abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33089622
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 14 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33089822
Nathalie doet Janice na uit Friends: "Oooh Myyyy Goddd!!!"

Ik zie een analogie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 15 december 2005 @ 01:52:33 #3
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33092396
Lieske en Ingrid poetsen hun tanden. Roel verveelt zich en hangt een beetje op een stoel. Joost verzamelt de afwas. Nathalie verzamelt de was.
veel success met wakker blijven, streamers!
pi_33093756
Joost heeft praktisch in zijn eentje de afwas gedaan.

Foreverblue

Roel liet zich zwijgend nog wat verder vollopen...

Dizzy-lizzy

...en verdween zonder wat te zeggen naar bed.
Joost dekte de ontbijttafel...

Foreverblue

... ging nog even buiten wat peinzen, en dook ook zijn bed in.
03.15 inmiddels.

Dizzy-lizzy
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33097472
De bewoners zitten na het ontbijt te praten over vanavond.
Joost: "Het wordt gewoon kut vanavond, dus ik hoop op een relaxte dag met jullie."

Ingrid gaat bij Lieske zitten in de woonkamer, ze bekijken de fotoboeken die ze gisteravond hebben gekregen.
Bij de anderen aan de ontbijttafel is geen geluid...

Thx, debuurvrouw
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33097690
Van de Talpa-site:

10:39Ingrid is de weg kwijt

"Ik ben een beetje de weg kwijt", zegt Ingrid wanneer ze haar bed uitkomt. Even later in de Badkamer vraagt Nathalie: "Ben je er alweer?" "Nee nog niet", zegt Ingrid. "Komt zo wel weer." Ze verlaat de Badkamer en vertrekt naar toilet. Daarna wordt ze naar de Dagboekkamer geroepen. Joost heeft ook gemerkt dat Ingrid de weg kwijt is. "Moest ze net niet overgeven in de WC?", vraagt Nathalie. "Of jij was het met je gezichtswas?" Lieske viel ook op dat er iets raars was.
"Wat is er Ing?", vraagt ze. "Ze hadden me zien wakker worden. Ik denk van alles door elkaar. Als ze nu met een Opdracht komen, dan kan ik niet meedoen. Ik kom niet even één twee drie uit mijn woorden." Ze legt uit waardoor dit misschien is gekomen. "Mijn broer en vader kwamen terug uit Afrika en die hebben een virus meegenomen. Het blijkt dat mijn migraine daar iets mee te maken heeft. Volgend jaar oktober wordt er onderzoek naar gedaan. Die dokter is nu niet in Nederland. Volgens mij heeft het geen haast." "Ik ben me er wel van bewust. Toen jij vroeg of ik je naam nog wist, moest ik nadenken tijdens het tandenpoesten. Toen kwam ik uiteindelijk op Lieske."
"Hebben we gisteren zoveel door elkaar gedronken?", vraagt Ingrid op een gegeven moment aan de rest. Nathalie bevestigt dit.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33098817
Lieske doet een handwasje in de keuken, Nathalie en Roel bekijken hun fotoboeken op de bank, Ingrid ligt erbij, met duim. Joost is in de badkamer.

Nathalie zegt dat ze met Ingrid en Lieske mee gaat hardlopen in de tuin en daarna in de jacuzzi wil, Roel gaat alvast bubbelen.

Saai...een typische exit-dag dus.

I'm off.
pi_33098883

Thx, Foreverblue
pi_33099133
De muis is weer gezien in het huis.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33099155
Nog even dit:

Muis is terug!
Lieske zag 'm onder de bank verdwijnen, Nathalie zag 'm achter het gordijn vluchten en weer terug onder de bank.
Ze kunnen Muis niet meer vinden, maar ze zitten er totaal niet mee. Gelukkig is Chantal veilig thuis.

Thx, Foreverblue
pi_33099202
Roel heeft het badje buiten weer opgezocht.

pi_33099341
Ingrid is nog steeds een beetje de weg kwijt.....

Ze vraagt of ze die bonbons gisteravond hebben gekregen, en gaat er lekker van snoepen.
pi_33099890
De dames zijn toch maar gaan sporten.

Lieske frist ondertussen het geheugen van Ingrid wat op.

Ik krijg een beetje het vermoeden dat het ook wel eens een spelletje kan zijn van Ingrid
pi_33100010
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....

Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 13:22:01 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 13:26:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33100334
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....

Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)

[afbeelding]
Het leek of ze even wat snotterde. Ze vroeg ook of ze de dagboekkamer in mocht.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33100609
Ze zei 2x:

"hoef ik dit alsjeblieft niet de hele dag te doen big brother dan heb ik ook nog een beetje leuke dag"

en toen nog:

"mag ik anders de dagboekkamer nog even in"
  donderdag 15 december 2005 @ 13:41:39 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33100734
Naat en Joost zijn aan het stoeien, Ing en Lies in de keuken bezig. Roel zit vermoedelijk nog in bad, is niet te vinden op de streams.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33101156
Ingrid is ondertussen de slaapkamer ingegaan en pakt haar fotoboekje.

Tijdens het bladeren zegt ze: "Dag Koen, dag schat", dus ze weet wel degelijk hoe haar hond heet.
pi_33101371
Ingrid loopt weer even naar de woonkamer. Joost en Lieske zijn triktrak aan het doen.
Joost vraagt belangstellend of het weer een beetje gaat. "Nee", is het korte antwoord van Ingrid.

Daarna vraagt ze of ze zo een doosje (wat op de kluis ligt) mag meenemen. Tuurlijk, zegt Joost.
Ze gaat naar de kluis, pakt zo een doosje, probeert het open te maken en zegt: "Is wel makkelijk om XTC-pillen in te doen of zo". En gaat dan weer richting badkamer.
pi_33101480
In de badkamer gaat ze wat rommelen in de make-up spullen.

Terwijl ze daar mee bezig is hoor ik haar zachtjes zeggen: "Beetje koppijn krijg ik ervan".
  donderdag 15 december 2005 @ 14:18:37 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33101693
Van de Talpa site:

Ingrid holt rondjes achter Lieske aan in de Tuin. Ze moet een beetje lachen: “Weet je wat zo leuk is: ik weet totaal niet wie hij (Roel, red.) is!”
“Je loopt me nu te fucken Ing”, zegt Lieske. Ingrid reageert: “Nee echt niet!” Dus Lieske gaat maar wat dingen uitleggen aan haar vriendin: “Dat is Roel, die heeft met Dido.” Lieske ziet ook de positieve kant van deze situatie: “Weet je dat ik je uren gek hebt gemaakt met verhalen over mijn vrienden. Nu begin ik weer overnieuw! Weet je ook dat je bent weggeweest? Toen zat je even in het gebouw hiernaast. En ken je Chan?” “Ik zag haar foto met naam, daar had ik een goed gevoel bij”, antwoordt Ingrid. “Dat is je beste maatje in het Huis geweest. Een hele mooie vrouw!”, legt Lieske verder uit.

Maar dan gelooft Lieske het weer niet: “Ing, je loopt me keihard te fucken. Dit is een Geheime Opdracht!” Maar als sportieve Ingrid later aangeeft dat anderhalf uur wel erg lang is om rondjes te hollen, gaat Lieske weer twijfelen: “Weet je nog dat we twee vrijdagen geleden anderhalf uur hebben gerend?” “Oh, dan is een half uurtje ook niet lang”, vindt Ingrid nu.
Lieske adviseert haar vriendin: “Ing, niet over nadenken, het komt vanzelf terug.”

Wat moet de Huisjongste nu geloven? Is het een Geheime Missie of heeft Ingrid echt geheugenverlies?

bron: Talpa
pi_33101787
Nathalie zit op de grond om haar kastje uit te ruimen.

Ondertussen gaat Ingrid de huiskamer weer in om een witte kerstbal op te halen. Die gooit ze dan nonchalant in haar koffer in de gang en stopt weer eens wat kleding in een grote plastic zak. "Dat gaat toch allemaal achter in de auto mee", zegt ze.

pi_33101828
En voor de zoveelste keer probeert Ingrid maar weer eens of ze toegelaten wordt in de DBK.

Helaas voor haar weer zonder resultaat, ze laten haar niet binnen.
pi_33101911
Ingrid gaat maar weer eens naar buiten. Ze ziet Roel in de jacuzzi zitten en loopt naar hem toe.

"Wie ben jij, ik weet het nog steeds niet", zegt ze. Ze verteldt ook dat ze naar de DBK wil, maar er niet in mag. Joost zijn naam weet ze wel, maar ze weet nog steeds niet wie haar ouders zijn zegt ze.

Ze vindt het vreemd dat ze wel dingen van "Het Huis" weet, maar niets van daarbuiten. (wij ook )
pi_33101921
Weer naar binnen en een poging om de DBK in te mogen. En deze keer wordt ze toegelaten.

pi_33102020
Ze is weer terug. "Ze gaan eerst de dokter bellen", verteld ze aan Joost en Nathalie. Het zou ook met de spanning voor vanavond te maken kunnen hebben, zegt Ingrid.

Weet je ook niet hoe oud ik ben, vraagt Joost. Dat weet Ingrid dus niet zegt ze. "Ik zei net ook al tegen ROEL buiten dat ik het allemaal raar vindt", zegt ze. Joost zegt dat ze dachten dat ze een of ander geintje maakt.

Maar Ingrid overtuigd ze er van dat het echt geen geintje is. Nathalie vraagt welke dokter er komt, of dat Ingrid haar eigen dokter is.

Dat weet ik niet welke dokter, ze gaan hem eerst even bellen, geeft Ingrid antwoord.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:33:14 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102041
Ingrid is terug. Ze vertelt dat ze niet eens meer weet hoe oud ze is. Volgens Big Brother kan het door de spanning voor de exit komen. De andere bewoners vinden het eng. Er wordt een dokter gebeld, en ook Ingrid's moeder.
pi_33102180
Als Ingrid weer naar buiten gaat naar Roel toe, praten Joost en Nathalie nog even door. Joost is er op een bepaalde manier nu toch wel van overtuigd dat het niet normaal is en maakt zich zorgen. Nathalie geeft toe dat ze eerst dacht dat het een spelletje zou zijn. Maar nu weet ze het ook niet meer zeker.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:41:17 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102256
Roel: Het is in ieder geval geen Big Brother geintje?
Ingrid: Nee. .... (stukje gemist) ze halen de dokter erbij.
pi_33102316
Ingrid verteld aan Roel dat ze erg verward is. "Er zit iets in mijn hoofd, maar daar krijg ik gewoon geen plaatje bij in mijn hoofd, ik weet niet wat het is", zegt ze. Ze weet nu wel Joost zijn naam vast te houden, vertelt ze. En dan dat andere meisje..... hoe heet ze ook al weer...... uhhhhh.... Liesbeth.... probeert ze verder nog wat te vertellen.

Ze zegt Roel ook dat BB een dokter zal gaan bellen en ook contact op neemt met haar moeder.

Roel probeert haar te helpen en zegt dat ze moet proberen om rustig te blijven en zich vooral niet druk te maken.
pi_33102438
Roel probeert Ingrid nu een aantal medische mogelijkheden uit te leggen die er met de hersenen gebeuren kunnen. Tijdelijk niet kunnen praten door een verstopt bloedvat, wat na een dag of 8 weer goed kan komen. Afsluiting van hersenvaten door trombose, een soort bloedpropje dat vast blijft zitten. Ingrid vraagt hem dan.... "het hoeft dus geen tumor te zijn denk je".

Nee zegt Roel, hou het maar op een mogelijk bloedpropje of zo.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:52:25 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102518
Roel zegt nog een keer dat ze zich niet teveel zorgen moet maken. Ze heeft misschien een miniscuul bloedpropje in haar hersenen, en dat komt vanzelf dan wel weer goed.
pi_33102542
Ingrid loopt naar het washok toe en met een grote lach op haar gezicht slaat ze zichzelf even op de knieën. Dus een duidelijke aanwijzing voor de streamers dat het om een BB-grap gaat lijkt me.

Als ze het washok weer uit komt zegt ze dat ze even gaat liggen. Dat ze net even een gesprek met Roel heeft gehad.

[ Bericht 37% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 14:59:32 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 14:55:17 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102577
Nathalie vindt het gek dat Ing sommige dingen wel weet. Bijvoorbeeld waar de foundation is. Dat kan wel volgens Roel. Joost voegt eraan toe dat ze niet eens weet wat een giraffe is.

Ingrid besluit maar even te gaan liggen.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:58:09 #35
12079 koele
The Koeler, the better
pi_33102647
ras actrice
pi_33102656

Terwijl Ingrid ligt zegt Nathalie tegen Joost: "Ook al is het een opdracht.... we moeten gewoon geloven wat ze zegt hoor". Nathalie heeft duidelijk haar twijfels, maar houdt toch een heel klein beetje er rekening mee dat het misschien toch echt is.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:01:37 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33102753
Naat: We kunnen niets voor haar doen. Als we met haar praten wordt ze alleen maar onrustig omdat ze dingen niet meer weet. Daarna roept ze naar Ingrid dat als ze wil kletsen ze maar een gil moet geven.
Joost en Naat gaan weer verder met hun spelletje.

Foreverblue)
pi_33102794
Lieske is ondertussen maar bij Ingrid gaan liggen.

donderdag 15 december 2005 @ 15:42:40 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33103939
Nathalie en Joost zitten in bad. Joost moet zijn haar handdoekdroog maken voor er een masker in kan. Hij denkt steeds dat het zover is en dan roept Naat: "Neeheeee, dat is niet handdoekdroog."
Joost vraagt wat de gevolgen zijn als het er te lang in zit. Naat zegt dat er niets gebeurt, dat het alleen is uitgewerkt. Joost vindt dat hij veel haar verliest, hij wordt kaal.

boring
pi_33105104
De stem van BB vraagt of alle bewoners naar de linkerslaapkamer willen gaan.....
Vraagt Roel welke linkerkamer voor ons links of voor de kijker thuis.

Nathalie en Joost vragen of ze in badje mogen blijven zitten, en moeten een moment wachten op antwoord.

Ze moeten dus naar de mannenkamer gaan.... dus Roel lacht en zegt dus toch voor de bewoners links.
pi_33106440
Ze mogen weer uit de slaapkamer en badkamer komen.
pi_33106563
BB stem: Wil Ingrid naar de DBK komen.

Ze verteld de medebewoners dat de dokter zometeen komt.
pi_33107087
"Wil Roel naar de DBK komen.... Roel"

Roel komt terug uit de DBK met een grote doos in zijn handen. Hij zegt dat hij iets in moet brengen bij Ingrid van BB. Hij vindt het genânt, maar ja BB vertrouwd hem schijnbaar volkomen.....

Nathalie vraagt nog of de dokter dat niet kan doen.

Dan zegt Roel: Weet je nog dat ik je ooit gevraagd heb waar jij je toneelopleiding gevolgd hebt? Nou het was een goede opleiding hoor, want je bent uitgeroepen tot de beste en grootste actrice van BB. En hij opent de doos en haalt er een soort van troffee uit voor Ingrid.

Dus nu maakt Roel het bekend aan de andere bewoners dat het gewoon een "geintje" was.

[ Bericht 47% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 17:42:09 ]
pi_33107270
Ingrid verteld dat ze gisteravond al opdracht had gekregen, daarom dat ze dus vanmorgen bij het opstaan al zo verward was.
pi_33107346
Op een gegeven moment wist Ingrid het even niet meer hoe ze verder moest, dus ging toen naar de DBK. Daar zei BB tegen haar dat ze maar naar Roel moest gaan. En dat heeft ze dus gedaan. Ze verteld ook dat ze op een gegeven moment niet meer kon van het lachen toen ze bij Roel stond en toen snel naar het washok gelopen is en daar hard heeft staan lachen. (zie streamverslag met foto eerder op de middag )
pi_33107669
Roel verteld dat hij naar de DBK gegaan was en daar echt heel bezorgd had gezegd dat hij het niet normaal vond dat ze er niks aan deden. Dat als het inderdaad een bloedpropje zou zijn, dat ze dan erg veel risico nemen, dat het dan wel eens helemaal verkeerd af zou kunnen lopen.

Toen kreeg hij van BB wel een complimentje voor zijn goede zorgen en hebben ze hem verteld dat het een geintje was.

Roel vond toen dat hij toch wel even terug moest pakken richting Ingrid, zegt hij
pi_33107768
Hij had dus vlak voor dat hij naar de DBK moest komen Ingrid op tafel gelegd, Joost erbij om te helpen, om een bepaalde pomptechniek toe te passen om bloed naar Ingrid haar hersenen te pompen.

(Thx Foreverblue)

Op dat moment wist hij dus al van BB dat Ingrid de boel in de maling aan het nemen was. Was een onderdeel van zijn wraakactie richting Ingrid.
pi_33108063
Nog minder dan 2,5 uur te gaan tot de live-show en de koffers liggen nog open in de gang, er is nog veel inpakwerk te doen, maar...........

....... de bewoners kunnen er geen genoeg van krijgen om na te praten over de opdracht van Ingrid.
pi_33108563
Misschien nog even leuk om te melden. Op de streams waren vreemde stemmen te horen, maar kon niet zo snel horen wat er gezegd werd. De volgende info uit de SC....
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Pijlemans het volgende:
Hallo

Hoorde iemand die stemmen ook. Volgens mij stond Ruud er ook bij.

Woorden als: Check 1,2,3 - enz.

Ik hoorde iemand het volgende zeggen: Iemand pakt het vanavond en moet dan
hierheen komen.

Vage informatie, ik snap het, maar het is toch info.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."

Speculatie:
Er komt een enveloppe op tafel (daar hadden ze het ook over) te liggen.
Waarom ze het over ze hadden is misschien omdat Lieske als een havik de enveloppe zou pakken, want heeft ze altijd gezegd.
(het eten is hier klaar, dus als iemand het over neemt... )
  donderdag 15 december 2005 @ 21:20:11 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33114174
Lieske heeft 30 seconden met haar vader mogen bellen en vraagt geëmotioneerd hoe ze het doet in het huis.

Nathalie mag vertrekken!
  donderdag 15 december 2005 @ 21:39:55 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33114977
De verlengde live-uitzending is begonnen!

Nathalie ontmoet de ouders van Roel en knuffelt haar kleine zusje. Dan wordt ze op het podium geroepen, zusje mag mee. RdW vraagt of ze ook wijn wil (het zusje), Naat zegt: "Dat lust ze wel, dat lust ze wel." Bridget vindt het een minder goed idee.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:44:28 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115148
RdW: Was jij het BB huis in gegaan als je geen make up had kunnen gebruiken? Naat: iedereen loopt wel eens zonder make up, dus ik denk dat ik het toch had gedaan. RdW: En als er geen spiegels geweest waren?

Waarom ze Dido niet gemist heeft? (kijkersvraag). Naat vertelt dat ze haar wel miste.
Waar ze de kipfilets vandaan heeft? Haar vader.
Ze stond vanmidddag best wel lang in haar blote borsten zegt Bridget. Dat was in verband met het airbrushen.

Vindt jij jezelf mooi vraagt iemand? Soms wel soms niet is het antwoord.
Zusje zegt: Ik vind van wel!
Applaus uit de zaal. Wie klapt daar? Mijn broer zegt Naat.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:45:55 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115200
RdW: Smaakt dat extra lekker, je eigen snot?
Naat gilt: Waah, echt?
Bridget beaamt dat ze zo te zien was. Het is zelfs uitgezonden.
Volgens Naat eet iedereen wel eens uit zijn neus.
Bridget nou ik eet het echt niet op.
Naat: anderen doen het op de w.c.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:50:25 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115433
RdW of ze ook gaat lezen wat er over haar geschreven is?
Ja hoor, dat zijn vast leuke dingen en er zitten vast ook minder leuke dingen bij.
(red. Check het Smoelentopic van jezelf eens meis)

De drie favoriete momenten van deze week:

3. De zonnebank
  donderdag 15 december 2005 @ 21:52:28 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115522
2. Bewoners doen Nathalie na.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:56:22 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115667
1. Het vlammetje bij de scheet van Joost.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:57:04 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115694
De promo's voor de finale van volgende week zullen nu live opgenomen worden volgens Ruud de W. Ze gaan naar de oudbewoners. Het is leuk als de oudbewoners een beetje lachen ipv schaapachtig kijken naar de autocue, aldus Bridget.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:03:50 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33115973
Bridget roept Joost erbij: "Kom op joh, het is alleen maar internet, daar kijkt toch geen hond naar.

Er wordt gevraagd wat Joost dacht toen hij hoorde dat Naat naar huis moest.
"Eindelijk." zegt hij volmondig.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:13:06 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33116348
Ingrid's moeder komt nog even aan het woord.
Daarna Brenda, vriendin van Joost.

Einde verlengde live, dit was de allerlaatste want volgende week is de finale!!!

that's it for me
pi_33117806
Even korte samenvatting:

Terwijl de internet-uitzending bezig is zitten de 4 overgebleven bewoners enigszins verslagen op de bank in de huiskamer. Op een gegeven moment gaat Joost naar de slaapkamer. Hij heeft daar een beertje van Nathalie in zijn handen. Joost kleed zich uit en gaat naar bed. De andere drie blijven achter in de huiskamer.

Op een gegeven moment komt Joost toch zijn bed weer uit. Hij doet zijn badjas aan en loopt naar de open kast bij de keuken en pakt daar een papiertje uit een map. Hij gaat naar de slaapkamer en staat in de kast in de slaapkamer iets te schrijven voor Nathalie.

Joost wordt naar de DBK geroepen. Na een poosje komt hij behoorlijk depri weer terug in de huiskamer. Gelijktijdig wordt Roel naar de DBK geroepen door BB.

Joost verteld dat hij op zijn donder heeft gehad van BB omdat hij een briefje geschreven heeft dat hij aan Nathalie had willen geven via haar spullen die hij in het washok klaar zou zetten.

Als Roel uit de DBK komt blijkt BB hem gezegd te hebben dat hij een sanctie krijgt omdat Joost een briefje heeft geschreven voor Nathalie met een pen die in Roel zijn bezit was. BB had verwacht dat Roel wel voorzichtiger met die pen zou zijn hadden ze tegen hem gezegd. Roel voelt zich niet echt schuldig over die pen, omdat hij hem terug wilde geven aan de persoon van wie hij die pen heeft gekregen (????)

Ingrid vindt het wel raar dat Joost een waarschuwing krijgt en Roel een sanctie. Wat de sanctie is die BB hem geeft weet Roel nog niet, daar moest BB nog over nadenken en dat zou hij nog wel horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 23:28:06 ]
pi_33117948
Joost is zijn tanden wezen poetsen en naar de wc geweest. Roel is in de keuken een stuk pizza aan het opwarmen. Ingrid en Lieske zitten nog op de bank in de huiskamer.
pi_33118479
Joost moest naar de dagboekkamer komen. Roel zit een pizza te eten.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_33118622
Lieske hoopt dat ze deze week een filmavondje krijgen. Ingrid hoopt eerder op een muziekavond. Lieske vraagt zich af hoe het nu zit met de laatste weekopdracht. Er vallen enorm veel stiltes....
pi_33118691
"volgende week kunnen we weer pinnen, op dit tijdstip", zegt Lieske.
"Ik ga ook niets meer wassen, kan alles nog aan, heb nog wel schone kleren voor een week", gaat ze verder. Roel heeft zijn buik ook weer vol gegeten.
Buiten wordt er gegild "Roel, ik hou van je", maar Roel reageert "ik denk niet dat dat Dido is".
pi_33118748
"Is toch raar dat je zulke fans hebt die roepen dat ze van je houden, dat is toch gek", zegt Ingrid, "we weten wel wie er gaat winnen hoor haha".
"Ja inderdaad", zegt Lieske, "maar we hebben dan wel een presentje verdiend hoor, een leuk Chanelpakje ofzo".

thnx regenworm

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:28:33 ]
pi_33118852
Joost zit nog steeds in de dagboekkamer. Inmiddels alweer ruim 10 minuten.
pi_33119020
Joost is naar de DBK geweest en heeft iets heel leuks zegt hij. Heeft niets te maken met de week die komen gaat, maar met de week die is geweest. Hij gaat vertellen nu. De pen lag op het tafeltje en ze zeiden Joost dit kan echt niet, er komt nu iemand anders. En die iemand anders was Nathalie, die zat naast BB. Ze vertelde Joost dat ze over alle 4 een roddel heeft verspreid. Joost heeft ze alle vier gehoord en Nathalie wilde dat toch even ontkrachten. Nathalie had het het liefst aan iedereen verteld, maar moest van BB aan 1 persoon en dat was Joost. Joost verteld nu de roddel die hij gehoord had, dat Roel niet echt op Dido was maar haar gebruikt had voor het spel. Daarna vertelt Lieske haar roddel dat Ingrid met de oude zemelaar had gekust.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 15-12-2005 23:40:29 ]
pi_33119051
Er klinken stemmen buiten. Roel loopt naar de deur en hoort bekenden. BB waarschuwt dat de deur NU dicht moet. Lieske gaat weer verder met haar verhaal over de roddel Ingrid-Rob. Joost zegt dat hij niet shocked was zoals Nathalie aan Ingrid moest laten geloven. Roel vertelt de roddel dat Lieske 25.000 euro in een kussensloop had zitten. De link die BB wilde hebben met het vertrek van Dido heeft Roel het niet over
pi_33119140
Joost komt lachend binnen "Jongens, ik heb iets heel leuks!"
"Luister goed. Het was fanastisch. Ik kom de DBkamer in. Het pennetje ligt op tafel. Bij BB gaan ze nu maatregelen nemen, dat met het pennetje kan echt niet. Vervolgens kwam Nathalie aan het woord. Ze heeft over ons alle 4 een roddel verspreid, die niet kloppen. We kunnen het rondje wel gaan maken. Ik weet ze alle 4 inmiddels."

Hij verteld inmiddels over de roddels. Eerst over de roddel die Nathalie aan Joost verteld heeft. Daarna verteld Lieske over de roddel dat Ingrid met Rob gezoend zou hebben. Ondertussen roepen enkele jongens "Roel", waarschijnlijk vrienden van Roel. Ze rennen naar buiten. Roel roept "Gaaf, gefeliciteerd, volgende week jongens!". Een vrouwenstem roept vervolgens om "Jullie moeten nu de deur dichtdoen". Later blijkt dat het (ook) gaat om een broer van Roel die erbij was. Hij heeft het over ene Frans als zijn broer.

Ze gaan verder met het rondje over de roddels. Lieske maakt haar verhaal af. Joost legt aan Ingrid uit dat hij helemaal niet geschokt was over hun imitaties naar hem toe, maar het juist fantastisch vond. Daarna verteld Roel over de roddel die over Lieske aan hem verteld was.

Joost verteld dat hij in de rats zat over die pen, omdat hij echt heel erg stevig toegesproken werd. Maar toen kwam Nathalie met het verhaal over die roddels. Daarna spreken ze de roddels nog even door, wat er aan wie verteld was.

thnx regenworm

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:58:35 ]
pi_33119253
Nathalie heeft het briefje van Joost niet gekregen zei ze tegen Joost.
pi_33119261
Ze hebben het over Naat "die gaat zometeen toch een wip maken!".
"Ja, Joost gaat het erg zwaar krijgen", aldus BB Joost.
pi_33119585
Ze denken dat het toch wel erg gezellig is in de studio. Roel denkt dat de families elkaar allemaal wel ontmoet zullen hebben. Ingrid verteld dat de families al een rondleiding gehad hebben toen zij het huis binnen gingen. Dat hadden ze aan haar moeder verteld.
Roel had net overigens geen pizza op, maar een of andere pasta.
Ze zitten nu ijsjes te eten. Roel heeft het nog even over die roddel van die 25.000 euro over Lieske.
pi_33119801
Joost gaat nog even door over de roddel dat Roel Dido gebruikt zou hebben en legt uit waarom hij niet naar Roel gestapt was. Roel merkte wel aan Joost dat hij wat afstand leek te nemen, wat koeler was naar Roel toe. Maar hoe of wat wist hij ook niet. Joost verteld dat hij zich, door die roddel, namens Dido genaaid voelde.

Later verteld Roel dat wanneer iedereen naar de dagboekkamer geroepen wordt, dat er altijd één iemand is die dan een geheime missie krijgt. De rest van de groep dient dan als "dekmantel".

Uit de gesprekken is af te leiden dat ze deze roddels wel kunnen waarderen, de manier waarop alles gegaan is. Roel legt uit dat dat in een normale groep mensen, in je eigen vriendenkring niet kan. Als je dan denkt "ik ga even roddels verspreiden", dan loopt dat gewoon helemaal verkeerd af, aldus Roel.

Joost verteld dat hij er vanavond écht achter is gekomen dat ze bij BB alles in de gaten hebben. "Ze wisten zelfs waar dat pennetje lag".

[ Bericht 25% gewijzigd door Zwanee op 15-12-2005 23:57:19 ]
pi_33120156
Lieske maakt aanstalten om naar bed te gaan en gaat haar tandenpoets-ritueel weer starten.
Roel gaat aan de drank, lijkt op een fles jenever waar hij mee loopt, maar dit weet ik niet zeker.
pi_33120732
pi_33124853
Dank je, M-en-A.

Alle streamers wederom bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')