quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:55 schreef SeLang het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ga ik voor straf dit hele weekend rondlopen in:Een broek met afritsbare pijpen Witte sportschoenen Een Northface fleeze shirt
Mja, OK ik overdrijf wel maar het is toch echt geen casual dingetje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Da's net zoiets als stijlvolle bootschoenen.
En een chique hemd met korte mouw...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Da's net zoiets als stijlvolle bootschoenen.
Nah ik ben niet zo streng, hell, ik accepteer zelfs jeans onder een overhemd met nette schoenenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef _Henry_ het volgende:
Nee, die definitie hanteer ik niet. En welke definitie hanteer jij dan? Alleen white tie is netjes?
Nou, vooruit dan maar. De man is er nu eenmaal om de vrouw te dienen. Ik zal niet meer zeggen dat een button down shirt netjes kan zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef charon het volgende:
[..]
En een chique hemd met korte mouw...
Dat horen we graag.quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef _Henry_ het volgende:
De man is er nu eenmaal om de vrouw te dienen.
Mja... een vuilnisbelt is misschien schoner dan een ondergekotste WC met remsporen, maar het blijft vies.quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. De man is er nu eenmaal om de vrouw te dienen. Ik zal niet meer zeggen dat een button down shirt netjes kan zijn.
Maar jullie beseffen wel dat ik het over een heel andere klasse heb dan bijv deze troep?
[afbeelding]
Een button-down shirt is voor casual gebruik. Een pak is voor formeler gebruik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:04 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
Behalve als je geen stropdas draagt IMHO. Ik heb een heel chique overhemd met buttondown.
Ok, wij zijn het duidelijk niet met elkaar eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:08 schreef Kjew het volgende:
[..]
wat een onzin... ik kan zelfs een witte broek aan met een overhemd er in, laat staan een lichte spijkerbroek...
[..]
katoen met een beetje polyester is beter, zijden overhemd kan best als het zwart is.
[..]
sowieso te fout voor woorden, tenzij je gaat sporten.
[..]
Donkerblauw kan erg mooi zijn; het staat de meesten wel. Grijs daarentegen kan flets aftekenen; vooral bij mensen met een lichte huid. Zwart is alleen chique/erg geschikt voor bepaalde gelegenheden...
En je kan nog zoveel leren!quote:Op zondag 18 december 2005 02:45 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ok, wij zijn het duidelijk niet met elkaar eens![]()
Een prothese dragen, ook not done.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[afbeelding]
Daar zie ik ook wel eens gozers mee lopen.
Idd, da's de regel.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef charon het volgende:
[..]
Alleen als je *als schipper* de atlantische oceaan bent overgestoken!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Thundertje het volgende:
[...] schoenen met 3cm zolen van de Bristol [...]
Je bek is ook niet gemaakt om te pijpen schatje... Ben je daar ook zo principieel in?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Niets gelul. Sportsokken heten niets voor niets sportsokken. Uitsluitend te dragen tijdens het sporten. Zo moeilijk is dat toch niet
quote:Kleine sokjes zijn leuk als je een vrouw of gay bent.
Nou nee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel fout. En dan ook nog vaak gedragen in combinatie met een 3/4 broek en strak shirt met logo.
Daarom heb ik ook laatst m'n schoonvader kunnen weerhouden van de aanschaf van een BD voor onder een pak. "Dat hoort gewoon niet! Puntquote:Op zondag 18 december 2005 01:40 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Een button-down shirt is voor casual gebruik. Een pak is voor formeler gebruik.
Simpeler kan ik het niet maken. Daarom kan een button-down hemd nog wel OK zijn, maar niet bij een pak.
Onder 'n pak vind ik 't ook niet mooi, nooit eigenlijk. Ik hou gewoon niet van coltruienquote:Op zondag 18 december 2005 12:00 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Pulli voor onder een pak vind ik prima kunnen. Los is het daarentegen een ander verhaal...
Maar een pak zonder stropdas is informeel. Ik ben het ermee eens dat een BD voor informeel gebruik is, maar dat betekent niet dat het niet onder een pak kan.quote:Op zondag 18 december 2005 01:40 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Een button-down shirt is voor casual gebruik. Een pak is voor formeler gebruik.
Draag géén pulli/coltrui onder een 'pak' of colbert tenzij je Heino heet.quote:Op zondag 18 december 2005 12:00 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Pulli voor onder een pak vind ik prima kunnen. Los is het daarentegen een ander verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |