abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:00:11 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_33120642
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 15 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33120764
Lieske is bezig haar nagels te vijlen. Roel kijkt liggend vanaf de bank toe.
Ze hebben het er ondertussen over dat ze het geluid van die draaiende camera's nog zullen missen als ze weer thuis zijn.

Joost en Roel proosten even op de echte Roel (nav de roddels, zie verslagen van 15 dec).



Inmiddels gaat het over de boodschappen. Roel moet even kwijt dat hij inmiddels 46 bier op heeft deze week. Ze willen 2 kratten bieren voor Roel, hoewel Roel denkt dat het teveel is. Hij geeft aan dat ze er rekening mee moeten houden dat het maar tot donderdag is en niet tot zaterdag. Alcohol blijft toch het belangrijke onderwerp op dit moment.

Voor mij in ieder geval tijd om mijn bedje op te zoeken
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_33121980
De dames wilden dus absoluut niet op de mannenkamer slapen. Ze zijn hun eigen bedje ingekropen. Roel en Joost komen hun achteraan. Heee... dat is de bedoeling niet, zomaar weglopen als het zo gezellig is, als jullie ons alleen laten komen we wel naar jullie toe, zegt Roel lachend.

Ze kletsen nog wat samen, maar de dames worden toch moe en willen slapen.



Joost en Roel gaan weer samen in de huiskamer zitten terwijl het nu inderdaad donker en stil is op de meidenkamer.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33122159
Naathalie neemt zwaar ge-emotioneerd afscheid van Joost in het BB huis:




en kijkt ondertussen in de spiegel hoe ze overkomt
pi_33122248
Roel en Joost zijn nu ook naar bed gegaan. Roel heeft eerst nog even in zijn koffer staan te rommelen en komt met foto's de slaapkamer in. Hij plakt de foto's op en gaat in zijn bed liggen. Hij laat het licht nog even aan en ligt naar een foto te kijken.



Joost vraagt of hij vergeten is het licht uit te doen. "Nee ik kijk nog even naar de foto" antwoordt Roel. En staart naar een voor hem wel zeer speciale foto



Even later doet hij toch het licht uit.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33122422
Na de exit van afgelopen avond wordt het voor de cameramensen van BB wel heel erg makkelijk om alles in de gaten te houden. Op 3 streams de "slapende" bewoners en op 1 stream de gang.



Het is net een bewakingscamera

(aangezien BB de wacht houdt, ga ik mijn bedje opzoeken )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33122817
superverslag (hier had je bij moeten zijn):

Ingrid komt uit bed, gaat naar het toilet, en kruipt weer in bed.
Ondertussen draait Joost zich om in bed.
pi_33128712
De bewoners zijn inmiddels al een poosje wakker.

De haan heeft heftig gekraaid maar voor Joost was er ook een leuk berichtje over de speakers te horen.
De stem van zijn Brenda "Lieve Joost, wakker worden! Hier Brenda... je gaat je laatste weekje in"
(of woorden van gelijke strekking)



thx Muerte

Joost is daarna gaan douchen ... en Lieske rommelt wat met de was.
En Ingrid is de afwas aan het doen.

en Roel... tja.... die is uit bed in zijn kleren van gisteravond gestapt en rookt geheel relaxed een sigaretje op de bank en aanschouwt de vleitigheid van Ing.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33131299
De bewoners hebben van BB gehoord dat de weekopdracht gehaald is, en Lieske en Joost buigen zich weer over de boodschappen lijst.



Roel gaat ondertussen broodjes maken, zo dat ze straks broodje hamburger kunnen eten.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33131487
Ingrid ligt ondertussen op de bank.



En Roel maakt wel een hele stevige bal deeg voor het brood

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33131625
Lieske en Joost zijn druk met de boodschappenlijst.



Roel komt er met zijn klomp deeg even bij zitten om wat aanwijzingen te geven hoeveel rookwaar er nodig is.



Zelf denkt hij aan 1 pakje shag en 1 pakje sigaretten genoeg te hebben. Hij vindt dat ze voor Ingrid nog wel een pakje sigaretten extra mogen bestellen, dus voor haar in totaal 2 pakjes.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:14:01 #12
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33131710
Bij elkaar kunnen ze voor ¤260 euro bestellen met 4 personen. Lijkt mij erg veel.
pi_33132843
De bewoners zitten al weer een tijdje in de slaapkamer. BB zal dus wel weer iets in orde moeten maken in het huis denk ik.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33133591
De bewoners mogen de slaapkamer uit. De fiets met de lamp staan weer opgesteld en er is een enveloppe. Ze krijgen een weekopdracht. Er moet weer gefietst worden en ze kunnen er 50.000 euro mee verdienen. Over een half uur moeten ze overlegd hebben of ze 50 uur gaan fietsen of niet, en dit in de DBK melden.



De wissel mag deze keer niet langer dan 30 seconden duren.
Ze zijn het er over eens dat ze het gaan doen. En bespreken nu hoe ze het aan moeten pakken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33133747
Roel stelt voor dat ze overdag korter fietsen dan 's nachts. Zo moet die gemiddeld 12,5 uur per persoon goed haalbaar zijn. Al zijn ze het er wel over eens dat het een zware klus zal gaan worden.



Lieske zit al op de fiets en zegt dat ze wel als eerste wil beginnen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33133848
Terwijl de anderen zich gaan omkleden stapt Lieske van de fiets af en pakt de kaart uit de enveloppe om die nog eens rustig door te lezen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134032
Het aantal toeren dat ze per minuut moeten draaien is door BB verhoogd. Ook Joost heeft zich ondertussen in zijn fiets-outfit gehesen. Hij vult zijn bidon in de keuken en neemt de opdracht ook nog even door.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134324
Ingrid is zich in de badkamer ook in haar sportkleding aan het hijssen.

Lieske komt op het idee om nog snel te beginnen met nog meer brood bakken, omdat ze er straks misschien geen tijd voor hebben.



De fiets staat geduldig te wachten op het startschot van de opdracht. Joost leest in de keuken voor de zoveelste keer de weekopdracht maar weer eens door. Roel gaat eerst even zijn koffer uitpakken en de spullen in de kast opbergen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134524
Ingrid is terug uit de DBK. BB heeft haar gevraagd of ze zich wel beseffen dat dit echt een hele zware opdracht is. Ze hebben wel heel erg snel ja gezegd in de ogen van BB.
BB heeft ook gezegd, dat ze absoluut niet willen dat de bewoners als de opdracht niet haalbaar is, dat ze dan BB weer de schuld geven dat de eisen van BB op een te hoog peil gezet zijn.



Ingrid had tegen BB gezegd dat ze wel weten dat het zwaar is, maar dat ze er vanuit gaat dat BB niet uitgegaan is van een "Joop Zoetemelk tempo". Iedereen is het er over eens dat ze er echt voor gaan en dat ze blij zijn dat ze nog een kans krijgen van BB
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134621
BB had ook nog gewaarschuwd dat ze er wel aan moeten denken dat er toch steeds minimaal 2 mensen actief met de opdracht bezig moeten zijn, omdat er 1 op de fiets zit en BB er vanuit gaat dat er minimaal 1 bewoner bij zit om te supporten en het over te nemen als de fietsende bewoner niet meer verder kan. Dat dit dus betekent dat de bewoners de komende 50 uur echt weinig slaap zullen krijgen, en dat dit ze misschien op zal breken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134654
"Het tijd van overleg is nu voorbij.... jullie moeten NU beginnen", klinkt het uit de luidspreker
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134734
Roel gaat snel naar de jacuzzi om te kijken hoe laat het is. Lieske is de eerste die begint met fietsen.



Het is toch wel een stukje zwaarder trappen dan de vorige keer vindt Lieske.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134886
Lieske zit op de fiets even tegen Ingrid aan te praten. Volgens Lieske zijn ze nu wel beter geoefend en hebben ze meer conditie. Ingrid moet zich volgens haar niet te druk maken over haar knie, dat valt allemaal best wel mee.



Ook geeft Lieske het advies om zo te gaan beginnen met asperines slikken, 2 keer verdeelt over de hele dag, zodat de spieren beter op peil blijven

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 16-12-2005 15:04:16 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33134903
DE LAMP IS UIT!!! Lieske raakt in paniek en begint bijna te hyperventileren onder het fietsen



[ Bericht 36% gewijzigd door M-en-A op 16-12-2005 15:02:59 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33135024
De lamp doet het weer. Waarschijnlijk een los contactje, want ik weet zeker dat het programma van BB niet toestaat dat die vanzelf weer aan gaat. Roel gaat naar de DBK om met BB te overleggen. Hij komt terug met de mededeling dat als de lamp uit gaat dat er een alarm afgaat en dat BB dan ook direct melding doet dat de opdracht is mislukt, dat ze het niet achteraf pas melden.
Lieske is gelijk opgelucht
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')