Beginners Handleidingquote:OGame is een strategisch ruimte simulatie spel met duizenden spelers die tegelijkertijd met elkaar strijden.
Alles wat je nodig hebt om te spelen is een standaard web browser.
Waar gaat OGame over?
Als een intergalactische koning heb je de mogelijkheid om je invloed door de melkwegen te versterken door middel van verschillende strategieën.
Je begint je regring op je thuis planeet waar je met behulp van je grondstoffen een economisch en militaire infrastructuur opbouwt.
Het doen van onderzoek naar nieuwe technieken en het verbeteren van je gebouwen geeft je toegang tot verbeterde technieken en verbeterde wapen systemen.
Gedurende het spel heb je de mogelijkheid om planeten te koloniseren en om allianties te vormen met vriendelijke koningen.
Handel met andere spelers en vechten tegen vijandige koninkrijken helpen om de benodigde grondstoffen te verkrijgen die je nodig hebt om nog sneller te groeien.
tenzij je zo'n intergalactisch netwerk hebt. En daar zit ik wel naartoe te werken. Ik val verder niet aan, ik bouw gewoon door (met verdediging)quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef smurfzilla het volgende:
volgens mij is 1 onderzoekslab op 1 planeet al wel genoeg. Je hebt hem alleen maar nodig voor onderzoek dus om er 1 op een kolonie te bouwen is vrij nutteloos.
Right...totdat je gaat uitrekenen hoe duur Hyperruimte Techniek 8 is....quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
tenzij je zo'n intergalactisch netwerk hebt. En daar zit ik wel naartoe te werken. Ik val verder niet aan, ik bouw gewoon door (met verdediging)
Ik heb nog wel wat over. Kopen? 50 euro.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, ik moet hyperruimte moter nivo 6: Benodigd: Metaal:320.000 Kristal:640.000 Deuterium:192.000
En Nanorobotfarbiek nivo 1: Benodigd: Metaal:1.000.000 Kristal:500.000 Deuterium:100.000
Computertechniek nivo 10 heb ik al
En daar hou ik me wel een beetje aan. Wil als ik rond de 5000 punten heb, ongeveer 1000 kleine lasers hebben en volgens bovenstaande richtlijn het equivalent vd rest.quote:Ignore Missiles, cruisers get rapid fire making them pretty much useless.
Small lasers are your fodder. Get plenty of them!
Build 1 heavy laser for every 4 small lasers.
Build 1 ion cannon for every 6 small lasers. These aren't as powerful as heavy lasers but have high shields to absorb damage.
Build 1 gauss for every 25 small lasers.
Build 1 plasma for every 100 small lasers. These are your main damage dealers.
Build your small shield dome at about 20 small lasers.
Build your large shield dome at about 100 small lasers.
Als je geen vloot hebt, moet je een sterke verdediging hebben. Lees het overal. En kleine lasers schijven gewoon goed hun werk te doen. En tja, duur. Duur. Alles is duur. Zelfs een biertje in het cafe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:40 schreef DaFan het volgende:
Lol 1000 kleine lasers
Grote laser ( xx beschikbaar )Benodigd: Metaal:6.000 Kristal:2.000 Deuterium:0 Energie:0
Gauss kanon ( xxbeschikbaar )Benodigd: Metaal:20.000 Kristal:15.000 Deuterium:2.000 Energie:0
Ion kanon ( xx beschikbaar )Benodigd: Metaal:2.000 Kristal:6.000 Deuterium:0 Energie:0
Prijzige grap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |