Waar zie je dit staan Mirage..?quote:Als jij voor een laatste maal paddo's wil gebruiken, dan hoop ik dat je het geproportioneerd en met verstand doet en er geen paddo afscheidsfeest van gaat maken. Maar eigenlijk raad ik je het gewoon af ivm hetgeen ML al zei.
je van de paddo's afhouden is mijn intentie ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef displission het volgende:
Beweegredenen achter dit topic..kon je me vragen in het topic..dan hoef je het niet gelijk te sluiten..je sluit je af voor de waarheid Mirage op deze manier..en over tarotkaarten waar in welke huisregels staat dat ik dit niet mag doen..de comibinatie ik blow al erg vaak terwijl ik leg.Eindelijk eens een topic wat ergens op slaat denk je nu echt dat je me ervanaf houd op deze manier? Ik bedoel ik had dit toch al geplanned..
Het gaat mij niet zozeer om het blowen en kaartleggen of het paddo's gebruik en kaartleggen.quote:Het gaat gewoon om een apparte trip waar een appart topic voor geopend wordt..
In zeer beperkte mate, na lange leerweg en in bijzondere omstandigheden. Niet doen alsof iedereen in vroegere tijden maar drugs van welke soort dan ook gebruikten om maar te kunnen zien. Dat was zeer voorbehouden aan mensen die ook zonder dat al manieren hadden ontwikkeld om te zien en ook andere methodes gebruikten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef displission het volgende:
Wist je Mirage dat deze dingen vroeger heel normaal waren..zo waren er indianen en sjamanen die paddo's en rituelen gebruikten(en nu nog) om hun stam te waarschuwen danwel informatie te geven..jij druisd nu ontzettend in tegen dat idee(dat zint mij niet zo). Als ik dit toch wil doen laat je me toch lekker mijn gang gaan..ik weet zelf toch wel het beste wat ik voel en risico's zijn er altijd en overal..for your info je loopt dagelijks op een tikkende tijdbom. En als ik de tarot nu achterwege laat vanavond mag het topic dan weer open?
zie sluitpostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef merlin693 het volgende:
kan iemaqnd dat draadje van hardcorehooligan een beetje opschonen
Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
het was geen ONZ, voor mij is het vooralsnog een onverklaarbaar fenomeen geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:27 schreef merlin693 het volgende:
mischien omdat je een paar letters verkeerd interpreteerde......TRU->ONZ
Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen?Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
![]()
pssst, als er nieuws komt open ik het topic weer omdat het dan interessant is..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen?Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
![]()
Maar ik heb die specifieke Van den Broeke touch nodig. Pruttelt tegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoer
Tutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar ik heb die specifieke Van den Broeke touch nodig. Pruttelt tegen
zeg viezerik !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar ik heb die specifieke Van den Broeke touch nodig. Pruttelt tegen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als jij van je verslaving af wil kan ik je tegen die tijd wel een bannetje op verzoek aansmeren ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |