Als je niet tevreden bent over je salaris zou je juist blij moeten zijn als je langer op straat loopt met je wijk, betekent meer urenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef texelonia het volgende:
Totdat m'n salaris wordt gestort ja
Het is in januari 1% en op 1 juni 1% daarbij een bonus van 375 voor fulltime verrekend naar de gewerkte uren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Kaos het volgende:
Morgen jaLas laatst iets van loonsverhogingen en een bonus? Loonsverhogingen was geloof ik iets van 1% vanaf mei 2005 en in het nieuwe jaar nog een keer 1%, maar kan het mis hebben.
Dus ik als zaterdagwerker en een klein beetje door de week zal 150 euro krijgen als achteraf opslag, en daarbovenop nog een kerstgratificatie? Dat zijn mooie berichten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Die bonus van maximaal 375 Euro is omdat het veel omslachtiger is om voor iedereen uit te gaan rekenen wat ie nog tegoed heeft over dit jaar qua loonsverhoging. Is iets anders dan een kerstgratificatie. Daarover heb ik nog geen duidelijke berichten gehoord.
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent over je salaris zou je juist blij moeten zijn als je langer op straat loopt met je wijk, betekent meer uren.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, want dit jaar krijgen we zowaar (in de kerstperiode dan) de tijd die je er langer over doet uitbetaald!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Idd, kan het geld verd*md goed gebruikenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag komt het loon erbij? Of morgen? Ben namelijk zeer benieuwd
Dat is toch wel de bedoeling anders... Alleen als ze structureel heel erg over hun tijd lopen krijgen ze dat bij ons niet. Maar dan ligt het toch ook aan jezelf, al staat bij ons natuurlijk ook de ene wijk strakker qua tijd dan de andere.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nou, het zal een wonder zijn als postbezorgers werkelijk de uren krijgen betaald die ze werken
Ja oké, dat kan wel zijn, maar kvond ut toch leukquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
Da's standaard hoor dat je je eindtijd door mag geven met kerst
Die dinsdag ben je niet vrij, waarom wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij ons was dat de afgelopen 2 jaar echt niet hoorDit jaar voor het eerst
Bedenk me trouwens dat ik nog steeds niet weet of we de dinsdag na kerst en na oud&nieuw vrij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |