abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:05:44 #126
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33734722
Ik denk dat drugs wel degelijk met de waarheid te maken hebben..niet dat ik zoveel zag tijdens die trip op 2 januari, maar ik heb wel dingen meegemaakt met paddo's en vandaar ook de eerste insteek, alles eruit kotsen..dat was een bad trip..toen ging ik werkelijk dood..misschien wel een hele uit de hand gelopen paniekaanval, maar dit was mijn redding.

Verder vind ik dat sommige drugs waaronder halucinerende middelen gebruikt kunnen worden om visioenen te zien, bij een leuke dosis..ze kunnen ook een enorme impact hebben op jouw simpele leventje..zo is de waarheid
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33734886
Ik trip zelf ook regelmatig. Maar als nuchtere Hollander ( ) vind ik dat het ongetwijfeld heel veel bij mensen losmaakt maar ik blijf in m'n achterhoofd houden dat dit alles door chemie in m'n hersenen komt. Grotere verbanden, doorgetripte waarheden e.d. vind ik leuk om me mee bezig te houden als ik aan het trippen ben maar het beinvloedt m'n nuchtere leven zeer weinig tot niets.

Edit: deze discussie is hier: (SC) Truth Ouwehoer (&soms serieus) #43 meer op z'n plek overigens.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33747131
Displission, Je vroeg mijn mening.
Ik ben bang dat ik net even iets te aards ben om er iets in te zien. Ik mis de clue, zo die er al is, volledig.
Heb zelf ook absoluut niks met drugs. Was dat nou een kotsscene? Daar leek het op. Behoorlijk ranzig.

Om maar es even iemand te citeren.... zo vaag dat het bijna transparant is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:04:39 #129
91333 displission
pi_33769055
quote:
Als jij voor een laatste maal paddo's wil gebruiken, dan hoop ik dat je het geproportioneerd en met verstand doet en er geen paddo afscheidsfeest van gaat maken. Maar eigenlijk raad ik je het gewoon af ivm hetgeen ML al zei.
Waar zie je dit staan Mirage..?

Waarom sluit je het topic nu? Ik ben hier de hele week al mee bezig..kom op joh..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:07:09 #130
91333 displission
pi_33769142
Beweegredenen achter dit topic..kon je me vragen in het topic..dan hoef je het niet gelijk te sluiten..je sluit je af voor de waarheid Mirage op deze manier..en over tarotkaarten waar in welke huisregels staat dat ik dit niet mag doen..de comibinatie ik blow al erg vaak terwijl ik leg.Eindelijk eens een topic wat ergens op slaat denk je nu echt dat je me ervanaf houd op deze manier? Ik bedoel ik had dit toch al geplanned..

Het gaat gewoon om een apparte trip waar een appart topic voor geopend wordt..als je er niks mee te maken wilt hebben kijk je toch niet..en hoezo wat Mysicle zei..omdat zij toevallig wat meer weet over mij neem je dat maar aan? Ik blow al mijn hele leven en heb nog nergens last van gehad.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:18:34 #131
91333 displission
pi_33769574
Wist je Mirage dat deze dingen vroeger heel normaal waren..zo waren er indianen en sjamanen die paddo's en rituelen gebruikten(en nu nog) om hun stam te waarschuwen danwel informatie te geven..jij druisd nu ontzettend in tegen dat idee(dat zint mij niet zo). Als ik dit toch wil doen laat je me toch lekker mijn gang gaan..ik weet zelf toch wel het beste wat ik voel en risico's zijn er altijd en overal..for your info je loopt dagelijks op een tikkende tijdbom. En als ik de tarot nu achterwege laat vanavond mag het topic dan weer open?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:21:14 #132
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33769684
ik zie ook niet zoveel mis met dat topic? maar goed ik zit dan ook in truth hier
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:30:08 #133
91333 displission
pi_33770041
Mirage krijg ik nog snel antwoord?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:45:04 #134
34156 Mirage
Smile !!!
pi_33770625
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef displission het volgende:
Beweegredenen achter dit topic..kon je me vragen in het topic..dan hoef je het niet gelijk te sluiten..je sluit je af voor de waarheid Mirage op deze manier..en over tarotkaarten waar in welke huisregels staat dat ik dit niet mag doen..de comibinatie ik blow al erg vaak terwijl ik leg.Eindelijk eens een topic wat ergens op slaat denk je nu echt dat je me ervanaf houd op deze manier? Ik bedoel ik had dit toch al geplanned..
je van de paddo's afhouden is mijn intentie ook niet.
quote:
Het gaat gewoon om een apparte trip waar een appart topic voor geopend wordt..
Het gaat mij niet zozeer om het blowen en kaartleggen of het paddo's gebruik en kaartleggen.
Dat zijn werkelijk zaken waar ik mij niet druk om maak.
(tevens omdat het mij niet aangaat)

Maar om nou een topic te openen die op het drugsgebruik gericht lijkt..
Ik zie het in dezelfde context als iemand die een topic opent "zie mij eens vet aan de whiskey zitten en .... [vul activiteit in] doen".

Ik begrijp heel goed wat je wil en wat de bedoeling is, maar het geeft voor mijn gevoel een verkeerde smaak aan truth om het op deze manier vorm te geven.

Mocht je een topic starten waarin je aangeeft dat je vanavond een reading gaat geven, of verder gaan in Pluk de kaart: Deel 5 , of misschien nog handiger via irc ( irc.fokzine.net #truth) zoals hier ook met enige regelmaat gebeurt, maar waarin je niet de nadruk meteen legt op het drugsgebruik (tussen neus en lippen door of later in het topic vermelden is natuurlijk een ander verhaal) dan denk ik dat wij een fijne gulden middenweg hebben gevonden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33770792
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef displission het volgende:
Wist je Mirage dat deze dingen vroeger heel normaal waren..zo waren er indianen en sjamanen die paddo's en rituelen gebruikten(en nu nog) om hun stam te waarschuwen danwel informatie te geven..jij druisd nu ontzettend in tegen dat idee(dat zint mij niet zo). Als ik dit toch wil doen laat je me toch lekker mijn gang gaan..ik weet zelf toch wel het beste wat ik voel en risico's zijn er altijd en overal..for your info je loopt dagelijks op een tikkende tijdbom. En als ik de tarot nu achterwege laat vanavond mag het topic dan weer open?
In zeer beperkte mate, na lange leerweg en in bijzondere omstandigheden. Niet doen alsof iedereen in vroegere tijden maar drugs van welke soort dan ook gebruikten om maar te kunnen zien. Dat was zeer voorbehouden aan mensen die ook zonder dat al manieren hadden ontwikkeld om te zien en ook andere methodes gebruikten.

Ieder zijn weg ja. klopt. Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je een risico loopt dat het, zoals Mirage schrijft, een paddo afscheidsfeestje kan worden. Jij merkt daar dan minder van dan de mensen die zich echt zorgen om je gaan maken. Ik kan me heel goed voorstellen wat Mirage en ML bedoelen.
Ook al is het jouw manier en jouw goed recht om er op deze manier mee te expirimenteren. Aan Mirage en Iteejer om de grenzen van wat kan binnen Truth te bewaken zonder jouw vrijheid aan te tasten. Best lastige weg om te vinden in dit geval.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:54:08 #136
91333 displission
pi_33770983
Van de whiskey ga je niet zo erg trippen volgens mij..het is een eeuwenoud gebruik om in trance te raken en zeker iets wat in thruth hoort naar mijn mening, maarja..waarom zou ik in godsnaam nu een topic starten en er dan in gaan leggen en ergens in het midden zeggen dat ik zwaar in de trip zit? Dat kan ik toch net zo goed van tevoren al doen? Daarom was het ook een orakel topic..

Internet is nu eenmaal..een combinatie van snelle info en alles wat er bestaat op deze wereld..athans in teksten en plaatjes..het leek mij een heel goed medium..

Nou ja ik kijk wel..
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:11:19 #137
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33797600
kan iemaqnd dat draadje van hardcorehooligan een beetje opschonen

Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
pi_33798633
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef merlin693 het volgende:
kan iemaqnd dat draadje van hardcorehooligan een beetje opschonen

Rennes Le Chateau,area 51,vrijmetselaars,da vinci.
zie sluitpost

Als hij een volgende opent hoop ik dat hij zelf ook niet gaat (mee) baggeren.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33822553
elektrische tandenborstel poltergeist ?

waarom is m'n topic dicht ?
  zondag 8 januari 2006 @ 03:27:40 #140
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_33822910
mischien omdat je een paar letters verkeerd interpreteerde......TRU->ONZ
pi_33823014
quote:
Op zondag 8 januari 2006 03:27 schreef merlin693 het volgende:
mischien omdat je een paar letters verkeerd interpreteerde......TRU->ONZ
het was geen ONZ, voor mij is het vooralsnog een onverklaarbaar fenomeen geweest
  zondag 8 januari 2006 @ 04:22:38 #142
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33823659
ik vind echt dat het moderatiebeleid eens revisie nodig heeft. Maar ik heb dan ook bier gehad.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 8 januari 2006 @ 16:35:43 #143
91333 displission
pi_33835046
mods afwezig ??? twee topics darren brown
pi_33922092
Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen? Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
pi_33922139
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
Help, kan iemand me van mijn van Van den Broeke verslaving afhelpen? Mirage doet al haar best, maar ik vrees dat er weer nieuws komt, en dan zal zij hem weer openen.
Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33922339
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Stenny het volgende:
pssst, als er nieuws komt open ik het topic weer omdat het dan interessant is..
Als jij van je verslaving af wil kan ik je tegen die tijd wel een bannetje op verzoek aansmeren ?

Sir Winston Churchill
pi_33922355
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er is methadon voorhanden. Kom naar Ouwehoer, ouwehoer
Maar ik heb die specifieke Van den Broeke touch nodig. Pruttelt tegen
pi_33922383
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tut

Dan ga je lekker astraal Robbbbbert touchen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33922495
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

zeg viezerik !
Het ventje is halverwege de 20 !
En jjij bent getrouwd.

Betast maar een boom ofzo !

Sir Winston Churchill
pi_33922509
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als jij van je verslaving af wil kan ik je tegen die tijd wel een bannetje op verzoek aansmeren ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')