Beginners Handleidingquote:OGame is een strategisch ruimte simulatie spel met duizenden spelers die tegelijkertijd met elkaar strijden.
Alles wat je nodig hebt om te spelen is een standaard web browser.
Waar gaat OGame over?
Als een intergalactische koning heb je de mogelijkheid om je invloed door de melkwegen te versterken door middel van verschillende strategieën.
Je begint je regring op je thuis planeet waar je met behulp van je grondstoffen een economisch en militaire infrastructuur opbouwt.
Het doen van onderzoek naar nieuwe technieken en het verbeteren van je gebouwen geeft je toegang tot verbeterde technieken en verbeterde wapen systemen.
Gedurende het spel heb je de mogelijkheid om planeten te koloniseren en om allianties te vormen met vriendelijke koningen.
Handel met andere spelers en vechten tegen vijandige koninkrijken helpen om de benodigde grondstoffen te verkrijgen die je nodig hebt om nog sneller te groeien.
Het gaat niet zozeer om een build... Ik ben nu redelijk aan het stijgen, en het enige dat ik gedaan heb is simpel weg in het begin investeren in je mines, join een goede alliantie zodat je niet aangevallen word. Daarna zo snel mogelijk vrachtschepen bouwen zodat je alle idioten zonder verdediging aan kan vallen, dan bouw je jezelf verder uit tot kruisers... Verder ben ik zelf nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:00 schreef Setambre het volgende:
heb me aangemeld ben benieuwd
Edit:
Weet iemand een goeie build strat. Ik ben nét begonnen
quote:Grondstoffen op Morbis Exire [2:115:9] op 10-14 09:58:10
Metaal: 20558 Kristal: 10766
Deuterium: 4547 Energie: 718
Vloten
Klein vrachtschip 2 Licht gevechtsschip 4
Verdediging
Raket lanceerder 8 Kleine laser 5
Gebouwen
Metaal Mijn 9 Kristal Mijn 9
Deuterium fabriek 6 Zonne-energie centrale 10
Fusie centrale 3 Robot fabriek 3
Werf 4 Metaal opslag
In principe kan ik hem hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:12 schreef TC_Artemis het volgende:
TVP, en farmreport, ik kan 'm niet aan
[..]
quote:Fri Oct 14 2005 10:06:40 SYSTEM Paxlie Sat Oct 15 2005 10:06:40 zware belediging
ja hoequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef PPL het volgende:
Ik denk dat je het beste even contact kan opnemen met een Game Operator...
http://ogame287.de/game/pranger
[..]
Op de login pagina staan links naar emailadressen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja hoe
ik klikte al op die link die ik te zien krijgt, maar die werkt dus niet
Kan 1 van jullie anders even een ingame berichtje sturen ofzo ?
Pleit anders gewoon even dat ik echt een neger ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja hoe
ik klikte al op die link die ik te zien krijgt, maar die werkt dus niet
Kan 1 van jullie anders even een ingame berichtje sturen ofzo ?
Je bent yorrit nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Pleit anders gewoon even dat ik echt een neger ben.
Oehhhh...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent yorrit niet
enniehoe ik heb een mailtje gestuurd, hoop dat ik snel antwoord krijg, want mijn vloot is onderweg naar iemand die potentieel heel veel verdediging kan bouwen snel als ie doorheeft dat ik eraan kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |