Ik heb het niet gezien maar van wat ik er heb mee gekregen heeft Nathalie in de uitzending tegen Joost mogen zeggen in de DBK dat het leugens waren.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
maar even iets heel anders.
Weet er iemand hoe het nu is afgelopen met de roddelopdracht van Nathalie? Die Roddels die zweven er nog. Wat gaan ze daar nu mee doen?
goeiemorgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
oké senk joe...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar van wat ik er heb mee gekregen heeft Nathalie in de uitzending tegen Joost mogen zeggen in de DBK dat het leugens waren.....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
maar even iets heel anders.
Weet er iemand hoe het nu is afgelopen met de roddelopdracht van Nathalie? Die Roddels die zweven er nog. Wat gaan ze daar nu mee doen?
Ben het niet met je eens, alhoewel ik wel vind dat Lieske's domme gezwets wat vaker in beeld mag. Maar ik denk dat wij als streamers zowieso meer zien dan het gros van "het volk". Ik vind dat Lieske net zo goed wordt voorgetrokken als anderen. Het feit dat ze misschien minder in beeld is geeft misschien aan dat ze gewoon dermate weinig interessants te vertellen heeft of voor de 10000ste keer hetzelfde verteld, wat dus niet uitgezonden hoeft te worden......quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Poll tussenstanden daar geloof ik niet in.
Joost krijgt zendtijd van talpa
Ingrid krijgt ook zendtijd van talpa
roel krijgt speciale opdrachten
Lieske niks geen zendtijd en nauwelijk een opdracht
De dames wilden dus absoluut niet op de mannenkamer slapen. Ze zijn hun eigen bedje ingekropen. Roel en Joost komen hun achteraan. Heee... dat is de bedoeling niet, zomaar weglopen als het zo gezellig is, als jullie ons alleen laten komen we wel naar jullie toe, zegt Roel lachend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Lieske was bijna nooit in de Tv uitzendingen te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, alhoewel ik wel vind dat Lieske's domme gezwets wat vaker in beeld mag. Maar ik denk dat wij als streamers zowieso meer zien dan het gros van "het volk". Ik vind dat Lieske net zo goed wordt voorgetrokken als anderen. Het feit dat ze misschien minder in beeld is geeft misschien aan dat ze gewoon dermate weinig interessants te vertellen heeft of voor de 10000ste keer hetzelfde verteld, wat dus niet uitgezonden hoeft te worden......
Ik geloof dat ze 1x met ze alle in één slaapkamer hebben geslapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef I_doubt het volgende:
Komt Roel nu echt z'n bed uit, in z'n vieze kleren, ongewassen en gaat zo de dag beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |