Dan moet men de CL afvallers tegen de nummers 3 laten spelen. Dat zijn wmb de sterkste clubs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
De Uefa wil gewoon dat de sterkste clubs de beste kansen hebben, in dit geval dus de clubs uit de CL of de groepswinnaars. Is veel meer geld aan te verdienen.
Die user Iconquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Wanneer Rapid de UEFA Cup wint, kan ik in ieder geval zeggen dat we hebben verloren van de latere UEFA cup winnaar. Geen schande, lijkt me.
AZ - Udinese lijkt me wel wat.
Heerenveen - Rapid, alleen maar omdat SCH het niet wil.
quote:Dinamo voelt zich bestolen in Marseille
16/12/2005 10:47
In Roemenië zijn ze nog steeds boos. Met name de aanhangers van Dinamo Boekarest. De koploper van Roemenië voelt zich bestolen door de bizarre uitschakeling in de UEFA Cup.
Op de laatste speeldag van groep F streden Dinamo, CSKA Moskou en SC Heerenveen voor het derde en tevens laatste ticket voor de derde ronde van de UEFA Cup. Heerenveen ging uiteindelijk met het felbegeerde plaatsbewijs aan de haal, maar de manier waarop was uiterst vreemd.
Ten eerste kwam de ploeg van Gertjan Verbeek zelf in de slotfase op de beslissende voorsprong. Ondanks de 2-1 zege van Heerenveen kon Dinamo nog roet in het eten gooien, mits de Roemenen gelijk zouden spelen tegen Marseille. Die gelijkmaker (2-2) kwam er, zij het precies één seconde te laat.
De Spaanse scheidsrechter Julián Rodríguez Santiago had aangegeven vier minuten blessuretijd bij te trekken. Hij hield zich aan deze limiet, zij het dat hij na exact 93 minuten en 59 seconden affloot. En juist op het moment dat Chihaia wilde uithalen. Direct na het fluitsignaal knalde de Roemeen de bal achter de kansloze Fabien Barthez. Maar ondanks de Roemeense protesten weigerde Rodríguez de treffer goed te keuren.
De kranten in Roemenië spreken er schande van. Bestolen in Marseille kopte een van de dagbladen. Toch verklaarde Dinamo-voorzitter Gigi Becali dat zijn club geen protest zal indienen bij de UEFA, ook al is hij van mening dat Rodríguez op een wel heel vreemd moment voor het einde blies.
http://www.dinamomania.ne(...)amo_rezumat_omtv.asxquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Nou heb ik het moment niet gezien, maar is het niet zo dat na dat fluitsignaal de spelers en keeper van Marseille al opgehouden waren en dat die bal er daarom nog invloog?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Heerenveen heeft dus veel geluk gehad.
Mag ook wel esquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Heerenveen heeft dus veel geluk gehad.
VI was er bij de CL loting erg snel bij (enkele seconden), dus das bij zo goed als livequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef Kriebbel het volgende:
Is het ook mogelijk om eurosport via internet te bekijken?
ik kan alleen de link op de site niet meteen vinden ??!?!?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
VI was er bij de CL loting erg snel bij (enkele seconden), dus das bij zo goed als live
OMG!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
ik kan alleen de link op de site niet meteen vinden ??!?!?
Schele... Je kijkt er zo tegenaan als je de site opkomtquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:04 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
ik kan alleen de link op de site niet meteen vinden ??!?!?
Wat doen ze nu?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport is al live.
Hé die ververst om die 10 sec?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
http://www.xs4all.nl/~grietma/loting_uefa/
Mmmm, ik zie er maar twee eigenlijk...quote:
Nice!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:17 schreef WeebI het volgende:
Club Brugge KV - AS Roma
Shakhtyor ole!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef WeebI het volgende:
LOSC Lille Métropole - FC Shakhtar Donetsk
Broodje hamburger tonijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef WeebI het volgende:
FC Thun - Hamburger SV
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef sr_firewire het volgende:
NIET BETIS ! UEFA MAFIA !
Aan de ene kant zonde, aan de andere kant goed voor het NL'se voetbal dat er dan zeker 1 doorgaat.quote:
Oh het wordt dus een Boekarest-Betis ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef WeebI het volgende:
Heerenveen tegen AZ als ze beiden winnen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Oh het wordt dus een Boekarest-Betis ?
Als Alkmaarderhout wordt afgekeurd voor een UEFA wedstrijd, wijken ze dan weer naar het Abe Lenstra stadion uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef WeebI het volgende:
Heerenveen tegen AZ als ze beiden winnen![]()
Betis versloeg in de CL wel Chelseaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef yurko het volgende:
Betis is toch de nummer laatst van de Primera Division en AZ toch de trotse leider van de Eredivisie. Lijkt me dus een eitje.
Wow, das een hele mooi. Worden leuke duels!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef WeebI het volgende:
Real Betis Balompié - AZ Alkmaar
Incidenteel kan iedereen wel eens van iedereen winnen. Betis heeft in de Primera Division echter pas 10 keer gescoord en slechts 2 keer gewonnen en dat na 15 duels.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef JoleX het volgende:
[..]
Betis versloeg in de CL wel Chelsea
Geweldig !!! Hehe....wat een biizar einde. Alleen hoor ik zelf niet precies wanneer ie affluit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://www.dinamomania.ne(...)amo_rezumat_omtv.asx
samenvatting van de wedstrijd. kan hem hier zelf niet openen dus oordeel zelf.
ja maar het verschil tussen betis en villareal is dat betis echt een hecht team is die voor elkaar werken en villareal een stel vedettes die niet willen verdedigen....maar goed ik zie wel kansen. Maar het kan ook zo zijn dat we na de eerste knock-out fase geen ene ploeg meer in europa hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef At_Fundum het volgende:
Vorig jaar speelde AZ toch ook uitstekend tegen Villarreal, die stonden er toen echt veel beter voor in de Primera Division dan Betis nu.
En wat was Frank Kramer weer een drama tijdens deze loting, zegt ie vooraf : "Heerenveen - Olympique zou leuk zijn" (als een wedstrijd niet kan was dat 'm)![]()
En toen Zenit uit een balletje kwam: "Ah AZ hoeft deze ronde iig niet naar St. Petersburg" (nee, natuurlijk niet, ze zaten in dezelfde ballenbak)
Dat is de volgende ronde pasquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:57 schreef DeTolk het volgende:
oei, lastige pot voor AZ en Hveen
Sorry maar in dit geval zie ik hier niks verkeerds aan hij belooft ze een winstpremie, gebeurt zelfs in Nederland maar dan doen sponsors dat.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef MaxPower het volgende:
Hij zal wel geen onderzoek willen omdat zijn eigen gedrag ook niet al te fris was (uitloven van premies aan Levski etc.)
Heerlijke loting voor Levskiquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef WeebI het volgende:
FC Artmedia Petrzalka - Levski Sofia
Chelsea had het ook zo makkelijk tegen Betis.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef yurko het volgende:
Betis is toch de nummer laatst van de Primera Division en AZ toch de trotse leider van de Eredivisie. Lijkt me dus een eitje.
ik ook, maar voor die gasten is het geen vakantie hoor !quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ik zou liever naar Spanje gaan dan naar Slowakije
quote:Wednesday, 15 February 2006
Artmedia Bratislava v Levski Sofia, 16:30
Basle v Monaco, 17:00
Bolton v Marseille, 19:45
Club Brugge v Roma, 19:45
Heerenveen v Steaua Bucuresti, 18:15
Hertha Berlin v Rapid Bucuresti, 17:00
Lille v Shakhtar Donetsk, 18:00
Liteks Lovetch v Strasbourg, 14:30
Lokomotiv Moscow v Sevilla, 16:30
Real Betis v AZ, 19:45
Rosenborg v Zenit St Petersburg, 18:30
Schalke 04 v Espanyol, 19:00
Udinese v Lens, 19:45
Thursday, 16 February 2006
FC Thun v Hamburg, 17:30
Slavia Prague v Palermo, 19:45
VfB Stuttgart v Middlesbrough, 19:45
Engelse tijden, dus +1 doen voor NL tijd.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shaktar redt hun Europees avontuur nog even:
90'+1' (3 - 2) Marica (Shakhtar) scores! »
89' (3 - 1) Brandão (Shakhtar) scores! »
en wat een owngoalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
AS Roma 0-1 voor bij Club Brugge. Het was een own-goal, want ondanks de goal heeft Roma gewoon geen kansen gehad.
Mooi hard gekopt in eigen doel. Moest ook wel, want er stond niemand van Roma in de buurt om de slechte voorzet af te werken.quote:
Ze missen ook nogal wat spelers natuurlijk ook vandaag ... (vooral Totti uiteraard)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze zo aan hun ongeslagen reeks zijn geraakt, dan is 't wel erg triest.
Nogal wat spelers ? Enkel Totti volgens mij hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze missen ook nogal wat spelers natuurlijk ook vandaag ... (vooral Totti uiteraard)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | FT Lok. Moscow (Rus) 0 - 1 Sevilla FT Petrzalka 0 - 1 Levski Sofia (Bul) FT Basel (Swi) 1 - 0 Monaco FT Hertha Berlin (Ger) 0 - 1 Rapid Bu'rest (Rom) FT Lille (Fra) 3 - 2 Shakhtar Donetsk (Ukr) FT SC Heerenveen (Hol) 1 - 3 Steaua B'rest (Rom) FT Rosenborg (Nor) 0 - 2 Zenit St. Pe'burg (Rus) FT Schalke (Ger) 2 - 1 Espanyol FT Bolton W. 0 - 0 Marseille FT Club Brugge (Bel) 1 - 2 AS Roma (Ita) FT Udinese 3 - 0 Lens (Fra) FT Real Betis (Spa) 2 - 0 AZ Alkmaar |
Hadden ook beiden gescoord, zag ik vandaag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Goeie spitsen bij Zenith, dat helpt altijd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Espanyol v Schalke 04, 20:30 Hamburg v FC Thun, 17:30 Lens v Udinese, 19:45 Levski Sofia v Artmedia Bratislava, 16:00 Marseille v Bolton, 19:45 Middlesbrough v VfB Stuttgart, 19:45 Monaco v Basle, 19:45 Palermo v Slavia Prague, 15:00 Rapid Bucuresti v Hertha Berlin, 15:15 Roma v Club Brugge, 20:00 Sevilla v Lokomotiv Moscow, 20:30 Shakhtar Donetsk v Lille, 17:00 Steaua Bucuresti v Heerenveen, 17:00 Strasbourg v Liteks Lovetch, 18:00 Zenit St Petersburg v Rosenborg, 17:00 |
stel dat ze allebei doorgaan, dan komen ze tegen elkaar uit !quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef DeTolk het volgende:
SCH en AZ lunnen dus tegen elkaar komen te spelen
DSF Livequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef Suijk het volgende:
Tja, uitgeschakeld worden door Thun zou ook wel een blamage zijn. Leuk dat VDV weer scoort, heb je ook beelden gezien?
Tussenstanden:quote:Palermo 1-0* Slavia
Rapid Bucuresti 2-0 Hertha
Levski 2-0 Artmedia
Hamburg 2-0 Thun
Shakhtar 0-0 Lille
Steaua 0-1 Heerenveen
Strasbourg 0-0 Litex
Zenit 2-1 Rosenborg
quote:78' AZ Alkmaar 2 - 0 Real Betis (Spa)
78' Lens (Fra) 1 - 0 Udinese
78' Marseille 2 - 1 Bolton W.
78' Middlesbrough 0 - 1 Stuttgart (Ger)
78' Monaco 1 - 1 Basel (Swi)
63' AS Roma (Ita) 1 - 1 Club Brugge (Bel)
HT Sevilla 1 - 0 Lok. Moscow (Rus)
36' Espanyol 0 - 0 Schalke (Ger)
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef JeroenV het volgende:
Als hij scoort lijkt me dat van wel
Lees z'n edit danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...
Alsof ik alles lees hier.quote:
Dat doe je niet?quote:
Eindstanden:quote:AZ 2-1 Betis
Roma 2-1 Club Brugge
Sevilla 1-0 Lokomotiv Moskva
Espanyol 0-0 Schalke
quote:Palermo 1-0* Slavia
Rapid Bucuresti 2-0 Hertha
Levski 2-0 Artmedia
Hamburg 2-0 Thun
Shakhtar 0-0 Lille
Steaua 0-1 Heerenveen
Strasbourg 0-0 Litex
Middlesbrough 0-1* Stuttgart
Zenit 2-1 Rosenborg
Lens 1-0 Udinese
Monaco 1-1 Basel
Marseille 2-1 Bolton
quote:
Ja had het verkeerd gezien, kan gebeuren met kind om schoot en TV in een hoekje zonder geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...
quote:
Roemenen zijn veel sterker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]nationale 'moffen verliezen van Italie' week
Tis een aardige heksenketel in Boekarest bij Steaua - Betis
Die gasten verbazen me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef ForzaRob het volgende:
2-0 geworden voor Rapid
Heeft Feyenoord het achteraf niet eens zo slecht gedaan, want over 2 wedstijden vond ik feyenoord sterker dan rapid, alleen ja greene heh
Vlak eerst de Duitsers nog maar even uit. Die stellen in de competitie tegenwoordig Makaay (ex-Vitesse), Van der Vaart en De Jong (beiden ex-Ajax) opquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Steaua ook, de Roemenen lijken helemaal terug.
Mij niet, ik had het "geluk" die ploeg een paar jaar geleden eens toevallig tijdens de zomer in hetzelfde "vakantiepark" als waar ik mijn vakantie in de Ardennen doorbracht te hebben, waar ik toen ook nogal wat trainingen heb gezien en met wat mensen uit de trainersstaf daar heb kunnen praten en die hebben daar in Roemenië een tamelijk indrukwekkend jeugdcentrum uitgebouwd in samenwerking met tientallen satteliet-ploegjes uit (de omgeving van) Boekarest. Daar beginnen ze blijkbaar nu de vruchten stilaan van te plukken.quote:
Hou je nog van me?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef Cart_man het volgende:
Man, wij hebben verloren van de toekomstige UEFA cup winnaar...
14dagen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:12 schreef Erasmusch het volgende:
wanneer zijn de returns?
Nou dat was dus een leuke misser van de scheids, een pingel voor die duik van Hasselbainkquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef PirE het volgende:
Boro 1-0voor dankzij een penalty voor een overtreding op Hasselbaink.
Penalty benut door Ayegbeni.
1 2 3 4 | Hamburg v Rapid Bucuresti, 18:00 Roma v Middlesbrough, 20:00 Sevilla v Lille, 20:00 |
1 2 3 4 5 6 | Levski Sofia v Udinese, 16:30 Real Betis v Steaua Bucuresti, 20:30 Schalke 04 v Palermo, 19:30 Strasbourg v Basle, 17:00 Zenit St Petersburg v Marseille, 16:00 |
Oei.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-1 Rapid.
HSV moet dus 2x scoren.
ja idd t moet via de flanken, maar die jap trekt naar binnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:41 schreef Ludacriss het volgende:
HSV speelt raar in de laatste minuten. Ze moeten met hun kwaliteiten Rapid nu helemaal kunnen overrompelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |