DSF Livequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef Suijk het volgende:
Tja, uitgeschakeld worden door Thun zou ook wel een blamage zijn. Leuk dat VDV weer scoort, heb je ook beelden gezien?
Tussenstanden:quote:Palermo 1-0* Slavia
Rapid Bucuresti 2-0 Hertha
Levski 2-0 Artmedia
Hamburg 2-0 Thun
Shakhtar 0-0 Lille
Steaua 0-1 Heerenveen
Strasbourg 0-0 Litex
Zenit 2-1 Rosenborg
quote:78' AZ Alkmaar 2 - 0 Real Betis (Spa)
78' Lens (Fra) 1 - 0 Udinese
78' Marseille 2 - 1 Bolton W.
78' Middlesbrough 0 - 1 Stuttgart (Ger)
78' Monaco 1 - 1 Basel (Swi)
63' AS Roma (Ita) 1 - 1 Club Brugge (Bel)
HT Sevilla 1 - 0 Lok. Moscow (Rus)
36' Espanyol 0 - 0 Schalke (Ger)
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef JeroenV het volgende:
Als hij scoort lijkt me dat van wel
Lees z'n edit danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...
Alsof ik alles lees hier.quote:
Dat doe je niet?quote:
Eindstanden:quote:AZ 2-1 Betis
Roma 2-1 Club Brugge
Sevilla 1-0 Lokomotiv Moskva
Espanyol 0-0 Schalke
quote:Palermo 1-0* Slavia
Rapid Bucuresti 2-0 Hertha
Levski 2-0 Artmedia
Hamburg 2-0 Thun
Shakhtar 0-0 Lille
Steaua 0-1 Heerenveen
Strasbourg 0-0 Litex
Middlesbrough 0-1* Stuttgart
Zenit 2-1 Rosenborg
Lens 1-0 Udinese
Monaco 1-1 Basel
Marseille 2-1 Bolton
quote:
Ja had het verkeerd gezien, kan gebeuren met kind om schoot en TV in een hoekje zonder geluid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik las dat het V. Buyten was die 2x scoorde, maar DIGGER zag het live, dus ja...
quote:
Roemenen zijn veel sterker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]nationale 'moffen verliezen van Italie' week
Tis een aardige heksenketel in Boekarest bij Steaua - Betis
Die gasten verbazen me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef ForzaRob het volgende:
2-0 geworden voor Rapid
Heeft Feyenoord het achteraf niet eens zo slecht gedaan, want over 2 wedstijden vond ik feyenoord sterker dan rapid, alleen ja greene heh
Vlak eerst de Duitsers nog maar even uit. Die stellen in de competitie tegenwoordig Makaay (ex-Vitesse), Van der Vaart en De Jong (beiden ex-Ajax) opquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Steaua ook, de Roemenen lijken helemaal terug.
Mij niet, ik had het "geluk" die ploeg een paar jaar geleden eens toevallig tijdens de zomer in hetzelfde "vakantiepark" als waar ik mijn vakantie in de Ardennen doorbracht te hebben, waar ik toen ook nogal wat trainingen heb gezien en met wat mensen uit de trainersstaf daar heb kunnen praten en die hebben daar in Roemenië een tamelijk indrukwekkend jeugdcentrum uitgebouwd in samenwerking met tientallen satteliet-ploegjes uit (de omgeving van) Boekarest. Daar beginnen ze blijkbaar nu de vruchten stilaan van te plukken.quote:
Hou je nog van me?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef Cart_man het volgende:
Man, wij hebben verloren van de toekomstige UEFA cup winnaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |