Beginners Handleidingquote:OGame is een strategisch ruimte simulatie spel met duizenden spelers die tegelijkertijd met elkaar strijden.
Alles wat je nodig hebt om te spelen is een standaard web browser.
Waar gaat OGame over?
Als een intergalactische koning heb je de mogelijkheid om je invloed door de melkwegen te versterken door middel van verschillende strategieėn.
Je begint je regring op je thuis planeet waar je met behulp van je grondstoffen een economisch en militaire infrastructuur opbouwt.
Het doen van onderzoek naar nieuwe technieken en het verbeteren van je gebouwen geeft je toegang tot verbeterde technieken en verbeterde wapen systemen.
Gedurende het spel heb je de mogelijkheid om planeten te koloniseren en om allianties te vormen met vriendelijke koningen.
Handel met andere spelers en vechten tegen vijandige koninkrijken helpen om de benodigde grondstoffen te verkrijgen die je nodig hebt om nog sneller te groeien.
je bedoelt vast gewoon 83 metaal 23 kristal en 10 deut?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef PPL het volgende:
[..]
Niet zozeer opdarechte.
Wel communiceren over handigheidjes, tips krijgen.
Gisteren (in ini1) groot transport gekregen van een bondgenoot die mij wat op weg wil helpen.
Stond er ineens 83k metaal 23k kristal en 10k deut op m'n stoep
Ik heb het idd over uni1.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
je bedoelt vast gewoon 83 metaal 23 kristal en 10 deut?
Want 83000 metaal, 23000 kristal en 10000 deut lijkt me belachelijk veel in deze fase van het spel, toch?
edit: oh wacht, het was in Uni 1, ik lees niet goed.![]()
Let u maar even niet op mij.![]()
Kernfusie is ook geen oplossing meer dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef LostFormat het volgende:
Hmm, energie gaat echt een probleem worden bij mij in uni1. Upgrades zijn ontzettend prijzig en er komt gewoon weg te weinig extra energie bij om aan de behoefte te voorzien...
Tot 5000 punten heb je newbie-bescherming, maar je kan dan wel aangevallen worden door iemand die het 5-voudig aantal punten (of minder) heeft dan jij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is wat bezig, maar weet niet wanneer hij aangevallen kan worden, wanneer hij newbie af is?
Wie over wil, kan toch ook zijn eigen alliantie verlaten en bij jullie aansluiten of niet? Ik wil wel een beetje gaan dealen nu namelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:04 schreef Eamon het volgende:
laat iemand aub jullie leader contact opnemen met bizarre, of robbypijnenborg@hotmail.com ty.:)
En hoe kom je aan punten? Ik heb 0 punten namelijk en bouw me een ziektequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:04 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Tot 5000 punten heb je newbie-bescherming, maar je kan dan wel aangevallen worden door iemand die het 5-voudig aantal punten (of minder) heeft dan jij.
Als jij 10 punten hebt, kun je alleen aangevallen worden door mensen die 50 of minder punten hebben. Als je 4.999 punten hebt, is het voor mensen met 24.995 punten (of minder) mogelijk jou aan te vallen. Heb je 5.001 punten, dan kun je een Darth Vader met zijn Death Star verwachten![]()
Wat heb je nu staan dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe kom je aan punten? Ik heb 0 punten namelijk en bouw me een ziekte
metaal 4, kristal 2, deuterium 4 en zon 7quote:
Druk niet op f5, dat is lastig als je fok gewend bentquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Hebben jullie trouwens ook vaak dat je uit gelogt wordt?
Ik zou flink wat metaal bij bouwen. Dat heb je toch het meeste nodig op dit momentquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
metaal 4, kristal 2, deuterium 4 en zon 7
Voor de rest heb ik te weinig grondstoffen om onderzoek te doen
2000 metaal en 2000 kristalquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel kost een klein vrachtschip?
Tegen 5 uur kan ik verbrandingsmotor 2 onderzoeken, dus dan kan ik een beetje uitrekenen wanneer ik kan raiden.
Bij 'klein vrachtschip' staan geen kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |