abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 21:39:55 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33114977
De verlengde live-uitzending is begonnen!

Nathalie ontmoet de ouders van Roel en knuffelt haar kleine zusje. Dan wordt ze op het podium geroepen, zusje mag mee. RdW vraagt of ze ook wijn wil (het zusje), Naat zegt: "Dat lust ze wel, dat lust ze wel." Bridget vindt het een minder goed idee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 15 december 2005 @ 21:44:28 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115148
RdW: Was jij het BB huis in gegaan als je geen make up had kunnen gebruiken? Naat: iedereen loopt wel eens zonder make up, dus ik denk dat ik het toch had gedaan. RdW: En als er geen spiegels geweest waren?

Waarom ze Dido niet gemist heeft? (kijkersvraag). Naat vertelt dat ze haar wel miste.
Waar ze de kipfilets vandaan heeft? Haar vader.
Ze stond vanmidddag best wel lang in haar blote borsten zegt Bridget. Dat was in verband met het airbrushen.

Vindt jij jezelf mooi vraagt iemand? Soms wel soms niet is het antwoord.
Zusje zegt: Ik vind van wel!
Applaus uit de zaal. Wie klapt daar? Mijn broer zegt Naat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 15 december 2005 @ 21:45:55 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115200
RdW: Smaakt dat extra lekker, je eigen snot?
Naat gilt: Waah, echt?
Bridget beaamt dat ze zo te zien was. Het is zelfs uitgezonden.
Volgens Naat eet iedereen wel eens uit zijn neus.
Bridget nou ik eet het echt niet op.
Naat: anderen doen het op de w.c.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:50:25 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115433
RdW of ze ook gaat lezen wat er over haar geschreven is?
Ja hoor, dat zijn vast leuke dingen en er zitten vast ook minder leuke dingen bij.
(red. Check het Smoelentopic van jezelf eens meis)

De drie favoriete momenten van deze week:

3. De zonnebank
  donderdag 15 december 2005 @ 21:52:28 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115522
2. Bewoners doen Nathalie na.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:56:22 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115667
1. Het vlammetje bij de scheet van Joost.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:57:04 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115694
De promo's voor de finale van volgende week zullen nu live opgenomen worden volgens Ruud de W. Ze gaan naar de oudbewoners. Het is leuk als de oudbewoners een beetje lachen ipv schaapachtig kijken naar de autocue, aldus Bridget.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:03:50 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115973
Bridget roept Joost erbij: "Kom op joh, het is alleen maar internet, daar kijkt toch geen hond naar.

Er wordt gevraagd wat Joost dacht toen hij hoorde dat Naat naar huis moest.
"Eindelijk." zegt hij volmondig.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:13:06 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33116348
Ingrid's moeder komt nog even aan het woord.
Daarna Brenda, vriendin van Joost.

Einde verlengde live, dit was de allerlaatste want volgende week is de finale!!!

that's it for me
pi_33117806
Even korte samenvatting:

Terwijl de internet-uitzending bezig is zitten de 4 overgebleven bewoners enigszins verslagen op de bank in de huiskamer. Op een gegeven moment gaat Joost naar de slaapkamer. Hij heeft daar een beertje van Nathalie in zijn handen. Joost kleed zich uit en gaat naar bed. De andere drie blijven achter in de huiskamer.

Op een gegeven moment komt Joost toch zijn bed weer uit. Hij doet zijn badjas aan en loopt naar de open kast bij de keuken en pakt daar een papiertje uit een map. Hij gaat naar de slaapkamer en staat in de kast in de slaapkamer iets te schrijven voor Nathalie.

Joost wordt naar de DBK geroepen. Na een poosje komt hij behoorlijk depri weer terug in de huiskamer. Gelijktijdig wordt Roel naar de DBK geroepen door BB.

Joost verteld dat hij op zijn donder heeft gehad van BB omdat hij een briefje geschreven heeft dat hij aan Nathalie had willen geven via haar spullen die hij in het washok klaar zou zetten.

Als Roel uit de DBK komt blijkt BB hem gezegd te hebben dat hij een sanctie krijgt omdat Joost een briefje heeft geschreven voor Nathalie met een pen die in Roel zijn bezit was. BB had verwacht dat Roel wel voorzichtiger met die pen zou zijn hadden ze tegen hem gezegd. Roel voelt zich niet echt schuldig over die pen, omdat hij hem terug wilde geven aan de persoon van wie hij die pen heeft gekregen (????)

Ingrid vindt het wel raar dat Joost een waarschuwing krijgt en Roel een sanctie. Wat de sanctie is die BB hem geeft weet Roel nog niet, daar moest BB nog over nadenken en dat zou hij nog wel horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 23:28:06 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33117948
Joost is zijn tanden wezen poetsen en naar de wc geweest. Roel is in de keuken een stuk pizza aan het opwarmen. Ingrid en Lieske zitten nog op de bank in de huiskamer.
pi_33118479
Joost moest naar de dagboekkamer komen. Roel zit een pizza te eten.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_33118622
Lieske hoopt dat ze deze week een filmavondje krijgen. Ingrid hoopt eerder op een muziekavond. Lieske vraagt zich af hoe het nu zit met de laatste weekopdracht. Er vallen enorm veel stiltes....
pi_33118691
"volgende week kunnen we weer pinnen, op dit tijdstip", zegt Lieske.
"Ik ga ook niets meer wassen, kan alles nog aan, heb nog wel schone kleren voor een week", gaat ze verder. Roel heeft zijn buik ook weer vol gegeten.
Buiten wordt er gegild "Roel, ik hou van je", maar Roel reageert "ik denk niet dat dat Dido is".
pi_33118748
"Is toch raar dat je zulke fans hebt die roepen dat ze van je houden, dat is toch gek", zegt Ingrid, "we weten wel wie er gaat winnen hoor haha".
"Ja inderdaad", zegt Lieske, "maar we hebben dan wel een presentje verdiend hoor, een leuk Chanelpakje ofzo".

thnx regenworm

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:28:33 ]
pi_33118852
Joost zit nog steeds in de dagboekkamer. Inmiddels alweer ruim 10 minuten.
pi_33119020
Joost is naar de DBK geweest en heeft iets heel leuks zegt hij. Heeft niets te maken met de week die komen gaat, maar met de week die is geweest. Hij gaat vertellen nu. De pen lag op het tafeltje en ze zeiden Joost dit kan echt niet, er komt nu iemand anders. En die iemand anders was Nathalie, die zat naast BB. Ze vertelde Joost dat ze over alle 4 een roddel heeft verspreid. Joost heeft ze alle vier gehoord en Nathalie wilde dat toch even ontkrachten. Nathalie had het het liefst aan iedereen verteld, maar moest van BB aan 1 persoon en dat was Joost. Joost verteld nu de roddel die hij gehoord had, dat Roel niet echt op Dido was maar haar gebruikt had voor het spel. Daarna vertelt Lieske haar roddel dat Ingrid met de oude zemelaar had gekust.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 23:40:29 ]
pi_33119051
Er klinken stemmen buiten. Roel loopt naar de deur en hoort bekenden. BB waarschuwt dat de deur NU dicht moet. Lieske gaat weer verder met haar verhaal over de roddel Ingrid-Rob. Joost zegt dat hij niet shocked was zoals Nathalie aan Ingrid moest laten geloven. Roel vertelt de roddel dat Lieske 25.000 euro in een kussensloop had zitten. De link die BB wilde hebben met het vertrek van Dido heeft Roel het niet over
pi_33119140
Joost komt lachend binnen "Jongens, ik heb iets heel leuks!"
"Luister goed. Het was fanastisch. Ik kom de DBkamer in. Het pennetje ligt op tafel. Bij BB gaan ze nu maatregelen nemen, dat met het pennetje kan echt niet. Vervolgens kwam Nathalie aan het woord. Ze heeft over ons alle 4 een roddel verspreid, die niet kloppen. We kunnen het rondje wel gaan maken. Ik weet ze alle 4 inmiddels."

Hij verteld inmiddels over de roddels. Eerst over de roddel die Nathalie aan Joost verteld heeft. Daarna verteld Lieske over de roddel dat Ingrid met Rob gezoend zou hebben. Ondertussen roepen enkele jongens "Roel", waarschijnlijk vrienden van Roel. Ze rennen naar buiten. Roel roept "Gaaf, gefeliciteerd, volgende week jongens!". Een vrouwenstem roept vervolgens om "Jullie moeten nu de deur dichtdoen". Later blijkt dat het (ook) gaat om een broer van Roel die erbij was. Hij heeft het over ene Frans als zijn broer.

Ze gaan verder met het rondje over de roddels. Lieske maakt haar verhaal af. Joost legt aan Ingrid uit dat hij helemaal niet geschokt was over hun imitaties naar hem toe, maar het juist fantastisch vond. Daarna verteld Roel over de roddel die over Lieske aan hem verteld was.

Joost verteld dat hij in de rats zat over die pen, omdat hij echt heel erg stevig toegesproken werd. Maar toen kwam Nathalie met het verhaal over die roddels. Daarna spreken ze de roddels nog even door, wat er aan wie verteld was.

thnx regenworm

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:58:35 ]
pi_33119253
Nathalie heeft het briefje van Joost niet gekregen zei ze tegen Joost.
pi_33119261
Ze hebben het over Naat "die gaat zometeen toch een wip maken!".
"Ja, Joost gaat het erg zwaar krijgen", aldus BB Joost.
pi_33119585
Ze denken dat het toch wel erg gezellig is in de studio. Roel denkt dat de families elkaar allemaal wel ontmoet zullen hebben. Ingrid verteld dat de families al een rondleiding gehad hebben toen zij het huis binnen gingen. Dat hadden ze aan haar moeder verteld.
Roel had net overigens geen pizza op, maar een of andere pasta.
Ze zitten nu ijsjes te eten. Roel heeft het nog even over die roddel van die 25.000 euro over Lieske.
pi_33119801
Joost gaat nog even door over de roddel dat Roel Dido gebruikt zou hebben en legt uit waarom hij niet naar Roel gestapt was. Roel merkte wel aan Joost dat hij wat afstand leek te nemen, wat koeler was naar Roel toe. Maar hoe of wat wist hij ook niet. Joost verteld dat hij zich, door die roddel, namens Dido genaaid voelde.

Later verteld Roel dat wanneer iedereen naar de dagboekkamer geroepen wordt, dat er altijd één iemand is die dan een geheime missie krijgt. De rest van de groep dient dan als "dekmantel".

Uit de gesprekken is af te leiden dat ze deze roddels wel kunnen waarderen, de manier waarop alles gegaan is. Roel legt uit dat dat in een normale groep mensen, in je eigen vriendenkring niet kan. Als je dan denkt "ik ga even roddels verspreiden", dan loopt dat gewoon helemaal verkeerd af, aldus Roel.

Joost verteld dat hij er vanavond écht achter is gekomen dat ze bij BB alles in de gaten hebben. "Ze wisten zelfs waar dat pennetje lag".

[ Bericht 25% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:57:19 ]
pi_33120156
Lieske maakt aanstalten om naar bed te gaan en gaat haar tandenpoets-ritueel weer starten.
Roel gaat aan de drank, lijkt op een fles jenever waar hij mee loopt, maar dit weet ik niet zeker.
pi_33120732
pi_33124853
Dank je, M-en-A.

Alle streamers wederom bedankt!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')