Als je niet tevreden bent over je salaris zou je juist blij moeten zijn als je langer op straat loopt met je wijk, betekent meer urenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef texelonia het volgende:
Totdat m'n salaris wordt gestort ja
Het is in januari 1% en op 1 juni 1% daarbij een bonus van 375 voor fulltime verrekend naar de gewerkte uren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Kaos het volgende:
Morgen jaLas laatst iets van loonsverhogingen en een bonus? Loonsverhogingen was geloof ik iets van 1% vanaf mei 2005 en in het nieuwe jaar nog een keer 1%, maar kan het mis hebben.
Dus ik als zaterdagwerker en een klein beetje door de week zal 150 euro krijgen als achteraf opslag, en daarbovenop nog een kerstgratificatie? Dat zijn mooie berichten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Die bonus van maximaal 375 Euro is omdat het veel omslachtiger is om voor iedereen uit te gaan rekenen wat ie nog tegoed heeft over dit jaar qua loonsverhoging. Is iets anders dan een kerstgratificatie. Daarover heb ik nog geen duidelijke berichten gehoord.
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent over je salaris zou je juist blij moeten zijn als je langer op straat loopt met je wijk, betekent meer uren.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, want dit jaar krijgen we zowaar (in de kerstperiode dan) de tijd die je er langer over doet uitbetaald!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Idd, kan het geld verd*md goed gebruikenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag komt het loon erbij? Of morgen? Ben namelijk zeer benieuwd
Dat is toch wel de bedoeling anders... Alleen als ze structureel heel erg over hun tijd lopen krijgen ze dat bij ons niet. Maar dan ligt het toch ook aan jezelf, al staat bij ons natuurlijk ook de ene wijk strakker qua tijd dan de andere.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Ja oké, dat kan wel zijn, maar kvond ut toch leukquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorDit jaar voor het eerst
Bedenk me trouwens dat ik nog steeds niet weet of we de dinsdag na kerst en na oud&nieuw vrij zijn
Omdat maandag 2e kerstdag is en die dinsdag dan als een maandag zou zijn ofzow. Net als met Pasen Pinksteren dan doen ze dat ook altijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Carport het volgende:
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?
Er wordt trouwens wel gevraagd of men op maandag 2 januari zo veel mogelijk vrij wil nemen, aangezien de hoeveelheid post dan echt minimaal zal zijn.
Hier was vandaag tot nu toe de drukste dag tijdens de KNJ! Kleine middagwijkjes die niet in 1x meekonden maar waar zakjes voor gemaakt moesten worden, en op een gegeven moment waren de zakjes gewoon op! Hier wel HAH, de hele week al, vandaag een schimmig voetbalkrantje wat enorm af gaf. Hele dag "extra handjes" geweest, om 13.30 eindelijk lunch, 14.15 de straat op (1 middagwijk mee en de tweede opgestuurd) met een zwaar overladen fiets: stampvolle tassen, nog een aantal bundels op m'n bagagerek en nog een stapel pakjes op de voordrager. Was om 16.30 klaar, dus op zich nog redelijk snel.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef Jordy-B het volgende:
'k had bijna geen post vandaag, of tenminste niet meer dan op een normale donderdag... geen HAH, alles in één keer mee kunnen nemen in de fietstassen...
Rond twee uur de straat op, iets over drie de laatste envelop in de bus, nog een collega 'n beetje geholpen, aangetekende terug naar kantoor gebracht en tien voor vier thuis...
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef amr_diab het volgende:
Ik heb deze maand een negatief loon
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef 9christensen het volgende:
Ik kreeg laatst een brief over kortingen bij zorgverzekeraars in 2006 via TPG. Hoe krijg ik die korting eigenlijk? Komt deze bij het salaris op of wordt het automatisch afgetrokken van m'n maandelijkse zorgpremie?
aha, ik heb voor een nieuwe zorgverzekering gekozen die wel op de lijst staat. dus moet ik die ff inlichten dat ik bij TPG werk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef B__P het volgende:
je krijgt (als je huidige zorgverzekeraar tenminste op de lijst stond) automatisch een nieuwe offerte waarin de collectieve TPG-korting verwerkt is, de korting gaat dus van je maandpremie af
Als het goed is heb ik morgen geen bestelling, met de nadruk op "als het goed is"...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
Wat dacht je van dinsdag na de kerst...
Foutje van Groningen, kregen wij te horen... Nou krijg je dus echt gigantische drukte tussen kerst en nieuwjaar....
'k denk dat ik voor morgen alvast even 'n lampje van zolder haal...![]()
Als ik de data op de bakkenkarren voor de HSM bekeek had ik al zo'n vermoeden. Vandaag heeft de groepsleider de zaak eens bekeken en gezegd dat we maandagavond en dinsdagavond extra nachtdienst draaien....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij kregen vandaag te horen dat er bij de sorteercentra nog bergen ongesorteerde kerstpost staan. En waarschijnlijk gaan ze proberen om er morgen nog zoveel mogelijk er door te stouwen, dat wordt dus een druk dagje...
De dinsdag na Kerst zou inderdaad als een maandag gezien kunnen worden, maar dat is nu niet het geval. Er wordt nog vrij veel post verwacht, dus is het een normale dinsdag.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat maandag 2e kerstdag is en die dinsdag dan als een maandag zou zijn ofzow. Net als met Pasen Pinksteren dan doen ze dat ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |