quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
- Hou je van een glas wijn?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Wil je een boek lezen of ritueel verbranden?
- Net wakker?
- ook ongesteld?
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je hier zijn.
MissMSX doet ook aan aikido geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Breetai het volgende:
Ik blijf dit oud en nieuw ook gewoon de happy kluizenaar. Afgezien van wat parties en aikido stages aflopen. Of misschien gaat chatten ook een beetje uit de hand lopen. Je weet het niet.
Wilde je graag in de TTquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta niet in de TT, fuck it!
In zo'n uniformpje? Geilquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
I am a happy little boyscout now![]()
Ik wil wel dat die vergunning weer na een maand afloopt of van persoon moet wissleen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:57 schreef Christine het volgende:
[..]
www.poolsesletjes.org
Mokster en ik kunnen wel voor de verblijfsvergunning zorgen.
Who cares ?? Ik heb er ook nooit in gestaan, wat ik heb ik daar ooit te zoeken ??quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik sta niet in de TT, fuck it!
Kunnen we ook regelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil wel dat die vergunning weer na een maand afloopt of van persoon moet wissleen.
C en TC is al geluktquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
Ben benieuwd of je met deze TT nog nieuwe mensen naar het topic weet te lokken Godt!
Hebben we straks dat kliekje van KLB hier zitten, jij bent lekker !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
Ben benieuwd of je met deze TT nog nieuwe mensen naar het topic weet te lokken Godt!
Naar mijn idee deed ze teakwondo. Maar een scharrel die je af en toe verrot probeerd te schoppen weet ik waarschijnlijk ook wel te waarderen. Voor zover ik weet hadden we allebei geen zin in een relatie. Klinkt tot nu toe heel leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
MissMSX doet ook aan aikido geloof ik.
[/koppelaarster]
ze hebben ook een "gift service". Volgens mij wil ik niet weten wat dat inhoudt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
www.poolsebruiden.com je kan gewoon bij elk vrouwtje kiezen voor "order now"
Jaaaaaaaaren geleden wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de eed of belofte nog niet afgelegd?
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de eed of belofte nog niet afgelegd?
Check m'n fotoboek eens.quote:
Tof, ik ben ook jarenlang scout geweest.quote:
Dat je niet neukt met poolse dames?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb de belofte wel afgelegd.![]()
We don't give a shit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb de belofte wel afgelegd.![]()
Jij hebt geen neukertjes he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
sneeuw?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef Breetai het volgende:
Kutzooi. Wilde ik vanavond eindelijk weer eens gaan stappen naar een Drum 'n Bass party geven ze van dat klote weer af. Nijmegen ligt me toch iets te ver om voor door de sneeuw te gaan ploeteren.
Kan het op vrijdagavond nou nooit eens windstil en boven 0 graden blijven.
Daar gaat m'n strakke avond en programma.
Onder anderequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je niet neukt met poolse dames?
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Tof, ik ben ook jarenlang scout geweest.
Aan mijn huidige mate van truttigheid zou je het alleen niet af kunnen lezen.
C ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
en m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Mja, ik ben nooit heel erg het type geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.
12 jaar scouting maakt meer kapot dan drank en vrouwen goed kunnen maken.
Ik loop af en toe nog steeds zo lekker kort door de bocht te doen en m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het buitenland
Niks van aantrekken![]()
Wat doe je de rest van de tijd met dat zakmes dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Sommige mensen die lukt het om weer normaal te gaan doen.
m'n zakmes laat ik ook alleen thuis om te gaan stappen.
Meenemen. Voor het geval dat hij hem ooit nodig mocht hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de tijd met dat zakmes dan?
Het oosten van het land.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef Breetai het volgende:
Was zonet een waarchuwing weer bij het journaal dat het wel weer eens heftig zou kunnen gaan worden inhet oosten van het land. Ik heb weinig zin om vanavond door een hoop witte smurrie heen te moeten gaan baggeren. Vooral omdat je dan ergens rond half 5 in je uppie tegen een vangreel aan hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |