ze in de TT tussen de O en de g een r, en tussen de a en de m een s, binnen de kortste keren zit je op duizenden views.quote:
Pfft , zeg gewoon orgasme, nu zat ik helemaal te puzzelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze in de TT tussen de O en de g een r, en tussen de a en de m een s, binnen de kortste keren zit je op duizenden views.
Als ik jou was zou ik die raketsilo minstens nog een maandje vergetenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:52 schreef fiat126 het volgende:
Ik speel het ook sinds een paar dagen, vind het wel aardig, maar het gaat niet zo snel als ik gehoopt had en het is ook niet te vergelijken met iets als EVE-Online, maar ja. Ik zie wel hoever ik ga komen.
Ik heb nu:
Metaal : niveau 3
Kristal: niveau 4
Deuterium: niveau 2
Energie: niveau 5
Robot: niveau 1
Onderzoek: niveau 1
Ga nu sparen voor een raketsilo...
Ik speel onder nickname Fiat126
Hehehe. moet idd nog ff 'sparen'quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die raketsilo minstens nog een maandje vergeten
Op allianties klikken en een verzoek indienen om lid te worden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:53 schreef poehej het volgende:
hoe join je eigenlijk een alliance.. ik heb nu een alliance gemaakt en een kameraad van me wil joinen, maar hoe moet dat?
jup, is ook handig. Maar als je mijnen dalijk n beetje op niveau zijn (niveau 15 minimaal op meerdere planeten.) dan kan je ook gaan raiden (andere mensen leeghalen). Dat gaaat nog veel sneller dan op je mijnen wachten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:05 schreef Roellie80 het volgende:
ben nu ook bijna een dagje op weg;
Metaal Niveau 4
Kristal Niveau 3
Deuterium Niveau 2
Zonneenergie Niveau 5
en ik ga eerst deze fabrieken flink uitbouwen voordat ik aan ander dingen ga beginnen...
Ik vind het erg handig dat je de energie die je hebt goed kan verdelen over je mijnen, hierdoor kan je even snel wat metaal; of juist kristal produceren
klinkt leuk; maar je zegt zelf al;quote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef Eamon het volgende:
[..]
jup, is ook handig. Maar als je mijnen dalijk n beetje op niveau zijn (niveau 15 minimaal op meerdere planeten.) dan kan je ook gaan raiden (andere mensen leeghalen). Dat gaaat nog veel sneller dan op je mijnen wachten.![]()
Er zit een leuke kant en een minder leuke kant aan het overdag uitbouwen (in de baas z'n tijd).quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
klinkt leuk; maar je zegt zelf al;
* level 15
* meerder planeten
gaat nog wel ff een dagje duren denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |