abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33267785
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag komt het loon erbij? Of morgen? Ben namelijk zeer benieuwd
Idd, kan het geld verd*md goed gebruiken
† The 3 Kings †
pi_33268359
Meestal de 22ste toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33269073
Ik dacht de 21ste, het is alvast dezelfde dag als je loonstrook binnenkomt, iemand een loonstrook binnen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33269144
De post komt hier pas na 12 uur
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33269238
Heb het even opgezocht, ik heb op de volgende data salaris gekregen afgelopen maanden: 22-11, 24-10, 22-9, 22-8, 22-7, 22-6, 20-5, 22-4, etc, meestal de 22ste dus
©Dumbo
pi_33279710
quote:
Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:

[..]

Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Dat is toch wel de bedoeling anders... Alleen als ze structureel heel erg over hun tijd lopen krijgen ze dat bij ons niet. Maar dan ligt het toch ook aan jezelf, al staat bij ons natuurlijk ook de ene wijk strakker qua tijd dan de andere.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33281937
NOG GEEN LOON
† The 3 Kings †
pi_33289921
Kreeg vandaag post van TPG, kdacht, zal eindelijk mijn loonstrookje wel zijn. Mag wel een keer na anderhalve maand.

"Zoals met u besproken wordt uw contract met 3 maanden verlengd"

Ik weet van niks! Lachen met die TPG

Morgen het afdelingshoofd maar es bedanken voor het geweldige functioneringsgesprek dat ik gehad heb

Nog steeds geen loonstrookje dus. Wel elke week voorschotten waarvan ik ongeveer wel denk dat het klopt. Kheb trouwens wel een kerstpakket gekregen, had ik niet op gerekend als super-tijdelijke hulpkr8 maar ben dr wel blij mee. En ik werd er nog eens op geattendeerd dat ik extra tijd mag opgeven in deze periode.

Volgens mij heb ik dus de ideale werkgever
pi_33291124
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
† The 3 Kings †
pi_33293618
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ja oké, dat kan wel zijn, maar kvond ut toch leuk

Ik werk maar heel weinig en ik ben idd wel langer bezig nu met de kerst, maar vóór de kerst was ik ook heel vaak eerder klaar. Dus had het niet eens zo gek gevonden als dit gewoon het 'risico van het vak' was geweest. Maar ik ben nooit zo punctueel met tijd, heb over het algemeen ook bazen die dat ook niet zijn.

Behalve toen ik voor een niet nader te noemen spoorwegbedrijf werkte. Die compenseren hun punctualiteit naar de werknemers toe. Zelfs als de treinen staakten moest je gewoon op tijd zijn, anders eigen risico
pi_33299293
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoor Dit jaar voor het eerst

Bedenk me trouwens dat ik nog steeds niet weet of we de dinsdag na kerst en na oud&nieuw vrij zijn
©Dumbo
pi_33299613
Ik geef elke week mijn eigen tijden op....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33301560
loon erbij.

Maar verwacht rond 22 januari wel veel meer, dan komt al het geld wat ik extra gewerkt heb met kerst eraan
pi_33301938
Hier staat het er ook op

Ik vind de kerstbonus wel tegenvallen Even opgezocht, maar vorig jaar had ik zo'n ¤50 meer, terwijl m'n uren hetzelfde zijn. Sterker nog, dit jaar heb ik eigenlijk meer uren gemaakt, omdat ik een tijdje een extra wijk heb gehad...
©Dumbo
pi_33305435
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef texelonia het volgende:

[..]

Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoor Dit jaar voor het eerst

Bedenk me trouwens dat ik nog steeds niet weet of we de dinsdag na kerst en na oud&nieuw vrij zijn
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?
Er wordt trouwens wel gevraagd of men op maandag 2 januari zo veel mogelijk vrij wil nemen, aangezien de hoeveelheid post dan echt minimaal zal zijn.
pi_33312648
Tjeussss, ben er net weer, WAT EEN POST!!!

Wijkje wat normaal in 1,5 uur kan, moest nu in tweeën gesplitst worden (al de hele week trouwens) en ik heb het eerste deel weggebracht. Deed er gewoon 2 uur over, superdikke bundels en VEEEL pakjes.

Ook bij het zetten werden de bundels zo dik, dat we die zelfs moesten splitsen. En er konden er een paar niet eens meer in de vakjes.

Heb je bijvoorbeeld een bundel van 10 cm dik, en dat voor 4 huizen
pi_33312857
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Carport het volgende:
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?
Er wordt trouwens wel gevraagd of men op maandag 2 januari zo veel mogelijk vrij wil nemen, aangezien de hoeveelheid post dan echt minimaal zal zijn.
Omdat maandag 2e kerstdag is en die dinsdag dan als een maandag zou zijn ofzow. Net als met Pasen Pinksteren dan doen ze dat ook altijd.
©Dumbo
pi_33315081
Bij ons hangen er overal briefjes op dat in overleg met de OC 2 januari een collectieve vrije dag wordt. Alleen een paar vrijwilligers komen op voor de rouwbrieven en kranten.
TOD-briefjes heb ik idd vannacht door de HSM zien flitsen.
pi_33315153
'k had bijna geen post vandaag, of tenminste niet meer dan op een normale donderdag... geen HAH, alles in één keer mee kunnen nemen in de fietstassen...

Rond twee uur de straat op, iets over drie de laatste envelop in de bus, nog een collega 'n beetje geholpen, aangetekende terug naar kantoor gebracht en tien voor vier thuis...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_33317240
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
'k had bijna geen post vandaag, of tenminste niet meer dan op een normale donderdag... geen HAH, alles in één keer mee kunnen nemen in de fietstassen...

Rond twee uur de straat op, iets over drie de laatste envelop in de bus, nog een collega 'n beetje geholpen, aangetekende terug naar kantoor gebracht en tien voor vier thuis...
Hier was vandaag tot nu toe de drukste dag tijdens de KNJ! Kleine middagwijkjes die niet in 1x meekonden maar waar zakjes voor gemaakt moesten worden, en op een gegeven moment waren de zakjes gewoon op! Hier wel HAH, de hele week al, vandaag een schimmig voetbalkrantje wat enorm af gaf. Hele dag "extra handjes" geweest, om 13.30 eindelijk lunch, 14.15 de straat op (1 middagwijk mee en de tweede opgestuurd) met een zwaar overladen fiets: stampvolle tassen, nog een aantal bundels op m'n bagagerek en nog een stapel pakjes op de voordrager. Was om 16.30 klaar, dus op zich nog redelijk snel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_33318383
Hm, eindejaarsuitkering van 45 euro, valt een beetje tegen eigenlijk ...

Vandaag de drukste dag tot nu toe, straatjes die je normaal makkelijk kon rondlopen in 1 keer moesten nu soms in 3 stukken gedaan worden .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33319305
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef TheSorrow het volgende:
NOG GEEN LOON
Ik heb deze maand een negatief loon
pi_33322891
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef amr_diab het volgende:
Ik heb deze maand een negatief loon
je bent de TPG geld schuldig??
©Dumbo
pi_33324537
Inderdaad, die !@#$%^ hebben het loon ooit verkeerd berekend, komen ze nu pas met een naheffing. Daarbij ben ik niet de enige.

Dan heb je toch een gat in je hoofd als je NU pas met een naheffing komt.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:54:24 #85
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_33344307
Ik kreeg laatst een brief over kortingen bij zorgverzekeraars in 2006 via TPG. Hoe krijg ik die korting eigenlijk? Komt deze bij het salaris op of wordt het automatisch afgetrokken van m'n maandelijkse zorgpremie?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_33344393
je krijgt (als je huidige zorgverzekeraar tenminste op de lijst stond) automatisch een nieuwe offerte waarin de collectieve TPG-korting verwerkt is, de korting gaat dus van je maandpremie af
mijnspatiebalkiskaduuk
pi_33344395
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef 9christensen het volgende:
Ik kreeg laatst een brief over kortingen bij zorgverzekeraars in 2006 via TPG. Hoe krijg ik die korting eigenlijk? Komt deze bij het salaris op of wordt het automatisch afgetrokken van m'n maandelijkse zorgpremie?
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:01:56 #88
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_33344547
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef B__P het volgende:
je krijgt (als je huidige zorgverzekeraar tenminste op de lijst stond) automatisch een nieuwe offerte waarin de collectieve TPG-korting verwerkt is, de korting gaat dus van je maandpremie af
aha, ik heb voor een nieuwe zorgverzekering gekozen die wel op de lijst staat. dus moet ik die ff inlichten dat ik bij TPG werk?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_33344830
hoe ze dat bij die verzekering registreren wee'k nie, maar een telefoontje zal wonderen doen lijkt me
mijnspatiebalkiskaduuk
pi_33349381
Vanmiddag gebeld, standaard wijkjes, standaard tijd beginnen.. iig niet 7 uur
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')