Joost komt lachend binnen "Jongens, ik heb iets heel leuks!"
"Luister goed. Het was fanastisch. Ik kom de DBkamer in. Het pennetje ligt op tafel. Bij BB gaan ze nu maatregelen nemen, dat met het pennetje kan echt niet. Vervolgens kwam Nathalie aan het woord. Ze heeft over ons alle 4 een roddel verspreid, die niet kloppen. We kunnen het rondje wel gaan maken. Ik weet ze alle 4 inmiddels."
Hij verteld inmiddels over de roddels. Eerst over de roddel die Nathalie aan Joost verteld heeft. Daarna verteld Lieske over de roddel dat Ingrid met Rob gezoend zou hebben. Ondertussen roepen enkele jongens "Roel", waarschijnlijk vrienden van Roel. Ze rennen naar buiten. Roel roept "Gaaf, gefeliciteerd, volgende week jongens!". Een vrouwenstem roept vervolgens om "Jullie moeten nu de deur dichtdoen". Later blijkt dat het (ook) gaat om een broer van Roel die erbij was. Hij heeft het over ene Frans als zijn broer.
Ze gaan verder met het rondje over de roddels. Lieske maakt haar verhaal af. Joost legt aan Ingrid uit dat hij helemaal niet geschokt was over hun imitaties naar hem toe, maar het juist fantastisch vond. Daarna verteld Roel over de roddel die over Lieske aan hem verteld was.
Joost verteld dat hij in de rats zat over die pen, omdat hij echt heel erg stevig toegesproken werd. Maar toen kwam Nathalie met het verhaal over die roddels. Daarna spreken ze de roddels nog even door, wat er aan wie verteld was.
thnx regenworm[ Bericht 4% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:58:35 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....