Idd, kan het geld verd*md goed gebruikenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag komt het loon erbij? Of morgen? Ben namelijk zeer benieuwd
Dat is toch wel de bedoeling anders... Alleen als ze structureel heel erg over hun tijd lopen krijgen ze dat bij ons niet. Maar dan ligt het toch ook aan jezelf, al staat bij ons natuurlijk ook de ene wijk strakker qua tijd dan de andere.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Ja oké, dat kan wel zijn, maar kvond ut toch leukquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorDit jaar voor het eerst
Bedenk me trouwens dat ik nog steeds niet weet of we de dinsdag na kerst en na oud&nieuw vrij zijn
Omdat maandag 2e kerstdag is en die dinsdag dan als een maandag zou zijn ofzow. Net als met Pasen Pinksteren dan doen ze dat ook altijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Carport het volgende:
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?
Er wordt trouwens wel gevraagd of men op maandag 2 januari zo veel mogelijk vrij wil nemen, aangezien de hoeveelheid post dan echt minimaal zal zijn.
Hier was vandaag tot nu toe de drukste dag tijdens de KNJ! Kleine middagwijkjes die niet in 1x meekonden maar waar zakjes voor gemaakt moesten worden, en op een gegeven moment waren de zakjes gewoon op! Hier wel HAH, de hele week al, vandaag een schimmig voetbalkrantje wat enorm af gaf. Hele dag "extra handjes" geweest, om 13.30 eindelijk lunch, 14.15 de straat op (1 middagwijk mee en de tweede opgestuurd) met een zwaar overladen fiets: stampvolle tassen, nog een aantal bundels op m'n bagagerek en nog een stapel pakjes op de voordrager. Was om 16.30 klaar, dus op zich nog redelijk snel.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
'k had bijna geen post vandaag, of tenminste niet meer dan op een normale donderdag... geen HAH, alles in één keer mee kunnen nemen in de fietstassen...
Rond twee uur de straat op, iets over drie de laatste envelop in de bus, nog een collega 'n beetje geholpen, aangetekende terug naar kantoor gebracht en tien voor vier thuis...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef amr_diab het volgende:
Ik heb deze maand een negatief loon
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef 9christensen het volgende:
Ik kreeg laatst een brief over kortingen bij zorgverzekeraars in 2006 via TPG. Hoe krijg ik die korting eigenlijk? Komt deze bij het salaris op of wordt het automatisch afgetrokken van m'n maandelijkse zorgpremie?
aha, ik heb voor een nieuwe zorgverzekering gekozen die wel op de lijst staat. dus moet ik die ff inlichten dat ik bij TPG werk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef B__P het volgende:
je krijgt (als je huidige zorgverzekeraar tenminste op de lijst stond) automatisch een nieuwe offerte waarin de collectieve TPG-korting verwerkt is, de korting gaat dus van je maandpremie af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |