Poll tussenstanden daar geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is gelul omdat je uitspraak nergens op slaat. Waarop kun jij in hemelsnaam baseren dat welke bewoner dan ook die nu nog in het huis zit 'geen schijn van kans' op winst maakt, als ze alle 4 de finale bereikt hebben, en in polls nagenoeg gelijk staan?
trustequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga slapen na mijn laatste nachtdienst
schijnt al eerder eens iemand 50.000 geboden te zijn... (eerdere bb)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:10 schreef bb-millie het volgende:
Ja maar BB doet dat toch echt niet voor 50.000 euro, das toch veel te veel geld???? Dan doen ze 10.000 aanbieden denk ik, iedereen zegt toch ja tegen 50.000????
Dat zou kunnen. Misschien vinden ze bij Talpa Lieske het minst interessant. En ik geloof ook best dat de stemrondes en de exits worden gemanipuleerd, maar het zal Big Brother echt aan hun reet roesten wie er nu uiteindelijk wint. Sterker nog; voor het programma is het het beste om voor zoveel mogelijk mensen een 'happy end' te creeeren. Maw: Degene laten winnen die de meeste mensen het liefste zien winnen. Het laten winnen van een van tevoren vastgestelde persoon biedt geen enkel voordeel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Poll tussenstanden daar geloof ik niet in.
Joost krijgt zendtijd van talpa
Ingrid krijgt ook zendtijd van talpa
roel krijgt speciale opdrachten
Lieske niks geen zendtijd en nauwelijk een opdracht
Vind het wel een verschil inderdaad. Voor 10.000 zou ik de gok op 250.000 wel nemen, maar voor 50.000 toch maar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schijnt al eerder eens iemand 50.000 geboden te zijn... (eerdere bb)
en ze geven toch ook 10.000 voor een geheime opdracht. Vind ik dan wel in verhouding.
ze had de zandopdracht bijna gehad...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat waren dus nog gewoon guldens, en geen euries. Omgerekend zou het ongeveer een envelop met ¤ 22.500,00 kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schijnt al eerder eens iemand 50.000 geboden te zijn... (eerdere bb)
en ze geven toch ook 10.000 voor een geheime opdracht. Vind ik dan wel in verhouding.
misschien hebben ze een milde voorkeur voor een mediagenieke winnaar. Maar het lijkt me ook wel dat de meest populaire gewoon wint?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Misschien vinden ze bij Talpa Lieske het minst interessant. En ik geloof ook best dat de stemrondes en de exits worden gemanipuleerd, maar het zal Big Brother echt aan hun reet roesten wie er nu uiteindelijk wint. Sterker nog; voor het programma is het het beste om voor zoveel mogelijk mensen een 'happy end' te creeeren. Maw: Degene laten winnen die de meeste mensen het liefste zien winnen. Het laten winnen van een van tevoren vastgestelde persoon biedt geen enkel voordeel.
tja, dan weet ik niet wat ik zou doen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat waren dus nog gewoon guldens, en geen euries. Omgerekend zou het ongeveer een envelop met ¤ 22.500,00 kunnen zijn.
Wat hebben ze aan een ultra-mediageniek persoon als de meeste mensen hem/haar liever niet hadden zien winnen? Krijg je dadelijk een Nath-effect.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien hebben ze een milde voorkeur voor een mediagenieke winnaar. Maar het lijkt me ook wel dat de meest populaire gewoon wint?
Ik denk niet dat het al dan niet pakken van een envelop te maken heeft met een geldbedrag, tenminste, volgens mij horen ze achteraf pas wat er inzit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan weet ik niet wat ik zou doen...![]()
Roel doet het dan niet denk ik. die heeft immers al 10.000. Zou Lies die enveloppe pakken?
Misschien maar goed ook dan, zo hoeft Nederland niet naar haar ellenlange verhalen te luisteren, dat is dus in haar voordeel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
kan me ook voorstellen dat ze liever niet willen dat Lieske wint. Ik zie de BVD uitzending al voor me: ja maar god, nou ja, god, bij ons in Groningen had de zus van een vriend en daar de ouders van al gezegd dat ik zeg maar god, ja, nou zou winnen zeg maar...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat hebben ze aan een ultra-mediageniek persoon als de meeste mensen hem/haar liever niet hadden zien winnen? Krijg je dadelijk een Nath-effect.
Ze doet nu al heel anders als het een donderdagse liveuitzending is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan me ook voorstellen dat ze liever niet willen dat Lieske wint. Ik zie de BVD uitzending al voor me: ja maar god, nou ja, god, bij ons in Groningen had de zus van een vriend en daar de ouders van al gezegd dat ik zeg maar god, ja, nou zou winnen zeg maar...![]()
niet dat de rest zo boeiend is, maar die heb ik wel eens iets zinnigers horen zeggen...![]()
is denk ik onlosmakelijk met het sms-en verbonden. Maar ik denk niet dat ze het gaat redden. Dit omdat ze bij de laatste banken waar ze opzat nooit de populairste is geweest. Alleen heel in het begin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze doet nu al heel anders als het een donderdagse liveuitzending is.
Als Lieske zou winnen, zou het ook betekenen dat twee keer achter elkaar de jongste het wint, voor een eventueel vervolg zullen ze daar ook niet blij mee zijn.
Ik heb het niet gezien maar van wat ik er heb mee gekregen heeft Nathalie in de uitzending tegen Joost mogen zeggen in de DBK dat het leugens waren.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
maar even iets heel anders.
Weet er iemand hoe het nu is afgelopen met de roddelopdracht van Nathalie? Die Roddels die zweven er nog. Wat gaan ze daar nu mee doen?
goeiemorgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
oké senk joe...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar van wat ik er heb mee gekregen heeft Nathalie in de uitzending tegen Joost mogen zeggen in de DBK dat het leugens waren.....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
maar even iets heel anders.
Weet er iemand hoe het nu is afgelopen met de roddelopdracht van Nathalie? Die Roddels die zweven er nog. Wat gaan ze daar nu mee doen?
Ben het niet met je eens, alhoewel ik wel vind dat Lieske's domme gezwets wat vaker in beeld mag. Maar ik denk dat wij als streamers zowieso meer zien dan het gros van "het volk". Ik vind dat Lieske net zo goed wordt voorgetrokken als anderen. Het feit dat ze misschien minder in beeld is geeft misschien aan dat ze gewoon dermate weinig interessants te vertellen heeft of voor de 10000ste keer hetzelfde verteld, wat dus niet uitgezonden hoeft te worden......quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames wilden dus absoluut niet op de mannenkamer slapen. Ze zijn hun eigen bedje ingekropen. Roel en Joost komen hun achteraan. Heee... dat is de bedoeling niet, zomaar weglopen als het zo gezellig is, als jullie ons alleen laten komen we wel naar jullie toe, zegt Roel lachend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Lieske was bijna nooit in de Tv uitzendingen te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, alhoewel ik wel vind dat Lieske's domme gezwets wat vaker in beeld mag. Maar ik denk dat wij als streamers zowieso meer zien dan het gros van "het volk". Ik vind dat Lieske net zo goed wordt voorgetrokken als anderen. Het feit dat ze misschien minder in beeld is geeft misschien aan dat ze gewoon dermate weinig interessants te vertellen heeft of voor de 10000ste keer hetzelfde verteld, wat dus niet uitgezonden hoeft te worden......
Ik geloof dat ze 1x met ze alle in één slaapkamer hebben geslapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef I_doubt het volgende:
Komt Roel nu echt z'n bed uit, in z'n vieze kleren, ongewassen en gaat zo de dag beginnen?
Misschien zegt dat meer over Lieske dan over BB. Zoals ik al zei, ze herhaalt en voegt niks toe, maar ik zal er over ophouden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske was bijna nooit in de Tv uitzendingen te zien.
We zullen zien we er gaat winnen als het Roel maar niet wordt.
Ik miste jequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
I_doub leuk om jouw hier weer te zien.
Lieske gaat BB5 niet winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over Lieske dan over BB. Zoals ik al zei, ze herhaalt en voegt niks toe, maar ik zal er over ophouden.
Maar we zullen zien wie er gaat winnen zolang het Josti en Mini-Me maar niet zijn
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik weet niet of je je die Jeanet nog herinnert ? Die had ook van te voren geen kans, maar ze won het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske gaat BB5 niet winnen.
De meeste kans om te winnen hebben Joost of Ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |