De dames wilden dus absoluut niet op de mannenkamer slapen. Ze zijn hun eigen bedje ingekropen. Roel en Joost komen hun achteraan. Heee... dat is de bedoeling niet, zomaar weglopen als het zo gezellig is, als jullie ons alleen laten komen we wel naar jullie toe, zegt Roel lachend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft me maar verbazen, maar weet iemand of het ooit in hun is opgekomen om op 1 kamer te gaan slapen?
Lieske was bijna nooit in de Tv uitzendingen te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, alhoewel ik wel vind dat Lieske's domme gezwets wat vaker in beeld mag. Maar ik denk dat wij als streamers zowieso meer zien dan het gros van "het volk". Ik vind dat Lieske net zo goed wordt voorgetrokken als anderen. Het feit dat ze misschien minder in beeld is geeft misschien aan dat ze gewoon dermate weinig interessants te vertellen heeft of voor de 10000ste keer hetzelfde verteld, wat dus niet uitgezonden hoeft te worden......
Ik geloof dat ze 1x met ze alle in één slaapkamer hebben geslapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jahoor meerdere malen... maar ze willen graag in hun eigen bedje slapen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef I_doubt het volgende:
Komt Roel nu echt z'n bed uit, in z'n vieze kleren, ongewassen en gaat zo de dag beginnen?
Misschien zegt dat meer over Lieske dan over BB. Zoals ik al zei, ze herhaalt en voegt niks toe, maar ik zal er over ophouden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske was bijna nooit in de Tv uitzendingen te zien.
We zullen zien we er gaat winnen als het Roel maar niet wordt.
Ik miste jequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
I_doub leuk om jouw hier weer te zien.
Lieske gaat BB5 niet winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over Lieske dan over BB. Zoals ik al zei, ze herhaalt en voegt niks toe, maar ik zal er over ophouden.
Maar we zullen zien wie er gaat winnen zolang het Josti en Mini-Me maar niet zijn
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik weet niet of je je die Jeanet nog herinnert ? Die had ook van te voren geen kans, maar ze won het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske gaat BB5 niet winnen.
De meeste kans om te winnen hebben Joost of Ingrid
De nachten zijn saai meestal gaat iedereen vroeg slapen rond 0:00quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik miste je![]()
Vanacht kwam ik even kijken.
Maar 2 meisjes sliepen al, 2 jongens hadden leuke semi psychologische blabla
En toen was het snel voorbij.
Mijn bed riep: * I_doubt : "Kom je slapen?"
En daar kon ik geen weerstand aan bieden.
Zwak, heel zwak.
Dan ga ik uit die selectie toch voor Ingrid. Kan me soms dood irriteren aan haar, maar van Joost word je zo af en toe zwaar gestoord. Hoeveel woorden hij kan zeggen in een uur :S. en dan ook nooit z'n mond dichthouden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zouden ze bij talpa niet doorhebben dat de meeste streamers 's nachts online zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
De nachten zijn saai meestal gaat iedereen vroeg slapen rond 0:00
Roel is de enige die langer opblijft en daarom ook moelijk uit bed komt.
En was verstandig om te gaan slapen misschien komt er zaterdagavond nog een feestje maar met vier bewoners stelt het ook niet veel voor.
Als Lieske wint zou ik uit mijn dak gaan van plezier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik weet niet of je je die Jeanet nog herinnert ? Die had ook van te voren geen kans, maar ze won het wel.
Oke je bent ZOOO zeker van je zaak. Wat doe je als tegenprestatie als ze toch wint?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Who the fuck is Jeanet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Ik weet niet of je je die Jeanet nog herinnert ? Die had ook van te voren geen kans, maar ze won het wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef PH52 het volgende:
Even geheel terzijde, met deze post-frequentie gaat topic 1000 er dus never nooit niet komen hé !
We hadden al dik in de 950 moeten zitten. Dus allemaal ff opschieten met posten hier !![]()
Da was ook zo'n blonde onzichtbare doos uit een van de eerdere BB's.quote:
maak ik even van de gelegenheid gebruik om te vragen of je bij cz werkt en/of verzekerd bent??quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef PH52 het volgende:
Even geheel terzijde, met deze post-frequentie gaat topic 1000 er dus never nooit niet komen hé !
We hadden al dik in de 950 moeten zitten. Dus allemaal ff opschieten met posten hier !![]()
Weet ik niet ze kunnen het in de statistieken zien hoeveel mensen naar de streams kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zouden ze bij talpa niet doorhebben dat de meeste streamers 's nachts online zijn
Lieske heeft een baby-face.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke je bent ZOOO zeker van je zaak. Wat doe je als tegenprestatie als ze toch wint?
ga ik met dequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke je bent ZOOO zeker van je zaak. Wat doe je als tegenprestatie als ze toch wint?
(eindelijk) aandacht?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Waarom had die Rikkert eigenlijk de hand van Dido vast tijdens de live uitzending?
Lieske is wel een brutaal kreng en laat zich niet in de hoek duwen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lieske heeft een baby-face.
Dat roept beschermende gevoelens op.
Maar in de harde wereld delft zij het onderspit
Dus ook in BB. Dus zij wordt laatste
Tegenprestatie als zij geen laatste wordt: ik neem een pilsje.![]()
a.u.b.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Geweldig.!
Ik ga alvast even testen.
Superkoffie uit een verstandig o apparaat![]()
Geen van beide, maar ik probeer ook mijn persoonlijk aantal posts te laten samenvallen met die 1000ste, vandaar dat ik er op let.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maak ik even van de gelegenheid gebruik om te vragen of je bij cz werkt en/of verzekerd bent??![]()
Dido heeft Roel buiten het huis ingeruild voor Likkertquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Waarom had die Rikkert eigenlijk de hand van Dido vast tijdens de live uitzending?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido heeft Roel buiten het huis ingeruild voor Likkert
Goedemorgen all
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido heeft Roel buiten het huis ingeruild voor Likkert
Goedemorgen all
Ik hoop toch wel op een BB after-party c.q. afkick week hier op Fokquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen
De laatste BB vrijdagmorgen![]()
![]()
lijkt mij wel leuk want ik ga door omstandigheden de finale op Fok niet meemaken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op een BB after-party c.q. afkick week hier op Fok
Je gaat met een stel bb fanaten je lamzuipen in het cafe?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk want ik ga door omstandigheden de finale op Fok niet meemaken.
Lieske is wat dikker geworden in het huis daarom die dikke kop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef I_doubt het volgende:
Het lijkt wel of Lieske prednison slikt.![]()
En dan op de bank: redden wat er te er redden valt.![]()
Heeft niks met BB te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je gaat met een stel bb fanaten je lamzuipen in het cafe?
drugs verslaafdequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef I_doubt het volgende:
Roel nooit ziek geweest?
Zegt hij.
Hij is alcoholist, nicotinist, a-sociaal
Ik hoop dat het dan wel leuk wordt... al klinkt door omstandigheden meestal niet goed.quote:
Knap dat je die conclusies nu al weet te trekken, want onderzoek heeft uitgewezen dat mooie mensen het sociaal gezien een stuk makkelijker hebben in deze wereld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Lieske heeft een baby-face.
Dat roept beschermende gevoelens op.
Maar in de harde wereld delft zij het onderspit
Dus ook in BB. Dus zij wordt laatste
Blijven posten hier !quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef Felixje het volgende:
Test. (Sorry) Nieuwe PC , Nieuwe account op Fok, Nieuwe adsl provider.
Oldbie hier en Lurker met postings sinds BB1.
even testen of alles werkt. Ik denk dat user icon niet werkt. maar dat lossen we zo wel op.
sinds start bb5 forum gevolgd (met heel veel plezier)! Jammer wel van de scanman/apk toestand
rookverslaafd ja de rest valt echt mee. Of ben je qua asociaal niks gewendquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef I_doubt het volgende:
Roel nooit ziek geweest?
Zegt hij.
Hij is alcoholist, nicotinist, a-sociaal
het gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan wel leuk wordt... al klinkt door omstandigheden meestal niet goed.
Als je er toch mee bezig bent. .quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef Felixje het volgende:
Hmmm Plaatje user icon werkt niet.. en onderschrift is te lang:
. Hij vraagt gewoon tijd tijd en nog eens tijd. Het liefst verteldt hij je zijn levensverhaal, hij houdt wel van een conversatie op zijn tijd. Nog een eigenschap van Felix is, dat hij heeeeeeeeeeeeel graag op bed slaapt. In zijn vorige leven is hij vast een hond geweest want als je zijn naam roept dan komt hij naar je toe!!
Bijlage Foto Felix.
gezien je sig: ik ben niet standaard....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geen van beide, maar ik probeer ook mijn persoonlijk aantal posts te laten samenvallen met die 1000ste, vandaar dat ik er op let.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |