Jannes?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mag alleen net zeggen hoe die heet, want dan verklap ik mijn artiesten naam enzo.
vanwege mijn topic over een bepaalde mod van pub?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef Ayaxola het volgende:
Na het openen van je topic is er in FB nog een soort van rel geweest omtrent de sluiting van GVH ten opzicht van PUB. Haha, was echt grappig
Dees:quote:Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Quatertemper het volgende:
Welke cd?
Nee joh tuurlijk niet, door het topic van TLK van gister.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vanwege mijn topic over een bepaalde mod van pub?
www.yousendit.comquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zal eens kijken als ik morgen een goeie server heb om het lied te gaan uplaoden.
Dat komt waarschijnlijk omdat de modjes van PUB er toch niet zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
ja ik zie het al. wel grappig dat er een paar mensen over komen huilen gelijk. het valt me trouwens mee dat mijn topic over de moderatie hier nog niet gesloten is ( een andere mod in pub? ) toen ik een revolutie topic opende met ongeveer dezelfde strekking was hij binnen tien minuten dicht.
truste,quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef Renesite het volgende:
* Renesite bedje in, morgen half 7 eruit
Ik ben niet zo handig met zoiets.quote:
Och, ik laat m wel open, de meningen zijn opzich wel belangrijk,quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de modjes van PUB er toch niet zijn
Er zijn toch ook wel andere mensen bevoegd tot sluiting van een topic.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de modjes van PUB er toch niet zijn
Is goed, ik wacht welquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met zoiets.
Ik probeer het morgen op mijn gemak te doendan komt het goed.
Nu moet ik posten voor mijn 99de plaats te verbeteren
Ja, je kan wel een gastslotje zetten, maar dat gebeurd niet heel vaak, hoewel Renesite het natuurlijk wel had kunnen doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel andere mensen bevoegd tot sluiting van een topic.
Dus je wil zeggen dat ik een nuttig topic heb gemaakt?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik laat m wel open, de meningen zijn opzich wel belangrijk,
Red hot chili peppers vond ik geweldig vooral de mooie stem van Anthony en het gitaar werk van John.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is goed, ik wacht wel
Ik help je wel een handje met posten. Door een interview af te nemen hier in de SC
Zeg TLK, waar komt je passie voor dit soort muziek vandaan? Heb je een bepaald voorbeeld gehad of een belangrijke inspiratiebron?
Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red hot chili peppers vond ik geweldig vooral de mooie stem van Anthony en het gitaar werk van John.
Maar het heftige werk is natuurlijk Velvet Revolverdie energie wat ze uitstralen en alles wat ze brengen
Gewoon klasse om te zien.
Aha, dat is duidelijk. Maar waren het slechts inspiratiebronnen en heb je nu een eigen stijl ontwikkelt of probeer je een beetje hetzelfde soort muziek te maken als RHCP en VR?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Red hot chili peppers vond ik geweldig vooral de mooie stem van Anthony en het gitaar werk van John.
Maar het heftige werk is natuurlijk Velvet Revolverdie energie wat ze uitstralen en alles wat ze brengen
Gewoon klasse om te zien.
Soms, zitten wel leuke nummers bij hoor. Maar das met alles wel uiteraardquote:
Hoewel ik toch een duidelijk voorkeur heb voor bepaalde soorten muziek probeer ik toch ook open te staan voor andere dingenquote:
Mijn eigen gitaarwerk en stijl, Maar ik probeer het hard en heftig te brengen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aha, dat is duidelijk. Maar waren het slechts inspiratiebronnen en heb je nu een eigen stijl ontwikkelt of probeer je een beetje hetzelfde soort muziek te maken als RHCP en VR?
Jij bent dus RHCP met wat extra buskruit?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn eigen gitaarwerk en stijl, Maar ik probeer het hard en heftig te brengen.
Heuj, wie doet hier het interviewquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Jij bent dus RHCP met wat extra buskruit?
Nou ik ga liever en meer de weg van VR.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Jij bent dus RHCP met wat extra buskruit?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef B_BOY het volgende:
TLK Heb je al verdere plannen voor een tournee door Nederland of misschien wel door de Benelux of Heel Europa??
Aha, dat hoor ik graag dat is iemand die weet dat er meer in de wereld is dan alleen maar de ster uithangen. Jij zult er wel komen. Zijn er nog enkele mensen die meewerken aan jou cd?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar het gaat de goeie kant.
Maar tournee zit er niet in, want ik wil graag mijn opleiding af hebben voordat ik met het echte werk begin
Heuj gaaf. Ook met een band neem ik aan? Maar de aandacht gaat nu even uit naar wereldster TLK. Misschien mag je in zn voorprogramma.....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef hallo_mensen het volgende:
tournee door sittard geleen
Ik heb WEL al een serieus tournee gemaakt
Geen dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
Aha, dank u voor deze verklaring tlk.
Dan beeindigen wij hierbij dit interview, dank je wel voor je tijd TLK, we weten dat je een druk schema hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef B_BOY het volgende:
Aha, dank u voor deze verklaring tlk.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[slijmmode]
Dan beeindigen wij hierbij dit interview, dank je wel voor je tijd TLK, we weten dat je een druk schema hebt.
Mensen, komt allen kijken naar TLK, want deze artiest gaat t nog ver schoppen.
[/slijmmode]
Ik ben al meer dan 2 jaar lid dus het mag onderhand wel hè. Ik zie hier ook mensen met gemiddeld 30 posts per dag ofzo.quote:
Sinds dat hij begon over de Cd van Tlk.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nee nee zijn slijmmode stond al veel langer aan![]()
Je doelt op mij, ik weet het zeker:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 2 jaar lid dus het mag onderhand wel hè. Ik zie hier ook mensen met gemiddeld 30 posts per dag ofzo.
De 5e na deze is mn 1000equote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de 36100 gepasseerd
BIjvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je doelt op mij, ik weet het zeker:
Laatste bezoek: -22 seconden geleden
Aantal posts: 9134 (gemiddeld 30 per dag)
Ligt eraan hoe je dat bedoelt natuurlijk. Het is leuk als tijdverdrijf maar om er nu 24/7 te zitten: neuh...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
Op Fok! wil je eigenlijk geen leven hebben
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de 36100 gepasseerd
Verslaafd?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ben hier op PUB diegene met de meeste post
Ja kijk, ik had ook wel veel meer posts kunnen hebben, maar ja, af en toe schijn ik ook nog een sociaal leven te hebben he. Alleen sommige tijden wat meer dan andere.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld.
Kijk je hebt twee levens een sociaal leven en een Fok! leven. MIjn sociale leven is erg uitgebreid. Mijn Fok! leven echter iets minder.
Laten we het dan maar op een gewenning houden.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Halfvind het gewoon leuk om te doen
Afkicken is op zich wel vrij lastig jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op een gewenning houden.
JUNKquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afkicken is op zich wel vrij lastig ja![]()
Ik denk dat Jaguarized er nog steeds wel meer heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ben hier op PUB diegene met de meeste post
Die is aan het afkicken geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaguarized er nog steeds wel meer heeft
Inderdaad waar is die gebleven?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij is permanent verhuisd naar de GCSC geloof ik.. Tenminste, zegtie net op msnquote:
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het niet erg dat ie weg is hoor, wannebe-mod gedoe de hele tijd
Kssst... DaMook en cerror zijn veel ouderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Jag hoorde hier ook niet thuis.
Hij was te oud...
Och...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.
Aint gonna happen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment vrij irritant. Maar we kunnen beter stil zijn anders word hij straks ineens wakker en komt hij weer hierheen.
danku en tot ziens.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
nou hoop voor je dat je in de top 1000 komt :0
slaapze
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Dido echt irrintant
Maar ik ga trouwens slapen
Gewoon terug meppenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kat is een monster !
Monster van loch ness
Ik zeg zo kusje en opeens mept die me in gezicht terwijl hij me normaal kust zo.
Nu rent die als een gek rond.
Ik zou m doormidden snijden (net als die ene gek hier op het forum die bij elke post roept dat ie een kat doormidden gaat hakken)quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
NEEE, dierenbeulen
Moet hij weten, tis zijn katquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat die zijn kat door midden hakt
Hoeveel katten heeft die dan wel niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet hij weten, tis zijn katLaat de dierenbeschermingsextremisten het maar niet horen
![]()
Whehe, had ie wat te doen idd. Maar dan mag je ze niet doormidden knippen lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hoeveel katten heeft die dan wel niet?![]()
Ik heb es zo'n Animal Police gezien op Animal Planet, gingen ze werkelijk 300 katten uit één huis halen...
Die moesten ze echt afmaken. Zou wat voor die poster zijn nietwaar?![]()
Trustequote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
maar ben pitten
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef Knoekie het volgende:
hmm ik zou eigenlijk moeten slapen... 5 uur op
Ik moet om 6:55 voor de Appie staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik moet er om 6:30 uit zijn
Ik moet wel, als ik mijn zooi niet afheb mag ik dinsdag niet meedoen aan het tentamen.quote:
OMGquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:06 schreef snopprinses het volgende:
oioi
waahhh five is op de radio..daar was ik altijd zo'n fan van![]()
Holy shit. Ik heb minstens zoveel verbrand.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef snopprinses het volgende:
ik was echt een té grote fan, had 57 posters ophangen
Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef snopprinses het volgende:
ik mag over 2uur naar huis en dan lekker naar mn vriend ^^
Kan je weer nablijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik was vandaag gewoon als nog te laat.![]()
dat zal dan ook vast leuk zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.![]()
He wat mis ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.![]()
Vast wel, ik vraag wel ffquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jawelik wil ook vrijgezelle chicks
effe kijken of lotte mee wil morgen
Ik ben vrij vandaagquote:
wie gaat er dan ook op een vrije dag naar school?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag
Toen ik vanochtend op aschool kwam werd er alleen maar gekut, had beter in me nest kunnen blivjen liggen![]()
Ok snopje,quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
ej, sluit me niet zo buiten
Ik, speciaal voor me groepjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op een vrije dag naar school?
ahh wat liev ^^quote:
awquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok snopje,![]()
Jah, fwnk, nog ff 10 min je werk doen.
Waar is die ruk-smilie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
ej, sluit me niet zo buiten
Agreed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef snopprinses het volgende:
apfelkorn is lekker
Even?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
Op de fokmeet gaan we ook even apfelkorn drinken.
Wat lief van jequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn groepje is al naar huis en ik zit hier nog.
Ik zou als ik jouw was maar niet over slippen beginnen ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi ! boh gek ff een nieuw topic openen in KLB, van mijn avonturen.
Of zou me dat een ban opleveren ?
Doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi ! boh gek ff een nieuw topic openen in KLB, van mijn avonturen.
Of zou me dat een ban opleveren ?
ik hoop het, over half uurtje ben ik buiten dus dan moet het droog zijn en zo min mogelijk wind ;pquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet vet harde wind hoorde ik in me bednu begint het alweer wat beter te worden.
ik ook, in een poging te topic te reanimeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef Ulreazj het volgende:
Ik post hier kansloos in m'n eentje.
Daar let ik totaal niet opquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hej maar ik moet zeggen, je begint wel gelijk met een stevig aantal posts per dag![]()
De maat voor nerderigheid op fok is datquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar let ik totaal niet opmogen ze van mij wel afschaffen
Ik was AmyLeequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De maat voor nerderigheid op fok is dat![]()
Maar ik kende je dus niet en toen keek ik ff in je profiel en toen zag ik dat je er een dag was...
Die andere was stom en kon ik niet meer mee inloggen dus vandaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom heb je dan een nieuwe?
Ach soquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Die andere was stom en kon ik niet meer mee inloggen dus vandaar
Neej maikuuul
Dacht dat iedereeen dat wel doorhad maar niet dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ik had t niet meegekregen. Of had je het ook niet meegedeeld?![]()
Lekker weekend![]()
Ik hoef gewoon helemaal nix(nouja behalve werken morgen maar das nie zo erg
)
Ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dacht dat iedereeen dat wel doorhad maar niet dusIk ga morgen naar Antwerpen
en zondag niks doen
wat was zijn nickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
Hahhaa daarnet voegde me een fok kneusje toe en begon me uit te scheldenrofl wat een nerd en erg stoer natuurlijk
Die staan allemaal wel op internet ... moet je ff zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk Cisco toets maken :/
Zó makkelijk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Zodie toets zit er alweer op
voor 1 toets 100% gehaald en voor de ander 85%
He en weetje wat het gekke is?quote:
Ik zal overmorgen wel een feauteau postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:02 schreef Messenga het volgende:
Pubers, doe eens even mee
Jij en je Kerstmuts!
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
He en weetje wat het gekke is?
Als je googled op Cisco toets he, dan is je eerste resultaat een post van jou op Fok uit de SC 500-11![]()
![]()
Appie heijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef B_BOY het volgende:
wat voor werk renesite?
ik kom zo natuurlijk niet echt snel aan mij 7500 posts.
Kassaaaquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef B_BOY het volgende:
aha appie heijn kassa of wat?
Daarom doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Rekken vullen ?whehe renesite groente is veel relaxter dan de rekken
Nope.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef B_BOY het volgende:
maikuuul heeft geen ban meer. kassa sucked hard i think.
Mag ik niet zeggen van me moederquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
helaas wel is het nu afgelopen met je sjiek?
sjieke moeder heb jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van me moeder
Schaatsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef B_BOY het volgende:
wat ga je met spenky doen knoekie?
Vervelend, al is het maar omdat ik een 6.7 had voor me gewone examenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehaald (begin van dit jaar)
Wat Ayaxola zegtquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Ayaxola het volgende:
Wie nietMaar daar is het weekend ook voor
en welke telt? de laatste bij ons dus dan ben je helemaal genaait. waarom herkans je een 6.7 trouwens?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Vervelend, al is het maar omdat ik een 6.7 had voor me gewone examenwant nu heb ik et voor nix gedaan
![]()
![]()
ben meestal na het weekend brak hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Ayaxola het volgende:
Wie nietMaar daar is het weekend ook voor
Hoogste teltquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en welke telt? de laatste bij ons dus dan ben je helemaal genaait. waarom herkans je een 6.7 trouwens?
Jij omdat je terug bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie maakt het volgende topic ?
dat is dus duidelijk beter....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga vanaaf naar Fortuna Sttard heb gratis VIP kaarten dus gratis drinken
en dan hebben ze een schuld van 25 miljoen???quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja man ze hebben al een schuld van 24 miljoen.
Nu gratis bieren daar
as dat kaartje nou 35 euro kost (dat zuip jij tog van je leven niet op)quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff wat boeit die miljoen
Maar het blijft zoze hebben dikke schuld en dan laten ze zo mensen gratis drinken daar.
Jij kan geen mod dus wordne.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Mooi maikuuul
En welkom terug René
Brechtje komt terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ik kan geen mod worden?
Zekersquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
Nog heel ff en hijs vol !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |