal hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vanalles en nogwat. M'n werk heeft soms wel een aardig hoog klusgehalte, dus die komt altijd van pas.
Daarbij zou ik er nooit iemand kwaad mee kunnen doen. Ik kan gewoon iemand geen moedwillige schade berokkenen.
Dat was over heel fok al bekendquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
Er moet iemand de meest kansloze der singles zijn. De keuze is op jou gevallen Q, gefeliciteerd met je prijs.
We hebben het over neuken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
Utrecht zal qua dames toch wel wat meer op moeten leveren dan Ameersfoort lijkt me.
Ik zit nog altijd in het bruisende Venlo. Waar de dames alleen geil worden na 4 dagen karnaval en nog steeds niks zinnigs te melden hebben.
Kan nietquote:
Daar moet vast geld in te verdienen zijn. Ze hebben hier op Fok een heel topic vol met mogelijke kandidaten.. .quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope. Wilde je een ontmaagding bestellen dan?
Precies!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
Voor die reeks werd er juist uitzondelijk weinig geneukt![]()
2 bikkels Tranceptor en JoeyT![]()
oh je zit niet op msn daar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kan niet![]()
Zit nog op het werk, waarschijnlijk nog wel een uurtje of wat. Dan nog anderhalf uur naar huis toe, dus kan ff duren voordat ik kan antwoorden![]()
Ondertussen heb ik bij kobudo wel geleerd om die bijl netjes tussen rechter en linker hersenhelft te plaatsen. Ondertussen neemt m'n zelfbeheersing nog steeds meer toe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach een paar ledematen maar, wat merken ze er nu van? Ze zijn zich nog niet eens bewust van wat ze lichamelijk allemaal hebben.![]()
Sabrina en klonen zijn daadwerkelijk maar 1 persoon hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar moet vast geld in te verdienen zijn. Ze hebben hier op Fok een heel topic vol met mogelijke kandidaten.. .:')
Ik zie een gat in de marktquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar moet vast geld in te verdienen zijn. Ze hebben hier op Fok een heel topic vol met mogelijke kandidaten.. .:')
Dat zou je wel denken he, maar ze telt wel voor vijf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sabrina en klonen zijn daadwerkelijk maar 1 persoon hoor![]()
Hij is de knuffelkoning, je kent ze wel: glas wijn, tijgervelletje, zoete praatjes, kleine lul.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben het over neuken.
Keihard palen!
Anaal straffen![]()
En dan wil jij dat ze iets zinnigs te melden hebben?![]()
Hoe typischquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
zoete praatjes, kleine lul.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken he, maar ze telt wel voor vijf.
D'r bestaan voldoende topics over.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar moet vast geld in te verdienen zijn. Ze hebben hier op Fok een heel topic vol met mogelijke kandidaten.. .
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
Er moet iemand de meest kansloze der singles zijn. De keuze is op jou gevallen Q, gefeliciteerd met je prijs.
leeft zij uberhaupt nog?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er weer klaar mee!
Ik ga geen sabrina grappen meer maken, ik beloof het![]()
Alleen als plato weer met die kano aan komt![]()
Zodat ik daarna weer ongegeneerd om aandacht mag bedelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuh, maar uit beleefdheid vraag ik het toch maar even.
Met karnaval krijg je daar niet eens de kans voor. Als gast word je de slaapkamer ingesleurd voordat je ook maar naar een glas wijn kan kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Tranceptor het volgende:
Hij is de knuffelkoning, je kent ze wel: glas wijn, tijgervelletje, zoete praatjes, kleine lul.
Ja! PieterCK!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja
Ik mis het hoi en doei
Pieterck en metro mogen zich ook wel weer is melden
Nope, is allemaal geblokkeerd. Eikelsquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
[..]
oh je zit niet op msn daar?
Vandaar dat je niet reageerde
maar heb jij geen kerstdiner vanavond dan?
Ik kijk films, als ze wil neuken zoekt ze maar een ander. Ik heb in tijden geen film meer gezien door die onzin. Optiefen, eerst film kijken en dan wil ik er best ff over nadenken als ik geen koppijn heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Met karnaval krijg je daar niet eens de kans voor. Als gast word je de slaapkamer ingesleurd voordat je ook maar naar een glas wijn kan kijken.
Daarbij heb ik ook wel meegemaakt dat het eerste drankje wat ik aanbood nog wel op tafel wist te zetten en daar 8 uur later nog steeds stond. Terwijl met wat anders bezig waren. Daar ging een rustig avondje DVD kijken.
zelfs e messenger?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nope, is allemaal geblokkeerd. Eikels
En nee, heb geen kerstdiner, 'hij' is een oud-collega van me
Ah, ik dacht collega... Anders had je hem de groeten kunnen doen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nope, is allemaal geblokkeerd. Eikels
En nee, heb geen kerstdiner, 'hij' is een oud-collega van me
Daar dacht ik een paar maanden later ook zo over. Toen was het wel een goed moment om er een punt achter te zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kijk films, als ze wil neuken zoekt ze maar een ander. Ik heb in tijden geen film meer gezien door die onzin. Optiefen, eerst film kijken en dan wil ik er best ff over nadenken als ik geen koppijn heb.
Yup, Litpho is nog steeds mijn collega jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah, ik dacht collega... Anders had je hem de groeten kunnen doen...
maar jij werkt nog met Litpho of niet?
ok, dan snap ik het plaatje weer evenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Yup, Litpho is nog steeds mijn collega ja
vd valk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
ok, dan snap ik het plaatje weer even
maar heb je gezien waar dat diner is?
daar zou ik spontaan voor van werkgever veranderen!!!!
* meldtquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
Dat heb jij nog niet geprobeerdquote:
Volgens mij maak je meer kans zonder die pleisters op je mondquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
De zus van mijn huisgenote
Sorry
Uhm, ik dus niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
ok, dan snap ik het plaatje weer even
maar heb je gezien waar dat diner is?
daar zou ik spontaan voor van werkgever veranderen!!!!
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij maak je meer kans zonder die pleisters op je mond
Niet 1quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is een tijd niet geweest
score = 1
Lang leve Fortis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, ik dus niet.
Patserige klote-tent daaro, bah
Heb al aanbod van ze gekregen, rond de 1500 euro (bruto) per maand meer dan wat ik nu verdien.
Maar heb toch liever een leuke sfeer, toffe collega's en een baas die alles voor me doet
Niet echt mijn soort club daaro
zoals je merkt heb ik het niet zo op de vroegere CMG-clubjes.. verplicht pantalon, doen alsof je senior [insert job-title] bent in plaats van junior, etc.etc.. Tenminste, dat verwachten die managers daar van je.
Uhm... wil ik weten wat je daar precies mee bedoeltquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb jij nog niet geprobeerd![]()
en hoe staat het daar ondertussen mee of ben je nog even ondersteboven van haar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
De zus van mijn huisgenote
Sorry
Mja, ieder zijn ding he, denk ik danquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, ik dus niet.
Patserige klote-tent daaro, bah
Heb al aanbod van ze gekregen, rond de 1500 euro (bruto) per maand meer dan wat ik nu verdien.
Maar heb toch liever een leuke sfeer, toffe collega's en een baas die alles voor me doet
Niet echt mijn soort club daaro
zoals je merkt heb ik het niet zo op de vroegere CMG-clubjes.. verplicht pantalon, doen alsof je senior [insert job-title] bent in plaats van junior, etc.etc.. Tenminste, dat verwachten die managers daar van je.
Ze is echt knapquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
en hoe staat het daar ondertussen mee of ben je nog even ondersteboven van haar?
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef webspider het volgende:
Heuj wat leuk, een boel ex-singles hiero !
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef webspider het volgende:
* eens isquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
Je kent er tenminste eentje waar je wat moeite voor wilt doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ze is echt knap. Maar is nog niet wat geworden, uiteraard
Niks ex singlequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef webspider het volgende:
Ga vanavond een poging doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef webspider het volgende:
En om dan maar meteen op het favo onderwerp terug te komen: Iemand nog neukplannen dit weekend ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks ex singleBen nog steeds single
![]()
Excuus: "Mensen uit de voormalig-singles reeks"quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks ex singleBen nog steeds single
![]()
Ik ben nog steeds single hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef webspider het volgende:
Ben blij dat ik van dr af benquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail haar ff de url van dit topic
Klopt, kzeg ook niet dat hij een schijnheilig typetje isquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ieder zijn ding he, denk ik danwat ik ervan gehoord heb is dat hij het er in elk geval wel heel erg naar zijn zin heeft, maar misschien past hij er ook wat beter tussen
Ik hoor ook wel verschillende verhalen trouwens, ook van Litpho.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Poging als in "kijken of ik m nu wel in het gaatje krijg"?
Dan beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail haar ff de url van dit topic
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je kent er tenminste eentje waar je wat moeite voor wilt doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks ex singleBen nog steeds weer single
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van herkauwen.
*meldt*quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef webspider het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van herkauwen.
Ik heb elk weekend neukplannen, maar het komt er nooit vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef webspider het volgende:
En om dan maar meteen op het favo onderwerp terug te komen: Iemand nog neukplannen dit weekend ?![]()
Dat is dan ook de reden dat ik zo min mogelijk nuchter probeer te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef Breetai het volgende:
Als iedereen voldoende gedronken heeft blijven dezelfde grappen leuk. Dit tot verafschuwing van de nuchtere mensen.
Is GCSC dicht?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zal trouwens wel blij zijn!
Eigen huis en GCSC dicht![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb elk weekend neukplannen, maar het komt er nooit van![]()
Voor nuchtere mensen is het zien van dronken mensen anders ook wel heel erg grappig hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef Breetai het volgende:
Als iedereen voldoende gedronken heeft blijven dezelfde grappen leuk. Dit tot verafschuwing van de nuchtere mensen.
Eeuwige optimist.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb elk weekend neukplannen, maar het komt er nooit van![]()
ze zijn trouwens nog lekker aan t discussieren (lees:zeiken)quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zal trouwens wel blij zijn!
Eigen huis en GCSC dicht![]()
Ik drink nooit als ik ga stappen in het weekend. Daar weet ik meestal heel goed mee te vermaken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Voor nuchtere mensen is het zien van dronken mensen anders ook wel heel erg grappig hoor![]()
quote:
Daar heb je ook weer gelijk in... wat ik zeg, ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Klopt, kzeg ook niet dat hij een schijnheilig typetje is
Hij maakt ook daadwerkelijk waar wat zijn managers over hem verkopen
Maar is gewoon niet mijn ding. Laat mij maar lekker bij een baas zitten die ik in zijn gezicht een klootzak kan noemen als ik vind dat hij dat is op dat moment, en die die eerlijkheid ook waardeert.
Is me meer waard dan die paar euro's extra per maand
Ik meen hetquote:
Met die houding van jou zullen ze dat nooit doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik meen hetAls die vrouwen nou eens meewerkten
Singles zonder Q is als bier zonder alcohol.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Singles zonder Q is geen singles!
Kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met die houding van jou zullen ze dat nooit doen.
Had ik al verteld dat ik mijn collega (die tijdens de oorlog in Bosnië in een concentratiekamp heeft gezeten) tijdens een overleg beschuldigde van "kampgedrag" toen ie alle koekjes zat op te eten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker direct zijn, zelfs in een formele omgeving
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik mijn collega (die tijdens de oorlog in Bosnië in een concentratiekamp heeft gezeten) tijdens een overleg beschuldigde van "kampgedrag" toen ie alle koekjes zat op te eten?
Iedereen trok wit weg kan ik je vertellen.
Ik vond hem zelf wel grappig (en hij ook).
Gelukkig wel, want ik zag de rest al denken: "wat voor raar wijf hebben we hier nou toch weer binnengehaald?"quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
[..]Geweldig!
Leuk ook als mensen er zelf gewoon om kunnen lachen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef AirwiN het volgende:
![]()
Dat was een fomidabel schoonheidsslaapje!![]()
Gewoon hoog inzetten en doenalsof het je allemaal niks kan schelen. Als je bij de eerste flirt poging al helemaal verliefd gaat doen dan gaan ze niet meewerken.quote:
Daar hadden ze vast niet die opmerking voor nodigquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want ik zag de rest al denken: "wat voor raar wijf hebben we hier nou toch weer binnengehaald?"
Je kan weer door voor Fok-hunk 2005?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef AirwiN het volgende:
![]()
Was het nodig ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef AirwiN het volgende:
![]()
Ik had al even teruggelezen... Ver van mijn bed show, om maar even in de slaap terminologie te blijven...quote:
Hard to get spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Gewoon hoog inzetten en doenalsof het je allemaal niks kan schelen. Als je bij de eerste flirt poging al helemaal verliefd gaat doen dan gaan ze niet meewerken.
Goed punt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Gewoon hoog inzetten en doenalsof het je allemaal niks kan schelen. Als je bij de eerste flirt poging al helemaal verliefd gaat doen dan gaan ze niet meewerken.
Moet ik je morgen nog meer bijpraten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al even teruggelezen... Ver van mijn bed show, om maar even in de slaap terminologie te blijven...
Daar heb ik het meestal nogal zwaar mee kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Hard to get spelen.
Works like a charm.
Inmiddels weten ze dat ik vol zit met ongepaste opmerkingen op verkeerde momenten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar hadden ze vast niet die opmerking voor nodig
Ik moet het hebben van m'n persoonlijkheid. En ook daar is nog wel wat verbetering mogelijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan weer door voor Fok-hunk 2005?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[GC] Feedbacktopic
Neem hem rustig door
Nog steeds in GC FB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
Zo de rel weer bijgelezen
Nee, ik ben weer helemaal gelukkig met mijn leventje na die dramaverhalen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet ik je morgen nog meer bijpraten?
waarom? je wil te graag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb ik het meestal nogal zwaar mee kan ik je vertellen![]()
Master Disaster hequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer helemaal gelukkig met mijn leventje na die dramaverhalen...
Het was slechts een constatering, geen waardeoordeel.quote:
Zo kun je het ook noemenquote:
Geen zin om moeite te gaan doen om na te denken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat Q wel weet wie de kloon is![]()
Je bent er te veel mee bezig... waarom eigenlijk? Denk je dat je dan gelukkiger kan zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen
Maar ik loop er niet al te hard achteraan. Ben er gewoon teveel mee bezig. Altijd zenuwachtig als ik moet bellen enzo. Zou dit tijdstip wel goed zijn om te bellen, wat moet ik zeggen zodat ik niet stom over kom![]()
Diep triest eigenlijk
![]()
Bij mij werkte een dag beesten op paaspop heel goed. Ik stond gewoon te genieten van m'n whiskey en de algehele puinhoop. Toen zag ik op eens 2 dames aan komen lopen die heeeel erg duidelijk op zoek waren. Ik had echt zoiets van:"Ik heb er nou geen zin in. Ik heb al een hele toffe avond gehad."quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb ik het meestal nogal zwaar mee kan ik je vertellen![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inmiddels weten ze dat ik vol zit met ongepaste opmerkingen op verkeerde momenten...
Dat idee geven mensen zoals jij hem wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent er te veel mee bezig... waarom eigenlijk? Denk je dat je dan gelukkiger kan zijn?
Nee, hij wil graag ongelukkiger zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Christine het volgende:
Denk je dat je dan gelukkiger kan zijn?
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, hij wil graag ongelukkiger zijn.![]()
Ik heb zelfs na lopen denkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen zin om moeite te gaan doen om na te denken.![]()
He nee joh! Blijf gezellig nog even!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ging dus naar Utrecht toe.
Klussen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ging dus naar Utrecht toe.
Mja, ik ben niet gelukkiger met een relatie, dus dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat idee geven mensen zoals jij hem wel.
Have fun danquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Nee. Ik ben echt weg nu. Serieus! Ik meen het!
Q is de ubersinglequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Singles zonder Q is geen singles!
In het intelligente deel van Nederland niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Breetai het volgende:
D'r komt een sneeuwstorm aan.
Helemaal klaar voor je neukpoging dus?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Q is de ubersingle
Ik ben weer fris en fruitig, even lekker gedouched
Plato vroeg zich al af waar je wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Q is de ubersingle
Ik ben weer fris en fruitig, even lekker gedouched
Eenschquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
In het intelligente deel van Nederland niet hoor
Nee, daar zijn we hier veel te beschaafd voor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
In het intelligente deel van Nederland niet hoor
Tijd om lekker warm onder de wol te kruipenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Breetai het volgende:
D'r komt een sneeuwstorm aan.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor je neukpoging dus?
Enorm.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
En hoi plato, heb je me gemist knul![]()
Ja, hij had je nodig voor zijn neukpoging.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Plato vroeg zich al af waar je was
Dat hoor ik van meer mensen met een relatiequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet gelukkiger met een relatie, dus dat slaat nergens op
Ik steunde veel teveel op m'n relatie en toen ging het uit. Daar zit ik nog steeds van bovenop te komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet gelukkiger met een relatie, dus dat slaat nergens op
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, hij had je nodig voor zijn neukpoging.
Hier nog een, maar na een paar maanden leerde ik om in mijn eentje nog veel gelukkiger te zijn, en intussen heb ik gewoon niemand anders nodig om gelukkig te zijn, ik red me prima alleen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik steunde veel teveel op m'n relatie en toen ging het uit.
Gewoon helemaal niet druk om maken zou ik zo zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
en je er alleen in het weekend tijdens het stappen er druk om maakt.
Ik probeer het inderdaad! Soms lukt het beter dan anders... Gisteren ook weer een beetje in paniek geraakt toen ik dat leuke meisje zag waarmee ik het eerder geprobeerd had en waarmee het mislukt wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik steunde veel teveel op m'n relatie en toen ging het uit. Daar zit ik nog steeds van bovenop te komen.
Zorg er eerst maar voor dat je gewoon voldoende te doenhebt en je er alleen in het weekend tijdens het stappen er druk om maakt.
Jij ook!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef PhaE het volgende:
Ik ga naar huis
Veel plezier en een goed weekend allemaal!
Afvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik steunde veel teveel op m'n relatie en toen ging het uit.
Poging tot...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang
Plato neukt helemaal niet![]()
Dag mopje!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef PhaE het volgende:
Ik ga naar huis
Sterkte met rijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef PhaE het volgende:
Ik ga naar huis
Nee, ik ben immers a-seksueel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang
Plato neukt helemaal niet![]()
En je stinkt vast ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En vergeet het overgewicht niet.![]()
een collega van me heeft er 2.5 jaar over gedaan om op z'n uppie echt helemaal gelukkig te wezen. Ik liep al zo lang als single rond dat het niet echt veel problemen opleverd. Ik kan veel te goed alleen wezen heb ik af en toe het idee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:15 schreef Christine het volgende:
Hier nog een, maar na een paar maanden leerde ik om in mijn eentje nog veel gelukkiger te zijn, en intussen heb ik gewoon niemand anders nodig om gelukkig te zijn, ik red me prima alleen.
(op zich.)
Een paar pagina's terug ging hij toch echt een poging wagen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel de links lezen die we je geven
Ik voldoe aan geen van de gegeven punten en ik ben ook nog steeds singlequote:
Gelukkig weet jij dat nog nietquote:
vanavond ja, er zitten meer dagen in de weekquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug ging hij toch echt een poging wagen...
Mijn ex is het nooit gelukt, die stort zich momenteel van de éne in de andere relatie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Breetai het volgende:
[..]
een collega van me heeft er 2.5 jaar over gedaan om op z'n uppie echt helemaal gelukkig te wezen. Ik liep al zo lang als single rond dat het niet echt veel problemen opleverd. Ik kan veel te goed alleen wezen heb ik af en toe het idee.
Alleen regelmatig wat sex regleen lukt nog niet zo handig. Nou heb ik er de laatste tijd echt heel weinig behoefte aan om buiten te gaan kijken. Dus daar zou ik ook eigenlijk ook niet over mogen gaan zeiken.
Eerder deze week was dat al geluktquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug ging hij toch echt een poging wagen...
Logische plekquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
Oh er is een bruiloft op straat!
BRB!
Ok, ok... ik geef me gewonnen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerder deze week was dat al gelukt
Was een feestzaal te duur?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
BRB!
Jij woont toch gewoon in Nederland?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:20 schreef Christine het volgende:
BRB!
Die is helemaal niet meer in dit topic geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat nog niet
ANders was de TT helemaal van toepassing geweest
Je had WM trouwens weer snel het topic uit![]()
Soms twijfel ik eraanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij woont toch gewoon in Nederland?![]()
Die moeten toch eerst getrouwd zijn voor ze sex mogen hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Turken he
Ziet er gezellig uit.
Knap gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Die is helemaal niet meer in dit topic geweest
Fanfare klinkt dan wel weer oer-hollands...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms twijfel ik eraan
Er is nu een hele fanfare in mijn straat
Zijn turken gezellig?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Turken he
Ziet er gezellig uit.
Ik verloor weer meer dan voldoende gewicht. Voor zo'n vel over beenfiguur als ik vind ik dat niet zo heel erg fijn. Dus eet ik tegenwoordig maar 2 warme maaltijden op een dag.quote:
De vrouwtjes dan he? De mannetjes mogen eerst gewoon oefenen op de Hollandse damesquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die moeten toch eerst getrouwd zijn voor ze sex mogen hebben?
Dus ff snel trouwen, wippen en dan weer scheiden![]()
Zij hebben tenminste neukplannenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die moeten toch eerst getrouwd zijn voor ze sex mogen hebben?
Dus ff snel trouwen, wippen en dan weer scheiden![]()
Ja ik weet het eigenlijk ook niet precies dit keer...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Fanfare klinkt dan wel weer oer-hollands...
Neukplannen hebben de meeste hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste neukplannen
Ik heb zo vaak neukplannenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste neukplannen
Oh gatver. Het zal toch geen gemengd huwelijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk ook niet precies dit keer...
Normaal speelt er zo'n turk op zo'n fluit waar ze ook slangen mee bezweren en gaan ze met z'n allen op straat dansen. Die fanfare heb ik nog niet eerder gezien.
ah, ik zie ineens waarom de vrouwtjes niet in de rij staan voor je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef Breetai het volgende:
....mediteren....
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak neukplannen
Zegt helemaal niets
Kan je ze er niet uizetten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oh gatver. Het zal toch geen gemengd huwelijk zijn?
Mja, ik kom er gewoon voor uit dat ik dit weekend niet ga neukenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neukplannen hebben de meeste hier
De uitvoering blijft vaak achter
Neuken moet je niet plannen. Dat moet je DOEN!!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak neukplannen
Zegt helemaal niets
Truequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ah, ik zie ineens waarom de vrouwtjes niet in de rij staan voor je.
scouting, meditatie... je bent ws een te lieve kerel.
die motten we niet
1 week nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik kom er gewoon voor uit dat ik dit weekend niet ga neuken
Niks om je voor te schamen toch?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ah, ik zie ineens waarom de vrouwtjes niet in de rij staan voor je.
scouting, meditatie... je bent ws een te lieve kerel.
die motten we niet
Je had toch een stalkster?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom lukt het zo'n gemenerik als mij dan niet
![]()
De enige tegen wie je ooit gemeen hebt gedaan, is je gaan stalken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even teruggelezen (dank Godt), en het probleem was toch juist dat je er niet meer vanaf kwam?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had toch niet verwacht dat sabrina echt zou gaan stalkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
[..]
De enige tegen wie je ooit gemeen hebt gedaan, is je gaan stalken.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
[..]
De enige tegen wie je ooit gemeen hebt gedaan, is je gaan stalken.
you're bad mkay?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ik had toch niet verwacht dat sabrina echt zou gaan stalken![]()
GVD doe ik het toch!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |