alsof ik dat van te voren wistquote:Op maandag 12 december 2005 08:36 schreef milagro het volgende:
naar de hoeren gaan voortaan, betalen, nueken, geen gezeik achteraf.
een sex date met een borderliner![]()
whatever, als je niets van iemand weet en je duikt er het bed mee in, dan kan je dit soort gezeik krijgen, hè.quote:
Sadistquote:Op maandag 12 december 2005 08:40 schreef milagro het volgende:
[..]
whatever, als je niets van iemand weet en je duikt er het bed mee in, dan kan je dit soort gezeik krijgen, hè.
ik mag hopen dat ze je nog lang blijft lastigvallen en jij niet weet wat te doen![]()
ja sorry hoor, als jij je op datingsites begeeft, en sex dates maakt, maar je weet bij de eerste de beste uit de hand lopende sexdate niet wat te doen, dan moet je eens beter bezinnen eer je begintquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 08:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja sorry hoor, als jij je op datingsites begeeft, en sex dates maakt, maar je weet bij de eerste de beste uit de hand lopende sexdate niet wat te doen, dan moet je eens beter bezinnen eer je begint
moge zij je stalken tot in den doet![]()
quote:
Nee ze heeft geen naw gegevens ed. Ze wist van te voren waar ze aan toe was en ook naderhand vroeg ze nog of er niet meer in zat (met nee als antwoord). Ze reageerde daar op van ok, jammer kon het proberen. Maarja, het lijkt me inderdaad niet handig om langs te gaan denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze je naw gegevens, weet ze waar je werkt, waar je ouders wonen,. heo het konijntje van je kleine zusje heet???
Lijkt mij het slimste als je vanavond niet naar haar toegaat. Hoe reageerde zij toen jij niet bepaald enthousiast reageerde op haar suggestie van meer dan enkel seks?
Mij ook niet. Dan kweek je inderdaad verwachtingen.quote:Op maandag 12 december 2005 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
Maarja, het lijkt me inderdaad niet handig om langs te gaan denk ik.
Hij is toch duidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet. Dan kweek je inderdaad verwachtingen.
En dan morgen weer gezeikquote:
Ja dat is dan probleem van morgenquote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan morgen weer gezeik![]()
Zoek liever iemand waarvan je zeker weet dat jze ook gewoon is voor een lolletje
Oh ja... het is nog vroeg...quote:Op maandag 12 december 2005 09:44 schreef Herkauwer het volgende:
Sterkte, zoek een ander, maak het haar duidelijk
En, wil een modje de TT even aanpassen
Koop een prepaid telefoon (of alleen kaartje).quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Koop een prepaid telefoon (of alleen kaartje).
Zeg tegen dat mokkel dat je je nummer verandert hebt, en geef haar het prepaid nummer. Zorg ervoor dat je oude nummer uit haar telefoon verdwijnt. Reageer een paar keer vanaf dat prepaid nummer (alleen als de sex goed was en je het nog een keer wilt doen). Zodra je er definitief vanaf wilt (lees een relatie of betere sexrelatie hebt) gooi je gewoon dat prepaid nummer weg.
Tenminste bij mij werkte dat redelijk goed. Ik hoop niet dat ze weet waar je woont.
Dat is heel treurigquote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Koop een prepaid telefoon (of alleen kaartje).
Zeg tegen dat mokkel dat je je nummer verandert hebt, en geef haar het prepaid nummer. Zorg ervoor dat je oude nummer uit haar telefoon verdwijnt. Reageer een paar keer vanaf dat prepaid nummer (alleen als de sex goed was en je het nog een keer wilt doen). Zodra je er definitief vanaf wilt (lees een relatie of betere sexrelatie hebt) gooi je gewoon dat prepaid nummer weg.
Tenminste bij mij werkte dat redelijk goed. Ik hoop niet dat ze weet waar je woont.
Nu jij nogquote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij hebt ervaring, ik hoor het alweer.
En nee ze weet niet waar ik woon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |