Have fun! (voorzover mogelijk in Rotterdam)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef ioko het volgende:
Ik ben weg, fijn naar Rotterdam voor een vergadering
dag! vergader ze..quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef ioko het volgende:
Ik ben weg, fijn naar Rotterdam voor een vergadering
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
Ze komen toch niet allemaal hier naartoe dan hequote:
denk t nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze komen toch niet allemaal hier naartoe dan he
Gelukkig zijn er hier geen kliekjes!quote:
Helemaal niet tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier geen kliekjes!
Psies, zeg ik!quote:
ach ze waren geen kliek, maar niemand was welkomquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier geen kliekjes!
Opnieuw een man. Ik zie een patroon...quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan het nog![]()
Nieuwe mensen aantrekken met een TT
tjah poezen hequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Opnieuw een man. Ik zie een patroon...![]()
Kwamen die er maar op af ja...quote:
dan zul je moeten beginnen met palenquote:
Je bedoelt vast iets anders dan hoe ik 't opvat...quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zul je moeten beginnen met palen
euhm, ik weet natuurlijk niet hoe ziek jouw geest isquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt vast iets anders dan hoe ik 't opvat...
Ik heb een hond, maar die heeft dan weer een poes. Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: hoeveel bonuspunten heb jij?![]()
Ziek genoeg om alleen de dubbelzinnige inhoud van jouw opmerking te zien in plaats van de subtiele, werkelijke betekenis...quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, ik weet natuurlijk niet hoe ziek jouw geest is
Is dat de beruchte kat in die zak? Zo ja, dan scoor je toch mooi maar ff twintig punten!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziek genoeg om alleen de dubbelzinnige inhoud van jouw opmerking te zien in plaats van de subtiele, werkelijke betekenis...![]()
Het waren toch alleen poezen, geen katers?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de beruchte kat in die zak? Zo ja, dan scoor je toch mooi maar ff twintig punten!
I'm on fire!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef Ynske het volgende:
100 punten Airwin
'werk'quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu je het over cookies hebt.
Zou Pheno vandaag echt aan het werk zijn?
Dat kan niet, niemand is onmisbaar!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hehe... eindelijk. Ik begon je echt serieus te missen!
Hai Bacardibabe!quote:
Zo gauw er een vrouw zich meldt ben je weer van de partijquote:
Beatrixquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, niemand is onmisbaar!
Mijn F5 is dan ook niet meer als zodanig herkenbaar...quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo gauw er een vrouw zich meldt ben je weer van de partij
Je bent scherp, dat is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |