Dank je wel voor de reminderquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik mis het 'laat-het-boven-aan-de-topic-lijst-bungelen' vinkje maar ik heb er wel een tvp voor in de plaats gevonden [afbeelding]
Of het nou een stelling/theorie/zienswijze is die ik onderschrijf of niet... zolang de stelling serieus bedoeld is is het imo geen "afval".quote:Op zondag 18 december 2005 14:06 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij mag rudes topic nu zo langzamerhand wel naar ONZ, want het slaat inmiddels nergens meer op.
En er wordt door verschillende users hier al wel geklaagd dat TRU geen afvalbak moet worden voor Fok!
Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...quote:Ik vind dat er over (vrijwel) alles gediscussieerd kan worden, maar hier is geen doorkomen meer aan.
Klopt, hoeft niet, maar ik vind dat het forum wel een beetje kwaliteit mag hebben. In 9/11 topics komen we meestal ook niet tot een gezamenlijke conclusie, maar wordt er vaak wel prettig gedisscussieerd (soms ook niet). Hier maakt TS joekels van redenatieouten, maar als je het hem uitlegt, reageert hij steevast met "ik begrijp het niet".quote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef tempMirage het volgende:
Ik zie dat men niet dichter tot elkaar komt...
maar zeg nou zelf... dat hóeft toch ook niet ?
Daarnaast is het maar één topic...
Misschien niet, maar als de theorie van TS al herhaalde malen d.m.v. experimenten onderuit is gehaald, heeft het niet zoveel waarde meer.quote:Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"?
Ik vind het nog wel vermakelijk maar meer op zijn plaats in ONZ.quote:Hoe moeilijk kan het zijn om níet te reageren in een topic waar je de zin niet (meer) van ziet ?
absoluut !quote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Wombcat het volgende:
Ik mag toch wel mijn gedachtes meedelen in feedback, daar is dit toch voor?
jááá !quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi mirage , bedankt voor de moeite
Ja, je hebt 3 medestanders gevonden die nog niet meteen doorhadden hoe krom je redenatie is. Daar tegenover staan vele maar dan ook zeer vele users die je op meerdere fora je ideeen volledig onderuit hebben gehaald. Dat jij dit niet wil zien en aanvaarden wil nog neit zeggen dat je theorie niet weerlegt is.quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef rudeonline het volgende:
Lees even goed in het topic, ik sta niet alleen met mijn gedacht..
WFL: 1000 Topics: "Rood is groen"quote:
Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.quote:Hier inmiddels ook redelijk wat keer, maar geeft het niet kunnen overtuigen van iemand je een vrijbriefje om jezelf te verlagen tot vervelend gedrag ?
De aantrekkingskracht is dat het hier over WETENSCHAP gaat. Het gaat niet eens meer over de theorie, het gaat over niet kunnen/willen rekenen/inzien en vol blijven houden dat 2 x 2 5 is (ook voor kleinere waarden van 2). Dit is niet meer "outside the box" denken (Wat ik absoluut vind moeten kunnen in dit subforum), dit is gewoon ONZIN.quote:Wat is de aantrekkingskracht hier ?
Het eeuwige geëmmer ? Of was het oprecht de bedoeling van de mensen hier om te discussieren over de theorie. Voor geëmmer zit men hier verkeerd, en als het 2e de bedoeling is dan verlaat je het topic toch gewoon als de discussie eindeloos lijkt en je er geen zin meer in hebt ?
Ja, na ZO'N lange tijd van geduld, meedenken, proberen in te zien, voorbeelden geven, vergelijkingen laten zien, weetikveel... JA, na zo lang is het ZEKER redelijk dat mensen beginnen tequote:Mijn advies/tip en eis zijn duidelijk te lezen denk ik.
wetenschap kraakt steeds harder..
Feedback 14
Ik verwacht dat mensen zich daaraan houden.
[..]
Daar uit :
[q]
Is het redelijk dat verschillende mensen gaan steigeren en aanvragen een topic te sluiten/ schoppen "omdat TS, al dan niet terecht, niet overtuigd kan worden en hardnekkig zijn standpunt verdedigt"
Fijn, moet kunnenquote:Daarin verschillen wij dan van mening.
[..]
[..]
U vraagt, wij draaienquote:erg schattig ( en zelfs een beetje lief) dat jij mij wilt adviseren over mijn modwerk.
Ook daar is ruimte voor in truth, maar dat zou dan weer beter op zijn plaats zijn in feedback denk je niet ?
Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.quote:Jullie zijn niet dom... ik ga er vanuit dat jullie begrijpen wat ik van jullie verwacht.
Van mij mag het ook.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef DionysuZ het volgende:
van mij mag rude gewoon topics openen. Als je het irritant vindt, lees je ze toch gewoon niet?
mee eensquote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Van mij mag het ook.
De discussie die ik voer met Mirage is naar mijn idee meer dat ze mensen op de vingers tikt voor reacties welke niet meer dan normaal zijn na zo'n tijd discussieren.
Daarbuiten, hij ZOU misschien een iets tactvollere topictitel kunnen kiezen wil hij niet gelijk een hoop mensen voor de kop stoten.
Het is echt niet lullig bedoeld tis gewoon een vraag. Als hij in een vakgebied zit waar hij dit soort dingen niet heeft gehad snappen ze misschien waarom hij het niet snapt.[/quote]quote:[quote]Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Mirage het volgende:
Sapientiea,
blijf respectvol aub.
Geen idee hoe anderen het lezen, maar ik "proef" een denigrerend toontje in de vraag "mag ik vragen welke opleding cq werk je doet" en in je "ik ben een held" post.
Als je post in dit topic doe je dat om de theorie van TS te weerleggen.
Weerleggen doe je aan de hand van zijn theorie en zijn antwoorden..
niet door hem als malloot af te schilderen en jezelf hier arrogant neer te zetten.
Lees vooral ook: Feedback 14
Probeer op te letten dat je niet in lullig gedrag vervalt.
Succes !
quote:Aan de andere kant die 'held post' is misschien wel een beetje te ja....zal h'm weg halen.
Ik weet niet of het verantwoord is om deze vergelijking te maken, maar als je een poll houdt binnen NWS/POL/WGR b.v. m.b.t. de user Oversight dan zou daar ook uit komen dat mensen het gedrag van betreffende user irritant vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef ChOas het volgende:
Hoi!
[..]
Eeeerm, ik denk als je een poll houdt dat voornamelijk mensen het gedrag van desbetreffende topicstarter irritant vinden.
[..]
Om bij het moeder voorbeeld te blijven...quote:Je bent moeder ?
Kind stoot glas om. Niets aan de hand. Kind stoot 2e keer glas om, niets aan de hand, kind stoot 3e keer glas om. Je laat kind zien wat het gevolg is. Kind stoot voor 4e keer glas om, je laat nog een keer zien wat het gevolg is. Kind stoot voor de 5e keer om, je laat het hem/haar nu zelf opruimen. Kind stoot voor de 6e keer glas om en laat aan broerje/zusje zien dat het best leuk is. 6e keer: standje, 7e keer: NOG een keer uitleg, EN standje.
[...]
euhm..quote:Fijn, moet kunnenKan je ook uitleggen waarom, zonder te verzanden in "TRU moet een vrijplaats zijn voor andersdenkenden" ?
[..]
Ja, alleen het plaatje is groter dan alleen dit natuurlijk.quote:U vraagt, wij draaien
[..]
Jij bent ook niet dom, en ik ga er vanuit dat je ziet wat er nou eigenlijk speelt.
fka.. dat weet ik niet zonder context.. waar staat dat ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |